quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Het was al een poos stil in dat andere topic...
Ik draai ze wel eens, maar inderdaad te weinig.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch heb ik je nog nooit faithless horen draaien volgens mij.
Ik durf het niet harder te zetten met onze buren...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna nog een paar danceplatenWaarschuw de buren maar vast
Hehehe ik link het wel naar Whigfield, Dance2trance enz., en dat levert wel weer herinneringen op.quote:
Archie Bunker?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een zeer radicale stijlwijziging, maar we blijven wel in de familie....
Ah, destijds was je vast een boefje. Beetje harde muziek draaien en zo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik link het wel naar Whigfield, Dance2trance enz., en dat levert wel weer herinneringen op.Studententijd enzo.
Uit de serie "ToT biecht op"...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik link het wel naar Whigfield, Dance2trance enz., en dat levert wel weer herinneringen op.Studententijd enzo.
Haha ik draaide vooral metal!quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, destijds was je vast een boefje. Beetje harde muziek draaien en zo.
Jaquote:
Bedankt voor het luisteren en welterustenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:01 schreef peaceman het volgende:
Elf dank je voor je uitzending! Dat er maar vele gaan volgen!!!!
Kan het niet vinden, maar ben benieuwd...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JaNa vandaag ga ik het wat anders aanpakken. Zie ergens halverwege het vorige topic,
Goedenavond, trouwens
Sorry, was een topic eerder: MUZ / Radio 49 #1927 - Alle konijnen verzamelen!quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, maar ben benieuwd...
Die post ken ik uiteraard wel...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, was een topic eerder: MUZ / Radio 49 #1927 - Alle konijnen verzamelen!
Nee, door de kornet zo...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Door de "Ola"-koortjes zeker? In de Duitstalige cover zingen ze vast "Langnese"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |