Hij KAN vervroegd vrij komen, maar iets zegt me dat er wel geregeld wordt dat hij z'n hele straf daar moet uitzitten.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:03 schreef Tuned22 het volgende:
Zal een wonder zijn als die daar nog levend vandaan komt...
75 jaar ipv van 100quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:05 schreef Tuned22 het volgende:
Geen idee. Maar het was onlangs nog op het nieuws. Dat ie opnieuw veroordeeld is.
Zijn broer mag zich binnenkort in NL melden.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan kun je beter vragen of iemand ff een pilletje van Drion op kan sturen
Hij valt wel flink af daar.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:04 schreef ToT het volgende:
Hij had nu geloof ik ook een ietwat vervelend kuchje of zo? TBC of zo?
Waarvan hij er minimaal 9 uit moet zitten voor hij in aanmerking kan komen om de rest van zijn straf in Nederland uit te zitten en de straf naar Nederlandse maatstaven om te zetten.quote:
Nee precies. Hij is echt keihard genaaid en die omstandigheden daar zijn echt onmenselijk.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:25 schreef Stien_Struis het volgende:
Het is geen vriend van me maar dit gun ik 'm nou ook weer niet.
Goedemorgen livelink.quote:
'quote:Op donderdag 22 juni 2017 05:41 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
[..]
Goedemorgen livelink.
Wat ben je vroeg en vrolijk.
Ik hoop ook dat het niet zo druk is op het werk vandaag, en dat ik lang bij de airco kan blijven.quote:Op donderdag 22 juni 2017 05:48 schreef livelink het volgende:
[..]
'
Keeping up appearances. Heel eerlijk gezegd zie ik een beetje op tegen weer zo'n hele warme dag.
Ik ben echt jaloers. Ik merk dat ik het best een paar dagen volhou, maar vanochtend greep het me ineens aan. Dit is toevallig een hele drukke week qua werk, kinderen en huis, dus ik kom helemaal niet tot rust. En dan met die hitte erbij...quote:Op donderdag 22 juni 2017 06:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Voel me prima met deze temperatuur.
Heb jarenlang gewerkt met stoomcilinders van papiermachine.quote:Op donderdag 22 juni 2017 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers. Ik merk dat ik het best een paar dagen volhou, maar vanochtend greep het me ineens aan. Dit is toevallig een hele drukke week qua werk, kinderen en huis, dus ik kom helemaal niet tot rust. En dan met die hitte erbij...
Doe je goed.quote:
Op kantoor geen mug te bekennen...quote:Op donderdag 22 juni 2017 07:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe je goed.
Is de wedstrijd afgelopen? Of ga je nu de 2e helft in?
quote:Op donderdag 22 juni 2017 07:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op kantoor geen mug te bekennen...
maar die laatste, die fikte goed
Lekker! Hier moeten ze gewoon de hele dag naar school.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:30 schreef just me het volgende:
Kinderen krijgen hier vrij vanmiddag, jammer dat ik vanmiddag op een andere school werk
Er is niet echt over nagedacht.... wat doen we met al die kinderen waarvan de ouders gewoon moeten werkenquote:Op donderdag 22 juni 2017 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker! Hier moeten ze gewoon de hele dag naar school.
Het is warm in de trein... Pff.
Op straat spelen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Er is niet echt over nagedacht.... wat doen we met al die kinderen waarvan de ouders gewoon moeten werken![]()
Die mag je meenemen naar die andere school.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Er is niet echt over nagedacht.... wat doen we met al die kinderen waarvan de ouders gewoon moeten werken![]()
Die blijven bij de juffen die gewoon hun dag werk vol moeten maken...quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Als ze het vanmorgen besloten hebben, is het wel erg kort dag inderdaad.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:52 schreef just me het volgende:
ach, waar maak ik me druk om, ik werk toch op een andere school vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |