SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Kun je sowieso moe van worden hoor!quote:
Wat houdt je tegen? Zeg de poetsvrouw een week af, en sla je slag.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je sowieso moe van worden hoor!
Had ik gisteren na het zonnen!
Dan ben ik toch liever ff wat actiever bezig.
nope gewerkt tot 18.00 uurquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Zeg de poetsvrouw een week af, en sla je slag.
Het is een begin.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze komt maar 5 kwartier per week, dus dat valt ook wel weer mee.
Oh ik vermaak me in het algemeen wel hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is een begin.
En jij hoeft het niet in 5 kwartier te doen hè? Al doe je er 2 dagen over.
Dan nog 2 dagen vrijwilligerswerk, en dan kom je al een heel eind.
quote:
van 3 tot half 6 mijn andere bron van inkomstenquote:
Oh.... je bedoeld afpersing en zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
van 3 tot half 6 mijn andere bron van inkomsten
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... je bedoeld afpersing en zo.
Ik snap het.
Succes.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:22 schreef just me het volgende:
[..]nu weer genoeg geld om naar de kapper te gaan
Je hebt weinig vertrouwen in haar kapper?quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hebt weinig vertrouwen in haar kapper?
Vader Bram & Wilmaquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:41 schreef Dj_Vout het volgende:
refrein:
Zou 't erg zijn lieve opa als de wind niet meer waait
Als de haan in de morgen zijn lied niet meer kraait
Zou 't erg zijn lieve opa als het gras niet meer groeit
Zou 't erg zijn lieve opa als een bloem niet meer bloeit
Zou 't erg zijn als de klok in de toren niet meer slaat
Als een vogel z'n nestje en z'n moeder verlaat
Zou 't erg zijn lieve opa als 't maantje niet meer lacht
Zou 't erg zijn als niet komt wat je vandaag had verwacht
Nee, m'n kleine meisje, als jij maar van me houdt
Ja, mijn lieve opa, als jij maar van me houdt
Zou 't erg zijn lieve opa als je gauw dood zou gaan
Als de sterren aan de hemel er niet zouden staan
Zou 't erg zijn als de zon in de lucht niet meer schijnt
Zou 't erg zijn als de zee nu voor altijd verdwijnt
refrein
La lala la lala la la la lala
Willeke deed het met zoveel mannen...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, dan "Bedankt Pa, fijn gevoel was dat" uit Niemand laat zijn eigen kind alleen
Of je grafische kaart...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:04 schreef peaceman het volgende:
Als een beeldscherm een roze kleur heeft en er is niet met de kleuren gerommeld, dan is het beeldscherm aan zijn einde, toch?
Of je bent verliefd en ziet alles door een roze bril.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:04 schreef peaceman het volgende:
Als een beeldscherm een roze kleur heeft en er is niet met de kleuren gerommeld, dan is het beeldscherm aan zijn einde, toch?
en hoe kom ik daar achter?quote:
nou het doet eerder pijn aan de ogen... alles is moeilijk leesbaarquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of je bent verliefd en ziet alles door een roze bril.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:04 schreef peaceman het volgende:
Of je kabel. Deze kan net wat los zitten, of door kabelbreuk.quote:
Ander beeldscherm aansluitenquote:
Ik heb er zelfs van elk meerdere operationeel...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:07 schreef peaceman het volgende:
tja.. ik heb noch een andere pc, nog een andere monitor bij de hand... (hebben mensen dat ' op reserve'??)
nou ja dat wordt niet eerder dan volgende week...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs van elk meerdere operationeel...
Maar even shoppen bij een ander met je monitor kan uitkomst bieden.
Deduceren werkt vaak het beste in dit soort gevallen...
Vandaag is roze!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ja dat wordt niet eerder dan volgende week...
probeer zo wel de uitzending te doen, zo goed en zo kwaad als dat kan.
Niet meerquote:
Dat wordt gewoon Ich bin wie du op repeat, vrees ikquote:
Soms is het simpelquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet meerKabel in de pc zat er niet goed in
hoezo vrees jij dat?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon Ich bin wie du op repeat, vrees ik
De charme is om het zo weinig mogelijk te horen, zodat het weer geweldig klinkt, die ene keerquote:
ah dus zo blijf jij charmantquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De charme is om het zo weinig mogelijk te horen, zodat het weer geweldig klinkt, die ene keer
Ikke welquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet meerKabel in de pc zat er niet goed in
U spreekt met de helpdesk. Waarmee kan ik u van dienst zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Of je kabel. Deze kan net wat los zitten, of door kabelbreuk.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
U spreekt met de helpdesk. Waarmee kan ik u van dienst zijn.
Was een flut advies.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
U spreekt met de helpdesk. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Dat was een typfoutje..... net wat los zitten moest dat zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was een flut advies.
Kabel kan niet wat los zitten.
Wel dus!
Ja, ja, ja, altijd die excuses van de helpdesk...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was een typfoutje..... net wat los zitten moest dat zijn.![]()
In het hol van het konijn dan maar weer...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:22 schreef peaceman het volgende:
Voor de onwetenden.. donderdag ging de uitzending over de vrijdag van Down the Rabbithole, vrijdag ging het over de zaterdag en vandaag wordt de zondag behandeld. Alvast veel plezier.
en Tom zingt nu over pussycat... schunnige bendequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het hol van het konijn dan maar weer...
[ afbeelding ]
idd!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
en Tom zingt nu over pussycat... schunnige bende
Wat doet die Coely dan zoal?quote:
heb je de vorige uitzendingen geluisterd?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont hoort nu al dat DTRH geen festival voor hem is....
Ik kan hier niks mee
Ik wist al lang dat DTRH niets voor mij was. Maar ja..... ben sowieso geen festivalganger.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont hoort nu al dat DTRH geen festival voor hem is....
Ik kan hier niks mee
BKS zat nog wat leuks tussen...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je de vorige uitzendingen geluisterd?
* OscarMopperkont is dat per definitie ook nietquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist al lang dat DTRH niets voor mij was. Maar ja..... ben sowieso geen festivalganger.
ik bedoel de vorige twee van DTRHquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
BKS zat nog wat leuks tussen...
Dat waren ook uitzendingen over DTRH...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
BKS zat nog wat leuks tussen...
Ik gok van nietquote:
Hij draaide tijdje terug BKS artiesten.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat waren ook uitzendingen over DTRH...
Ah, die heb ik dan weer gemist...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij draaide tijdje terug BKS artiesten.
ja dat is anderhalve week geleden. Afgelopen donderdag en vrijdag deed ik DTRHquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij draaide tijdje terug BKS artiesten.
Toen was ik er nietquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat is anderhalve week geleden. Afgelopen donderdag en vrijdag deed ik DTRH
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is ook niet meer bij te houden met die peaceman, net voor BKS DTRH draaien, eerst Soulwax boycotten, daarna 2 liedjes draaien..
Dit klinkt op eerste gehoor ok. Maar ben niet overtuigd.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:36 schreef peaceman het volgende:
*Hamilton Leithauser + Rostam - A 1000 Times
je hebt geluk.. draai er zo nog 1tjequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit klinkt op eerste gehoor ok. Maar ben niet overtuigd.
Noteert hem voor z'n spotify lijstje voor nader onderzoek.
Dat hoge gejank van net eventjes wel.quote:
Geef Milky een Chance.... doe de Stoelen Dance...quote:
deze staan ook niet op mijn lijstje...daarna trouwens weer twee van dezelfde artiest en daar ben jij wel blij mee, denk ik.quote:
quote:
Hoi Muis.quote:
Piepquote:
Bijna het hele middenblok op de zondag is primaquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze staan ook niet op mijn lijstje...daarna trouwens weer twee van dezelfde artiest en daar ben jij wel blij mee, denk ik.
en ook een prima toetje vlak voor en op het einde..quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bijna het hele middenblok op de zondag is prima
Smeltendequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Muis.
Dat is alweer even geleden.
Hoe gaat het?
Mja, die belgische band op t einde vind ik dan weer helemaal niksquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
en ook een prima toetje vlak voor en op het einde..
omdat ie bij je weggegaan was?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze heeft Gerard Ekdom nog eens voor me gedraaid op 3FM
gezelligquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
Luister ook nog eventjes mee weet nog niet voor hoe lang
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Smeltende
Ik heb toch echt nog twee weken geleden gedraaid hoor
Hij had m'n lijssie voor zeroes request eruit gepikt.quote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Smeltende
Ik heb toch echt nog twee weken geleden gedraaid hoor
Als alles uit samples bestaat wat je maakt, is de kans op een krakende LP ertussen best grootquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
gezien de tikjes zal dit wel een lp opname zijn
Het paarden gehinnik in het begin deed my aan 'stand and deliver' denkenquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit buiten, maar het is gewoon frisjes.... het waait ook flink.
kwam gup ertussen?quote:
Lekker briesje.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.... ik heb gewoon kippenvel.
Lekker briesje is prima, hier is het niet lekker meer. Of het ligt aan mij, dat kan ook. Ik heb me weleens beter gevoeld.quote:
ik ben niet verrastquote:
Bij jou is ook wel echt alles gejat he?quote:
Nee, bij de artiesten van nu die weinig origineels kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij jou is ook wel echt alles gejat he?
Het zijn niet eens samplesquote:
Melodieen dan... whatever...quote:
Ik vind dit ook leuk klinkenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:02 schreef peaceman het volgende:
ik vind dit leuk![]()
beetje tame impala achtig
Blijft niet hangen zou ik zeggenquote:
oh je ligt dus gewoon?quote:
Geen woord van gelogen of wat?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze jongens zijn zo'n 50 jaar te laat geboren
nope.. maar wel heel fraaiquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen woord van gelogen of wat?
Youtube....quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
peace, hoe selecteer jij je nummers van artiesten die je niet kent eigenlijk, op populariteit ofzo?
Ja, maar je draait soms nummers die je nog nooit gehoord hebt, welke pik je dan..quote:
als ik niks ken, doe ik die met de meeste views...simpelquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar je draait soms nummers die je nog nooit gehoord hebt, welke pik je dan..
Populariteit, dat zeg ikquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ik niks ken, doe ik die met de meeste views...simpel
Klinkt wel geinig.quote:
+1quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klinkt wel geinig.
Die vorige vond ik een beetje een janklied.
het geeft een behoorlijke indicatie van het potentieel van de artiesten als zeg ik het zelfquote:
ja xavier kunnen we met plezier overslaanquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klinkt wel geinig.
Die vorige vond ik een beetje een janklied.
Even gegoogled. Hij is blank. Maar ik vind hem meer als iemand van het Afrikaans continent klinken.quote:
Als de planning goed is kan je een hoop overslaan ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:20 schreef peaceman het volgende:
In de breedte vind ik de line-up van DTRH toch wel wat beter dan BKS.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als de planning goed is kan je een hoop overslaan ja.
Dit kan OF heel goed worden, of een mute.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
oke,,, straks nog twee artiesten met twee liedjes en 1 artiest met een heel lang liedje (favo van noob en ondergetekende)
precies.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit kan OF heel goed worden, of een mute.
Iets met een stad?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
oke,,, straks nog twee artiesten met twee liedjes en 1 artiest met een heel lang liedje (favo van noob en ondergetekende)
Iets met een berg?quote:
Ik kan er 1 raden.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:31 schreef peaceman het volgende:
heb trouwens heel laf gekozen voor twee bekende liedjes van De la soul
Klinkt geinig maar dit nummer is erg eentonig.quote:
Het is inderdaad een beetje veel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klinkt geinig maar dit nummer is erg eentonig.
tissues nodig?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb daarnet mijn nieuwe favoriete website gevonden
https://www.pinterest.com/pin/423971752393138278/
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb daarnet mijn nieuwe favoriete website gevonden
https://www.pinterest.com/pin/423971752393138278/
Bestwel gejat ditquote:
dit valt onder luistergenotquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit is een priester? Valt dit onder gospel?
Waar moet ik haar van kennen?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik linkte mijn nieuwe favo site helemaal fout zie ik nu
http://fuckyeahjennylee.tumblr.com/
Van 2 liedjes achter elkaar een aantal tracks geleequote:
Ik gok van die site.quote:
Onschuldigquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:54 schreef peaceman het volgende:
En tot slot twee liedjes van Oscar & the Wolf
Ik heb helemaal geen wolf.quote:
de andere dagen vind je niet wat?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ze dagkaarten verkochten, ging ik zondag wel
Het is ook vrij nietszeggendquote:
Het is ook niet Oscar en zijn wolf.quote:
Nee, niet echtquote:
Dan nog. Ik ben ook niet met wolf.quote:
Je bent zelfs niet eens Oscar...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan nog. Ik ben ook niet met wolf.
ik vond op voorhand de vrijdag echt minder, maar toch zitten daar wel fraaie dingen bij.quote:
Sssst!quote:
Graag gedaan, het waren fijne muziekjesquote:
Je bent ondanks dat toch blijven luisteren, daarvoor:quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziekjes, peaceman.Waren veel nieuwe artiesten voor me.
Trustenquote:De ene was beter dan de andere.
En dan nu richting bed.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziekjes, peaceman.Waren veel nieuwe artiesten voor me.
De ene was beter dan de andere.
En dan nu richting bed.
Volgens mij beviel het iedereen wel wat je normaal deed!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nog eens goed nagedacht over hoe ik kan komen tot een "formule" die zowel voor mij werkt als voor de luisteraars. Wat zou kunnen, is dat ik voortaan weer "New Music Recap"-uitzendingen ga maken, waarin ik louter nieuwe muziek draai. In de overige uitzendingen beperk ik dan het aantal nieuwe platen. Maar ik wil wel wat nieuwe muziek in de reguliere shows blijven draaien.
Ik heb eigenlijk even gemist wat er nou gebeurd is in je laatste show, want toen heb ik alleen maar geluisterd en niet meegelezen/meegepraat in het topic.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nog eens goed nagedacht over hoe ik kan komen tot een "formule" die zowel voor mij werkt als voor de luisteraars. Wat zou kunnen, is dat ik voortaan weer "New Music Recap"-uitzendingen ga maken, waarin ik louter nieuwe muziek draai. In de overige uitzendingen beperk ik dan het aantal nieuwe platen. Maar ik wil wel wat nieuwe muziek in de reguliere shows blijven draaien.
Dat van Coldplay weet ik wel. Ik draai trouwens vrij weinig Coldplay. Het is meer dat de nieuwe muziek in mijn beleving op weerstand stuit. Dat terwijl ik het juist erg leuk vind om nieuwe muziek uit te zoeken, te draaien en anderen daar kennis mee te laten maken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij beviel het iedereen wel wat je normaal deed!![]()
Dat er op Coldplay bijvoorbeeld gereageerd werd zoals je had verwachtte, zegt niks over hoe men de show verder ervaart.
Maar ik kan wel begrijpen dat een gebrek aan positieve feedback niet echt motiverend werkt, gezien de moeite die je er steeds weer in steekt.
Hmm ik had niet de indruk dat men de nieuwe muziek niet kon waarderen, maar ik heb ook niet de hele tijd mee zitten lezen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat van Coldplay weet ik wel. Ik draai trouwens vrij weinig Coldplay. Het is meer dat de nieuwe muziek in mijn beleving op weerstand stuit. Dat terwijl ik het juist erg leuk vind om nieuwe muziek uit te zoeken, te draaien en anderen daar kennis mee te laten maken.
Het enige dat ik dan kan doen, is weer expliciet uitzendingen aan nieuwe muziek wijden. Wie dat niet interesseert, luistert dan niet. In de reguliere uitzendingen draai ik dan wat minder nieuwe muziek. Ik heb ook nog allerlei ideeën voor themashows, dus speciale thema-uitzendingen. Misschien moet ik die ook wat vaker doen, in plaats van reguliere shows.
Top dat je er nog even over nagedacht hebt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat van Coldplay weet ik wel. Ik draai trouwens vrij weinig Coldplay. Het is meer dat de nieuwe muziek in mijn beleving op weerstand stuit. Dat terwijl ik het juist erg leuk vind om nieuwe muziek uit te zoeken, te draaien en anderen daar kennis mee te laten maken.
Het enige dat ik dan kan doen, is weer expliciet uitzendingen aan nieuwe muziek wijden. Wie dat niet interesseert, luistert dan niet. In de reguliere uitzendingen draai ik dan wat minder nieuwe muziek. Ik heb ook nog allerlei ideeën voor themashows, dus speciale thema-uitzendingen. Misschien moet ik die ook wat vaker doen, in plaats van reguliere shows.
Ik had gewoon even een kater (niet van de drank) na de uitzending van zondag.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm ik had niet de indruk dat men de nieuwe muziek niet kon waarderen, maar ik heb ook niet de hele tijd mee zitten lezen.
In ieder geval wel super dat je nog door blijft gaan, man!![]()
Eerder luisterde ik 's nachts nog wel eens naar je, maar nu ik weer aan het werk ben, zit dat er helaas niet meer in. Uitzenden op christelijke tijdstippen is natuurlijk niet verboden, Stienquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik snap 11 wel, heb ook weinig zin meer in avontuurlijke sets en nachtelijke escapades.
Wat ik al eerder zei, ik begrijp je wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had gewoon even een kater (niet van de drank) na de uitzending van zondag.Ik wil iets maken waar ik niet alleen zelf blij van word, maar waar anderen ook graag naar luisteren. Anders is het voor mij zinloos om er tijd in te steken, snap je?
Natuurlijk snap ik dat!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had gewoon even een kater (niet van de drank) na de uitzending van zondag.Ik wil iets maken waar ik niet alleen zelf blij van word, maar waar anderen ook graag naar luisteren. Anders is het voor mij zinloos om er tijd in te steken, snap je?
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, ik begrijp je wel.
Heb hetzelfde gehad met mijn 'reguliere' Manic Monday uitzendingen.
Ik heb het 'opgelost' door simpelweg minder te draaien, alleen wanneer ik zin heb en vooral wat ik zelf leuk vind. Werkt prima...
Gisteren las ik terug om eens te zien wat er nu precies aan de hand was. Snap nu wat je bedoelde en ben érg blij dat je er voor kiest om toch door te gaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Heb ook wel op andere tijden gedraaid maar de muzieksmaak van meeste luisteraars dan is anders dan de mijne.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eerder luisterde ik 's nachts nog wel eens naar je, maar nu ik weer aan het werk ben, zit dat er helaas niet meer in. Uitzenden op christelijke tijdstippen is natuurlijk niet verboden, Stien
Wanneer doe jij weer eens een draaibeurtje?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren las ik terug om eens te zien wat er nu precies aan de hand was. Snap nu wat je bedoelde en ben érg blij dat je er voor kiest om toch door te gaan.
Overigens ben ik van mening dat je na verloop van tijd steeds beter bent gaan draaien. Door DJ's als jij en bijvoorbeeld Stien en natuurlijk nog een aantal anderen, waaronder een stel nieuwkomers blijf ik luisteren, al was daar de laatste periode weinig tijd voor.Maar ja, ook Stien is minder online om redenen die ik helemaal begrijp.
Voor mij hangt het gewoon sterk af van het genre dat je draait. Italo, 80s, dance en soms wat reggae vind ik prima. Dingen als dancehall heb ik minder mee. Maar ieder z'n ding hè. En alles op z'n tijd.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb ook wel op andere tijden gedraaid maar de muzieksmaak van meeste luisteraars dan is anders dan de mijne.
Dat heeft ook te maken met dat Fok in de nachtelijke uren tegenwoordig zo dood als een pier is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar ja, ook Stien is minder online om redenen die ik helemaal begrijp.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb vanavond bij Peace ook weer (voor mij) nieuwe muziek gehoord. Een deel daarvan kon ik uitermate waarderen en sommige muziek weer niet. Mij maakt het niet uit of het oude of nieuwe muziek is, sommige muziek van 50 jaar oud vind ik net zo slecht als het overgrote deel wat tegenwoordig in de Top40 staat.
Wat mij persoonlijk stoort, als ik muziek draai waarvan ik weet dat een enkeling dit niet kan waarderen, zijn de (te) scherpe opmerkingen dat het allemaal maar bagger is.
Ik kan trouwens Coldplay best wel waarderen
Mooie datum.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is het morgen (21-06) precies een jaar geleden dat ik mijn eerste testuitzending deed.
1 rode draad loopt door mijn shows: Obscuur.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor mij hangt het gewoon sterk af van het genre dat je draait. Italo, 80s, dance en soms wat reggae vind ik prima. Dingen als dancehall heb ik minder mee. Maar ieder z'n ding hè. En alles op z'n tijd.
Duurt niet lang meer, want er is weer even tijd voor zolang het duurt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer doe jij weer eens een draaibeurtje?
Ik vind reacties belangrijker dan luisteraantallen. Ik doe liever 3 mensen echt een plezier dan dat er 12 luisteren, maar niemand die wat zegt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:11 schreef livelink het volgende:
Ik ben geen dj natuurlijk, maar kijken jullie dan alleen naar het aantal luisteraars of ook vooral naar de reacties in het topic?
Want soms is muziek voor zo onbekend en ver van mijn bed dat ik er niks zinnigs over weet te zeggen en ik dan dus ook maar niks zeg. Dat heb ik bijvoorbeeld vaak bij de shows van jou, Stien. Maar dan luister ik wel en ik vind het ook eigenlijk altijd wel leuk.
Ik ben de afgelopen week een paar keer 's nachts wakker geweest en toen vond ik het wel erg jammer dat er niet meer 's nachts gedraaid werd.
Ik kijk op zijn tijd altijd wel ff naar aantal luisteraars, is er dat nog ene eenzame kap ik het af.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:11 schreef livelink het volgende:
Ik ben geen dj natuurlijk, maar kijken jullie dan alleen naar het aantal luisteraars of ook vooral naar de reacties in het topic?
Want soms is muziek voor zo onbekend en ver van mijn bed dat ik er niks zinnigs over weet te zeggen en ik dan dus ook maar niks zeg. Dat heb ik bijvoorbeeld vaak bij de shows van jou, Stien. Maar dan luister ik wel en ik vind het ook eigenlijk altijd wel leuk.
Ik ben de afgelopen week een paar keer 's nachts wakker geweest en toen vond ik het wel erg jammer dat er niet meer 's nachts gedraaid werd.
Ik merkte wel dat de afgelopen paar dagen er sowieso heel weinig gereageerd werd.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind reacties belangrijker dan luisteraantallen. Ik doe liever 3 mensen echt een plezier dan dat er 12 luisteren, maar niemand die wat zegt.
Hangt ook nogal af van het tijdstip, in de nacht schop ik topic op zijn tijd een keer omhoog om in AT te laten zien dat er nog wat leven is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind reacties belangrijker dan luisteraantallen. Ik doe liever 3 mensen echt een plezier dan dat er 12 luisteren, maar niemand die wat zegt.
ik heb vaak niets over de muziek te melden maar dat wil niet zeggen dat ik niet genietquote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik merkte wel dat de afgelopen paar dagen er sowieso heel weinig gereageerd werd.
Same here.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb vaak niets over de muziek te melden maar dat wil niet zeggen dat ik niet geniet
Een set met muziek die nogal onbekend is geeft vanzelfsprekend minder reacties, mensen reageren nu eenmaal sneller op dingen die ze kennen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik merkte wel dat de afgelopen paar dagen er sowieso heel weinig gereageerd werd.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Maar goed... ik ga dus iets doen met mijn 1-jarig jubileum. Misschien morgenavond, als ik op tijd thuis ben en er nog ruimte op het rooster is. Anders waarschijnlijk zaterdag. Mijn idee hiervoor is: 1 jaar DJ11 samenvatten, met typische DJ11-platen...
Een gewaarschuwd mens telt dus voor twee
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Maar goed... ik ga dus iets doen met mijn 1-jarig jubileum. Misschien morgenavond, als ik op tijd thuis ben en er nog ruimte op het rooster is. Anders waarschijnlijk zaterdag. Mijn idee hiervoor is: 1 jaar DJ11 samenvatten, met typische DJ11-platen...
Een gewaarschuwd mens telt dus voor twee
True!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een set met muziek die nogal onbekend is geeft vanzelfsprekend minder reacties, mensen reageren nu eenmaal sneller op dingen die ze kennen.
Da's waar ja. Misschien ben ik soms wat te over-enthousiast over bepaalde nieuwe muziekquote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een set met muziek die nogal onbekend is geeft vanzelfsprekend minder reacties, mensen reageren nu eenmaal sneller op dingen die ze kennen.
Herkenbaar, ik doe dat met vage muziek.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's waar ja. Misschien ben ik soms wat te over-enthousiast over bepaalde nieuwe muziek
Jij vage muziekquote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik doe dat met vage muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |