Wat is je probleem nou? Dat je niks anders meer kan verzinnen om je vooroordelen te ondersteunen?quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joh, lees anders even je eigen reacties terug. Met je elite en boeren.
Welk vooroordeel?quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is je probleem nou? Dat je niks anders meer kan verzinnen om je vooroordelen te ondersteunen?
Al die onzin die je in mijn mond legt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welk vooroordeel?
Zou lachen zijn als je nu komt met 'jij denkt dat rechtse mensen asociaal zijn!!!!' Want ook die associatie heb je zelf gelegd.
Omdat racisme bij zowel links als rechts voorkomt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al die onzin die je in mijn mond legt.
Je zegt nog net niet dat rechts automatisch racisme is zoals iemand anders hier.
Je zit communistische gedachtegoed te verdedigen maar wat erger is , je hebt het zelf nog niet eens in de gatenquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over Rusland, of de USSR. Ik heb het over ons land. Jeweetwel, waar feodalisme tot in de 18e eeuw ook gemeengoed was. Waarom denk je dat dat nu niet meer is?
Ik zeg niet dat rechts automatisch racisme is, dat verzin jij er voor het gemak maar even bij.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al die onzin die je in mijn mond legt.
Je zegt nog net niet dat rechts automatisch racisme is zoals iemand anders hier.
Gelijkwaardigheid, gelijke kansen, kapitalisme en autonomie verdedigen is communisme? Jeetje.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je zit communistische gedachtegoed te verdedigen maar wat erger is , je hebt het zelf nog niet eens in de gaten
Lees je een keer in . Misschien komt het besef dan hoe gevaarlijk de ideen van '' gelijkheid'' ''onrecht bestrijding '' wel niet zijn
Life is suffering, deal with it
Ik ben zeer kritisch op de media, en op de islam. En ja ik heb mij vaker radicaal uitgelaten over de islam maar ik laat mij ook radicaal uit over bijvoorbeeld het christendom. Daarbij schop ik tegen veel zaken, ik ben iemand met een uitgesproken mening, welke niet altijd correct is. Maar het is vooral de media en het geloof waar ik mij nu het meeste aan stoor. In mijn ogen kan de mensheid geen vooruitgang boeken als ze blijven geloven in een god. Daarbij stoor ik mij ontzettend aan de dubbele standaarden, benoem het beestje gewoon. Ja het christendom is achterlijk en dat is geen probleem maar het stoort mij dat er een taboe rust om hetzelfde te zeggen over de islam. Vandaar dat ik ook veel tegen de islam aanschop.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan hebben wij politiek gezien veel gemeen en snap ik je associatie met rechts voor geen meter.
Mensen zijn NIET gelijkwaardig ffs kap eens met die achterlijke marxistische gedachtegoedquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat racisme bij zowel links als rechts voorkomt.
Maar nogmaals, je bent het dus met me eens dat alle mensen gelijkwaardig zijn. Mooi.
Nee, je bedoelt nu te zeggen dat niet alle mensen hetzelfde zijn. Het woord gelijkwaardig betekent iets anders: is de ene mens inherent beter dan de andere?quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mensen zijn NIET gelijkwaardig ffs kap eens met die achterlijke marxistische gedachtegoed
Verschillen moeten niet bestreden worden, verschillen tussen mensen zijn juist goed . Iedere cultuur heeft wel iets leuks of unieks te bieden
Waarom voel je de behoefte om die verschillen glad te strijken ?
Dit strookt niet met je OP. Wat is dit voor irritant getroll?quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:44 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik vind de wereld te soft worden, je mag nergens meer kritiek over hebben omdat iemand zich beledigd kan voelen en dat stoort.
Kritiek is wat anders dan haatzaaien. Kritiek kun je beargumenteren waarom je iets vind. Iemand vergelijken met een nazi om vervolgens geweld tegen nazi's te verheerlijken is geen kritiek.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit strookt niet met je OP. Wat is dit voor irritant getroll?
Gewoon even deze reeks volgen: Topicreeks: Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2016 feitelijk al begonnenquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Kritiek is wat anders dan haatzaaien. Kritiek kun je beargumenteren waarom je iets vind. Iemand vergelijken met een nazi om vervolgens geweld tegen nazi's te verheerlijken is geen kritiek.
Behalve "Trump is een domme idioot" lees ik zelden reacties waarin zijn beleid onderuit gehaald wordt met een sterk argument.
Dit topic ging over het haatklimaat welke gecreëerd werd om Trump waar vergelijkingen getrokken worden met Fortuyn welke zijn mening met de dood heeft moeten bekopen. Behalve wat jank beschuldingen en Trump is een idioot opmerking heb ik niet veel kritiek kunnen ontdekken in dit topic. M.u.v. het handje vol users die hier wel normaal en respectvol met elkaar in discussie gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Gewoon even deze reeks volgen: Topicreeks: Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2016 feitelijk al begonnen
Staan genoeg betogen in waar gefundeerd kritiek geleverd wordt op Trump. Heb je oogkleppen op ofzo
Jij snapt mij wel ? Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gelijkwaardigheid, gelijke kansen, kapitalisme en autonomie verdedigen is communisme? Jeetje.
Maar ik snap jou wel; het gaat jou helemaal niet om kapitalisme, communisme, links of rechts. Jij bent één van de laatste der Mohikanen die nog heel Chamberlainesque wil geloven in sociaal-darwinistische theorieën, en wel omdat het idee van gelijkwaardigheid, kapitalisme en autonomie bedreigend is.
Verklaart ook meteen je middeleeuwse/wahabitische opvattingen over de rol van de vrouw... en schattig ook, die slogan van je... getypt op een computer in een van de welvarendste, veiligste landen ter wereld waar juist het verzet tegen feodalisme en dictatuur jou de mogelijkheid heeft gegeven om je pseudowetenschappelijke meuk het net op te braken.
Check Koukwoes denken dat hij rechts isquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik heb al zovaak voorbeelden geschetst van mijn standpunten, maar ik zal er nog een aantal opsommen:
- Vluchtelingen;
Echte vluchtelingen dienen geholpen te worden, mijn voorkeur gaat uit naar opvang in de regio, waarna de EU financiële steun kan toezeggen en humanitaire hulp. Daarbij dienen mensen in de opvangkampen voorzien te worden van trainingen/opleidingen om na een oorlog/conflict de mogelijkheid te hebben hun eigen land weer op te bouwen (met hulp van de EU dan), denk aan cursus metselaar, timmerman etc. Mensen die hier opgevangen worden krijgen geen verblijfsvergunning, maar een tijdelijke status, in die tijdelijke status kunnen ze aantonen dat ze een bijdrage leveren aan de maatschappij. Dat kan door de Nederlandse taal te leren, naar school te gaan en een opleiding te volgen. Toont de vluchteling aan in bijvoorbeeld 5 jaar dat er vooruitgang in zit, en wel degelijk een toevoeging is voor de maatschappij dan zijn die personen van harte welkom en mogen ze van mij een verblijfsvergunning krijgen. Gooit de vluchteling er met de pet naar, dan mogen ze zonder pardon terug naar land van herkomst zodra de oorlog of het conflict voorbij is.
- Gelukszoekers
Gelukszoekers dienen geweerd te worden. Ik zie liever een gezamenlijke inzet van de wereld om het leefklimaat, van de landen waar gelukszoekers vandaan komen, te verbeteren. Niet met subsidie, want dat is een bodemloze put, maar met projecten, het opzetten van scholen, voorzien in veiligheid in bepaalde regio's door het inzetten van het leger etc.
- Dubbele paspoorten
Dat standpunt van de PVV ben ik het niet mee eens, ik zie geen problemen met mensen die en dubbel paspoort hebben, maar ik ben wel van mening dat mensen die in een land wonen loyaal moeten zijn aan dat land, maar het afnemen van een paspoort zie ik niet als een oplossing
- Godsdienst
Kinderen dienen gevrijwaard te blijven van godsdienst, dat wil zeggen geen christelijke of islamitische scholen meer. Een school dient neutraal te zijn waarna een kind zich kan ontwikkelen en in de toekomst zijn eigen keuze kan maken. Godsdienst uitingen op straat zie ik liever niet, maar het is niet iets wat ik zou verbieden. Ik zou wel alle openbare plekken neutraal houden, en ook de werkvloer. Dus geen kruisjes, keppeltjes of hoofddoeken op de werkvloer of in openbare ruimtes. Iedereen op de werkvloer of in de samenleving dient gelijk te zijn, geloof is een persoonlijke kwestie welke ook achter de voordeur dient plaatst te vinden. Persoonlijk zou ik wel zien dat "geloof" geschiedenis is, maar ik accepteer dat mensen graag een geloof aanhangen en daarom zou het verbieden van het geloof niet mijn grootste voorkeur zijn.
- Probleem jongeren
Thee drinken, bureau halt, etc. allemaal onzin. De jeugd (alle jeugd, dus ook de blanke) die problemen veroorzaken dienen discipline bijgebracht te worden. Dan heb ik het over de extreme gevallen waar je van weet dat ze over 5 jaar nog altijd geen toekomst hebben. Jongeren die al op vroege leeftijd dienen te ontsporen zie ik graag in heeropvoedkampen gezet worden, in die kampen krijgt de jeugd discipline aangeleerd, ze kunnen er een opleiding volgen, en ze worden gelijk behandeld. Dus geen dure schoenen, auto's etc. dat alfa gedrag moet eruit. In de weekenden zouden ze dan gewoon thuis zijn, maar door de week in zo'n kamp, maar dit moet samengaan met het bedrijfsleven. Jongeren die vooruitgang boeken moeten dan ook in de gelegenheid worden gesteld om stage te lopen bij bedrijven, of vrijwilligerswerk te doen etc. Ik zie hier meer een oplossing in dat het eindeloze pappen en nathouden.
- Zwaardere straffen bij herhaling
Criminelen die zich voor de 2e of 3e keer misdragen dienen een zwaardere straf te krijgen. Het criminele verleden van een crimineel dient een argument te zijn in de strafmaat.
Veelzeggend is dat de democraten in veel peilingen nauwelijks profiteren van hun lastercampagne jegens Trump. De aanhang van Trump blijkt veel trouwer te zijn dan verwacht. Tuurlijk zullen er teleurstellingen zijn maar geen haar op hun hoofd om op een democraat te gaan stemmen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 12:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Bron
Grootste probleem blijft hierin nog altijd het beeld wat de media laat zien door zeer gekleurd nieuws te brengen. Trump fan of niet, idioot of niet, het maakt niet uit wat over die man gezegd wordt, het wordt door zijn tegenstanders geslikt als zoete koek, mits het maar negatief is, en voor waarheid aangenomen. En waarom, omdat die man in de ogen van de anti-fascisten, een fascist, een nazi, een vrouwenhater en een racist is, en dan is het in de ogen van velen gerechtvaardigd. Ik zie vaak de reactie (zo ook op FOK), dat geweld tegen nazi's geoorloofd is. Alleen het probleem zit in het feit dat iedereen met een andere mening dan in dit geval linkse media, of de anti-fascisten worden weggezet als een nazi.
Dit is een gevaarlijke ontwikkeling welke ook nog altijd "normaal" is in Nederland. Zodra het niet aansluit op de mening van één groep in de samenleving, is geweld(verheerlijking) toegestaan en dat is zorgwekkend. De media in Nederland gaat hier volgzaam in mee, waar titels zoals "30 relschoppers opgepakt bij Pegida demonstratie" de krantenkoppen sieren ziet de waarheid er altijd wat anders uit. Kijk naar de haat jegens Trump in de Nederlandse media, en ook die jegens Wilders. En mensen vinden het gegrond alleen omdat het, in Nederland dan, Wilders is.
Ik blijf het iets unieks vinden dat de anti-fascisten/linkse kliek zich het meest schuldig maken aan het feit wat die clubs enig bestaansrecht geeft, namelijk het uitsluiten van mensen, geweld gebruiken om hun mening door te voeren, en de democratie niet te respecteren.
Dat nepnieuws werd destijds verspreidt door de krant The Guardian. Bleek later niets van waar te zijn, dader was helemaal niets rechts. Sterker nog oude klasgenoten van de dader beschreven hem als "left wing, quite liberal," alhoewel hij de politiek amper volgde. Hij leed aan paranoïde schizofrenie en had een obsessie gecreëerd voor Giffords die volgens hem bij een bijeenkomst een vraag van hem zou hebben ontweken. Dezelfde obsessie had hij als 9/11 complotgekkie met George Bush.quote:Op donderdag 22 juni 2017 14:49 schreef DustPuppy het volgende:
En wat betreft de stelling dat mensen die vanuit die 'haatcultuur' actie ondernemen een 'links' ding is, blijkbaar zijn we dit alweer vergeten:
2011 Tucson shooting
En dat blijkt ook nu weer. Ophef in de US over een linkse professor van de Trinity universiteit die regeerde op de aanslag van vorige week op de Republikeinen. Hij noemt blanke mensen 'inhuman assholes' en wenst ze dood 'let them die'. Veel boze reacties maar meneer de professor mag gewoon blijven.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:21 schreef Refragmental het volgende:
Maar dat "links" zich in de VS ontzettend gewelddadig gedraagt is gewoon een feit.
Oh Breivik was dan dus ook een verwarde manquote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:58 schreef Ijskonijn2017 het volgende:
[..]
Dat nepnieuws werd destijds verspreidt door de krant The Guardian. Bleek later niets van waar te zijn, dader was helemaal niets rechts. Sterker nog oude klasgenoten van de dader beschreven hem als "left wing, quite liberal," alhoewel hij de politiek amper volgde. Hij leed aan paranoïde schizofrenie en had een obsessie gecreëerd voor Giffords die volgens hem bij een bijeenkomst een vraag van hem zou hebben ontweken. Dezelfde obsessie had hij als 9/11 complotgekkie met George Bush.
Natuurlijk was Breivik een verwarde, vereenzaamde man met debiele ideeën. Ga je dat nu ook al tegenspreken? Zit er achter hem ook een complot van de overheid?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh Breivik was dan dus ook een verwarde man![]()
Zijn we in BNW?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:12 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Natuurlijk was Breivik een verwarde, vereenzaamde man met debiele ideeën. Ga je dat nu ook al tegenspreken? Zit er achter hem ook een complot van de overheid?
Verzonnen complotten om de slachtofferrol kracht bij te kunnen zetten. Nicequote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:33 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ook de ontmaskering van de media waar decennialang van werd gedacht een betrouwbare factor te zijn is binnen de Trump-hysterie uitvergroot en daarbij is hun onbetrouwbare factor duidelijk naar voren gekomen. Steeds meer burgers betwijfelen nu het waarheidsgehalte die de media ons wil doen voorspiegelen of ze negeren het steeds vaker simpelweg omdat het hun niet meer interesseert.
Oh dat is nog steeds hoor. Op het hbo doen ook docenten er aan mee omdat zij menen dat de algemene consensus is dat iedereen bij voorbaat anti-Trump en anti-Wilders is.quote:Op donderdag 22 juni 2017 14:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Beiden punten wist ik niet, ik val ook niet over die pop. Ik val over het klimaat welke gecreëerd wordt in de samenleving zodra iemand wat rechtsere gedachten heeft. Pak de beginjaren van de PVV, als je hier op FOK uitkwam dat je PVV'er bent, werd je verketterd voor nazi, racist etc. En dat heeft jaren geduurd. Nu ik sinds een paar jaar alles wat links is weg zet als policor/wegkijker etc. doet FOK er eindelijk wat aan. Nu ga ik FOK niet de schuld in de schoenen schuiven, maar het is algemeen geaccepteerd om rechtsdenkend volk te verketteren, en het is de reden wat mij stoort. Omdat een andere groep van mening is dat ze een gevaar zijn.
Dit van Johnny Depp:quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:41 schreef Nintex het volgende:
Trump is wel een moeilijk doelwit ondanks alle haat. Hij laat zich omringen door Private Security en de Bikers 4 Trump dan wel hardcore republicans die de hele dag Alex Jones luisteren en tot de tanden bewapend zijn. Als levensverzekering tegen links heefft hij 'President Mike Pence'.
Pim Fortuyn was een vogelvrije homo en een gemakkelijk doelwit voor de linkse gekkies. Wie een aanslag probeert te plegen op Trump komt waarschijnlijk niet levend weg.
Ondertussen wonnen de Republikeinen dat district in 2000 met 74%, 2002 met 79%, 2004 met 100%, 2006 met 72%,, 2008 met 64%, 2010 met 99.9%, 2012 met 64%, 2014 met 66%, in 2016 met 64% van de stemmen en dit jaar met slechts een krappe 52%.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:16 schreef ietjefietje het volgende:
Tucker Carlson: Democrats still don't get it!
[D]emocrats still have literally no idea why they keep losing elections. If they did they would have run a real candidate with a real job who understands the constituents he is attempting to represent.
Instead, Democrats put up a 30-year-old semi-employed documentary filmmaker who can’t even vote for himself because he doesn’t live in the district. He’s got a ton of trendy rich people positions on just about every topic – the abortion people love him. He is gravely concerned about climate and childhood obesity and the availability of organic kale. He thinks illegal aliens are noble. He went to the London School of Economics. He is super fit and way smarter than you want.
We could go on and on, but you’ve seen it all before. That’s the point. Voters have seen it before, too. And outside of Brooklyn and in the west side of L.A., they are not that into it. That’s why Democrats keep losing.
In NL zojn juist de afa's een steeds groter probleem. Volgens de nctv.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:00 schreef NgInE het volgende:
[..]
Nou, de echte fascisten zijn er nog steeds:
[..]
Bron: http://www.independent.co(...)m-nazi-a7623931.html
En Antifa zijn inderdaad ook geen lievertjes, toch verbleken ze als je het vergelijkt met extreem-rechts terreur.
Mensen die nog steeds cnn het hand boven het hoofd blijven houden voor het stagen van dat 'moslimprotest'quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Verzonnen complotten om de slachtofferrol kracht bij te kunnen zetten. Nice
Wel leuk om te zien dat de eenvoudige man dat heeft afgekeken bij de sjw's.
Jij zou GS juist in je dagelijkse media rondje moeten meenemen. Misschien dat je een wat realistischer beeld krijgt van hoe de hazen lopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Check Koukwoes denken dat hij rechts isMinder Geenstijl lezen, knul.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:00 schreef NgInE het volgende:Nou, de echte fascisten zijn er nog steeds:
Bron: http://www.independent.co(...)m-nazi-a7623931.html
En Antifa zijn inderdaad ook geen lievertjes, toch verbleken ze als je het vergelijkt met extreem-rechts terreur.
sjw's. Verklaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Verzonnen complotten om de slachtofferrol kracht bij te kunnen zetten. Nice
Wel leuk om te zien dat de eenvoudige man dat heeft afgekeken bij de sjw's.
Omdat het over de vs gaat: 95 doden door jihadists, 54 doden door extreem rechts, 8 door zwart ideologisch geweld. Dit gaat over terroristische aanslagen in de periode van 9-11 tot net voor de laatste aanval op congresleden, waar overigens geen doden bij vielen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:30 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]Welk extreem rechts terreur ?
Bedoel je de radicale islam ?
Anders kan ik mij zo snel geen grote voorbeelden/incidenten herinneren.
bron ?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Overigens wil Trump doelbewust de leefwereld voor onze nakomelingen verwoesten dus alle reden om hem te haten.
Elsevierquote:
Gelukkig kan men altijd rekenen op Hexagon om weer een intens domme oneliner te deponeren.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Overigens wil Trump doelbewust de leefwereld voor onze nakomelingen verwoesten dus alle reden om hem te haten.
Dat daardoor de "leefwereld van onze nakomelingen verwoest wordt" is ook wel wat overdreven vind je ook niet ?quote:
Trump ziet de VS als een bedrijf en regeert dan ook als zodanig.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Dat is het gevolg van zijn soort schijt-aan-het-milieu politiek ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:29 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat daardoor de "leefwereld van onze nakomelingen verwoest wordt" is ook wel wat overdreven vind je ook niet ?
Ik ben net zo benieuwd naar een verneukt klimaat dus wens het ook niet uit te proberenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Trump ziet de VS als een bedrijf en regeert dan ook als zodanig.
Ik mag hem niet...maar ben wel benieuwd wat deze manier van regeren oplevert.
Een welvarende economie? Een desastreus klimaat? Een burgeroorlog? You name it...
Ja sorry, ik probeerde de relevant figuur te posten, maar dat lukte op mijn telefoon niet zo goed.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:08 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik zie in die link nergens staan dat er 54 doden zijn gevallen door extreem rechts, waar staat dat precies ?
edit, het staat in dat trendje....
Ik dacht dat het ergens in de tekst zou staan.
Was dit Georgia? De Democratische kandidaat had 10+ x zoveel geld uitgegeven, en had allerlei steun uit de partij, wat Sanders-achtige kandidaten stelselmatig ontzegd wordt. En toch verliezen. De indruk was dat juist het feit dat hij een externe kandidaat was, gesteund door bijvoorbeeld Pelosi, genoeg munitie opleverde om een succesvolle tegencampagne te voeren.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ondertussen wonnen de Republikeinen dat district in 2000 met 74%, 2002 met 79%, 2004 met 100%, 2006 met 72%,, 2008 met 64%, 2010 met 99.9%, 2012 met 64%, 2014 met 66%, in 2016 met 64% van de stemmen en dit jaar met slechts een krappe 52%.
Ergens gaat er dus toch wel iets fout voor de Republikeinen, want dit district is normaal gesproken echt niet spannend voor ze. Benieuwd wat er gaat gebeuren als er wat minder diep rode districten naar de stembus moeten over een paar jaar.
Hij heeft een baggereconomie overgenomen van Obama, dus hij gaat het sowieso niet makkelijk krijgen. Waarom de beurs nog zo hoog staat is niet rationeel te verklaren, maar de rente kunstmatig laaghouden heeft een soort van illusie gecreëerd.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Trump ziet de VS als een bedrijf en regeert dan ook als zodanig.
Ik mag hem niet...maar ben wel benieuwd wat deze manier van regeren oplevert.
Een welvarende economie? Een desastreus klimaat? Een burgeroorlog? You name it...
Baggereconomie? De economie van de VS draait al geruime tijd als een tierelier. En ja, die groei is ingezet onder Obama.quote:Op zondag 25 juni 2017 09:56 schreef drexciya het volgende:
[..]
Hij heeft een baggereconomie overgenomen van Obama, dus hij gaat het sowieso niet makkelijk krijgen. Waarom de beurs nog zo hoog staat is niet rationeel te verklaren, maar de rente kunstmatig laaghouden heeft een soort van illusie gecreëerd.
Volgens mij neemt het af. Geen president scoort bijna zo slecht zelfs.quote:Op donderdag 22 juni 2017 14:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Precies. Mensen hebben door dat er met ze gesold wordt. Daarom neemt Trump's populariteit alleen maar toe. Ook mensen die het op punten niet met hem eens zijn, zien wel wat voor heksenjacht zich heeft ontvouwd de afgelopen maanden. De Democraten liggen op koers om in 2020 opnieuw vernederd te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |