SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlL2B's Mixcloud
Grappig genoeg was ik al van plan om deze plaat van Jam & Spoon te draaien, dus dat komt dan mooi uit.quote:
Muis opgedragen om de muziek harder te zetten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappig genoeg was ik al van plan om deze plaat van Jam & Spoon te draaien, dus dat komt dan mooi uit.
en ze luistert ook nog?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis opgedragen om de muziek harder te zetten.
Hierna nog een paar danceplatenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis opgedragen om de muziek harder te zetten.
dat heeft Lucky goed voor elkaar..quote:
Bijzonder prettig nummer ja.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Deze zat ook in één van mijn eerste uitzendingen - de eerste, volgens mij. En zou uiteindelijk in de Top 10 van mijn jaarlijst belanden. Zo'n fijne dancetrack. Eigenzinnig en heerlijk geproduceerd.
Niet uit m'n hoofd, maar hier kun je werkelijk alles vinden dat ze hebben gemaakt:quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie weet er uit zijn hoofd te vertellen hoeveel tracks J&S in de loop der jaren geremixed hebben?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zowel naar de muziek als naar mij.
Ik herken er meerdere dingen in, maar kan steeds niet op de namen komen!quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bekende geluiden. Maar waar is de sample van? Puntje tong.
toch heb ik je nog nooit faithless horen draaien volgens mij.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn liefde voor Faithless en Rollo laat zich niet beter samenvatten dan met deze track
Johquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Het was al een poos stil in dat andere topic...
Ah tof, even website bestuderen straks.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet uit m'n hoofd, maar hier kun je werkelijk alles vinden dat ze hebben gemaakt:
http://www.tursa.franken.de/JamAndSpoon_discog.html
(En Jam is de laatste tijd weer volop actief)
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Het was al een poos stil in dat andere topic...
Ik draai ze wel eens, maar inderdaad te weinig.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch heb ik je nog nooit faithless horen draaien volgens mij.
Ik durf het niet harder te zetten met onze buren...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna nog een paar danceplatenWaarschuw de buren maar vast
Hehehe ik link het wel naar Whigfield, Dance2trance enz., en dat levert wel weer herinneringen op.quote:
Archie Bunker?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een zeer radicale stijlwijziging, maar we blijven wel in de familie....
Ah, destijds was je vast een boefje. Beetje harde muziek draaien en zo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik link het wel naar Whigfield, Dance2trance enz., en dat levert wel weer herinneringen op.Studententijd enzo.
Uit de serie "ToT biecht op"...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik link het wel naar Whigfield, Dance2trance enz., en dat levert wel weer herinneringen op.Studententijd enzo.
Haha ik draaide vooral metal!quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, destijds was je vast een boefje. Beetje harde muziek draaien en zo.
Jaquote:
Bedankt voor het luisteren en welterustenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:01 schreef peaceman het volgende:
Elf dank je voor je uitzending! Dat er maar vele gaan volgen!!!!
Kan het niet vinden, maar ben benieuwd...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JaNa vandaag ga ik het wat anders aanpakken. Zie ergens halverwege het vorige topic,
Goedenavond, trouwens
Sorry, was een topic eerder: MUZ / Radio 49 #1927 - Alle konijnen verzamelen!quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, maar ben benieuwd...
Die post ken ik uiteraard wel...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, was een topic eerder: MUZ / Radio 49 #1927 - Alle konijnen verzamelen!
Nee, door de kornet zo...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Door de "Ola"-koortjes zeker? In de Duitstalige cover zingen ze vast "Langnese"....
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja straks is Zwollywood een old town voor mij
En waar je gaat wonen is niet oud ?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja straks is Zwollywood een old town voor mij
Losjes geïnspireerd?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
De aanvankelijk geplande single van de EP Night Train van Keane. Om totaal onbegrijpelijke redenen viel de keuze uiteindelijk op Stop For A Minute. Deze track, losjes geïnspireerd op de tune van Rocky, is zoveel beter...
Vast wel.quote:
De schrijvers hebben dan ook een credit gekregen...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Losjes geïnspireerd?
Het is bijna 1 op 1 Flying High...
Anders hadden ze dat wel geëist...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De schrijvers hebben dan ook een credit gekregen...
1999 is nog niet zo oudquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vast wel.
Pand is uit 1900 zoveel geloof ik
Pas op hoor. Anders kort ik zo je show inquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik Long Train Runnin' er niet achteraan draai
Of erger nog, Purple Train.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik Long Train Runnin' er niet achteraan draai
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pas op hoor. Anders kort ik zo je show in
Er staat in augustus iets te gebeuren rondom The KLF. Het is heel vaag wat precies.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Heb de 12" van de eerste versie van What Time Is Love feat. Merlin nog liggen.
Kreeg ik toen via een import shop en toen was dat compleet onbekend werk.
Vond het toen wel al interessant...
tsss je laat je chanterenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Oké, dan zal ik Long Train Runnin' deze show niet draaien...
Jij moet toch zo'n beetje een kamer vol muziek hebben, is het niet?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Heb de 12" van de eerste versie van What Time Is Love feat. Merlin nog liggen.
Kreeg ik toen via een import shop en toen was dat compleet onbekend werk.
Vond het toen wel al interessant...
Ja, meerdere kamers zelfs.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij moet toch zo'n beetje een kamer vol muziek hebben, is het niet?
Dat hebben we doorquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is dit de verlengde versie van de single-mix, maar dat hadden jullie al door
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, meerdere kamers zelfs.
Ik zou eens op moeten ruimen, maar ik kan er geen afstand van doen...
Zoveel jaar na oorsprong of zo?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat in augustus iets te gebeuren rondom The KLF. Het is heel vaag wat precies.
MUZ / Comeback van The KLF op komst
Zou het lekker laten liggen. Eén van de weinige dingen in het leven waar ik spijt van heb is het wegdoen van een hele berg goede LP's.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoarderquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat precies de aanleiding is. Het is, zoals vanouds, weer lekker vaag.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoveel jaar na oorsprong of zo?
25 Jaar geleden was het zo ongeveer...
Ik heb bijna alles gedigitaliseerd nu, op wat verzamelaars na.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
(Dankzij het draaien op Radio 49 heb ik nu wel heel wat muziek gedigitaliseerd)
Muziek verzamelen is niet hoardenquote:
En dan breng ik alleen maar die pulp singles en een elpee van de Arabier meequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou het lekker laten liggen. Eén van de weinige dingen in het leven waar ik spijt van heb is het wegdoen van een hele berg goede LP's.
Een vriend wil graag mijn 12" house platen overnemen voor een leuk bedrag, maar ik doe het niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou het lekker laten liggen. Eén van de weinige dingen in het leven waar ik spijt van heb is het wegdoen van een hele berg goede LP's.
Lang leve het digitale tijdperkquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Muziek verzamelen is niet hoarden
Dit keer zal ik het ook wel overlevenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna weer typisch zo'n nummer waarmee ik jullie afgelopen jaar heb doodgeknuppeld. Sorry nog. Maar ik ga 'm lekker wel nog een keer draaien
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan breng ik alleen maar die pulp singles en een elpee van de Arabier mee
Check!quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
2001 of 2002. Album Lifelines, geen single geweest.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit keer zal ik het ook wel overleven
Ik zag vorige week nog een LP die perfect is voor jouquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan breng ik alleen maar die pulp singles en een elpee van de Arabier mee
Ik hoorde laatst Mammoth van Kayak weer eens met daarin een draaiorgel deun verwerkt en ik moest meteen aan Muis denken...quote:
Heel goed. Ga je eeuwig spijt van krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vriend wil graag mijn 12" house platen overnemen voor een leuk bedrag, maar ik doe het niet.
Te veel herinneringen...
Mijn echtgenote zou het wel prettig vinden...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heel goed. Ga je eeuwig spijt van krijgen.
Een LP perfect voor mij?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zag vorige week nog een LP die perfect is voor jou
Morgen maar even halen denk ik
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst Mammoth van Kayak weer eens met daarin een draaiorgel deun verwerkt en ik moest meteen aan Muis denken...
Neequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een LP perfect voor mij?
doedelzakken, militaire marschen of draaiorgels?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst Mammoth van Kayak weer eens met daarin een draaiorgel deun verwerkt en ik moest meteen aan Muis denken...
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Die stem.
Alsof je de Efteling inloopt...
Vind ik ook ja. Dit is alweer de 84e uitzendingquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
11 alweer een jaar DJ. Wat gaat de tijd bizar snel zeg.
jazekerquote:
* OscarMopperkont gooit zo'n anti muggen kaars aanquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:34 schreef just me het volgende:
* just me zit lekker in de tuin, kaarsje aan, heerlijk
Graag gedaan, bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar eens afsluiten en nog even lekker op de bank liggen.
Elf, bedankt voor de muziekjes
Blijf dan ook binnen zittenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gooit zo'n anti muggen kaars aan
kut beesten
Hier ook. De buren hebben een (stilstaande) vijver...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
kut beesten
muggen moeten doodquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
kut beesten
Echt wel!quote:
Zit ik ookquote:
En vliegenquote:
De vliegenstrips die ik hier laatst heb opgehangen waren binnen 1 dag flink vol, maar sindsdien komt er bijna niks meer bij. Het is hier behoorlijk vlieg-vrij nu.quote:
Neequote:
Tofquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een jingle van ga maken...
Nee ... idd dan is diequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee
En die ga ik ook niet nemen, want over een maand weg hier
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:39 schreef ToT het volgende:
Suzaaaaaaaaane, Suzaaaaaaaaane, Suzaaaaaaaane!!!!
Moet je wel een deur hebben waar iets op past zonder dat je een paar honderd euro kwijt bentquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee ... idd dan is diewel van toepassing
![]()
Horren zijn een eerste levensbehoefte.
Welke?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Wat een bazin is het ook hè? Dat nieuwe nummer van haar is ook weer ijzersterk.
Zuunige kniepertquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet je wel een deur hebben waar iets op past zonder dat je een paar honderd euro kwijt bent
gelukkig heeft mijn nieuwe huis makkelijke ramen...
Sterkte met slapen, nu het zo lang licht is daarquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:42 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de show, ik moet richting bed, luiken vallen dicht.
Lekker melodieus en vrolijk nummer.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ook weer zo'n typisch DJ11-plaatje.... tevens de laatste echt uptempo-plaat van de show
Ja bent er vroeg bijquote:
Echt enorm ondergewaardeerd destijdsquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker melodieus en vrolijk nummer.
Wil ook nog iets doen met The Children Of Sanchez van Chuck Mangione.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tof
Lucky is de jingle bakker hier. Ik bak er niets van
De hitte heeft mijn horloge gesmolten, dus ik ben de tijd kwijt.quote:
je hoeft niet altijd bij de tijd te zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De hitte heeft mijn horloge gesmolten, dus ik ben de tijd kwijt.
Stond #1 in Engeland toen ik daar in 1997 was en toen we de BBC Radiophonic Workshop bezochtenquote:
Die moet ik even luisteren, zegt mij zo nietsquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil ook nog iets doen met The Children Of Sanchez van Chuck Mangione.
Zo'n fantastisch instrumentaal nummer...
Denk aan de Tour de France en een toeter...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die moet ik even luisteren, zegt mij zo niets
Dan denk ik aan Rein van den Broek...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk aan de Tour de France en een toeter...
Terecht, maar dit is die andere waarvan velen denken dat die ook van Rein is...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan denk ik aan Rein van den Broek...
Paolo Conte? Bob Dylan? Mick Jagger?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
De oplettende lezer / luisteraar heeft veel nummers uit mijn jaarlijsten voorbij zien komen, maar nog niet de #1 van 2016. Die kan natuurlijk niet ontbreken in deze show. Zo jong en dan zo'n stem...
Ik ga straks even luisterenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terecht, maar dit is die andere waarvan velen denken dat die ook van Rein is...
Nee, dePresno uit Noorwegen. Piepjong ventje (19 of 20) met een prachtige stem, mooie liedjes en fraaie productie.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Paolo Conte? Bob Dylan? Mick Jagger?
Piepjong vind ik 11.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dePresno uit Noorwegen. Piepjong ventje (19 of 20) met een prachtige stem, mooie liedjes en fraaie productie.
Graag gedaan. Bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:53 schreef ToT het volgende:
Ik kan de laatste paar minuten niet meer volgen, dus bij deze alvast thx voor de tunes, man!![]()
Mooiste nummer van The Beatles, vind ik. Typisch McCartney, deze. Ik was mijn vorige show, op zijn verjaardag, begonnen met Paul solo. En ik had hiermee willen eindigen, maar ik had amper 2 minuten over.quote:
Zolang dit geldt, is alles prima:quote:
quote:May the road rise up to meet you.
May the wind always be at your back.
May the sun shine warm upon your face
https://open.spotify.com/track/5aVkn02fIcUy0DpDKjsFYkquote:
Klinkt als What Have I Done To Deserve This...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
De slotsong heb ik nog nooit eerder gedraaid. Er is iets mee... Eens kijken of jullie iets herkennen....
Niet het antwoord wat ik zoek...quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als What Have I Done To Deserve This...
PSB met samples van Massive Attack - Unfinished Sympathy.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie zouden het nu al gehoord moeten hebben....
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
Helemaal niemand?
Moet ik het goede antwoord dan zelf maar geven?
Elf is back...quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
Helemaal niemand?
Mot maar dan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
Helemaal niemand?
Nee. Dit is wel het laatste nummer van deze showquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Ik zie dat ik net te laat ben voor de jublieumuitzending van Elf. Balen, maar ik kon vanavond echt niet. Even voor de zekerheid; dit was toch uiteindelijk niet je laatste uitzending?
Volgens mij heb ik die nog nooit gehoord, ik schakel meestal later in...quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zucht eens diep
Het intro van dit nummer zit prominent verwerkt in mijn intro-leader....
MA-invloed is er inderdaad wel. Het stamt eveneens uit 1991.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
PSB met samples van Massive Attack - Unfinished Sympathy.
Puntje van m'n tong! *kuch*quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb zelden het begin van jouw shows kunnen luisterenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, echt jammer dat ik het gemist heb. Gefeliciteerd met je jubileum trouwensquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Dit is wel het laatste nummer van deze show
Speciaal voor jou even snel gedraaidquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog nooit gehoord, ik schakel meestal later in...
Ik heb er speciaal op gelet en ik heb het niet herkend...quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou even snel gedraaid
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal op gelet en ik heb het niet herkend...
quote:
Ik vond "DJ Culture" een heel toepasselijk nummer om een intro op te baseren, zowel qua songtitel als ook het geluid waarmee dat nummer begint: "attention, attention" (op z'n Frans).quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb zelden het begin van jouw shows kunnen luisteren
Heerlijk nummer om mee te zingenquote:
Mooiquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren![]()
Het was erg leuk om mijn jubileum op deze manier te vieren
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn gapen omzetten in slapen.
Trusten allen!
Ook dat werkt erg goed, je slaat ze zo dood dan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jij rookt ze gewoon uit met je joints toch
Chris Brown slaat ookquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ook dat werkt erg goed, je slaat ze zo dood dan.
Ik heb thuis snoeiharde reggae opstaan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:19 schreef Tuned22 het volgende:
Wil je nog Corry Konings horen Piet, of wordt het irritant
Arme buurtjes van Pietquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik heb thuis snoeiharde reggae opstaan.
Dat ontdek je nu pas? Mijn buurman uit Tilburg is spoorloos verdwenen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:48 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters zeg, net ff een docu gekeken over het land van m'n lieffie.
Een mensenleven is daar echt helemaal niks waard!
Nee ik wist het al wel, maar deze docu is ff wat heftiger dan die anderen die ik gezien heb.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat ontdek je nu pas? Mijn buurman uit Tilburg is spoorloos verdwenen.
De Filipijnen.quote:
Die in Thailand ken ik ook, die zit nog wel ff daar.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik wist het al wel, maar deze docu is ff wat heftiger dan die anderen die ik gezien heb.
En @ buurman; dat was in Thailand toch?
[..]
De Filipijnen.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die in Thailand ken ik ook, die zit nog wel ff daar.
Mijn buurman is van de aardbodem verdwenen.
Laatste woonplaats was Malta, in Baarle-Nassau verdwenen, opsporing verzocht erbij maar nog steeds zoek.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan! In de Filipijnen?
En idd @ die in Thailand. Die was gisteren weer in het nieuws.
Op korte termijn enorm, maar als de bevolking zwaar is gedecimeerd, zou je er misschien een goede gemeenschap aan over kunnen houden.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:56 schreef Tuned22 het volgende:
Aah jadaar zal het alleen nog maar beroerder worden.. met die Duterte.
Okee dan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Laatste woonplaats was Malta, in Baarle-Nassau verdwenen, opsporing verzocht erbij maar nog steeds zoek.
Het zou maar zo kunnen dat ie ergens nieuwe identiteit heeft.
Heb je al eens verteld, ja!quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:00 schreef Stien_Struis het volgende:
Johan in Thailand heb ik ooit mijn helft van coffeeshop aan verkocht.
Die v. Laarhoven?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:00 schreef Stien_Struis het volgende:
Johan in Thailand heb ik ooit mijn helft van coffeeshop aan verkocht.
Hij KAN vervroegd vrij komen, maar iets zegt me dat er wel geregeld wordt dat hij z'n hele straf daar moet uitzitten.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:03 schreef Tuned22 het volgende:
Zal een wonder zijn als die daar nog levend vandaan komt...
75 jaar ipv van 100quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:05 schreef Tuned22 het volgende:
Geen idee. Maar het was onlangs nog op het nieuws. Dat ie opnieuw veroordeeld is.
Zijn broer mag zich binnenkort in NL melden.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan kun je beter vragen of iemand ff een pilletje van Drion op kan sturen
Hij valt wel flink af daar.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:04 schreef ToT het volgende:
Hij had nu geloof ik ook een ietwat vervelend kuchje of zo? TBC of zo?
Waarvan hij er minimaal 9 uit moet zitten voor hij in aanmerking kan komen om de rest van zijn straf in Nederland uit te zitten en de straf naar Nederlandse maatstaven om te zetten.quote:
Nee precies. Hij is echt keihard genaaid en die omstandigheden daar zijn echt onmenselijk.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:25 schreef Stien_Struis het volgende:
Het is geen vriend van me maar dit gun ik 'm nou ook weer niet.
Goedemorgen livelink.quote:
'quote:Op donderdag 22 juni 2017 05:41 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
[..]
Goedemorgen livelink.
Wat ben je vroeg en vrolijk.
Ik hoop ook dat het niet zo druk is op het werk vandaag, en dat ik lang bij de airco kan blijven.quote:Op donderdag 22 juni 2017 05:48 schreef livelink het volgende:
[..]
'
Keeping up appearances. Heel eerlijk gezegd zie ik een beetje op tegen weer zo'n hele warme dag.
Ik ben echt jaloers. Ik merk dat ik het best een paar dagen volhou, maar vanochtend greep het me ineens aan. Dit is toevallig een hele drukke week qua werk, kinderen en huis, dus ik kom helemaal niet tot rust. En dan met die hitte erbij...quote:Op donderdag 22 juni 2017 06:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Voel me prima met deze temperatuur.
Heb jarenlang gewerkt met stoomcilinders van papiermachine.quote:Op donderdag 22 juni 2017 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers. Ik merk dat ik het best een paar dagen volhou, maar vanochtend greep het me ineens aan. Dit is toevallig een hele drukke week qua werk, kinderen en huis, dus ik kom helemaal niet tot rust. En dan met die hitte erbij...
Doe je goed.quote:
Op kantoor geen mug te bekennen...quote:Op donderdag 22 juni 2017 07:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe je goed.
Is de wedstrijd afgelopen? Of ga je nu de 2e helft in?
quote:Op donderdag 22 juni 2017 07:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op kantoor geen mug te bekennen...
maar die laatste, die fikte goed
Lekker! Hier moeten ze gewoon de hele dag naar school.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:30 schreef just me het volgende:
Kinderen krijgen hier vrij vanmiddag, jammer dat ik vanmiddag op een andere school werk
Er is niet echt over nagedacht.... wat doen we met al die kinderen waarvan de ouders gewoon moeten werkenquote:Op donderdag 22 juni 2017 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker! Hier moeten ze gewoon de hele dag naar school.
Het is warm in de trein... Pff.
Op straat spelen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Er is niet echt over nagedacht.... wat doen we met al die kinderen waarvan de ouders gewoon moeten werken![]()
Die mag je meenemen naar die andere school.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Er is niet echt over nagedacht.... wat doen we met al die kinderen waarvan de ouders gewoon moeten werken![]()
Die blijven bij de juffen die gewoon hun dag werk vol moeten maken...quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Als ze het vanmorgen besloten hebben, is het wel erg kort dag inderdaad.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:52 schreef just me het volgende:
ach, waar maak ik me druk om, ik werk toch op een andere school vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |