Aantal ingeschreven mensen oid idd. Ik ga nu niet zomaar mn huis uit op goed geluk. Aan de andere kant.. Als er een Snorlax staat...quote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef Rabieluh het volgende:
Net een level 3 Machamp raid, ik was al 2 keer langsgefietst, 3e keer zag ik er 2 gasten zitten. Één ervan speelde pokemon en vroeg meteen aan mij of we de raid zouden gaan doen.
Nou, was prima te doen, hij als level 29 en ik als 36, best wat tijd over maar welk bijna door al mijn pokemon heen. Ik heb nu een machamp met perfecte stats
Maar wel poepaanvallen.
Toch moet er een systeem komen dat je ingame kenbaar maakt dat je een raid wil doen, een soort marker bovenop de gym zodat mensen kunnen zien dat er in ieder gevaal één persoon daar al is en wil raiden. Misschien dat dat ook zichtbaar kan zijn op de nearby-raid-tracker.
Ja, ik ga bij een level 3 of 4raid bij de gyms op 1 minuut gewoon ff kijken of er meer mensen zijn. Al heb ik nu geen raidpass meer natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2017 17:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Aantal ingeschreven mensen oid idd. Ik ga nu niet zomaar mn huis uit op goed geluk. Aan de andere kant.. Als er een Snorlax staat...
Bij je gym medal zie je hoeveel berries jij hebt gegeven aan pokémon in die gym, niet hoeveel berries jouw pokémon heeft gekregen. Dat kun je ook nergens vinden.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zie treats 7 staan bij de gym medals staan maar die berries heb ik gister zelf gegeven toen de pokemon er nog niet lang instond.
Als ik in de gyms zelf op m'n pokemon klik staat daar dat die nog helemaal geen berries heeft.
Maar verliest gewoon erg weinig CP verder.
Dat is zeker waar. En 2 dus zeker..quote:
wow, 50 candy? Dat is altijd nog beter dan coinsquote:Op zondag 25 juni 2017 18:15 schreef Renesite het volgende:
Ah. Al mn poké's zijn terug. Wat een gezelligheid. En maar 50 candy
sws slim van Niantic, weer een slimme winstmaker, nu iedereen geen egg incubators meer aanschaft, dan nu wel weer de raid passen.. want je zou maar die Snorlax of Tyranitar missen..quote:Op zondag 25 juni 2017 18:14 schreef Lunatiek het volgende:
Ik kan van huis uit alle gyms in mijn woonplaats zien, 9 stuks in een straal van ca. 1 km., bijna voortdurend raids. Met maar 1 raid pass per dag moet je inderdaad heel goed afstemmen welke gym je wanneer wilt raiden, anders sta je allemaal bij een andere gym.
Wel goed om te zien dat die gyms toverballen zijn geworden. Meer actie in de stad.
Ja da zou nu pas een idee zijn. Gyms gemarkeerd tijdens een raid zodat je kan zien of er volk is of niet...quote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef Rabieluh het volgende:
Net een level 3 Machamp raid, ik was al 2 keer langsgefietst, 3e keer zag ik er 2 gasten zitten. Één ervan speelde pokemon en vroeg meteen aan mij of we de raid zouden gaan doen.
Nou, was prima te doen, hij als level 29 en ik als 36, best wat tijd over maar welk bijna door al mijn pokemon heen. Ik heb nu een machamp met perfecte stats
Maar wel poepaanvallen.
Toch moet er een systeem komen dat je ingame kenbaar maakt dat je een raid wil doen, een soort marker bovenop de gym zodat mensen kunnen zien dat er in ieder gevaal één persoon daar al is en wil raiden. Misschien dat dat ook zichtbaar kan zijn op de nearby-raid-tracker.
Kwam ik gisteren ook achter bij die Tyranitatarquote:Op zondag 25 juni 2017 18:53 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik wou een raid doen, maar ben vergeten dat ik geen pass meer had.
Zicht op 3 gyms vanuit m'n woning...2 1-ster en 1 2-ster...quote:Op zondag 25 juni 2017 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwam ik gisteren ook achter bij die Tyranitatar
En ik kon niet een nieuwe krijgen bij die gym, dus maar eentje gekocht.
Als je op een speler in een gym klikt zie je wel hoelang een pokemon in een gym staat, je kan daar ook zien hoeveel gevechten een pokemon gewonnen heeft en er staat ook een icoontje van een raspberry.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bij je gym medal zie je hoeveel berries jij hebt gegeven aan pokémon in die gym, niet hoeveel berries jouw pokémon heeft gekregen. Dat kun je ook nergens vinden.
Vandaag een tier 2 raid gesolo'd, Muk. Dikke prima.Twee Rhydon ramden er zo doorheen, had nog 70s op de timer over.
Raid passen is toch geen probleem om te krijgen: Max 3 gyms aflopen en heb weer zo'n ding. Het vervolgens vinden van een tier 4 raid battje is lastiger (nog geen gezien).quote:Op zondag 25 juni 2017 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwam ik gisteren ook achter bij die Tyranitatar
En ik kon niet een nieuwe krijgen bij die gym, dus maar eentje gekocht.
Markers bestaan ook al in Ingress, ze heten beacons:quote:Op zondag 25 juni 2017 18:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja da zou nu pas een idee zijn. Gyms gemarkeerd tijdens een raid zodat je kan zien of er volk is of niet...
23 jaar?quote:
Je krijgt maar 1 gratis raid pass per dagquote:Op zondag 25 juni 2017 19:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Raid passen is toch geen probleem om te krijgen: Max 3 gyms aflopen en heb weer zo'n ding. Het vervolgens vinden van een tier 4 raid battje is lastiger (nog geen gezien).
Wat is trouwens het voordeel van battlen in een "prive groep" in plaats van 10 spelers, die tegelijkertijd individueel spelen? (laatste wordt toch ook samengevoegd als ik de resultaten aan het eind van een battle zie)?
Ik heb er vandaag twee gehad...quote:Op zondag 25 juni 2017 19:46 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Je krijgt maar 1 gratis raid pass per dag
Je kunt maar 1 raid pass tegelijkertijd bezitten, dat is wat anders dan 1 per dag krijgen. Vandaag 2 raid battles gedaan en zujuist paar gyms afgelopen voor een nieuwe raid pass. Zometeen nog ff de stad in op zoek naar tier 4 raids.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:46 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Je krijgt maar 1 gratis raid pass per dag
Hoax.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:50 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 raid pass tegelijkertijd bezitten, dat is wat anders dan 1 per dag krijgen. Vandaag 2 raid battles gedaan en zujuist paar gyms afgelopen voor een nieuwe raid pass. Zometeen nog ff de stad in op zoek naar tier 4 raids.
Dan had je wellicht nog een pass van gister, die vandaag gebruikt en vandaag een nieuwe gekregen...noway dat je vandaag 2 passes hebt gekregenquote:Op zondag 25 juni 2017 19:50 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 raid pass tegelijkertijd bezitten, dat is wat anders dan 1 per dag krijgen. Vandaag 2 raid battles gedaan en zujuist paar gyms afgelopen voor een nieuwe raid pass. Zometeen nog ff de stad in op zoek naar tier 4 raids.
Nee echt. Ik had een Charizard geprobeerd en een Electabuzz.quote:
Die eerste was met de pass van gisteren, de tweede met de pass van vandaag.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:54 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee echt. Ik had een Charizard geprobeerd en een Electabuzz.
Ik denk, zoals edcetera, hierboven vermeld. Je kan er nooit twee tegelijk hebben.
En die pass, die ik zojuist van een gym heb gedraaid: Die is dan pas morgen te gebruiken?quote:Op zondag 25 juni 2017 19:56 schreef Sarasi het volgende:
Eén pass van gisteren, vandaag gebruikt, toen vandaag een nieuwe gedraaid en weer gebruikt. Je kunt maar één pass per dag krijgen.
Dat is fake news.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
En die pass, die ik zojuist van een gym heb gedraaid: Die is dan pas morgen te gebruiken?
Je kunt niet vandaag twee raids gedaan hebben en nu ook nog (steeds) een pass in je inventory hebben. Je kunt maximaal twee raids per dag doen door doorschuiven, premium passes niet meegerekend. Misschien dat je er daar per ongeluk eentje van gekocht hebt.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
En die pass, die ik zojuist van een gym heb gedraaid: Die is dan pas morgen te gebruiken?
Even gekeken: Je kunt ze blijkbaar wel draaien, maar hij komt niet in mijn inventory te staan.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je kunt niet vandaag twee raids gedaan hebben en nu ook nog (steeds) een pass in je inventory hebben. Je kunt maximaal twee raids per dag doen door doorschuiven, premium passes niet meegerekend. Misschien dat je er daar per ongeluk eentje van gekocht hebt.
Ook nietquote:Op zondag 25 juni 2017 20:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Even gekeken: Je kunt ze blijkbaar wel draaien, maar hij komt niet in mijn inventory te staan.
Nu je makkelijk die 50 coins per dag kunt scoren, heb je dus nog iedere 2 dagen een extra premium pass: Kun je die wel opsparen?
Op zich geen probleem dus: Staan je coins gewoon klaar om ingewisseld te kunnen wordenquote:Op zondag 25 juni 2017 20:20 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ook nietelke pas kan je 1 keer hebben, wel kun je tegelijkertijd een normal en een premium pass in je bag hebben, en de premium kun je keer op keer blijven kopen (als de vorige gebruikt is)
Nee hoor, je kunt best meerdere premium passes tegelijk hebben. Deze hebben ook gewoon een teller (x1) itt de gewone, waar die teller niet onder staat.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:20 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ook nietelke pas kan je 1 keer hebben, wel kun je tegelijkertijd een normal en een premium pass in je bag hebben, en de premium kun je keer op keer blijven kopen (als de vorige gebruikt is)
Volgens meerdere sites niet maar ik heb het zelf niet geprobeerd (ga daar geen coins aan uitgeven) dus het zou kunnenquote:Op zondag 25 juni 2017 20:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt best meerdere premium passes tegelijk hebben. Deze hebben ook gewoon een teller (x1) itt de gewone, waar die teller niet onder staat.
Die kun je alleen makkelijk aan hoor.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:45 schreef Rabieluh het volgende:
Muk is maar level 2 raid? Lijp, wel aan de andere kant van het kanaal, ik blijf thuis.
quote:Op zondag 25 juni 2017 20:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Volgens meerdere sites niet maar ik heb het zelf niet geprobeerd (ga daar geen coins aan uitgeven) dus het zou kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |