Het geraakt al in Amsterdam.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
beter geraakt dit ook in Tilburg
Zou wel lekker zijn ja.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
beter geraakt dit ook in Tilburg
Ik hoorde wel wat onweer. Dus regen is niet ver weg denk ik.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is wel donker maar nog geen regen
ik nu ook jaquote:Op donderdag 22 juni 2017 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoorde wel wat onweer. Dus regen is niet ver weg denk ik.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoorde wel wat onweer. Dus regen is niet ver weg denk ik.
Mooie auto'squote:Op donderdag 22 juni 2017 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ccum 20 minuten geleden
Wie zijn dat?quote:
Aparte modelletjes jaquote:
Het lijkt hier alweer lichter te worden.quote:
Oke.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:59 schreef tong80 het volgende:
Ben inmiddels in mijn hotelkamer. Mooie moderne kamer, eigen douche en wc. Ruime kledingkast. TV, weet alleen niet of er meer op te krijgen is dan de plaatste zender. Eigen begeider. Ben op pad geholpen en wegwijs gemaakt door één van de groepleidsters. Veel regels en strak programma. Ik word de eerste week vooral gedetoxeerd en rustig de kans gegeven om te acclmatiseren. ook omdat ik fysiek zo brak ben.Ben bij de arts geweest, m'n verhaal gedaan. Zat te zweten en te hijgen als een kettingrokende bejaarde.Onderzoeken gehad. Verschillende extra medicatie, om rustig te worden en een delirium te voorkomen. Hartslag was veel te hoog, evenals de bloeddruk. Krijg de eerste drie dagen drie prikken in m'n reet van de hoofdverpleegkunige.Ik mag de eerste week al onder begeiding naar bijvoorbeeld.de Spar.
Er is een groepskamer om te evalueren, pauzeren en gezamenlijk te eten. Twee tuinen. Het is een mooi modern gebouw, gestructureerd ingericht. Ik word om 7.00 uur gewekt. Krijg een de tijd om opgang te komen, douchen enzo. Om 8.00 uur ontbijten. 's middag lunchs en natuurlijk avondeten. Er zijn twee recratieruimtes één met een tafeltennistafel waar zelfs gerookt mag worden. Ik zit nu in de andere recreatieruimte, daar staan twee computers.Zal de eerste week nog wel eens kunnen FOK!ken. Daarna overdag iig niet. Strak programma van 7.00 tot 17.00. 's avonds dan ook verplichtingen. Maar minder vaak.
Klinkt als een hele leuke vakantie.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:59 schreef tong80 het volgende:
Ben inmiddels in mijn hotelkamer. Mooie moderne kamer, eigen douche en wc. Ruime kledingkast. TV, weet alleen niet of er meer op te krijgen is dan de plaatste zender. Eigen begeider. Ben op pad geholpen en wegwijs gemaakt door één van de groepleidsters. Veel regels en strak programma. Ik word de eerste week vooral gedetoxeerd en rustig de kans gegeven om te acclmatiseren. ook omdat ik fysiek zo brak ben.Ben bij de arts geweest, m'n verhaal gedaan. Zat te zweten en te hijgen als een kettingrokende bejaarde.Onderzoeken gehad. Verschillende extra medicatie, om rustig te worden en een delirium te voorkomen. Hartslag was veel te hoog, evenals de bloeddruk. Krijg de eerste drie dagen drie prikken in m'n reet van de hoofdverpleegkunige.Ik mag de eerste week al onder begeiding naar bijvoorbeeld.de Spar.
Er is een groepskamer om te evalueren, pauzeren en gezamenlijk te eten. Twee tuinen. Het is een mooi modern gebouw, gestructureerd ingericht. Ik word om 7.00 uur gewekt. Krijg een de tijd om opgang te komen, douchen enzo. Om 8.00 uur ontbijten. 's middag lunchs en natuurlijk avondeten. Er zijn twee recratieruimtes één met een tafeltennistafel waar zelfs gerookt mag worden. Ik zit nu in de andere recreatieruimte, daar staan twee computers.Zal de eerste week nog wel eens kunnen FOK!ken. Daarna overdag iig niet. Strak programma van 7.00 tot 17.00. 's avonds dan ook verplichtingen. Maar minder vaak.
Stelt niks voor dusquote:Op donderdag 22 juni 2017 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt hier alweer lichter te worden.
32 hierquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee. 16.8 graden hier.
Bohh lekkerquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee. 16.8 graden hier.
Nu weer donkerder. Nog 1 buitje volgens de buienradar.quote:
Hier nu 18, een uur geleden was het nog 26.quote:
Dat ziet eruit als een goed begin.quote:
Oke, Pokémon GO Trainer v/d Maand.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
Klich naar Leeds. Dat was van korte duur
Je mag joey wel hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
Klich naar Leeds. Dat was van korte duur
15 jaar geleden iets ernstigs gebeurd met me. Buiten de medicatie het weg gaan drinken. Van kwaad naar erger.. Tot de laatste weken de grens was bereikt. Fysiek en geestelijk.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:03 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is het zo ver gekomen eigenlijk Tong
Over een uurtje is het alweer voorbij.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sow deze tweede bui is wel wat heftiger nog.
Het barst hier niet losquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sow deze tweede bui is wel wat heftiger nog.
Het zal geen weer meer worden om lekker buiten te zitten.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Over een uurtje is het alweer voorbij.
Ik hoop dat de zon om half zes nog even komt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal geen weer meer worden om lekker buiten te zitten.
Als het zo warm is, dan is dat juist wel lekker.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:37 schreef hafcfan het volgende:
In het westen heb je altijd vreselijk veel wind. Das matig
Lekker fris windje vaak als het heel zonnig is, niks mis mee.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:37 schreef hafcfan het volgende:
In het westen heb je altijd vreselijk veel wind. Das matig
Alleen dan ja. Maar rest van het jaar krijg je hem er ook bijquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als het zo warm is, dan is dat juist wel lekker.
Met het fietsen is het wel kut ja die tegenwind.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen dan ja. Maar rest van het jaar krijg je hem er ook bij
Waarom Ede?quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mag dinsdag op 2e gesprek voor een traineeship als recruiter. Moet ik wel in Amsterdam- Omgeving amsterdam gaan wonen. Hebben wss net een huis gekocht in Ede als alles door gaat
Waarom zou je in godsnaam in Ede willen wonenquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mag dinsdag op 2e gesprek voor een traineeship als recruiter. Moet ik wel in Amsterdam- Omgeving amsterdam gaan wonen. Hebben wss net een huis gekocht in Ede als alles door gaat
Die zijn nogal racistisch geloof ik.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:39 schreef Caland het volgende:
Gisteren die Beitar Jerusalem docu gezien
Wat een kankerjoden zeg
quote:
Centraal + goedkoop.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam in Ede willen wonen
Lees Soldaat van de Vrede en je snapt het.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:39 schreef Caland het volgende:
Gisteren die Beitar Jerusalem docu gezien
Wat een kankerjoden zeg
In Den Haag is het zelfs bij 24 graden dan fris.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met het fietsen is het wel kut ja die tegenwind.
Is ook een leuke stad.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik neigen steeds meer naar 's-Hertogenbosch..
Ik las vriendquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Berlijn dan?quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wij ook mocht zij nog gaan studeren aan de TUE.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kun je gewoon op de fiets naar de rechtbankquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij ook mocht zij nog gaan studeren aan de TUE.
Daar ben ik maar twee keer geweest.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In Den Haag is het zelfs bij 24 graden dan fris.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niets, maar we willen niet ons hele leven hier blijven wonen..
Vindt het ook niet bijzonder.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik maar twee keer geweest.
Of kruipend als er iets betaalbaars komt in de nieuwbouw.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kun je gewoon op de fiets naar de rechtbank..
Het is nog lang niet zeker dat we terug naar Nederland gaan, maar als we teruggaan wordt het of 's-Gravenhage of 's-Hertogenbosch.. Amsterdam en Utrecht moeten makkelijk aan te reizen zijn, maar daar willen we dan weer niet wonenquote:
Dan woon je toch lekker in de provincie? moet jij weten :squote:Op donderdag 22 juni 2017 16:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het is nog lang niet zeker dat we terug naar Nederland gaan, maar als we teruggaan wordt het of 's-Gravenhage of 's-Hertogenbosch.. Amsterdam en Utrecht moeten makkelijk aan te reizen zijn, maar daar willen we dan weer niet wonen..
Wat is het leven soms goed hequote:Op donderdag 22 juni 2017 16:50 schreef DonRaja het volgende:
34 graden, zon en geen druppel regen in het vooruitzicht.
Niet gewoon in een kleinere stad wonen in de buurt van Amsterdam of Utrecht? Je komt toch uit Haarlem?quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het is nog lang niet zeker dat we terug naar Nederland gaan, maar als we teruggaan wordt het of 's-Gravenhage of 's-Hertogenbosch.. Amsterdam en Utrecht moeten makkelijk aan te reizen zijn, maar daar willen we dan weer niet wonen..
Den Haag en Den Bosch zijn steden die ons bevallen.. Den Haag hebben we gewoond, zelfs..quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet gewoon in een kleinere stad wonen in de buurt van Amsterdam of Utrecht? Je komt toch uit Haarlem?
zou ook best terug naar cas willen, maar daar is en komt niks te koop. Alles wordt ingepikt door de yuppen uit amsterdam.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Den Haag en Den Bosch zijn steden die ons bevallen.. Den Haag hebben we gewoond, zelfs..
Ik ben eenmaal in Den Bosch geweest en er was toen nergens een Bossche Bol te krijgenquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Den Haag en Den Bosch zijn steden die ons bevallen.. Den Haag hebben we gewoond, zelfs..
Zelfde geldt voor Uitgeest en H'kerk, daar wordt veel bouwgrond verkocht, dus dat begint ook helemaal vol te klonteren..quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou ook best terug naar cas willen, maar daar is en komt niks te koop. Alles wordt ingepikt door de yuppen uit amsterdam.
Daarom WFquote:Op donderdag 22 juni 2017 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou ook best terug naar cas willen, maar daar is en komt niks te koop. Alles wordt ingepikt door de yuppen uit amsterdam.
nieuwbouw nabij Duin en Bosch, iets van minimaal 3 ton ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2017 17:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Uitgeest en H'kerk, daar wordt veel bouwgrond verkocht, dus dat begint ook helemaal vol te klonteren..
Jesis, men chillt hem hard aan de kust en ik zit hier te smelten bij 32.9 gradenquote:Op donderdag 22 juni 2017 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Klein verschilletje maar.
Mooi man.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jesis, men chillt hem hard aan de kust en ik zit hier te smelten bij 32.9 graden
zeikerdquote:Op donderdag 22 juni 2017 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jesis, men chillt hem hard aan de kust en ik zit hier te smelten bij 32.9 graden
Hier ziet het ernaar uit dat het alweer bijna zonnig wordt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:17 schreef JanCees het volgende:
Het dondert wat maar nog geen druppel gezien
Ook hier heb je vertraging. (lol)quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dank je Niels.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier ziet het ernaar uit dat het alweer bijna zonnig wordt.
En gefeliciteerd, netjes gedaan.
WTFtwitter:JOVD twitterde op donderdag 22-06-2017 om 08:26:28Top! Dan de kerstborrel en het paasontbijt van de @Politiebond ook afschaffen. Wees consequent! @ockjetellegen… https://t.co/5nvDYgnTpx reageer retweet
zit wel wat inquote:Op donderdag 22 juni 2017 17:24 schreef JanCees het volgende:
WTFtwitter:JOVD twitterde op donderdag 22-06-2017 om 08:26:28Top! Dan de kerstborrel en het paasontbijt van de @Politiebond ook afschaffen. Wees consequent! @ockjetellegen… https://t.co/5nvDYgnTpx reageer retweet
Ik ookquote:Op donderdag 22 juni 2017 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Turkse pizza met shoarma.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Hier is het inmiddels alweer zonnig.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:39 schreef Coco. het volgende:
Er werd net een aantal keren allahu akbar geschreeuwd hier in de straat.
Komt wel dichtbij zo.
En de eerste druppels regen, genot.
Andere kant ook weer niet omdat er geen priester oid komt bij het kerstontbijt van de politie.quote:
Goede maaltijd.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij nader inzien hou ik het vandaag bij brood, geen zin om te koken.
Eentje met ham en ei en de rest zie ik wel. Sowieso 4 bammetjes.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goede maaltijd.
Dat vult toch niet man.
Zou toch wat zijn hequote:Op donderdag 22 juni 2017 17:43 schreef napoleonfour het volgende:
Trump is wel lekker aan het trollen met de solar wall
Gewoon dikke laag pindakaas erop.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goede maaltijd.
Dat vult toch niet man.
Dat ligt er toch aan wat je op het brood doet, je kan er ook tosti van maken.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goede maaltijd.
Dat vult toch niet man.
Dan heb ik na een uur weer trek.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt er toch aan wat je op het brood doet, je kan er ook tosti van maken.
Dan kan je weer genieten van wat eten.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb ik na een uur weer trek.
Het goede leven opper, niks mis mee.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:57 schreef opperkleurder het volgende:
Zonnetje, biertje, terrasje. Prima toeven.
ja maar niet vandaagquote:Op donderdag 22 juni 2017 17:57 schreef opperkleurder het volgende:
Zonnetje, biertje, terrasje. Prima toeven.
Zijn ontslag bij Inter heeft hem natuurlijk geen goed gedaanquote:Op donderdag 22 juni 2017 18:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch niet de club waar je op hoopt als je van Ajax komt.
Als hij degradeert is zijn carriere alweer bijna voorbijquote:Op donderdag 22 juni 2017 18:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooie club man.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op naar de hoeren.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker zeg, ik krijg even bijna 600 euries terug van de kinderopvang over 2016.
Wie ben jij?quote:
Stabiel. Vernoemd naar een wel bekende semi-zwerver die altijd 'stabiel, stabiel' roept wanneer men vraagt hoe het met hem gaat.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:28 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Stabiel. Vernoemd naar een wel bekende semi-zwerver die altijd 'stabiel, stabiel' roept wanneer men vraagt hoe het met hem gaat.
Volgens Buienradar toch al een graad of vijf kouder nuquote:Op donderdag 22 juni 2017 18:27 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Heb je niets aan als de temperatuur en luchtvochtigheidsgraad niet significant daalt.
Voordat de muren hier in de woonkamer wat warmte loslaten moet het buiten volgens mij wel met een graad of tien dalen. Man man man, wat een ellende.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens Buienradar toch al een graad of vijf kouder nu
Ja, is fucked up G..quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:38 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Voordat de muren hier in de woonkamer wat warmte loslaten moet het buiten volgens mij wel met een graad of tien dalen. Man man man, wat een ellende.
In ieder geval niet tong dus.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:28 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Stabiel. Vernoemd naar een wel bekende semi-zwerver die altijd 'stabiel, stabiel' roept wanneer men vraagt hoe het met hem gaat.
Suck the fuck up newbiequote:
Niet allebei doenquote:Op donderdag 22 juni 2017 18:45 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik ben van de xtc. Niet van de alcohol.
Dan ga je rondlopen met stinkende pisvlekken in je broek.quote:
Dat rijmpie loopt niet helemaal lekkerquote:Op donderdag 22 juni 2017 18:51 schreef Caland het volgende:
Het gerechtshof heeft de ex-vrouw van Patrick Kluivert en de moeder van Ajacied Justin Kluivert veroordeeld tot zeven maanden cel, waarvan drie voorwaardelijk. Ze is in de zogeheten Andes-zaak schuldig bevonden aan witwassen van crimineel geld.
Jingle bells, jingle bells Justins moeder in de cel
quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:51 schreef Caland het volgende:
Het gerechtshof heeft de ex-vrouw van Patrick Kluivert en de moeder van Ajacied Justin Kluivert veroordeeld tot zeven maanden cel, waarvan drie voorwaardelijk. Ze is in de zogeheten Andes-zaak schuldig bevonden aan witwassen van crimineel geld.
Jij leest echt alles hè G..quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan ga je rondlopen met stinkende pisvlekken in je broek.
Hier is amper wat gevallen.quote:
Zage zage wiedewiedewage, Justin kwam thuis om een boterham te vragen. Moeder was niet thuis, vader was niet thuis. The end.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:51 schreef Caland het volgende:
Kan je van UI veranderen, denk elke keer dat Opper postquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:07 schreef Stabiel het volgende:
Kennen jullie deze nog?
1,2,3,4,5,6,7 waar is Mateja Kezman gebleven, hij is niet hier, hij is niet daar, hij is bij de maffia.
Heb ik een UI? Zit standaard op mijn tablet en ik zie niets.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je van UI veranderen, denk elke keer dat Opper post
En dan valt het toch weer tegen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je van UI veranderen, denk elke keer dat Opper post
Precies jaquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan valt het toch weer tegen.
Ja dat is een bug, moet je even uitloggenquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:09 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Heb ik een UI? Zit standaard op mijn tablet en ik zie niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft zeker vertragingquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
We wachten op de machinist die te laat is melden ze nu. Wat een slechte grap.
Goed.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Hey hoe was je vakantie waar was je ook alweer
Genotquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een Quetsche van de tap ruikt pas lekker.
Prima. Wildeman heeft mure van tap. Dat moet ook genot worden.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Genot
Ben morgen trouwens denk ik 1020 in damsco. Het is dat of 1050
Gezeik bij Ado weer, man man man.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima. Wildeman heeft mure van tap. Dat moet ook genot worden.
Beter automatiseren dat gewoon, machinisten heb je toch niet nodigquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, die moet vanuit Amsterdam komen blijkbaar.
Snap de gemeente wel.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezeik bij Ado weer, man man man.
In Dubai in metro zonder bestuurder gezeten. Ging prima.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter automatiseren dat gewoon, machinisten heb je toch niet nodig
Kopenhagen is dat ook..quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Dubai in metro zonder bestuurder gezeten. Ging prima.
Daar heb ik ook in gezeten, wel tofquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Dubai in metro zonder bestuurder gezeten. Ging prima.
Kan er uren naar kijkenquote:
Is helaas een kleurloze club geworden waar altijd wel gedoe heerst.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezeik bij Ado weer, man man man.
En altijd komt het weer goed.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:19 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Is helaas een kleurloze club geworden waar altijd wel gedoe heerst.
Kleurloos zeker niet. Wel gedoe helaas.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:19 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Is helaas een kleurloze club geworden waar altijd wel gedoe heerst.
Wij zongen meestal gewoon Kezman in een massagrafquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:07 schreef Stabiel het volgende:
Kennen jullie deze nog?
1,2,3,4,5,6,7 waar is Mateja Kezman gebleven, hij is niet hier, hij is niet daar, hij is bij de maffia.
Met hockey krijgen ze dat wel vol daar in Den Haag..quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja een stadion zonder club hebben ze ook weinig aan
Wang heeft weinig aan een club zonder licentie. Laatste drukmiddel van de gemeente om de handen er af te trekken.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja een stadion zonder club hebben ze ook weinig aan
Geen mooi stadion. Kunstgras. Matige sfeer. Weinig uitsupporters. Geen sprankelend voetbal.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kleurloos zeker niet. Wel gedoe helaas.
Van welke club ben jij fan?quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:26 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Geen mooi stadion. Kunstgras. Matige sfeer. Weinig uitsupporters. Geen sprankelend voetbal.
Jammer. Want ooit was het een karakteristieke club.
Stabiel is voor Telstar, zoals het hoort zeg maar.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stabiel is voor Telstar, zoals het hoort zeg maar.
Die hadden vroeger altijd zo'n verschrikkelijke keyboard mee in thuis- en uitwedstrijden.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stabiel is voor Telstar, zoals het hoort zeg maar.
Dat is vervelend.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
Voor wie geïnteresseerd is, ik sta nog steeds stil op Brussel Midi.
Waarom zo lang?quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
Ga gewoon zuipen in de stad en morgen terug..quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
Lekker dan.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerst was er geen machinist en daarna lukte de remtest niet. Sta al 1.5 uur stil.
Roep dan gewoon niets omquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo roepen nu om dat we gaan vertrekken maar ze weten nog niet wanneer. Lachwekkend
Het kan erger. Ik reed vandaag langs de ketheltunnel en daar was 90% uit de auto gestapt (totdat het noodweer losbarstte)quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo roepen nu om dat we gaan vertrekken maar ze weten nog niet wanneer. Lachwekkend
Niet zo netjes dat je de moeder van Befbekje niet meer kent.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie is dat lelijke wijf bij Adam zkt Eva
Oekraïne referendum kuch kuchquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
Maar de Brexit is een besluit van het Britse volk en ik kan niets inbrengen tegen democratie.” Dat zei premier Mark Rutte
ik moest lachen.
Zo te zien heeft ze wel het een en ander laten verbouwen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet zo netjes dat je de moeder van Befbekje niet meer kent.
Die krijgen dus 15k om naakt te gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet zo netjes dat je de moeder van Befbekje niet meer kent.
Niet veel.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die krijgen dus 15k om naakt te gaan.
jup. Daarna was het artikel wat onduidelijk:quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oekraïne referendum kuch kuch
Zeikerd..quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Rijden we, roepen ze om dat we geen catering hebben omdat die pas in Antwerpen Centraal opstappen en we dit station over zullen slaan. Heb me een trek zeg.
Dat mag best na 1.45 uur vertraging en door alle vertraging geen tijd om iets te eten voor lunch en diner.quote:
Ik ga nooit van huis zonder een zak kleintje Snickers..quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat mag best na 1.45 uur vertraging en door alle vertraging geen tijd om iets te eten voor lunch en diner.
Het zit je niet mee vandaag.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat mag best na 1.45 uur vertraging en door alle vertraging geen tijd om iets te eten voor lunch en diner.
Dat zou met de kennis van nu een goed idee zijn geweest.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga nooit van huis zonder een zak kleintje Snickers..
Je bent zelf een goed..quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou met de kennis van nu een goed zijn geweest.
Mustafi loopt te kloten bij Duitsland. Chili is ook goed beetje durf en aanzetten. Balletje naar voren steeds.quote:
Je vriendin wil niet anaal?quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:08 schreef Stabiel het volgende:
Bah. Wat haat ik die prentieuze alternatievelingen die afgeven op alles wat mainstream is.
Je bent zelf prentieus..quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:08 schreef Stabiel het volgende:
Bah. Wat haat ik die prentieuze alternatievelingen die afgeven op alles wat mainstream is.
Ik heb echt veel trek. Straks op Rotterdam cs maar iets in mijn mik stoppen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:11 schreef Befbekje het volgende:
* Befbekje eet nu macaroni leftovers..
Daar sluit de boel al heel vroeg AFAIKquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb echt veel trek. Straks op Rotterdam cs maar iets in mijn mik stoppen.
Dat was wel erg lekker moet ik zeggen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Gast, je bent de shoarma nog aan 't opboeren..
bestel gewoon pizza en laat het bezorgen op een tussenstopquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb echt veel trek. Straks op Rotterdam cs maar iets in mijn mik stoppen.
Van welk geld betaal je dat nu, nu je ouders op vakantie zijn?quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was wel erg lekker moet ik zeggen.
Dat valt toch wel mee? Antwerpen Berchem ondertussen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar sluit de boel al heel vroeg AFAIK..
Van mezelf.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Van welk geld betaal je dat nu, nu je ouders op vakantie zijn?
Alleen Rotterdam is een tussenstopquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bestel gewoon pizza en laat het bezorgen op een tussenstop
huhquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:19 schreef napoleonfour het volgende:
je zou verwachten dat, nu iedereen miljoen miljard telefoons heeft, mensen wel wat leuks zouden verkopen
Nexus 5x kopen? De camera werkt niet maar je hebt nog wel garantie.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:19 schreef napoleonfour het volgende:
je zou verwachten dat, nu iedereen miljoen miljard telefoons heeft, mensen wel wat leuks zouden verkopen
Alles van papa en mama.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar haal je dan je geld vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |