Godallemachtig, dat krijg je al een insult van door er alleen binnen te lopenquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wij hebben sinds kort een ijswinkel/koffiehoek waar alles eruit ziet alsof een eenhoorn het heeft uitgepoept. Glitters, pastel kleurtjes en heel zoet.
Gelukkig bestaat Talamini ook nog.
Doet me denken aan Clevers:quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:49 schreef Tijger_m het volgende:
Leandra, op een diner bord, he? :
[ afbeelding ]
Oe. Daar kom ik volgende week nog.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Almere ook, zo te zien, in augustus.
Maar jij kunt misschien makkelijker naar Antwerpen
OMGWTFBBQquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:49 schreef Tijger_m het volgende:
Leandra, op een diner bord, he? :
[ afbeelding ]
Oh, ze doen ook hartige doughnuts, met een hamburger ertussen en een ei bovenopquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ![]()
![]()
![]()
Ik krijg al hartkloppingen van de foto, alsof m'n aders instant dichtslibben.... en dat met mijn perfecte cholesterolgehalte
http://www.quetzal.be/location/antwerpen/quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oe. Daar kom ik volgende week nog.
Inderdaad, ik durf niet naar binnen. Wel top vind ik die foto van die stoere jongen naast de grote roze ballonnen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Godallemachtig, dat krijg je al een insult van door er alleen binnen te lopen
Dat zal Kaas- wel zijn danquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Inderdaad, ik durf niet naar binnen. Wel top vind ik die foto van die stoere jongen naast de grote roze ballonnen.
Dat is dan weer zo'n combinatie waar ik niks mee kan.... doughnut met een hamburger ertussen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, ze doen ook hartige doughnuts, met een hamburger ertussen en een ei bovenop
Toegegeven, ik heb hem met iemand gedeeld uit angst voor wat mijn dokter zou zeggen bij de volgende controle
Het smaakte verassend goed, ook zo groot als een diner bord, trouwens. Maar die doughnut is niet zoet, natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan weer zo'n combinatie waar ik niks mee kan.... doughnut met een hamburger ertussen.
Die is mij ook een beetje te.... my little pony.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wij hebben sinds kort een ijswinkel/koffiehoek waar alles eruit ziet alsof een eenhoorn het heeft uitgepoept. Glitters, pastel kleurtjes en heel zoet.
Gelukkig bestaat Talamini ook nog.
Darn, Amerikanen ook hè...quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het smaakte verassend goed, ook zo groot als een diner bord, trouwens. Maar die doughnut is niet zoet, natuurlijk
twitter:pvmaele twitterde op woensdag 28-06-2017 om 16:17:55Het is een mokerslag zonder voorga geworden voor Bouterse. 20 jaar onvoorwaardelijk is maximumeis. Historische dag… https://t.co/lx9eEnQV7C reageer retweet
Dat zou mooi zijn....quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hebben we dit al hier gevierd?twitter:pvmaele twitterde op woensdag 28-06-2017 om 16:17:55Het is een mokerslag zonder voorga geworden voor Bouterse. 20 jaar onvoorwaardelijk is maximumeis. Historische dag… https://t.co/lx9eEnQV7C reageer retweet
quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hebben we dit al hier gevierd?twitter:pvmaele twitterde op woensdag 28-06-2017 om 16:17:55Het is een mokerslag zonder voorga geworden voor Bouterse. 20 jaar onvoorwaardelijk is maximumeis. Historische dag… https://t.co/lx9eEnQV7C reageer retweet
Ja, het is wel een heel erg hipster diner geval, trouwens, baardjes, tats, je kent het welquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, Amerikanen ook hè...
Ik geloof dat Ikea de formaten van het glaswerk moest aanpassen omdat Amerikanen dachten dat een bepaald soort vaasje een glas was
Maar goed, niet only in America, hier ook het mooie verhaal gehoord van een antiquair die twee dames in z'n winkel bij een servies zag staan en de een tegen de ander hoorde zeggen "jammer dat het alleen ontbijtbordjes zijn, en er geen dinerborden bij zijn".
Die "ontbijtbordjes" waren de dinerborden.
Is tegenwoordig ook hip om van die gigantische borden te hebben, met bijna niets er op.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, Amerikanen ook hè...
Ik geloof dat Ikea de formaten van het glaswerk moest aanpassen omdat Amerikanen dachten dat een bepaald soort vaasje een glas was
Maar goed, niet only in America, hier ook het mooie verhaal gehoord van een antiquair die twee dames in z'n winkel bij een servies zag staan en de een tegen de ander hoorde zeggen "jammer dat het alleen ontbijtbordjes zijn, en er geen dinerborden bij zijn".
Die "ontbijtbordjes" waren de dinerborden.
Bouterse heeft toch nog een leger en drugsbende achter hem? Denk niet dat hij snel in de bak verdwijnt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zooi is een mooie beschrijving als ik ergens "foam" op de menu kaart zie staan dan weet ik al dat we even verder gaan kijken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is tegenwoordig ook hip om van die gigantische borden te hebben, met bijna niets er op.
Lijkt dan net als die zooi in dure restaurants hè.
Jammer genoeg niet, nee.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bouterse heeft toch nog een leger en drugsbende achter hem? Denk niet dat hij snel in de bak verdwijnt.
Het stomme is dat je dan achteraf ook nog honger hebt, terwijl je dat niet had gehad als het op een normaal formaat bord ligt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is tegenwoordig ook hip om van die gigantische borden te hebben, met bijna niets er op.
Lijkt dan net als die zooi in dure restaurants hè.
Mevrouw, hier komt u niet voor de voedingswaarde, dan moet u maar naar de McDonalds gaan!quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het stomme is dat je dan achteraf ook nog honger hebt, terwijl je dat niet had gehad als het op een normaal formaat bord ligt.
Ook fast food kun je elegant serveren..quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mevrouw, hier komt u niet voor de voedingswaarde, dan moet u maar naar de McDonalds gaan!
Hah, een corn dogquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook fast food kun je elegant serveren..
[ afbeelding ]
Hondenhaar op tafel, linksboven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook fast food kun je elegant serveren..
[ afbeelding ]
Ach, als je Akita's hebt dan is geen hondenhaar op tafel meer de uitzonderingquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hondenhaar op tafel, linksboven.
2/10, zou niet eten.
Schitterende honden.quote:
Jij dacht ook dat hij meer van de katten was?quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goh, een voorliefde voor honden had ik dan weer niet achter jou gezocht.
De achterste is wat zenuwachtig, blaft een beetje en komt dan naar je toe, de voorste springt tegen je op, gaat helemaal uit zijn dak en verklaart dat hij je beste vriend is voor ongeveer 30 seconden en vergeet dan dat je er bentquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:35 schreef eriksd het volgende:
Durf ze alleen niet te aaien, zijn ze volgens mij niet zo happig op bij vreemden. Hoe reageren die van jou op bezoekers?
Jep.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat hij meer van de katten was?
Ja, en da's een huilfilm, die kijk ik dus nooit meer. Wel waar gebeurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |