Dat rare candy vind ik welquote:
Ik weet het ook niet. Defenders uppen valt in ieder geval grandioos af met het huidige systeem. Misschien nog maar wat machop candy erbij ofzo.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou bij god niet weten waar ik rare candy op moet gebruiken...
Ik heb nog meer dan genoeg Machopcandy. Als ik een eindeloze hoeveelheid dust zou hebben, was mijn 100% geval allang geëvolueerd.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Defenders uppen valt in ieder geval grandioos af met het huidige systeem. Misschien nog maar wat machop candy erbij ofzo.
Oh ja je zat een tijdje met machopnest(en) in je buurt he. Ik heb nu 100 candy, moet even bedenken wat ik ermee ga doen, heb nu dus een 100% variant, nog een paar van in de 90, geen met de juiste aanvallen.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog meer dan genoeg Machopcandy. Als ik een eindeloze hoeveelheid dust zou hebben, was mijn 100% geval allang geëvolueerd.
Of opsparen voor legendairiesquote:Op zondag 25 juni 2017 21:28 schreef Blobje het volgende:
Paar Rare candy in Mareep gestopt om Ampharos te kunnen maken. Nu heb ik ook geen idee meer wat ik met de rest moet doen. Misschien maar wachten op gen3/gen4 en dan gebruiken.
Nog maar 140 van over. Sinds prestigen dood is stop ik alles in mijn bestaande Machamp als de dustvoorraad het toelaat.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oh ja je zat een tijdje met machopnest(en) in je buurt he. Ik heb nu 100 candy, moet even bedenken wat ik ermee ga doen, heb nu dus een 100% variant, nog een paar van in de 90, geen met de juiste aanvallen.
Wij willen een dustevent!!!11quote:Op zondag 25 juni 2017 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog maar 140 van over. Sinds prestigen dood is stop ik alles in mijn bestaande Machamp als de dustvoorraad het toelaat.
quote:
Umbreon scoort best hoog op de defenderlijst.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb paar dagen terug nog een berg dust in een Umbreon gestoptIk had best wat gedronken denk ik, verveelde me, dan doe je stomme dingen.
Ja dat is op zich nog wel lekker maar wat ik zei...defenders boeien nu niet meer. Naja mocht dat ooit veranderen dan is dit wel een fijne om erbij te hebben.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Umbreon scoort best hoog op de defenderlijst.
Eentje die ik nog moet gaan maken ooit.
M'n ma kreeg een TM bij een raid tegen een electabuzz van 1145 oidquote:
Wat er met mijn eerste is gebeurd, is je inmiddels wel bekendquote:Op zondag 25 juni 2017 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
M'n ma kreeg een TM bij een raid tegen een electabuzz van 1145 oid. Ik heb er nog steeds geen...
Nog geen level 4 gezien, ik had goede hoop bij die Machamp maar helaasch.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat er met mijn eerste is gebeurd, is je inmiddels wel bekend
Maar je moet ook een lvl4 doen. Daar krijg je er gemiddeld 1 per keer, bij Magikarp maar 0,1.
Gemiddeld ja. Een vriend van me (screenshot) kreeg er twee. Ik kreeg gisteren bij twee level 4 raids geen TMs, en sta dus nog steeds op nul.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat er met mijn eerste is gebeurd, is je inmiddels wel bekend
Maar je moet ook een lvl4 doen. Daar krijg je er gemiddeld 1 per keer, bij Magikarp maar 0,1.
Ik sta nu op 0,5. Heb nog wat tegoed dus. 2 bij de volgendequote:Op zondag 25 juni 2017 22:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Gemiddeld ja. Een vriend van me (screenshot) kreeg er twee. Ik kreeg gisteren bij twee level 4 raids geen TMs, en sta dus nog steeds op nul.
Zoeen?quote:Op zondag 25 juni 2017 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil mijn Dragon Breath - Outrage dragonite.
Of een nuttige Machamp.
Thats the way, alleen echt geen zin om nu nog naar buiten te gaan. Morgen alles mollen, gewoon omdat, alles tegelijk ook, 50 coins en niet meer zullen ze krijgen.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Daarom elke avond vlak na 0:00 twee gele gyms in hun thuiszone mollen en daarna de rest van de dag gyms met rust laten.
Meeste muntjes minste inzet.
Ik was vroegah ook echt zo'n territoriumkikker tegen het in principe machtigere geel in het dorp. Maar nu laat het me allemaal koud. Het is nu veel lastiger om in hun gebied stabiliteit te verkrijgen en om flinke klappen uit te delen. Dus met heel veel inzet bereiken we niks meer daar. Waarom zou je het dan nu nog doen?quote:Op zondag 25 juni 2017 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Thats the way, alleen echt geen zin om nu nog naar buiten te gaan. Morgen alles mollen, gewoon omdat, alles tegelijk ook, 50 coins en niet meer zullen ze krijgen.
Ik krijg net weer een vaporeon terug zonder coins. Heb in 8-10 gyms gestaan, sommigen meermaals, heeft me dankzij ffing veel lag totaal zeker 30 revives en 50potions gekost. Voor welgeteld 50 coins...quote:Op zondag 25 juni 2017 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
Nou heb ik dus niks meer in gyms dus de 5 gyms waar ik mee bezig ben geweest en pokemon heb achtergelaten hebben mijn het volgende opgeleverd....het verlies van 8 revives en 20 potionsOh ja en een schaamhoeveelheid xp.
Dit is niet okay
Maar da's geen move die bestaat.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nee met dragon breath!
Dragon Tail - Outrage heb ik al.
[ afbeelding ]
Nou ik heb een Dragon Breath - Dragon Pulse dragonite, als ik zijn charge move kan veranderen naar Outrage, kablammo!quote:Op zondag 25 juni 2017 23:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar da's geen move die bestaat.
Dragon breath is een oude move, ook met TM ga je die volgens mij niet terugkrijgen...
OF worden oude moves ook weer mogelijk?
Ah, op die manier.. apart wel..quote:Op zondag 25 juni 2017 23:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou ik heb een Dragon Breath - Dragon Pulse dragonite, als ik zijn charge move kan veranderen naar Outrage, kablammo!
Is leuk om hele zeldzame movecombinaties te maken zo. Ik geloof wel dat er geen een van zo'n legacy + nieuwe move combinatie 100% beter is dan wat er nu gewoon mogelijk is. Maar dragon breath dodged heel makkelijk ten opzichte van dragon tail.quote:
Mijn Cloyster ramt zo door jouw Dragon Breath heen hoorquote:Op zondag 25 juni 2017 23:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is leuk om hele zeldzame movecombinaties te maken zo. Ik geloof wel dat er geen een van zo'n legacy + nieuwe move combinatie 100% beter is dan wat er nu gewoon mogelijk is. Maar dragon breath dodged heel makkelijk ten opzichte van dragon tail.
Ik ga hem uiteraard niet in een gym zetten, dragonites in gyms is iets voor gekken.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn Cloyster ramt zo door jouw Dragon Breath heen hoor
Dragon Tail doet een stuk meer pijn.
quote:Op maandag 26 juni 2017 00:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ga hem uiteraard niet in een gym zetten, dragonites in gyms is iets voor gekken.
Zeldzaamheid is ook tofquote:Op maandag 26 juni 2017 00:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dragon Tail / Dragon Claw is mijn doel
Helaas niet het sterkste, maar ik weiger om een legacy move te dumpen.
Jynx doet 't ook altijd leuk tegen Dragonites..quote:Op maandag 26 juni 2017 00:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn Cloyster ramt zo door jouw Dragon Breath heen hoor
Dragon Tail doet een stuk meer pijn.
Dat is echt heerlijk om te doen, ik heb er een van 2422CP, vooral als de dragonite al wat verzwakt is door motivatie los dan duurt het gevecht 6 secondenquote:Op maandag 26 juni 2017 00:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jynx doet 't ook altijd leuk tegen Dragonites..
Jynx kan zo hoog wordenquote:Op maandag 26 juni 2017 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is echt heerlijk om te doen, ik heb er een van 2422CP, vooral als de dragonite al wat verzwakt is door motivatie los dan duurt het gevecht 6 seconden.
Dragonite vs dragonite blijft trouwens ook extreem snel.
Als ze 100% IV heeftquote:Op maandag 26 juni 2017 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jynx kan zo hoog worden
Sinds dat kreng haar biome is verloren zie ik ze amper meer.
Jazekerquote:Op maandag 26 juni 2017 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan je ook raids battles doen in gyms die van een andere kleur zijn?
Mijne kan 2503 worden op lvl40 (IV98)quote:Op maandag 26 juni 2017 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jynx kan zo hoog worden
Sinds dat kreng haar biome is verloren zie ik ze amper meer.
Bedacht me vandaag dat ik eindelijk van die gehate bulletpunch af kan gaan komen via die tickets. Nice!quote:Op zondag 25 juni 2017 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Defenders uppen valt in ieder geval grandioos af met het huidige systeem. Misschien nog maar wat machop candy erbij ofzo.
Die 100 procent variant die ik vandaag heb gevangen door de raid heeft bullet punch - close combat, heb ik allebei de 2 TM's nodig en dan maar hopen dat die charge move niet de hele tijd verandert van close combat naar heavy slam...quote:Op maandag 26 juni 2017 00:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bedacht me vandaag dat ik eindelijk van die gehate bulletpunch af kan gaan komen via die tickets. Nice!
Ik heb er nog niks over gelezen verder maar wie weet. Zou wel een goeie reden zijn om weer incubators te kopen, voor Niantic dus een prima zet, dan koopt iedereen weer coins.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:39 schreef Schanulleke het volgende:
Is de dust uit eieren omhoog gegaan? Krijg net bijna 2k uit een 2k ei.
Ja ik hen er ook wel lol in. En niet meer de noodzaak of drang om 15 gyms te bezitten en dat vermoeiende prestigen.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:55 schreef Sarasi het volgende:
Weer even twee gyms gepakt. Ik vind dat met die medals wel echt leuk. Ik pak de twee gyms vlakbij m'n huis niet vanwege de coins, maar omdat het voelt alsof het 'mijn gyms' zijn en ik er graag een golden badge van wil hebben.
En omg ik vind het battelen zoveel leuker nu ik nog maar door maximaal één Blissey hoef te knallen.
Dat heb ik ook, al bijna over de helft. Ik sta nu nog in 5 gyms, morgen lekker Efteling met mijn kinderen, daar misschien ook even een gym pakken of een raid doen. En dinsdag ben ik om 11 uur al vrij en ga ik geel eens goed naaien. Al hun Pokémon in één dag terug. Veel plezier ermee.quote:Op maandag 26 juni 2017 01:50 schreef Blobje het volgende:
Ik was net na middernacht alweer klaar voor deze maandag. Snorlax kwam terug met 50 coins. Gelukkig na middernacht en niet net er voor. Hopelijk blijft de rest vandaag gewoon in hun gyms zitten.Gaat hard met die nieuwe Gym Leader Badge. Op dit tempo zit ik volgende week al op 1000 uur.
https://gymhuntr.com/ , maar je kan daar niet meer zien wie er in de gyms staan.quote:Op maandag 26 juni 2017 02:26 schreef Schanulleke het volgende:
Is er trouwens een werkende gymscanner? Ik wil een paar specifieke spelers mappen.
Waarom zou ik de "tegenstander" helpen? Die helpen mij ook niet hoorquote:Op zondag 25 juni 2017 10:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zie je dat als een probleem?
Anyway, berries leveren xp en dus op, dus ik voer van alles, behalve mezelf
100 muntjes per dag is inderdaad beter. Maar zelfs als ze het op 50 laten, moet er gewoon een manier zijn om jezelf ervan te verzekeren dat je elke dag muntjes kan claimen, zonder afhankelijk te zijn van anderen of pidgeys in een gym te zetten waardoor je zeker weet dat hij ergens die dag wordt neergehaald...quote:Op zondag 25 juni 2017 16:08 schreef Sanguinium het volgende:
[..]
Als ze de limiet van muntjes op 100 per dag zetten vind ik dit systeem wel beter. ik zie veel meer actie in de gyms die voorheen nog nooit anders dan lvl 10 rood waren meer dan 1 half jaar jaar lang het hele dorp +- 20 gyms die nooit veranderden. Nu zie je juist dat er blijkbaar wel blauwe en zelfs gele spelers in het dorp waren, maar nooit de tijd namen om een gym te veroveren omdat rood het toch zo weer teruggepakt had.
Ja bij mij ging t ook ineens een STUK harder dan de 10 normal L:')quote:Op maandag 26 juni 2017 02:30 schreef SiGNe het volgende:
m'n lapras mag weleens terugkomen na 28uur
[edit]Ah, na 29,5 uur teruggekomen... 50 candy, 40 meer dan ik gemiddeld na een dag heb
En wat ga je met je muntjes doen?quote:Op maandag 26 juni 2017 09:19 schreef Norrage het volgende:
Die timing van de muntjes is ook echt tering krom. Doe dan een max per 24 uur, niet per dagdeel. Gisteren kwam een van mijn beestjes terug om 0.05, 50 muntjes, jeej. Zat 8 uur in de gym. Daarna kwam na 3 dagen mijn andere beestje terug, 0 muntjes. (had met mijn boven bedachte regel niet uitgemaakt trouwens, maar het is wel krom).
Waarom is dat 1 muntje per uur in godsnaam weggehaald, en dat al na 1 dag? Zo raar....
Nu is er geen enkele reden om gyms te gaan veroveren, zeker met zoveel gyms. Gewoon beetje rondfietsen en de vrije plekjes vullen, en waarschijnlijk haal je dan je 50 muntjes wel.
Incubators kopen en dat soort dingen die je met muntjes doet.quote:
Klopt, moet een duwtje krijgen door iemand.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:40 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik heb een pokemon ergens in een gym in de middle of nowhere staan, zijn motivation is 0 maar hij komt niet terug? Vaag systeem..
Dat is het punt. Je wilt er wel uitgewipt worden om de muntjes te kunnen krijgen.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:27 schreef So_Surreal het volgende:
Sinds CP in gyms niet meer uitmaakt, wat zijn nu echt de goede defenders die veel tijd kosten om er uit te wippen?
Johquote:Op maandag 26 juni 2017 11:01 schreef Maickel9 het volgende:
Kreeg net van mn zus een filmpje doorgestuurd gekregen met een raid battle waarin je vecht tegen bv een Muk of Magikarp en als je met je eigen ditto er tegen vecht, deze dan veranderd in je tegenstander (dit geval de Muk of Magikarp dus), grappig, zelf nog niet geprobeerd.
Gisteren twee maal een Tyranitar gevlucht na het verslaan van hem raidboss :S. 1x golden berry, curveball en excellent throw en foetsie.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:49 schreef DaMart het volgende:
Over 5 kwartier begint hier een level 4 raid... hopelijk zijn er voldoende mensen vrij die kunnen spelen, alleen probeer ik het maar niet eens.
De level 4 hier was een Blastoise... die heb ik maar overgeslagen bij gebrek aan andere spelers. Vervolgens wel een level 2 gepakt, was een Exeggcutor. Met Vaporeon, Jolteon, Dragonite en Arcanine platgekregen en daarna kunnen vangen. Weer een paar zeldzame ballen gekregen en gouden berries, maar geen TM helaasquote:Op maandag 26 juni 2017 12:25 schreef Gurian het volgende:
[..]
Gisteren twee maal een Tyranitar gevlucht na het verslaan van hem raidboss :S. 1x golden berry, curveball en excellent throw en foetsie.
Door de groepsapp van blauw/geel/rood in onze stad hadden we tot twee keer toe 15 personen die mee deden.
Zo zit m'n Dragonite al sinds de introductie in een gym. Met 0 motivatie, maar hij komt maar niet terugquote:Op maandag 26 juni 2017 09:40 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik heb een pokemon ergens in een gym in de middle of nowhere staan, zijn motivation is 0 maar hij komt niet terug? Vaag systeem..
Dat zou wel moeten voor een betere doorstroming, maar helaas. Hopelijk voeren ze dat snel in. Als je Pokemon een x aantal uren een motivatie van 0 heeft, dat die er geen zin meer heeft en weer terug naar huis komt.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik dacht dat ze met het nieuwe systeem al terugkwamen als de motivatie 0 was. Ach ja
Mijn advies? Blijf lekker beestjes verzamelen en meet een keer met andere spelers in je stad/dorp als je gyms en/of raids wil doen. Genoeg facebookgroepen te vinden. Dan kan iemand het je rustig even uitleggen. Anders kun je ook heel goed YouTube filmpjes vinden over specifieke game mechanics, maar een boel leer je wel tijdens het spelen. Niet te druk maken over 'het fout doen' - dat ziet toch niemand.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
uhm help....ik heb gister Pokémon Go er maar weer eens opgezet. Half jaartje gespeeld, daarna lange tijd niet meer. Vind het toch wel weer grappig. Maar er is echt veel veranderd? Ik snap in ieder geval er niet veel van als ik jullie berichten zo lees haha. Ben nu lvl 8 (noob, jaja) en heb een stuk of 25 van die pokemons gevangen. Is er ergens een guide waarin staat wat handig is om te doen? Of is er iemand die het kan uitleggen? Ik heb het idee dat ik de helft van het spel mis (doe alleen wat beestjes verzamelen nu)
Aha okay thanks. Welk level moet je hebben voor die raids dan? Moet sowieso eerst een hoop vangen voordat ik ook maar iets kan (26 verschillende gevangen is niet veel he haha en uiteraard alleen de veel voorkomende Natu, Pidgey, Spearow, Murkrow, Mr.Mime, HootHoot, Ratata enz.) Wat zijn de pokemon waar ik mijn ogen open voor moet houden?quote:Op maandag 26 juni 2017 13:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn advies? Blijf lekker beestjes verzamelen en meet een keer met andere spelers in je stad/dorp als je gyms en/of raids wil doen. Genoeg facebookgroepen te vinden. Dan kan iemand het je rustig even uitleggen. Anders kun je ook heel goed YouTube filmpjes vinden over specifieke game mechanics, maar een boel leer je wel tijdens het spelen. Niet te druk maken over 'het fout doen' - dat ziet toch niemand.Voordat je raids kunt doen ben je alweer heel wat levels verder en begrijp je het spel gaandeweg vanzelf beter.
Op zich zijn het teveel om op te nemen en sinds het nieuwe gym systeem maakt het een stuk minder uit welke pokemon je hebt.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aha okay thanks. Welk level moet je hebben voor die raids dan? Moet sowieso eerst een hoop vangen voordat ik ook maar iets kan (26 verschillende gevangen is niet veel he haha en uiteraard alleen de veel voorkomende Natu, Pidgey, Spearow, Murkrow, Mr.Mime, HootHoot, Ratata enz.) Wat zijn de pokemon waar ik mijn ogen open voor moet houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |