Lussikniequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in haar geval vrees ik erwtensoep
32? Damn.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen sushi, want met 32 graden heb ik geen zin om te koken, ik smolt vandaag al
ik maak echt perfecte erwtensoepquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lussiknie
Of mja.. jawel, maar alleen van de slager. Uit blik is horreur
Cavia's zijn al geschoren hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
32? Damn.
Hoe doen de caafs het met dat weer?
oh, ik eet echt iedere dag paar waterijsjes johquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag al twee waterijsjes op
ben je nu bang?!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou bevestigend willen antwoorden maar as net dat ze zweepje kocht, dus jammer
Ik kreeg dezelfde vraag op kantoor vandaag: hoe raken caafs warmte kwijt.. ?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
32? Damn.
Hoe doen de caafs het met dat weer?
Ik. Moet. Er. Niet. Aan. Denken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik maak echt perfecte erwtensoep
maar niet nu
echt he, teun wilde tomatensoep, of, oranje soep zoal hij het noemt... nou echt niet, echt gewoon niet... tomaten zijn spotgoedkoop nu, maar nee, gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik. Moet. Er. Niet. Aan. Denken.
Sowieso hete soep nu
Zou ik vaker moeten doen, jaquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik eet echt iedere dag paar waterijsjes joh
[..]
ben je nu bang?!
Ik had soepje en daarna rijstquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik. Moet. Er. Niet. Aan. Denken.
Sowieso hete soep nu
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:15 schreef Braddie het volgende:
We moeten hoognodig even bijpraten geloof ik
Pfffffquote:
quote:
nou ondanks het advies je te negeren vraag ik me 1 ding wel heel erg af al weken.. Je viel onwijs tegen me uit tijdens een livestream, ik heb het gezien, en vroeg me echt af waarom, want ik heb me nooit bezig gehouden met jou, toch vond je het nodig om me dood te wensen en erger, waarom?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:15 schreef Braddie het volgende:
We moeten hoognodig even bijpraten geloof ik
heb wel wat lauwwarme champignonsoep voor jequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:17 schreef Myrr het volgende:
Zou wel een lauwe bouillonsoep naar binnen kunnen slurpen nu.
Ik moest gniffelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |