Ik hoop het wel, heb al 11 coupletten uit mijn hoofd geleerd.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zou het Wilhelmus-plan eigenlijk nog in het regeerakkoord komen?
Goed zo, jij bent een goede burger en een echte Nederlander.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, heb al 11 coupletten uit mijn hoofd geleerd.
Nope. We zijn een landje vol wereldburgers enerzijds en staatloze provincialen anderzijds. Het enige wat ons bindt is de welvaartsstaat en onbeschofte manieren.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zou het Wilhelmus-plan eigenlijk nog in het regeerakkoord komen?
Damn, respect!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, heb al 11 coupletten uit mijn hoofd geleerd.
En weer delven mensenrechten het onderspit.quote:Staat kan niet worden gedwongen meer vluchtelingen te halen
De Nederlandse Staat kan niet gedwongen worden om meer asielzoekers uit Italië en Griekenland op te nemen. Dat heeft het gerechtshof Den Haag dinsdag in hoger beroep bepaald.
De Stichting We gaan ze halen had de zaak tegen de zaak aangespannen. De organisatie had in kort geding geëist dat Nederland meer vluchtelingen zou toelaten die nu verblijven in opvangkampen in Griekenland en Italië.
De stichting claimde dat Nederland in het tempo waarin nu vluchtelingen worden toegelaten niet aan de Europese verplichting van 8712 mensen toekomt. Volgens de rechter is de afgesproken termijn waarbinnen de lidstaten aan hun verplichtingen moeten voldoen, nog niet verstreken.
Daarom kan de stichting die verplichtingen voor Nederland nu dus niet afdwingen, aldus het vonnis. De termijn verstrijkt in september dit jaar.[..]
En een bruine boterham met hagelslag.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nope. We zijn een landje vol wereldburgers enerzijds en staatloze provincialen anderzijds. Het enige wat ons bindt is de welvaartsstaat en onbeschofte manieren.
Hetzelfde rechts dat na de aanslag van gisteren reageerde met "eigen schuld, dikke bult"?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
FYI, omdat moskeen politie bescherming krijgen worden moslims voorgetrokken.
Triest rechts kruipt weer in de slachtofferrol.
En zo blijkt maar weer, dat een kinderhand snel gevuld is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 07:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En woest aantrekkelijk, ongetwijfeld.
[ afbeelding ]
Ook wel suf om deze zaak niet pas te beginnen na de termijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En weer delven mensenrechten het onderspit.
Blijft mooi die NGO's.quote:Honderden auto's
Omdat dit aantal sinds september 2015 is achtergebleven bij de verwachting, kan niet worden vastgehouden aan de aantallen te herverdelen asielzoekers die op die verwachting waren gebaseerd, vindt het Haagse hof.
De stichting was aanvankelijk van plan met honderden auto's naar Griekenland te rijden om de vluchtelingen daar op te halen, maar zag daarvan af omdat dit burgerinitiatief zou neerkomen op mensensmokkel. Daarom stapte We Gaan Ze Halen naar de rechter.
Ja het is wel weer duidelijk welke bevolkingsgroep het troetelkindje van de staat is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
Ik doe tenminste wat voor mijn land.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goed zo, jij bent een goede burger en een echte Nederlander.
Dat sneuvelt straks toch bij het Europees Hooggerechtshofquote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En weer delven mensenrechten het onderspit.
Kan best, maar dan omdat het de juiste beslissing is. Niet omdat een stel vuige mensensmokkelaars zo graag met mensen willen slepen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sneuvelt straks toch bij het Europees Hooggerechtshof
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 09:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
De blog waar die vandaan komt is ook lekker objectief en betrouwbaar:
[ afbeelding ]
Mag hopen dat je ook nog een goede stem hebt anders denk ik dat het beter is dat jij niet meezingen doet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik doe tenminste wat voor mijn land.
Je vergelijkt maar een eind raak op je gebruikelijke doldwaze manierquote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja en? Zegt dat iets over de effectiviteit?
Overigens kun je ook de max. 1684 doden in 40 jaar Duits-Duitse grens vergelijken met de 5000 op de Middellandse Zee verdronken vluchtelingen alleen al in 2016.
Aldus de D66'er. Haha.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 09:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap eigenlijk niet echt waarom de PvdA uberhaupt bestaat. De rechterflank kan wel naar D66, de rest naar GL en SP. Maar waarin onderscheidt de PvdA zich in hemelsnaam? Behalve dan in politieke stijl; als enige linkse partij willen ze wel verantwoordelijkheid nemen en beschikken ze ook over de kundige bestuurders daarvoor. Maar goed, die kunnen ook prima naar andere partijen. Het lijkt me echt hoog tijd dat je er een beetje gefuseerd gaat worden op links.
Het is overigens wel een schande dat Synagoges beschermd moeten worden door de politie.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
Beantwoord mijn vraag eens. In plaats van cynisch te doen over een vergelijking die ik alleen maar maak om te laten zien dat jouw vergelijking óók onzinnig is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je vergelijkt maar een eind raak op je gebruikelijke doldwaze manier
Dat antwoord is natuurlijk ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag eens. In plaats van cynisch te doen over een vergelijking die ik alleen maar maak om te laten zien dat jouw vergelijking óók onzinnig is.
*Zucht* Care to explain? In welk opzicht?quote:
Jij bent klaar met zijn maniertjes? Dat hoor je ook niet vaak uit jouw mond Dukie.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:14 schreef 99.999 het volgende:
Dat zeg ik. Ben voorlopig wel wat klaar met je maniertjes. Vorige week had je ook al zo'n dom gedoetje. Het begint te vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |