Met lichte opwinding danquote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kutpubertje dat overal een erectie van krijgt.
Dat lijkt mij nogal een wilde aanname. Misschien hebben kiezers wel een voorkeur voor politici die achter de schermen intimideren en mensen onder druk zetten.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, hij is daarna wel herkozen dus zo erg kan het niet zijn geweest.
Nee, vooral interesse omdat het de eerste keer is.quote:
Dus je bent niet blij met de intimidatie van Klaver door Buma en consorten.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nogal een wilde aanname. Misschien hebben kiezers wel een voorkeur voor politici die achter de schermen intimideren en mensen onder druk zetten.Bij mij verlies je vooral veel aanzien met een dergelijke omgang met collegae.
Hebben ze dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dus je bent niet blij met de intimidatie van Klaver door Buma en consorten.
Ja ik stel me voor dat ze hem dreigend in een hoekje hebben gedreven, dat hij moest tekenen. Maar toen hij ging huilen kwam net Tjeenk binnenlopen en klapte de formatie.quote:
Hopelijk rijdt hij met zijn bakfiets over de tenen van Buma.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja ik stel me voor dat ze hem dreigend in een hoekje hebben gedreven, dat hij moest tekenen. Maar toen hij ging huilen kwam net Tjeenk binnenlopen en klapte de formatie.
Maar hoe dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja ik stel me voor dat ze hem dreigend in een hoekje hebben gedreven, dat hij moest tekenen. Maar toen hij ging huilen kwam net Tjeenk binnenlopen en klapte de formatie.
En 's nachts eieren tegen z'n huis gooien.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt hij met zijn bakfiets op de tenen van Buma.
Tja geen idee, ik bedreig nooit mensen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar hoe dan?
Zou Buma hebben gedreigd dat Maxime Verhagen zich aanmeldt als GroenLinks-lid, als Klaver niet meewerkt?
Ik hoop het wel, heb al 11 coupletten uit mijn hoofd geleerd.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zou het Wilhelmus-plan eigenlijk nog in het regeerakkoord komen?
Goed zo, jij bent een goede burger en een echte Nederlander.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, heb al 11 coupletten uit mijn hoofd geleerd.
Nope. We zijn een landje vol wereldburgers enerzijds en staatloze provincialen anderzijds. Het enige wat ons bindt is de welvaartsstaat en onbeschofte manieren.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zou het Wilhelmus-plan eigenlijk nog in het regeerakkoord komen?
Damn, respect!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, heb al 11 coupletten uit mijn hoofd geleerd.
En weer delven mensenrechten het onderspit.quote:Staat kan niet worden gedwongen meer vluchtelingen te halen
De Nederlandse Staat kan niet gedwongen worden om meer asielzoekers uit Italië en Griekenland op te nemen. Dat heeft het gerechtshof Den Haag dinsdag in hoger beroep bepaald.
De Stichting We gaan ze halen had de zaak tegen de zaak aangespannen. De organisatie had in kort geding geëist dat Nederland meer vluchtelingen zou toelaten die nu verblijven in opvangkampen in Griekenland en Italië.
De stichting claimde dat Nederland in het tempo waarin nu vluchtelingen worden toegelaten niet aan de Europese verplichting van 8712 mensen toekomt. Volgens de rechter is de afgesproken termijn waarbinnen de lidstaten aan hun verplichtingen moeten voldoen, nog niet verstreken.
Daarom kan de stichting die verplichtingen voor Nederland nu dus niet afdwingen, aldus het vonnis. De termijn verstrijkt in september dit jaar.[..]
En een bruine boterham met hagelslag.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nope. We zijn een landje vol wereldburgers enerzijds en staatloze provincialen anderzijds. Het enige wat ons bindt is de welvaartsstaat en onbeschofte manieren.
Hetzelfde rechts dat na de aanslag van gisteren reageerde met "eigen schuld, dikke bult"?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
FYI, omdat moskeen politie bescherming krijgen worden moslims voorgetrokken.
Triest rechts kruipt weer in de slachtofferrol.
En zo blijkt maar weer, dat een kinderhand snel gevuld is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 07:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En woest aantrekkelijk, ongetwijfeld.
[ afbeelding ]
Ook wel suf om deze zaak niet pas te beginnen na de termijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En weer delven mensenrechten het onderspit.
Blijft mooi die NGO's.quote:Honderden auto's
Omdat dit aantal sinds september 2015 is achtergebleven bij de verwachting, kan niet worden vastgehouden aan de aantallen te herverdelen asielzoekers die op die verwachting waren gebaseerd, vindt het Haagse hof.
De stichting was aanvankelijk van plan met honderden auto's naar Griekenland te rijden om de vluchtelingen daar op te halen, maar zag daarvan af omdat dit burgerinitiatief zou neerkomen op mensensmokkel. Daarom stapte We Gaan Ze Halen naar de rechter.
Ja het is wel weer duidelijk welke bevolkingsgroep het troetelkindje van de staat is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
Ik doe tenminste wat voor mijn land.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goed zo, jij bent een goede burger en een echte Nederlander.
Dat sneuvelt straks toch bij het Europees Hooggerechtshofquote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En weer delven mensenrechten het onderspit.
Kan best, maar dan omdat het de juiste beslissing is. Niet omdat een stel vuige mensensmokkelaars zo graag met mensen willen slepen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sneuvelt straks toch bij het Europees Hooggerechtshof
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 09:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
De blog waar die vandaan komt is ook lekker objectief en betrouwbaar:
[ afbeelding ]
Mag hopen dat je ook nog een goede stem hebt anders denk ik dat het beter is dat jij niet meezingen doet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik doe tenminste wat voor mijn land.
Je vergelijkt maar een eind raak op je gebruikelijke doldwaze manierquote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja en? Zegt dat iets over de effectiviteit?
Overigens kun je ook de max. 1684 doden in 40 jaar Duits-Duitse grens vergelijken met de 5000 op de Middellandse Zee verdronken vluchtelingen alleen al in 2016.
Aldus de D66'er. Haha.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 09:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap eigenlijk niet echt waarom de PvdA uberhaupt bestaat. De rechterflank kan wel naar D66, de rest naar GL en SP. Maar waarin onderscheidt de PvdA zich in hemelsnaam? Behalve dan in politieke stijl; als enige linkse partij willen ze wel verantwoordelijkheid nemen en beschikken ze ook over de kundige bestuurders daarvoor. Maar goed, die kunnen ook prima naar andere partijen. Het lijkt me echt hoog tijd dat je er een beetje gefuseerd gaat worden op links.
Het is overigens wel een schande dat Synagoges beschermd moeten worden door de politie.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
Beantwoord mijn vraag eens. In plaats van cynisch te doen over een vergelijking die ik alleen maar maak om te laten zien dat jouw vergelijking óók onzinnig is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je vergelijkt maar een eind raak op je gebruikelijke doldwaze manier
Dat antwoord is natuurlijk ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag eens. In plaats van cynisch te doen over een vergelijking die ik alleen maar maak om te laten zien dat jouw vergelijking óók onzinnig is.
*Zucht* Care to explain? In welk opzicht?quote:
Jij bent klaar met zijn maniertjes? Dat hoor je ook niet vaak uit jouw mond Dukie.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:14 schreef 99.999 het volgende:
Dat zeg ik. Ben voorlopig wel wat klaar met je maniertjes. Vorige week had je ook al zo'n dom gedoetje. Het begint te vervelen.
Nee, laat me niet zo snel irriteren maar ben hier wel even klaar mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij bent klaar met zijn maniertjes? Dat hoor je ook niet vaak uit jouw mond Dukie.
Natuurlijk. En als je dan vraagt als het VK vier terroristische aanslagen heeft gehad, met 2 van islamieten en twee van rechts, en de eerste twee komen van een doodscultus, welke cultus hangen die rechtse terroristen aan dan komt er uiteraard geen antwoord.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hetzelfde rechts dat na de aanslag van gisteren reageerde met "eigen schuld, dikke bult"?
Uiteraard. Wel navrant dat we in Nederland wel een aanslag met granaten op een moskee hebben gehad maar geen aanslag op een synagoge.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is overigens wel een schande dat Synagoges beschermd moeten worden door de politie.
Dat haal ik er niet uit, maar misschien lezen we verschillende artikelen. Heb je even een linkje?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:
Ah kijk. Ik zie dat ik in mijn openlijke twijfel over het bestaansrecht van de PvdA word gesteund door... de PvdA. Zie het artikel in Trouw over het interne rapport dat is afgerond.
De maker van dit plaatje heeft niet zo veel van temperatuurschalen begrepen. Zowel die van F als C klopt niet.quote:
Krijg je het niet meer verkocht?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:14 schreef 99.999 het volgende:
Dat zeg ik. Ben voorlopig wel wat klaar met je maniertjes. Vorige week had je ook al zo'n dom gedoetje. Het begint te vervelen.
Natuurlijk niet, het is altijd hetzelfde verhaal met die figuren.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk. En als je dan vraagt als het VK vier terroristische aanslagen heeft gehad, met 2 van islamieten en twee van rechts, en de eerste twee komen van een doodscultus, welke cultus hangen die rechtse terroristen aan dan komt er uiteraard geen antwoord.
Oh ja, shit, ik was er een vergetenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is altijd hetzelfde verhaal met die figuren.![]()
Het zijn er trouwens (jammer genoeg) vijf:
Jo Cox, Westminster, Manchester, London Bridge en de laatste.
Misschien heeft Kaas' koorts wat hallucinerende effecten.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat haal ik er niet uit, maar misschien lezen we verschillende artikelen. Heb je even een linkje?
Of hij leest gewoon wat hij wil lezen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien heeft Kaas' koorts wat hallucinerende effecten.
Ik hou de Discordiaanse kalender aan.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik hou gewoon altijd het SI aan. Vandaag is het 2,98 hK.
Tevens hoop jij op uitbetaling volgens die kalander?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou de Discordiaanse kalender aan.
Vandaag is het Sweetmorn, de 25e dag van Confusion in het YOLD 3183.
Haha. Dit kon zo een citaat zijn van elke willekeurige fokker in een discussie tegen duke ooit. Zelfreflectietje hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:14 schreef 99.999 het volgende:
Ik ga ooit een du_ke-bingo maken. Met dingen als 'tikkeltje overdreven, 'leuteruurtje',quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Dit kon zo een citaat zijn van elke willekeurige fokker in een discussie tegen duke ooit. Zelfreflectietje hoor.
Hehe.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik ga ooit een du_ke-bingo maken. Met dingen als 'tikkeltje overdreven, 'leuteruurtje',, 'de argumenten zijn weer op zie ik?' etc.
Nou en. Doe gewoon eens gezellig mee Tchocker.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
De maker van dit plaatje heeft niet zo veel van temperatuurschalen begrepen. Zowel die van F als C klopt niet.
Nou okey.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nou en. Doe gewoon eens gezellig mee Tchocker.
Beetje zoals de verkiezingen in NL.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Blauw = goed. Rood & Groen = achterlijk.
Steeds meer SGP.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze intellectuele vooruitgang is niet te stoppen.
[ afbeelding ]
Die zijn al tijden aan een (hele trage) opmars bezig inderdaad. De laatste verkiezingen hadden ze zelfs het hoogste aantal stemmers ooit.quote:
Slow and steady wins the race.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn al tijden aan een (hele trage) opmars bezig inderdaad. De laatste verkiezingen hadden ze zelfs het hoogste aantal stemmers ooit.
In dit tempo stemt over pakweg 3800 jaar iedereen in Nederland SGP, uitgaande van een niet groeiende bevolking.
Toch bizar al die PVV-stemmers aan de oostgrens. Zou dat de invloed van het duitse DNA zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De goddeloze steden, de hypotheekrijke binnenlanden, en het xenofobe achterland.
Oh ja en de boeren.
Laten we al die grijze gebieden maar cadeau doen aan Duitsland, missen we toch niets aan.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch bizar al die PVV-stemmers aan de oostgrens. Zou dat de invloed van het duitse DNA zijn?
Neuh, die horen 'wir schaffen das' van over de grenzen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch bizar al die PVV-stemmers aan de oostgrens. Zou dat de invloed van het duitse DNA zijn?
Laat het maar aan de hater van landverraders over om ons zwaarbevochten territoir weg te geven.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we al die grijze gebieden maar cadeau doen aan Duitsland, missen we toch niets aan.
Ben je nu alweer dronken, lapzwans?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat het maar aan de hater van landverraders over om ons zwaarbevochten territoir weg te geven.
De VVD, met intellectuele zwaargewichten als Henk Kamp, Halbe Zijlstra en Fred Teeven.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze intellectuele vooruitgang is niet te stoppen.
[ afbeelding ]
Nee, maar ik ga je wel op ignore zetten als je zo irritant blijft.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is een beetje ongepast op mijn werk. Heb je zand in je kut, Remlof?
Ik heb liever dat je me niet blokkeert, want dan weet ik zeker dat je op elke post gaat reageren.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga je wel op ignore zetten als je zo irritant blijft.
Speelt je acne weer op?
Vanwaar dat puberale gedrag? Aangestoken door kutsheriff?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me niet blokkeert, want dan weet ik zeker dat je op elke post gaat reageren.
Sander Dekker, Jeanine, Klaas.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De VVD, met intellectuele zwaargewichten als Henk Kamp, Halbe Zijlstra en Fred Teeven.
Dramatisch. Die GroenLinks enclave daar in de Noord-Hollandse polder. Je zou er maar wonen. Treurig.quote:
De meeste Nederlanders kunnen de inwoners van deze streken niet eens verstaan.. Toch bijzonder dat juist mensen in díe regio's zich zo aangesproken voelen door Wilders' nationalisme.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we al die grijze gebieden maar cadeau doen aan Duitsland, missen we toch niets aan.
Niet onze, de Belgische.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:40 schreef Perrin het volgende:
Vlaams minister van Toerisme Ben Weyts (N-VA) heeft al een brief gestuurd naar de bevoegde commissaris om onze frietcultuur te verdedigen.
Weyts: "De EU brengt onze frietcultuur in gevaar"
Heeft Denk daar eigenlijk nog aardig gescoord? Of was dat vooral een Rotterdams feestje?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dramatisch. Die GroenLinks enclave daar in de Noord-Hollandse polder. Je zou er maar wonen. Treurig.
Idd, was quotejequote:
Wilders gebruikt kleine woordjes, die verstaan ze wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders kunnen de inwoners van deze streken niet eens verstaan.. Toch bijzonder dat juist mensen in díe regio's zich zo aangesproken voelen door Wilders' nationalisme.
Vooral Roffa meen ik. Erg veel jihadisten hier in de omgeving.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heeft Denk daar eigenlijk nog aardig gescoord? Of was dat vooral een Rotterdams feestje?
Oja, Klaas.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Sander Dekker, Jeanine, Klaas.
Alles wat je niet aanstaat noem je puberaal of fascistisch. Beetje vastlopende langspeelplaat ben je.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanwaar dat puberale gedrag? Aangestoken door kutsheriff?
Dat claimen de Belgen graag, jaquote:
Zouden ze nationalistischer worden van het feit dat ze dichter bij de grens vaker geconfronteerd worden met hun Nederlanderschap?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wilders gebruikt kleine woordjes, die verstaan ze wel.
Ja, in Nieuw-West zelfs de grootste partij. Als stadsdelen losse gemeentes waren was er een extra kleurtje nodig op de kaart.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heeft Denk daar eigenlijk nog aardig gescoord? Of was dat vooral een Rotterdams feestje?
Meh. Dat gebeurt vaker in de "grote" steden, met al die exoten.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zouden ze nationalistischer worden van het feit dat ze dichter bij de grens vaker geconfronteerd worden met hun Nederlanderschap?
Geen idee. Ik hou mij ook totaal niet bezig met de zieleroerselen van de PVV aanhang. Maar goed, ik kan mij dat nog enigzins voorstellen in de tijd dat er geen EU was maar vandaag de dag komt mij dat onlogisch voor.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zouden ze nationalistischer worden van het feit dat ze dichter bij de grens vaker geconfronteerd worden met hun Nederlanderschap?
Ik zou er überhaupt geen beleid op maken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Overigens lijkt de positie van de Commissie mij de enige juiste, maar goed.
Daar zouden bij de grenzen van sommige buurten eigenlijk ook dit soort borden moeten staan.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meh. Dat gebeurt vaker in de "grote" steden, met al die exoten.
Je hebt een haakje vergeten.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar zouden bij de grenzen van sommige buurten eigenlijk ook dit soort borden moeten staan.
[ [url=https://beeldbank.rws.nl/MediaService/[600-208249]afbeelding[/url] ]
Ahh, dankquote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt een haakje vergeten.
[ [url=https://beeldbank.rws.nl/MediaService/[600-208249]]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |