Over een uurtje is het alweer voorbij.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sow deze tweede bui is wel wat heftiger nog.
Het barst hier niet losquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sow deze tweede bui is wel wat heftiger nog.
Het zal geen weer meer worden om lekker buiten te zitten.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Over een uurtje is het alweer voorbij.
Ik hoop dat de zon om half zes nog even komt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal geen weer meer worden om lekker buiten te zitten.
Als het zo warm is, dan is dat juist wel lekker.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:37 schreef hafcfan het volgende:
In het westen heb je altijd vreselijk veel wind. Das matig
Lekker fris windje vaak als het heel zonnig is, niks mis mee.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:37 schreef hafcfan het volgende:
In het westen heb je altijd vreselijk veel wind. Das matig
Alleen dan ja. Maar rest van het jaar krijg je hem er ook bijquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als het zo warm is, dan is dat juist wel lekker.
Met het fietsen is het wel kut ja die tegenwind.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen dan ja. Maar rest van het jaar krijg je hem er ook bij
Waarom Ede?quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mag dinsdag op 2e gesprek voor een traineeship als recruiter. Moet ik wel in Amsterdam- Omgeving amsterdam gaan wonen. Hebben wss net een huis gekocht in Ede als alles door gaat
Waarom zou je in godsnaam in Ede willen wonenquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mag dinsdag op 2e gesprek voor een traineeship als recruiter. Moet ik wel in Amsterdam- Omgeving amsterdam gaan wonen. Hebben wss net een huis gekocht in Ede als alles door gaat
Die zijn nogal racistisch geloof ik.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:39 schreef Caland het volgende:
Gisteren die Beitar Jerusalem docu gezien
Wat een kankerjoden zeg
quote:
Centraal + goedkoop.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam in Ede willen wonen
Lees Soldaat van de Vrede en je snapt het.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:39 schreef Caland het volgende:
Gisteren die Beitar Jerusalem docu gezien
Wat een kankerjoden zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |