Die heeft zeker vertragingquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
We wachten op de machinist die te laat is melden ze nu. Wat een slechte grap.
Goed.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Hey hoe was je vakantie waar was je ook alweer
Genotquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een Quetsche van de tap ruikt pas lekker.
Prima. Wildeman heeft mure van tap. Dat moet ook genot worden.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Genot
Ben morgen trouwens denk ik 1020 in damsco. Het is dat of 1050
Gezeik bij Ado weer, man man man.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima. Wildeman heeft mure van tap. Dat moet ook genot worden.
Beter automatiseren dat gewoon, machinisten heb je toch niet nodigquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, die moet vanuit Amsterdam komen blijkbaar.
Snap de gemeente wel.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezeik bij Ado weer, man man man.
In Dubai in metro zonder bestuurder gezeten. Ging prima.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter automatiseren dat gewoon, machinisten heb je toch niet nodig
Kopenhagen is dat ook..quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Dubai in metro zonder bestuurder gezeten. Ging prima.
Daar heb ik ook in gezeten, wel tofquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Dubai in metro zonder bestuurder gezeten. Ging prima.
Kan er uren naar kijkenquote:
Is helaas een kleurloze club geworden waar altijd wel gedoe heerst.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezeik bij Ado weer, man man man.
En altijd komt het weer goed.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:19 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Is helaas een kleurloze club geworden waar altijd wel gedoe heerst.
Kleurloos zeker niet. Wel gedoe helaas.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:19 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Is helaas een kleurloze club geworden waar altijd wel gedoe heerst.
Wij zongen meestal gewoon Kezman in een massagrafquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:07 schreef Stabiel het volgende:
Kennen jullie deze nog?
1,2,3,4,5,6,7 waar is Mateja Kezman gebleven, hij is niet hier, hij is niet daar, hij is bij de maffia.
Met hockey krijgen ze dat wel vol daar in Den Haag..quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja een stadion zonder club hebben ze ook weinig aan
Wang heeft weinig aan een club zonder licentie. Laatste drukmiddel van de gemeente om de handen er af te trekken.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja een stadion zonder club hebben ze ook weinig aan
Geen mooi stadion. Kunstgras. Matige sfeer. Weinig uitsupporters. Geen sprankelend voetbal.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kleurloos zeker niet. Wel gedoe helaas.
Van welke club ben jij fan?quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:26 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Geen mooi stadion. Kunstgras. Matige sfeer. Weinig uitsupporters. Geen sprankelend voetbal.
Jammer. Want ooit was het een karakteristieke club.
Stabiel is voor Telstar, zoals het hoort zeg maar.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stabiel is voor Telstar, zoals het hoort zeg maar.
Die hadden vroeger altijd zo'n verschrikkelijke keyboard mee in thuis- en uitwedstrijden.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stabiel is voor Telstar, zoals het hoort zeg maar.
Dat is vervelend.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
Voor wie geïnteresseerd is, ik sta nog steeds stil op Brussel Midi.
Waarom zo lang?quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
Ga gewoon zuipen in de stad en morgen terug..quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
Lekker dan.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerst was er geen machinist en daarna lukte de remtest niet. Sta al 1.5 uur stil.
Roep dan gewoon niets omquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo roepen nu om dat we gaan vertrekken maar ze weten nog niet wanneer. Lachwekkend
Het kan erger. Ik reed vandaag langs de ketheltunnel en daar was 90% uit de auto gestapt (totdat het noodweer losbarstte)quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo roepen nu om dat we gaan vertrekken maar ze weten nog niet wanneer. Lachwekkend
Niet zo netjes dat je de moeder van Befbekje niet meer kent.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie is dat lelijke wijf bij Adam zkt Eva
Oekraïne referendum kuch kuchquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
Maar de Brexit is een besluit van het Britse volk en ik kan niets inbrengen tegen democratie.” Dat zei premier Mark Rutte
ik moest lachen.
Zo te zien heeft ze wel het een en ander laten verbouwen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet zo netjes dat je de moeder van Befbekje niet meer kent.
Die krijgen dus 15k om naakt te gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet zo netjes dat je de moeder van Befbekje niet meer kent.
Niet veel.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die krijgen dus 15k om naakt te gaan.
jup. Daarna was het artikel wat onduidelijk:quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oekraïne referendum kuch kuch
Zeikerd..quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Rijden we, roepen ze om dat we geen catering hebben omdat die pas in Antwerpen Centraal opstappen en we dit station over zullen slaan. Heb me een trek zeg.
Dat mag best na 1.45 uur vertraging en door alle vertraging geen tijd om iets te eten voor lunch en diner.quote:
Ik ga nooit van huis zonder een zak kleintje Snickers..quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat mag best na 1.45 uur vertraging en door alle vertraging geen tijd om iets te eten voor lunch en diner.
Het zit je niet mee vandaag.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat mag best na 1.45 uur vertraging en door alle vertraging geen tijd om iets te eten voor lunch en diner.
Dat zou met de kennis van nu een goed idee zijn geweest.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga nooit van huis zonder een zak kleintje Snickers..
Je bent zelf een goed..quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou met de kennis van nu een goed zijn geweest.
Mustafi loopt te kloten bij Duitsland. Chili is ook goed beetje durf en aanzetten. Balletje naar voren steeds.quote:
Je vriendin wil niet anaal?quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:08 schreef Stabiel het volgende:
Bah. Wat haat ik die prentieuze alternatievelingen die afgeven op alles wat mainstream is.
Je bent zelf prentieus..quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:08 schreef Stabiel het volgende:
Bah. Wat haat ik die prentieuze alternatievelingen die afgeven op alles wat mainstream is.
Ik heb echt veel trek. Straks op Rotterdam cs maar iets in mijn mik stoppen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:11 schreef Befbekje het volgende:
* Befbekje eet nu macaroni leftovers..
Daar sluit de boel al heel vroeg AFAIKquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb echt veel trek. Straks op Rotterdam cs maar iets in mijn mik stoppen.
Dat was wel erg lekker moet ik zeggen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Gast, je bent de shoarma nog aan 't opboeren..
bestel gewoon pizza en laat het bezorgen op een tussenstopquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb echt veel trek. Straks op Rotterdam cs maar iets in mijn mik stoppen.
Van welk geld betaal je dat nu, nu je ouders op vakantie zijn?quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was wel erg lekker moet ik zeggen.
Dat valt toch wel mee? Antwerpen Berchem ondertussen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar sluit de boel al heel vroeg AFAIK..
Van mezelf.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Van welk geld betaal je dat nu, nu je ouders op vakantie zijn?
Alleen Rotterdam is een tussenstopquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bestel gewoon pizza en laat het bezorgen op een tussenstop
huhquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:19 schreef napoleonfour het volgende:
je zou verwachten dat, nu iedereen miljoen miljard telefoons heeft, mensen wel wat leuks zouden verkopen
Nexus 5x kopen? De camera werkt niet maar je hebt nog wel garantie.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:19 schreef napoleonfour het volgende:
je zou verwachten dat, nu iedereen miljoen miljard telefoons heeft, mensen wel wat leuks zouden verkopen
Alles van papa en mama.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar haal je dan je geld vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |