abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171899975
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:34 schreef livelink het volgende:

[..]

Build that wall!
Met zonnepanelen! Aan de Mexicaanse kant! ;)
pi_171900028
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:34 schreef livelink het volgende:

[..]

Build that wall!
Dig for coal!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 22:48:54 #228
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171900239
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Is er een nieuwe FBI-directeur dan?
Mij niet bekend iig.
Deze toch?
https://www.nytimes.com/2(...)ay-fbi-director.html
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 22:50:45 #229
37150 livelink
pi_171900316
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Blijf dit bizar vinden:

[ afbeelding ]

In wat voor wereld leef je als je denkt dat Trump een eerlijke vent is?!
Dan ben je een fervent aanhanger van de fake news & alternative facts-religie.
pi_171900386
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Met zonnepanelen! Aan de Mexicaanse kant! ;)
Als iemand dan stroom aftapt voor een drugslab moet ik lachen.
pi_171900403
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als iemand dan stroom aftapt voor een drugslab moet ik lachen.
Hehe.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:01:01 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171900675
quote:
Officieel aangesteld?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:01:49 #233
37150 livelink
pi_171900703
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Officieel aangesteld?
Hij is voorgedragen. De senaat moet hem nog goedkeuren. Ik weet niet hoe lang zij nodig hebben, maar het lijkt me geen groot probleem.
pi_171901064
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:01 schreef livelink het volgende:

[..]

Hij is voorgedragen. De senaat moet hem nog goedkeuren. Ik weet niet hoe lang zij nodig hebben, maar het lijkt me geen groot probleem.
Heeft het Witte Huis het papierwerk al gedaan?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:16:48 #235
37150 livelink
pi_171901261
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, nu begin ik ook te twijfelen. Ik lees ineens ook dat Wray ook een russische link heeft. Dus al met al denk ik dat er voorlopig geen nieuwe FBI-directeur zal zijn.

http://www.mediaite.com/o(...)russia-from-his-bio/
pi_171902207
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? >:)
pi_171902423
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:56 schreef AnneX het volgende:
Vandaag kreeg ik op cnn mee, dat een veronderstelde "vriendschap" niet bestaat tussen de fbi bazen oud en nieuw.

Verder zegt Washington Post, dat Obama én Trump begin januari op de hoogte zijn gesteld, dat Putin persoonlijk de hacks opdroeg uit te voeren.
Obama wist het al in augustus. Wat interessant is in het artikel van de Post is dat de Obama administration het allemaal niet te hoog op wilde laten lopen, omdat ze al aan het voorsorteren waren op een overwinning van Clinton. Om dan voor de verkiezingen de knuppel in het hoenderhok te gooien werd onverstandig geacht, mensen zouden het vertrouwen in de stemming verliezen. Men wilde na de verkiezingen de Russen het vuur aan de schenen leggen. Helaas liep dat anders dan gedacht.

Binnen de intelligence community heeft na de verkiezingen erg het gevoel geheerst dan men gefaald heeft. Het was een aanval van ongekende schaal op de integriteit van de Amerikaanse democratie, maar zij hebben het ondergesneeuwd laten raken uit door de waan van de dag om later de trekker richting Poetin over te kunnen halen. Na de verkiezingen was er in de community al het gevoel dat dit verhaal nooit echt uitgezocht zou worden met Trump als president en dat ze hun kans om het publiek te vertellen wat er gebeurd was hadden gemist.

Dat laatste is ook helemaal waar, als je ziet hoe weinig aandacht er eigenlijk is voor de acties van Rusland. Het gaat enkel over mogelijke samenwerking van Trump met de Russen. Rusland komt er heel makkelijk van af.
pi_171903277
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:02 schreef Refragmental het volgende:
Wat ik me wel afvraag, stel Trump komt met bewijs van diepgaande corruptie en kan zo mensen gaan vervolgen voor hun misdaden..... ik heb het gevoel dat men hier dan alsnog tegen Trump is en het op zal nemen voor de criminelen, want tja, Trump.
Mwoah. In den beginne wel natuurlijk, want Trump liegt vrijwel permanent, dus dat 'bewijs' zal met een korreltje zout worden genomen. Als langzaam duidelijk wordt dat het bewijs wel degelijk echt is, dan vindt iedereen hier Trump nog steeds een eikel, maar vinden we hele gedoe nog zorgwekkender. En vinden we dat die criminelen moeten hangen. Niet meer niet minder.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_171903504
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Blijf dit bizar vinden:

[ afbeelding ]

In wat voor wereld leef je als je denkt dat Trump een eerlijke vent is?!
Zo moeilijk is dat niet. Lees een weekje alleen breitbart en fox en luister naar conservatieve lokale radio stations. Je zal geen slecht woord over Trump horen. Hooguit dat zijn policies niet altijd even handig zijn, maar over Trump zelf niets.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:47 schreef Mystikvm het volgende:
Dat laatste is ook helemaal waar, als je ziet hoe weinig aandacht er eigenlijk is voor de acties van Rusland. Het gaat enkel over mogelijke samenwerking van Trump met de Russen. Rusland komt er heel makkelijk van af.
En mijn persoonlijke mening is dat ik denk dat president Trump helemaal niet samen heeft gewerkt met de Russen. Het lijkt me overigens wel evident dat zakenman Trump wel veel zaken deed met Russen en de Russische mafia. Die zembla rapportage is daar erg duidelijk in. Wie weet zijn al die schimmige deals en contacten die hij als zakenman deed en onderhield wel hetgeen hem de das omdoet, mocht dat ineens serieuzer door de media opgepakt worden. Op dit moment graven daar heel veel journalisten in.

[ Bericht 39% gewijzigd door Knipoogje op 24-06-2017 00:32:33 ]
pi_171905895
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Obama wist het al in augustus. Wat interessant is in het artikel van de Post is dat de Obama administration het allemaal niet te hoog op wilde laten lopen, omdat ze al aan het voorsorteren waren op een overwinning van Clinton. Om dan voor de verkiezingen de knuppel in het hoenderhok te gooien werd onverstandig geacht, mensen zouden het vertrouwen in de stemming verliezen. Men wilde na de verkiezingen de Russen het vuur aan de schenen leggen. Helaas liep dat anders dan gedacht.

Binnen de intelligence community heeft na de verkiezingen erg het gevoel geheerst dan men gefaald heeft. Het was een aanval van ongekende schaal op de integriteit van de Amerikaanse democratie, maar zij hebben het ondergesneeuwd laten raken uit door de waan van de dag om later de trekker richting Poetin over te kunnen halen. Na de verkiezingen was er in de community al het gevoel dat dit verhaal nooit echt uitgezocht zou worden met Trump als president en dat ze hun kans om het publiek te vertellen wat er gebeurd was hadden gemist.

Trump heeft duidelijk de Post niet gelezen :D

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 24-06-2017 om 02:43:48 Just out: The Obama Administration knew far in advance of November 8th about election meddling by Russia. Did nothing about it. WHY? reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_171906512
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 02:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Trump heeft duidelijk de Post niet gelezen :D

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 24-06-2017 om 02:43:48 Just out: The Obama Administration knew far in advance of November 8th about election meddling by Russia. Did nothing about it. WHY? reageer retweet
Er is natuurlijk wel te weinig gedaan. De reactie van Obama was politiek gemotiveerd. Vooral niet te hard ingrijpen, Clinton zou toch gaan winnen, pak het daarna maar aan. Om voor die tijd groot uit te pakken zou de publieke opinie teveel beïnvloeden. Achteraf bezien één van de grote missers van zijn presidentschap. Het heeft mogelijk bijgedragen aan het in het zadel helpen van Trump.

Trump moet natuurlijk niet teveel miepen. Als hij het artikel inderdaad helemaal had gelezen, had hij gezien dat bij de topvertegenwoordigers van beide partijen in het Congres de situatie wel bekend was, maar dat met name de Republikeinen niet overtuigd waren. Daarnaast, híj is nu de man die de leiding heeft. Laat hem dan wat doen?

De Democraten wilden het in de pers brengen (waarschijnlijk omdat zij vermeend slachtoffer waren), de Republikeinen wilden het onder de pet houden (om het publieke vertrouwen niet te schaden). Voor beide standpunten is wel wat te zeggen. Maar de Republikeinen gaan zeker niet vrijuit, zij wisten hier ook van en hebben net zo goed voor appeasement gekozen.
pi_171908222
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 07:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er is natuurlijk wel te weinig gedaan. De reactie van Obama was politiek gemotiveerd. Vooral niet te hard ingrijpen, Clinton zou toch gaan winnen, pak het daarna maar aan. Om voor die tijd groot uit te pakken zou de publieke opinie teveel beïnvloeden. Achteraf bezien één van de grote missers van zijn presidentschap. Het heeft mogelijk bijgedragen aan het in het zadel helpen van Trump.
Obama zat in een catch-22. Als hij wel groots zou hebben uitgepakt, dan had Trump hem non-stop beschuldigd van het beinvloeden van de verkiezingen. Het was altijd fout geweest. Wel zuur dat Trump hier zelfs achteraf nog over loopt te miepen. Maar goed. Trump.
pi_171908314
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:25 schreef Knipoogje het volgende:

ik denk dat president Trump helemaal niet samen heeft gewerkt met de Russen.
Maar dat nooit het issue geweest. De vraag is: Wist Trump, en wanneer wist hij het, en wat deed hij vervolgens?
pi_171908817
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:21 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Obama zat in een catch-22. Als hij wel groots zou hebben uitgepakt, dan had Trump hem non-stop beschuldigd van het beinvloeden van de verkiezingen. Het was altijd fout geweest. Wel zuur dat Trump hier zelfs achteraf nog over loopt te miepen. Maar goed. Trump.
Mogelijk is er een verband met de uitspraak van Trump dat de verkiezingen doorgestoken kaart zouden zijn. Het artikel merkt dat ook op. Obama zou huiverig zijn geweest om Trump te bevestigen. Trump had de bevestiging dat de verkiezingen inderdaad onder vuur lagen, ook al was het van de andere kant, onmiddelijk in zijn voordeel weten te draaien.

Ik snap zijn beweegredenen wel, maar als het gaat om de integriteit van het stemproces kun je geen politieke spelletjes gaan spelen. Hij heeft gehandeld met de pet van de Democraat op, niet met de pet van de president. Ze hebben geprobeerd de verkiezing van Clinton te beschermen, en dat is not done. Dat is althans hoe het op mij over komt. Nou ken ik de geopolitieke situatie niet, maar zou het echt tot oorlogen gekomen zijn als ze de Russen harder aan hadden gepakt, zoals de bronnen stellen? Het bewijs dat er gedwarsboomd werd was (en is) er. Nu hebben ze hun kans misgelopen, er zit nu een president die het niet zo belangrijk vindt om daar hard op in te grijpen.
pi_171909281

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 24-06-2017 11:22:37 (Dit is niet the_Donald) ]
pi_171909515
De hele wereld wist dat toen al. Trump ontkende het gewoon.
pi_171909619
Het is blijkbaar wel effectief wat Trump doet, want Nintex trapte er weer met beide benen in en hij lijkt zich toch vooral te richten op het Amerikaanse equivalent van dat soort mensen.
pi_171910043
Heller onder vuur vanwege zijn verzet tegen de GOP healthcare bill:
http://www.politico.com/s(...)lth-care-bill-239911
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 24 juni 2017 @ 12:06:46 #250
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171910448
Wat maar weer onderstreept dat Cruz, Lee en co waarschijnlijk een toneelstukje aan het spelen zijn. Die blijven vooralsnog gevrijwaard van zoiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')