SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlL2B's Mixcloud
Grappig genoeg was ik al van plan om deze plaat van Jam & Spoon te draaien, dus dat komt dan mooi uit.quote:
Muis opgedragen om de muziek harder te zetten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappig genoeg was ik al van plan om deze plaat van Jam & Spoon te draaien, dus dat komt dan mooi uit.
en ze luistert ook nog?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis opgedragen om de muziek harder te zetten.
Hierna nog een paar danceplatenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis opgedragen om de muziek harder te zetten.
dat heeft Lucky goed voor elkaar..quote:
Bijzonder prettig nummer ja.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Deze zat ook in één van mijn eerste uitzendingen - de eerste, volgens mij. En zou uiteindelijk in de Top 10 van mijn jaarlijst belanden. Zo'n fijne dancetrack. Eigenzinnig en heerlijk geproduceerd.
Niet uit m'n hoofd, maar hier kun je werkelijk alles vinden dat ze hebben gemaakt:quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie weet er uit zijn hoofd te vertellen hoeveel tracks J&S in de loop der jaren geremixed hebben?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zowel naar de muziek als naar mij.
Ik herken er meerdere dingen in, maar kan steeds niet op de namen komen!quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bekende geluiden. Maar waar is de sample van? Puntje tong.
toch heb ik je nog nooit faithless horen draaien volgens mij.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn liefde voor Faithless en Rollo laat zich niet beter samenvatten dan met deze track
Johquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Het was al een poos stil in dat andere topic...
Ah tof, even website bestuderen straks.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet uit m'n hoofd, maar hier kun je werkelijk alles vinden dat ze hebben gemaakt:
http://www.tursa.franken.de/JamAndSpoon_discog.html
(En Jam is de laatste tijd weer volop actief)
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Het was al een poos stil in dat andere topic...
Ik draai ze wel eens, maar inderdaad te weinig.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch heb ik je nog nooit faithless horen draaien volgens mij.
Ik durf het niet harder te zetten met onze buren...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna nog een paar danceplatenWaarschuw de buren maar vast
Hehehe ik link het wel naar Whigfield, Dance2trance enz., en dat levert wel weer herinneringen op.quote:
Archie Bunker?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een zeer radicale stijlwijziging, maar we blijven wel in de familie....
Ah, destijds was je vast een boefje. Beetje harde muziek draaien en zo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik link het wel naar Whigfield, Dance2trance enz., en dat levert wel weer herinneringen op.Studententijd enzo.
Uit de serie "ToT biecht op"...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik link het wel naar Whigfield, Dance2trance enz., en dat levert wel weer herinneringen op.Studententijd enzo.
Haha ik draaide vooral metal!quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, destijds was je vast een boefje. Beetje harde muziek draaien en zo.
Jaquote:
Bedankt voor het luisteren en welterustenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:01 schreef peaceman het volgende:
Elf dank je voor je uitzending! Dat er maar vele gaan volgen!!!!
Kan het niet vinden, maar ben benieuwd...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JaNa vandaag ga ik het wat anders aanpakken. Zie ergens halverwege het vorige topic,
Goedenavond, trouwens
Sorry, was een topic eerder: MUZ / Radio 49 #1927 - Alle konijnen verzamelen!quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, maar ben benieuwd...
Die post ken ik uiteraard wel...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, was een topic eerder: MUZ / Radio 49 #1927 - Alle konijnen verzamelen!
Nee, door de kornet zo...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Door de "Ola"-koortjes zeker? In de Duitstalige cover zingen ze vast "Langnese"....
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja straks is Zwollywood een old town voor mij
En waar je gaat wonen is niet oud ?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja straks is Zwollywood een old town voor mij
Losjes geïnspireerd?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
De aanvankelijk geplande single van de EP Night Train van Keane. Om totaal onbegrijpelijke redenen viel de keuze uiteindelijk op Stop For A Minute. Deze track, losjes geïnspireerd op de tune van Rocky, is zoveel beter...
Vast wel.quote:
De schrijvers hebben dan ook een credit gekregen...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Losjes geïnspireerd?
Het is bijna 1 op 1 Flying High...
Anders hadden ze dat wel geëist...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De schrijvers hebben dan ook een credit gekregen...
1999 is nog niet zo oudquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vast wel.
Pand is uit 1900 zoveel geloof ik
Pas op hoor. Anders kort ik zo je show inquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik Long Train Runnin' er niet achteraan draai
Of erger nog, Purple Train.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik Long Train Runnin' er niet achteraan draai
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pas op hoor. Anders kort ik zo je show in
Er staat in augustus iets te gebeuren rondom The KLF. Het is heel vaag wat precies.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Heb de 12" van de eerste versie van What Time Is Love feat. Merlin nog liggen.
Kreeg ik toen via een import shop en toen was dat compleet onbekend werk.
Vond het toen wel al interessant...
tsss je laat je chanterenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Oké, dan zal ik Long Train Runnin' deze show niet draaien...
Jij moet toch zo'n beetje een kamer vol muziek hebben, is het niet?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Heb de 12" van de eerste versie van What Time Is Love feat. Merlin nog liggen.
Kreeg ik toen via een import shop en toen was dat compleet onbekend werk.
Vond het toen wel al interessant...
Ja, meerdere kamers zelfs.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij moet toch zo'n beetje een kamer vol muziek hebben, is het niet?
Dat hebben we doorquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is dit de verlengde versie van de single-mix, maar dat hadden jullie al door
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, meerdere kamers zelfs.
Ik zou eens op moeten ruimen, maar ik kan er geen afstand van doen...
Zoveel jaar na oorsprong of zo?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat in augustus iets te gebeuren rondom The KLF. Het is heel vaag wat precies.
MUZ / Comeback van The KLF op komst
Zou het lekker laten liggen. Eén van de weinige dingen in het leven waar ik spijt van heb is het wegdoen van een hele berg goede LP's.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoarderquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat precies de aanleiding is. Het is, zoals vanouds, weer lekker vaag.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoveel jaar na oorsprong of zo?
25 Jaar geleden was het zo ongeveer...
Ik heb bijna alles gedigitaliseerd nu, op wat verzamelaars na.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
(Dankzij het draaien op Radio 49 heb ik nu wel heel wat muziek gedigitaliseerd)
Muziek verzamelen is niet hoardenquote:
En dan breng ik alleen maar die pulp singles en een elpee van de Arabier meequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou het lekker laten liggen. Eén van de weinige dingen in het leven waar ik spijt van heb is het wegdoen van een hele berg goede LP's.
Een vriend wil graag mijn 12" house platen overnemen voor een leuk bedrag, maar ik doe het niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou het lekker laten liggen. Eén van de weinige dingen in het leven waar ik spijt van heb is het wegdoen van een hele berg goede LP's.
Lang leve het digitale tijdperkquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Muziek verzamelen is niet hoarden
Dit keer zal ik het ook wel overlevenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna weer typisch zo'n nummer waarmee ik jullie afgelopen jaar heb doodgeknuppeld. Sorry nog. Maar ik ga 'm lekker wel nog een keer draaien
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan breng ik alleen maar die pulp singles en een elpee van de Arabier mee
Check!quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
2001 of 2002. Album Lifelines, geen single geweest.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit keer zal ik het ook wel overleven
Ik zag vorige week nog een LP die perfect is voor jouquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan breng ik alleen maar die pulp singles en een elpee van de Arabier mee
Ik hoorde laatst Mammoth van Kayak weer eens met daarin een draaiorgel deun verwerkt en ik moest meteen aan Muis denken...quote:
Heel goed. Ga je eeuwig spijt van krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vriend wil graag mijn 12" house platen overnemen voor een leuk bedrag, maar ik doe het niet.
Te veel herinneringen...
Mijn echtgenote zou het wel prettig vinden...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heel goed. Ga je eeuwig spijt van krijgen.
Een LP perfect voor mij?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zag vorige week nog een LP die perfect is voor jou
Morgen maar even halen denk ik
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst Mammoth van Kayak weer eens met daarin een draaiorgel deun verwerkt en ik moest meteen aan Muis denken...
Neequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een LP perfect voor mij?
doedelzakken, militaire marschen of draaiorgels?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst Mammoth van Kayak weer eens met daarin een draaiorgel deun verwerkt en ik moest meteen aan Muis denken...
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Die stem.
Alsof je de Efteling inloopt...
Vind ik ook ja. Dit is alweer de 84e uitzendingquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
11 alweer een jaar DJ. Wat gaat de tijd bizar snel zeg.
jazekerquote:
* OscarMopperkont gooit zo'n anti muggen kaars aanquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:34 schreef just me het volgende:
* just me zit lekker in de tuin, kaarsje aan, heerlijk
Graag gedaan, bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar eens afsluiten en nog even lekker op de bank liggen.
Elf, bedankt voor de muziekjes
Blijf dan ook binnen zittenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gooit zo'n anti muggen kaars aan
kut beesten
Hier ook. De buren hebben een (stilstaande) vijver...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
kut beesten
muggen moeten doodquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
kut beesten
Echt wel!quote:
Zit ik ookquote:
En vliegenquote:
De vliegenstrips die ik hier laatst heb opgehangen waren binnen 1 dag flink vol, maar sindsdien komt er bijna niks meer bij. Het is hier behoorlijk vlieg-vrij nu.quote:
Neequote:
Tofquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een jingle van ga maken...
Nee ... idd dan is diequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee
En die ga ik ook niet nemen, want over een maand weg hier
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:39 schreef ToT het volgende:
Suzaaaaaaaaane, Suzaaaaaaaaane, Suzaaaaaaaane!!!!
Moet je wel een deur hebben waar iets op past zonder dat je een paar honderd euro kwijt bentquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee ... idd dan is diewel van toepassing
![]()
Horren zijn een eerste levensbehoefte.
Welke?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Wat een bazin is het ook hè? Dat nieuwe nummer van haar is ook weer ijzersterk.
Zuunige kniepertquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet je wel een deur hebben waar iets op past zonder dat je een paar honderd euro kwijt bent
gelukkig heeft mijn nieuwe huis makkelijke ramen...
Sterkte met slapen, nu het zo lang licht is daarquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:42 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de show, ik moet richting bed, luiken vallen dicht.
Lekker melodieus en vrolijk nummer.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ook weer zo'n typisch DJ11-plaatje.... tevens de laatste echt uptempo-plaat van de show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |