Of hij leest gewoon wat hij wil lezen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien heeft Kaas' koorts wat hallucinerende effecten.
Ik hou de Discordiaanse kalender aan.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik hou gewoon altijd het SI aan. Vandaag is het 2,98 hK.
Tevens hoop jij op uitbetaling volgens die kalander?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou de Discordiaanse kalender aan.
Vandaag is het Sweetmorn, de 25e dag van Confusion in het YOLD 3183.
Haha. Dit kon zo een citaat zijn van elke willekeurige fokker in een discussie tegen duke ooit. Zelfreflectietje hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:14 schreef 99.999 het volgende:
Dat zeg ik. Ben voorlopig wel wat klaar met je maniertjes. Vorige week had je ook al zo'n dom gedoetje. Het begint te vervelen.
Ik ga ooit een du_ke-bingo maken. Met dingen als 'tikkeltje overdreven, 'leuteruurtje',quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Dit kon zo een citaat zijn van elke willekeurige fokker in een discussie tegen duke ooit. Zelfreflectietje hoor.
Hehe.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik ga ooit een du_ke-bingo maken. Met dingen als 'tikkeltje overdreven, 'leuteruurtje',, 'de argumenten zijn weer op zie ik?' etc.
Nou en. Doe gewoon eens gezellig mee Tchocker.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
De maker van dit plaatje heeft niet zo veel van temperatuurschalen begrepen. Zowel die van F als C klopt niet.
Nou okey.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nou en. Doe gewoon eens gezellig mee Tchocker.
Beetje zoals de verkiezingen in NL.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Blauw = goed. Rood & Groen = achterlijk.
Steeds meer SGP.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze intellectuele vooruitgang is niet te stoppen.
[ afbeelding ]
Die zijn al tijden aan een (hele trage) opmars bezig inderdaad. De laatste verkiezingen hadden ze zelfs het hoogste aantal stemmers ooit.quote:
Slow and steady wins the race.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn al tijden aan een (hele trage) opmars bezig inderdaad. De laatste verkiezingen hadden ze zelfs het hoogste aantal stemmers ooit.
In dit tempo stemt over pakweg 3800 jaar iedereen in Nederland SGP, uitgaande van een niet groeiende bevolking.
Toch bizar al die PVV-stemmers aan de oostgrens. Zou dat de invloed van het duitse DNA zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De goddeloze steden, de hypotheekrijke binnenlanden, en het xenofobe achterland.
Oh ja en de boeren.
Laten we al die grijze gebieden maar cadeau doen aan Duitsland, missen we toch niets aan.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch bizar al die PVV-stemmers aan de oostgrens. Zou dat de invloed van het duitse DNA zijn?
Neuh, die horen 'wir schaffen das' van over de grenzen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch bizar al die PVV-stemmers aan de oostgrens. Zou dat de invloed van het duitse DNA zijn?
Laat het maar aan de hater van landverraders over om ons zwaarbevochten territoir weg te geven.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we al die grijze gebieden maar cadeau doen aan Duitsland, missen we toch niets aan.
Ben je nu alweer dronken, lapzwans?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat het maar aan de hater van landverraders over om ons zwaarbevochten territoir weg te geven.
De VVD, met intellectuele zwaargewichten als Henk Kamp, Halbe Zijlstra en Fred Teeven.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze intellectuele vooruitgang is niet te stoppen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |