eindelijk een wiki waar jij ook genoemd kan wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:53 schreef Crack_ het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)_injuries_and_deaths
Deze lijst kende ik nog nietgodverdmme
er zijn ontzettend veel wiki lijsten waar ik genoemd kán wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eindelijk een wiki waar jij ook genoemd kan worden
Nee joh. Ben ook niet geweest in Utrecht. Sowieso is tourparcours dit jaar echt genant slecht.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
De tourstart komt al dichterbij! Ga je er ook heen?
7 dwergen is al vol hequote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er zijn ontzettend veel wiki lijsten waar ik genoemd kán worden
Tour ben ik ook geweest, ja maar ik ga ook niet naar het hele parcours. En de giro is ook al jaren een mooiere ronde. Maar het blijft toch weer 3 weken lang wielrennenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee joh. Ben ook niet geweest in Utrecht. Sowieso is tourparcours dit jaar echt genant slecht.
Ik vind een weizen anders wel lekker, zou je me tegenhouden om dat te drinken?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
prefereer belgs bier eigenlijk
welnee, zou gewoon met je lullen over bullshit, maakt mij het nou uit wat je drinkt, ben 41 manquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind een weizen anders wel lekker, zou je me tegenhouden om dat te drinken?
41? je zou mijn pa kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, zou gewoon met je lullen over bullshit, maakt mij het nou uit wat je drinkt, ben 41 man
Er is dit jaar 9 vlakke etappes, 2 vlak met een sprint bergop. 4 bergetappes met finish na afdaling. 1 heuveletappe en tot slot 3 echte finishes bergop. Treurig.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tour ben ik ook geweest, ja maar ik ga ook niet naar het hele parcours. En de giro is ook al jaren een mooiere ronde. Maar het blijft toch weer 3 weken lang wielrennen
hoe vaak?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:02 schreef Crack_ het volgende:
On September 17 in India, six young women (engineering students from Vaagdevi college of Engineering, Bollikunta) were standing on a rock at the edge of a reservoir in Warangal district of Telangana, taking selfies. One student slipped and fell into the lake, and one after the next went in to save the other, each subsequently drowning. One student survived, five drowned.[127][128]
Ik kom dit vaak tegen joh, dat mensen de ander proberen te redden en hopla allemaal of bijna allemaal dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |