21:00 zelfs. Alleen 10 minuten fietsen en daar heb ik eerst koffie voor nodig.quote:Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Adelante het volgende:
AH is tot 20 uur open.
Senseo is geen koffie.quote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef thomaster het volgende:
koop een senseo of nespresso...
oldschool koffie zetten
quote:Op maandag 28 september 2009 19:10 schreef Biogarde het volgende:
Zakdoek, tissues (die zul je vast hebben) en zelfs wc-papier voldoen aan de eisen.
Heil Bio!
quote:Op maandag 28 september 2009 19:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Toiletpapier
quote:
De onderlaag van de maatschappij ook altijd met z'n goede ideeënquote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Keukenrol werkt beter dan toiletpapier.
Held!quote:Op maandag 28 september 2009 19:14 schreef Pakspul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De onderlaag van de maatschappij ook altijd met z'n goede ideeën
Ik heb een Senseo. Wil je me aanraken?quote:Op maandag 28 september 2009 19:17 schreef kiekert het volgende:
Nu komen alle fok mongolen weer hoor95% van Nederland heeft een Senseo in huis ofzo, behalve fokkers
Die hebben weer een espressomachine en door een geit uitgescheten koffiebonen
Kanker hoe voorspelbaar
Faler.quote:Op maandag 28 september 2009 19:17 schreef kiekert het volgende:
Nu komen alle fok mongolen weer hoor95% van Nederland heeft een Senseo in huis ofzo, behalve fokkers
Kanker hoe voorspelbaar
De bovenlaag moet echt ook wel eens creatief zijn als er iets mist in huis, hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 19:14 schreef Pakspul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De onderlaag van de maatschappij ook altijd met z'n goede ideeën
5% van de maatschappij bestaat uit koffiedrinkers dusquote:Op maandag 28 september 2009 19:17 schreef kiekert het volgende:
Kanker hoe voorspelbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |