Lekker melodieus en vrolijk nummer.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ook weer zo'n typisch DJ11-plaatje.... tevens de laatste echt uptempo-plaat van de show
Ja bent er vroeg bijquote:
Echt enorm ondergewaardeerd destijdsquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker melodieus en vrolijk nummer.
Wil ook nog iets doen met The Children Of Sanchez van Chuck Mangione.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tof
Lucky is de jingle bakker hier. Ik bak er niets van
De hitte heeft mijn horloge gesmolten, dus ik ben de tijd kwijt.quote:
je hoeft niet altijd bij de tijd te zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De hitte heeft mijn horloge gesmolten, dus ik ben de tijd kwijt.
Stond #1 in Engeland toen ik daar in 1997 was en toen we de BBC Radiophonic Workshop bezochtenquote:
Die moet ik even luisteren, zegt mij zo nietsquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil ook nog iets doen met The Children Of Sanchez van Chuck Mangione.
Zo'n fantastisch instrumentaal nummer...
Denk aan de Tour de France en een toeter...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die moet ik even luisteren, zegt mij zo niets
Dan denk ik aan Rein van den Broek...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk aan de Tour de France en een toeter...
Terecht, maar dit is die andere waarvan velen denken dat die ook van Rein is...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan denk ik aan Rein van den Broek...
Paolo Conte? Bob Dylan? Mick Jagger?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
De oplettende lezer / luisteraar heeft veel nummers uit mijn jaarlijsten voorbij zien komen, maar nog niet de #1 van 2016. Die kan natuurlijk niet ontbreken in deze show. Zo jong en dan zo'n stem...
Ik ga straks even luisterenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terecht, maar dit is die andere waarvan velen denken dat die ook van Rein is...
Nee, dePresno uit Noorwegen. Piepjong ventje (19 of 20) met een prachtige stem, mooie liedjes en fraaie productie.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Paolo Conte? Bob Dylan? Mick Jagger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |