eindelijk een wiki waar jij ook genoemd kan wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:53 schreef Crack_ het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)_injuries_and_deaths
Deze lijst kende ik nog nietgodverdmme
er zijn ontzettend veel wiki lijsten waar ik genoemd kán wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eindelijk een wiki waar jij ook genoemd kan worden
Nee joh. Ben ook niet geweest in Utrecht. Sowieso is tourparcours dit jaar echt genant slecht.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
De tourstart komt al dichterbij! Ga je er ook heen?
7 dwergen is al vol hequote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er zijn ontzettend veel wiki lijsten waar ik genoemd kán worden
Tour ben ik ook geweest, ja maar ik ga ook niet naar het hele parcours. En de giro is ook al jaren een mooiere ronde. Maar het blijft toch weer 3 weken lang wielrennenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee joh. Ben ook niet geweest in Utrecht. Sowieso is tourparcours dit jaar echt genant slecht.
Ik vind een weizen anders wel lekker, zou je me tegenhouden om dat te drinken?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
prefereer belgs bier eigenlijk
welnee, zou gewoon met je lullen over bullshit, maakt mij het nou uit wat je drinkt, ben 41 manquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind een weizen anders wel lekker, zou je me tegenhouden om dat te drinken?
41? je zou mijn pa kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, zou gewoon met je lullen over bullshit, maakt mij het nou uit wat je drinkt, ben 41 man
Er is dit jaar 9 vlakke etappes, 2 vlak met een sprint bergop. 4 bergetappes met finish na afdaling. 1 heuveletappe en tot slot 3 echte finishes bergop. Treurig.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tour ben ik ook geweest, ja maar ik ga ook niet naar het hele parcours. En de giro is ook al jaren een mooiere ronde. Maar het blijft toch weer 3 weken lang wielrennen
hoe vaak?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:02 schreef Crack_ het volgende:
On September 17 in India, six young women (engineering students from Vaagdevi college of Engineering, Bollikunta) were standing on a rock at the edge of a reservoir in Warangal district of Telangana, taking selfies. One student slipped and fell into the lake, and one after the next went in to save the other, each subsequently drowning. One student survived, five drowned.[127][128]
Ik kom dit vaak tegen joh, dat mensen de ander proberen te redden en hopla allemaal of bijna allemaal dood
niet echtquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, maar ik dacht dat jij ook altijd zo positief dacht!
hou op schei uit... ik heb tonijnsalade gemaakt en gerookte kip gekochtquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, warm eten was dus geen goed plan.
ik eet wel na tien uurquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, warm eten was dus geen goed plan.
Ja, ik kreeg hier ook al de vraag of ik een salade kon makenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou op schei uit... ik heb tonijnsalade gemaakt en gerookte kip gekocht
lekker op broodjes met sla en zelfgemaakt frisse tzaziki
Goed plan, ik had al spinazie ontdooid, dus dat werd er niet echt lekkerder opquote:
met dit weer ga ik echt niet kokenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg hier ook al de vraag of ik een salade kon maken
Maar die hebben de cavia's al op, dus nee, helaas niet..
Ja, deze idioot dus welquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met dit weer ga ik echt niet koken
Hoe durven je cavia'squote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg hier ook al de vraag of ik een salade kon maken
Maar die hebben de cavia's al op, dus nee, helaas niet..
nu ijs?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed plan, ik had al spinazie ontdooid, dus dat werd er niet echt lekkerder op
Nee, even een zweepje kopen. Brb.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe durven je cavia'shebben ze geen respect voor je
moet je vaker zeggen dat het heet is dan krijg je het weer warmquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:09 schreef Willoow het volgende:
Ik vind het zelfs koud worden in de avond :s
hahaquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in haar geval vrees ik erwtensoep
"Het is volbracht."quote:
oefquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, even een zweepje kopen. Brb.
Nee, ik heb vandaag al twee waterijsjes opquote:
woon je in grunnaquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:09 schreef Willoow het volgende:
Ik vind het zelfs koud worden in de avond :s
Lussikniequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in haar geval vrees ik erwtensoep
32? Damn.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen sushi, want met 32 graden heb ik geen zin om te koken, ik smolt vandaag al
ik maak echt perfecte erwtensoepquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lussiknie
Of mja.. jawel, maar alleen van de slager. Uit blik is horreur
Cavia's zijn al geschoren hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
32? Damn.
Hoe doen de caafs het met dat weer?
oh, ik eet echt iedere dag paar waterijsjes johquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag al twee waterijsjes op
ben je nu bang?!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou bevestigend willen antwoorden maar as net dat ze zweepje kocht, dus jammer
Ik kreeg dezelfde vraag op kantoor vandaag: hoe raken caafs warmte kwijt.. ?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
32? Damn.
Hoe doen de caafs het met dat weer?
Ik. Moet. Er. Niet. Aan. Denken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik maak echt perfecte erwtensoep
maar niet nu
echt he, teun wilde tomatensoep, of, oranje soep zoal hij het noemt... nou echt niet, echt gewoon niet... tomaten zijn spotgoedkoop nu, maar nee, gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik. Moet. Er. Niet. Aan. Denken.
Sowieso hete soep nu
Zou ik vaker moeten doen, jaquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik eet echt iedere dag paar waterijsjes joh
[..]
ben je nu bang?!
Ik had soepje en daarna rijstquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik. Moet. Er. Niet. Aan. Denken.
Sowieso hete soep nu
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:15 schreef Braddie het volgende:
We moeten hoognodig even bijpraten geloof ik
Pfffffquote:
quote:
nou ondanks het advies je te negeren vraag ik me 1 ding wel heel erg af al weken.. Je viel onwijs tegen me uit tijdens een livestream, ik heb het gezien, en vroeg me echt af waarom, want ik heb me nooit bezig gehouden met jou, toch vond je het nodig om me dood te wensen en erger, waarom?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:15 schreef Braddie het volgende:
We moeten hoognodig even bijpraten geloof ik
heb wel wat lauwwarme champignonsoep voor jequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:17 schreef Myrr het volgende:
Zou wel een lauwe bouillonsoep naar binnen kunnen slurpen nu.
Ik moest gniffelen.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik val met mijn neus in de boter zie ik
het verwonderde me gewoon, omdat ik, nogmaals, me nooit heb uitgelaten over jou, behalve die keer over ademhalen tijdens je geboorte, die opmerking maak ik tegen iedereen als ik er zin in heb, en ja dat het bij jou extra lullig was realiseerde ik me niet en leverde me ook een ban van een week op, daarna heb ik je altijd met rust gelaten, toch bleek dat je me intens en hartgrondig haatte, dat zit me dwars, want, weet je, hoe lelijk ik ook doe tegen mensen hier, meestal probeer ik het "echt" kwetsen te laten, want ik respecteer jou en de rest gewoon, ik kom hier om mezelf te ontladen....quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Tijdens een livestream" Beste WCH, dat is echt een heel groot begrip in mijn beleving he, ik had op een gegeven moment dagelijks 3-4 livestreams
Maar i.i.g excuses voor wat ik tegen je geroepen heb, overigens aan iedereen excuses voor wat ik ooit heb geroepen, helpt natuurlijk alsnog vrij weinig nu want gebeurd is gebeurd maar toch. Kan er ook niets anders van maken.
mooie zin hoor wchquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het verwonderde me gewoon, omdat ik, nogmaals, me nooit heb uitgelaten over jou, behalve die keer over ademhalen tijdens je geboorte, die opmerking maak ik tegen iedereen als ik er zin in heb, en ja dat het bij jou extra lullig was realiseerde ik me niet en leverde me ook een ban van een week op, daarna heb ik je altijd met rust gelaten, toch bleek dat je me intens en hartgrondig haatte, dat zit me dwars, want, weet je, hoe lelijk ik ook doe tegen mensen hier, meestal probeer ik het "echt" kwetsen te laten, want ik respecteer jou en de rest gewoon, ik kom hier om mezelf te ontladen....
het enige waar je mij kkgek mee krijgt is beginnen over mijn kind in een bepaalde context, maar dat is inmiddels wel bekend
quote:
Ohja sorry hier kon jij niet tegen he, bedoel jezus debiel wat een kutzinquote:
KOM DAN IK SLOOP JEquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja sorry hier kon jij niet tegen he, bedoel jezus debiel wat een kutzin
leuke troll ditquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het verwonderde me gewoon, omdat ik, nogmaals, me nooit heb uitgelaten over jou, behalve die keer over ademhalen tijdens je geboorte, die opmerking maak ik tegen iedereen als ik er zin in heb, en ja dat het bij jou extra lullig was realiseerde ik me niet en leverde me ook een ban van een week op, daarna heb ik je altijd met rust gelaten, toch bleek dat je me intens en hartgrondig haatte, dat zit me dwars, want, weet je, hoe lelijk ik ook doe tegen mensen hier, meestal probeer ik het "echt" kwetsen te laten, want ik respecteer jou en de rest gewoon, ik kom hier om mezelf te ontladen....
het enige waar je mij kkgek mee krijgt is beginnen over mijn kind in een bepaalde context, maar dat is inmiddels wel bekend
Wow ben jij het echt?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kan je ze altijd nog gebruiken voor vóór de deur van de wasmachine.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kijk weet je wat het is man, ik "haat" hier niemand, hooguit dat ik mensen vervelend vind, maar dat gaat dan meestal wel weer weg, die opmerking toentertijd schoot inderdaad echt in het verkeerde keelgat, en dat jij dat niet wist realiseerde ik mij ook pas achteraf want niet iedereen weet natuurlijk alles over de persoon Braddie. Dat stukje zelfreflectie mistte ik nog zeg maar.
Ben zelf ook te ver gegaan wat mij een behoorlijke ban heeft opgeleverd en dat heeft mij ook flink aan het denken gezet m.b.t bepaalde uitspraken en het uit de tent laten lokken door wat users op een forum en dat is gewoon niet nodig, en kan leiden tot dit soort dingen en erger.
In ieder geval WCH, excuses manHoe is het met Teun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |