abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171819017
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik val met mijn neus in de boter zie ik
:D
  dinsdag 20 juni 2017 @ 20:24:08 #277
438758 zeer
Opritsjniki
pi_171819035
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

hee frippie
pi_171819036
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

hee grl
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_171819040
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

"Tijdens een livestream" Beste WCH, dat is echt een heel groot begrip in mijn beleving he, ik had op een gegeven moment dagelijks 3-4 livestreams :')
Maar i.i.g excuses voor wat ik tegen je geroepen heb, overigens aan iedereen excuses voor wat ik ooit heb geroepen, helpt natuurlijk alsnog vrij weinig nu want gebeurd is gebeurd maar toch. Kan er ook niets anders van maken.
het verwonderde me gewoon, omdat ik, nogmaals, me nooit heb uitgelaten over jou, behalve die keer over ademhalen tijdens je geboorte, die opmerking maak ik tegen iedereen als ik er zin in heb, en ja dat het bij jou extra lullig was realiseerde ik me niet en leverde me ook een ban van een week op, daarna heb ik je altijd met rust gelaten, toch bleek dat je me intens en hartgrondig haatte, dat zit me dwars, want, weet je, hoe lelijk ik ook doe tegen mensen hier, meestal probeer ik het "echt" kwetsen te laten, want ik respecteer jou en de rest gewoon, ik kom hier om mezelf te ontladen....

het enige waar je mij kkgek mee krijgt is beginnen over mijn kind in een bepaalde context, maar dat is inmiddels wel bekend
pi_171819057
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

het verwonderde me gewoon, omdat ik, nogmaals, me nooit heb uitgelaten over jou, behalve die keer over ademhalen tijdens je geboorte, die opmerking maak ik tegen iedereen als ik er zin in heb, en ja dat het bij jou extra lullig was realiseerde ik me niet en leverde me ook een ban van een week op, daarna heb ik je altijd met rust gelaten, toch bleek dat je me intens en hartgrondig haatte, dat zit me dwars, want, weet je, hoe lelijk ik ook doe tegen mensen hier, meestal probeer ik het "echt" kwetsen te laten, want ik respecteer jou en de rest gewoon, ik kom hier om mezelf te ontladen....

het enige waar je mij kkgek mee krijgt is beginnen over mijn kind in een bepaalde context, maar dat is inmiddels wel bekend
mooie zin hoor wch
Baby darling doll face honey
pi_171819068
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:25 schreef Crack_ het volgende:

[..]

mooie zin hoor wch
HOU JE BEK
pi_171819070
Ik heb mijn gordijnen in de was gegooid, ik hoop niet dat ze krimpen, anders heb ik een probleem.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_171819073
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

HOU JE BEK
:o !!!
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_171819076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

hee grl
:W
pi_171819079
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:o !!!
hihi
pi_171819083
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

HOU JE BEK
Ohja sorry hier kon jij niet tegen he, bedoel jezus debiel wat een kutzin
Baby darling doll face honey
pi_171819093
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:26 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ohja sorry hier kon jij niet tegen he, bedoel jezus debiel wat een kutzin
KOM DAN IK SLOOP JE
pi_171819098
:{
pi_171819113
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

KOM DAN IK SLOOP JE
Ik help je broer
  dinsdag 20 juni 2017 @ 20:28:00 #290
438758 zeer
Opritsjniki
pi_171819116
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

leuke troll dit
pi_171819150
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Kan je ze altijd nog gebruiken voor vóór de deur van de wasmachine.
Wow ben jij het echt?
pi_171819155
Ik raak hier sentimenteel van :'(. Twee jongens die elkaar in de armen vallen. Valt me wel vies tegen dat je iets serieus hebt genomen van iemand als Bradley, wch. Maar wellicht praat ik makkelijk omdat ik (nog) geen kinderen heb.
pi_171819165
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:27 schreef Braddie het volgende:

[..]

Kijk weet je wat het is man, ik "haat" hier niemand, hooguit dat ik mensen vervelend vind, maar dat gaat dan meestal wel weer weg, die opmerking toentertijd schoot inderdaad echt in het verkeerde keelgat, en dat jij dat niet wist realiseerde ik mij ook pas achteraf want niet iedereen weet natuurlijk alles over de persoon Braddie. Dat stukje zelfreflectie mistte ik nog zeg maar.

Ben zelf ook te ver gegaan wat mij een behoorlijke ban heeft opgeleverd en dat heeft mij ook flink aan het denken gezet m.b.t bepaalde uitspraken en het uit de tent laten lokken door wat users op een forum en dat is gewoon niet nodig, en kan leiden tot dit soort dingen en erger.

In ieder geval WCH, excuses man O+ Hoe is het met Teun?
:) met Teun is het prima, bijna 7 en blij en gelukkig :) hij is goed in rekenen en zuigt in taal, net zij pa

en ok man, zand erover

het zat me gewoon al een tijdje dwars, mensen wezen me erop en ik vroeg het me gewoon af

en over dat ademhalen, ik wist het serieus niet, dacht gewoon een grap te maken, soms valt dat echt verkeerd, dat is klote, daar heb ik mee te leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')