Ja datquote:Op maandag 26 juni 2017 14:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zingt die gast in hemelsnaam? Wuwuuwwawawawaaaalovemeforever.
Vocaal in de leer geweest bij Bruce, dan krijg je dat.quote:Op maandag 26 juni 2017 14:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zingt die gast in hemelsnaam? Wuwuuwwawawawaaaalovemeforever.
John Lennon heeft in de mid-80's geen nummers meer kunnen maken hoorquote:Op maandag 26 juni 2017 15:07 schreef Cee het volgende:
Typisch nummer van Lennon uit zijn mid-'80s periode.
Oh wacht ik vond het al raar dat dit John was want het klonk zo eighties.![]()
Sorry, Carolien-momentje.
Ja dat was ook mijn grapje omdat ik in eerste instantie dacht dat dit wél John was die zijn tijd vooruit was.quote:Op maandag 26 juni 2017 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
John Lennon heeft in de mid-80's geen nummers meer kunnen maken hoor
Ik vond het juist schitterend.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2017 15:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn grapje omdat ik in eerste instantie dacht dat dit wél John was die zijn tijd vooruit was.
Enfin.
Soms lukken grappen en soms ben je gewoon de Jandino.
Dat kon er idd maar weer één zijnquote:Op maandag 26 juni 2017 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht al, zoveel Vincents zullen er toch niet zijn?
Ik hoopte op Stay van Eternal.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 07:25 schreef Ferdo het volgende:
Dit was toch ook het eerste wat mij te binnen schoot bij blijfplaatjes.
Had ook gekund, ja.quote:
Max Headroomquote:Op dinsdag 27 juni 2017 07:45 schreef Ferdo het volgende:
Van Art Of Noise.
En dit figuurtje:
[ afbeelding ]
State to the art computergraphics in de jaren 80.
Ma-Ma-Ma-Ma-Max Headroom.quote:
en dan ditquote:
had'm ooit gewonnen bij Henk Westbroek... Paar keer geluisterd, maar het doet me niks... dus weggegeven aan een collegaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou op dat eerste album van Keane staan best wel een paar pareltjes hoor.
datquote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
In november ga ik de overgebleven Queen-leden live zien. Ben benieuwd.
GMTA.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:56 schreef Bronson het volgende:
Verdomme wat een ontzettend puik uurtje dit.
*boks*quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb wel eens slechtere uren op de radio gehoord.
Ain't nothing like The Real Thingquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu is het tijd voor Disturbed. Of Dotan. Of een duet van beiden.
Ik ook. Paar jaar geleden gezien en vond het fantastisch.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met Adam Lambert.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Yazoo volgens mij, en Smith and Burrows.quote:Op woensdag 28 juni 2017 07:48 schreef CindieY het volgende:
Jan Wayne heeft er ook ooit eens een plaatje van gemaakt.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
[..]Dank u mannen, bier staat al koud.
Lekkah!!!!quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thnx, zekerquote:Op woensdag 28 juni 2017 08:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ook taart koud staan?
Gemistquote:
De wens is de vader van de gedachte...quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:53 schreef Cee het volgende:
Waarom hoor ik bij dit nummer 'lik je anus goed'?
Ik heb tot nu toe nog ooit 1 x wat gehoord over mijn registratie en dat zal toch echt zeker 10 jaar geleden zijn geweest. Pia Dijkstra zei dat je daar vaak aan herinnerd wordt. Eens even checken van wie dan.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, Gijs. JIJ bent niet goed geïnformeerd. Manmanman.
Nee, dat is het voorstel dat nu in de Eerste Kamer ligt. Tot nu word je er volgens mij niet aan herinnerd en moet je er dus zelf aan denken om je expliciet wel of niet als donor te registreren.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog ooit 1 x wat gehoord over mijn registratie en dat zal toch echt zeker 10 jaar geleden zijn geweest. Pia Dijkstra zei dat je daar vaak aan herinnerd wordt. Eens even checken van wie dan.
Gefixt ivm de verjaardag van Cosquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Tien bammetjes".
Nu weet ik weer waarom ik dit niet kan aanhoren. Ff zuipen.
Michiel? Welke Michiel?quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Gijs kan er helemaal NIKS van.
Zet Michiel op die plaats en alles is goed.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gefixt ivm de verjaardag van Cos
In elk geval veel beter. Probleem is dat men meent dat er enorm veel geluld moet worden tussen 12 en 2... Daar komt Venema ook niet onderuit, vrees ik. Maar Gijs zal nog wel een tijdje blijven zitten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Gijs kan er helemaal NIKS van.
Zet Michiel op die plaats en alles is goed.
Tja, lunchblok. Was met Spits natuurlijk niet veel anders.quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In elk geval veel beter. Probleem is dat men meent dat er enorm veel geluld moet worden tussen 12 en 2... Daar komt Venema ook niet onderuit, vrees ik. Maar Gijs zal nog wel een tijdje blijven zitten.
Maar dat was nog zo ongeveer in de tijd van Tom Mulder, Peter Holland, Krijn Torringa, etc.?quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vroeger gingen ze in de zomer met de radio altijd het land in om die luchtijd. Met optredende artiesten in een trailer.
En de spelletjes met publiek ipv aan de telefoon.
Vergeet Will Luikinga niet!quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dat was nog zo ongeveer in de tijd van Tom Mulder, Peter Holland, Krijn Torringa, etc.?
Rij en zomer voorzichtig!quote:
Nee, was ook meer een tijdsindicatie.quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Peter Holland deed er niet aan volgens mij.
De VARA ging dan weer de hele dag met een bus (Lijn 4)quote:
Star-sister.quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Patries heeft hier nog een Gouden Regen Plaat voor gekregen
Begonnen ze niet ooit met hun moeder? Of was dat alleen voor een tv show..quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:30 schreef Ferdo het volgende:
En die zelfmoord was inderdaad die Centerfold-zangeres. Sandra Noach.
Sylvana van Veen was die derde Star Sister, in elk geval op de zojuist gedraaide single.
Hoi! Hoi! Hoi! Hoi!quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Luikinga, Luikinga, jongetje wat doe je daar?
Don't bang your best friends girlfriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Hoor toch liever Diana Ross dan "Er zit glas in mijn sterretje"quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gewoon een nieuw plaatje instarten terwijl de reclame al moet lopen
Whole of the moon is teveel gedraaid, misschien ook te commercieel. Ik heb Fisherman's Blues maar aangevraagd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit was iig beter dan dat afgrijselijke Whole of the moon.
Glastonbury Songquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Whole of the moon is teveel gedraaid, misschien ook te commercieel. Ik heb Fisherman's Blues maar aangevraagd.
ik zie daar ook geen gat in idd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoor toch liever Diana Ross dan "Er zit glas in mijn sterretje"
Net als in die irritante dictatoriale Oma, Óooma!!!!!quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zie daar ook geen gat in idd.
Nou niet tegen Beertje Colargol he!quote:
quote:
Nou zit ze daar toch ook al anderhalf jaar, maar steekt ze nou werkelijk zo weinig van op?quote:
Van Ron Jans?quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:38 schreef Againzender het volgende:
Nou Carolien, waar kennen Dave A. Stewart van....
Nu vertelt Rob 'r ook wel leugens af en toe. Zou me niks verbazen als ze die juist wel onthoudt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou zit ze daar toch ook al anderhalf jaar, maar steekt ze nou werkelijk zo weinig van op?
mag het hopen, Rob heeft dat al zo vaak gezegd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:41 schreef Ferdo het volgende:
Zou Carolien Fogerty zelf aan CCR hebben kunnen linken?
quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:47 schreef Againzender het volgende:
Ik had het Carolien al voorgezegd trouwens...
en nog steeds heb ik geen mokquote:
Niet zo mo...quote:
Radio 2,3quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We gaan meer festivals doen bij Radio 2."".
bokbierfestival?quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We gaan meer festivals doen bij Radio 2."".
deze is zo mooiquote:
Ik probeer hem ook al jaren in de Top2000 te stemmen. Maar zonder succes vooralsnog.quote:
staat die daar niet in?!?!quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik probeer hem ook al jaren in de Top2000 te stemmen. Maar zonder succes vooralsnog.
Ik ook!quote:
Wat is er dan?quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat zal wel verklaren waarom Matijn wel eens afwezig is..
Hij heeft cerebrale parese (spasticiteit, aandoening in de hersenen). Daarom loopt ie o.a. wat moeilijk, werkt een arm niet echt mee en is z'n stem beetje apart (omdat z'n ribbenkast blijkbaar net te klein is). Was bij Wout omdat ie de actie Steptember onder de aandacht wilde brengen: https://www.steptember.nlquote:
wist ik niet!quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij heeft cerebrale parese (spasticiteit, aandoening in de hersenen). Daarom loopt ie o.a. wat moeilijk, werkt een arm niet echt mee en is z'n stem beetje apart (omdat z'n ribbenkast blijkbaar net te klein is). Was bij Wout omdat ie de actie Steptember onder de aandacht wilde brengen: https://www.steptember.nl
Ik ook niet en kwam het al zoekend ook niet direct tegen. Dus zal 't eerder wel niet op de radio hebben besproken.quote:
Aha, dat wist ik wel iets. Dat lopen dan.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij heeft cerebrale parese (spasticiteit, aandoening in de hersenen). Daarom loopt ie o.a. wat moeilijk, werkt een arm niet echt mee en is z'n stem beetje apart (omdat z'n ribbenkast blijkbaar net te klein is). Was bij Wout omdat ie de actie Steptember onder de aandacht wilde brengen: https://www.steptember.nl
Nooit in gestaan.quote:
Jawelquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet en kwam het al zoekend ook niet direct tegen. Dus zal 't eerder wel niet op de radio hebben besproken.
Dat doen mannen toch altijd zo lang mogelijk?quote:Op donderdag 29 juni 2017 07:33 schreef Cee het volgende:
Ontkent Ekdom nou nog steeds dat ie kaal is?
Zoals ik het hoorde juist niet...quote:Op donderdag 29 juni 2017 07:33 schreef Cee het volgende:
Ja, die luister ik dus nietquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel![]()
En natuurlijk in z’n vlogs wel.
http://beauty.blog.nl/hai(...)ard-ekdom-nieuw-haarquote:Op donderdag 29 juni 2017 07:33 schreef Cee het volgende:
daar is hij volgens mij al heel lang geleden mee gestoptquote:Op donderdag 29 juni 2017 07:33 schreef Cee het volgende:
Plus de anekdote.quote:
Qftquote:
Thnx, ik zat net mijn hoofd te breken waar ik het ook alweer van kendequote:Op donderdag 29 juni 2017 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Buffalo Stance.
Jamie Oliver-muziek.
Schoolfeestjesmuziek...quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Buffalo Stance.
Jamie Oliver-muziek.
Werd nooit gedraaid op schoolfeestjesquote:Op donderdag 29 juni 2017 15:22 schreef Sersjee het volgende:
Jeetje. Echt al heel lang niet gehoord... Jeugdsentiment!
Correct.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Werd nooit gedraaid op schoolfeestjes
Eens kijken of de drumsolo intact blijft.quote:
Was toch meer Jive Bunny en French Kiss toch in die tijd?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Werd nooit gedraaid op schoolfeestjes
Ha, French Kiss! Kan me nog goed de ongemakkelijke blikken van haast alle aanwezigen herinneren...quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was toch meer Jive Bunny en French Kiss toch in die tijd?
quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was toch meer Jive Bunny en French Kiss toch in die tijd?
Wel eerlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 07:47 schreef Cee het volgende:
Hij doet niet eens alsof dit geen request is.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 08:45 schreef Cee het volgende:
Het is net als kindertekeningen, kloppen natuurljk voor geen meter en ze zijn vaak niet om aan te gluren maar ja, die koters hebben er zo hard aan gewerkt dus dan in het ineens heel mooi.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 08:45 schreef Cee het volgende:
Het is net als kindertekeningen, kloppen natuurljk voor geen meter en ze zijn vaak niet om aan te gluren maar ja, die koters hebben er zo hard aan gewerkt dus dan in het ineens heel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |