Je ziet weleens van die PVV wappies die het opnemen tegen RM-rf, duurt meestal niet langquote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goede post weer, zoals gewoonlijk![]()
Andere Tijden heeft er een mooie tweedelige aflevering over gemaakt:
https://anderetijden.nl/a(...)r-de-vrijheid-Deel-1
Officieel werd daarin ook alleen maar gezegd dat per direct een vergunning kon worden aangevraagd. Niet dat je zo-even de grens over zou mogen. Dat maakten de DDR-burgers er echter van (of de West-Duitse media, die in de DDR ook te ontvangen waren?)quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
(dat uiteindeljk bv de Muur viel na het 'briefje van Gabowski' was eigenlijk een ongekend amateuristisch en verwonderlijk event https://www.welt.de/gesch(...)-Mauer-oeffnete.html, wat vermoedelijk ook deels kon ontstaan door beinvloeding juist vanuit de geheime diensten)
Wat hebben die dan concreet tegengehouden? Of ben je weer de NWS'er aan het uithangen?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 09:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Liever niet, ik zou graag andere alternatieven zien om de stroom te stoppen, maar helaas heeft een of ander marginaal partijtje daar onlangs niet voor gekozen
Leverde meer doden op dan die idioten in Calais.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 09:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, dat werkte eigenlijk best goed ja.
De reden waarom het IJzeren Gordijn onhoudbaar werd, was omdat het de eigen bevolking gevangen hield ipv. bedreigingen buiten de deur hield (al probeerde men het wel als dat laatste te framen - als "anti-fascistische beschermingsmuur").
Ik denk veel vlaggen en paarden.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:33 schreef remlof het volgende:
Mooi ook dat Helmut Kohl een officiële EU-uitvaart krijgt als eerste persoon ooit.
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.
Ja en? Zegt dat iets over de effectiviteit?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leverde meer doden op dan die idioten in Calais.
En lange banieren die van grote gebouwen naar beneden hangen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik denk veel vlaggen en paarden.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
En lange banieren die van grote gebouwen naar beneden hangen.
Symboliek is belangrijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een stijfje naar een uitvaart kijken vanwege de vlaggetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Nee, ik ben geen kutpubertje dat overal een erectie van krijgt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een stijfje naar een uitvaart kijken vanwege de vlaggetjes
Nou ja, hij is daarna wel herkozen dus zo erg kan het niet zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:01 schreef Kowloon het volgende:
Nare man die Kohl, nu ik meer over hem lees. Hij zette in de politiek mensen genadeloos onder druk, en kon intimideren. En ook hoe hij de Euro als wisselgeld gebruikt heeft voor de Duitse eenwording. Dat is macht die hij zich naar mijn idee nooit mogen toe-eigenen. Zoiets fundamenteels gebruik je niet als politiek wisselgeld, naar mijn idee.
Of juist wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:01 schreef Kowloon het volgende:
Nare man die Kohl, nu ik meer over hem lees. Hij zette in de politiek mensen genadeloos onder druk, en kon intimideren. En ook hoe hij de Euro als wisselgeld gebruikt heeft voor de Duitse eenwording. Dat is macht die hij zich naar mijn idee nooit mogen toe-eigenen. Zoiets fundamenteels gebruik je niet als politiek wisselgeld, naar mijn idee.
Met lichte opwinding danquote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kutpubertje dat overal een erectie van krijgt.
Dat lijkt mij nogal een wilde aanname. Misschien hebben kiezers wel een voorkeur voor politici die achter de schermen intimideren en mensen onder druk zetten.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, hij is daarna wel herkozen dus zo erg kan het niet zijn geweest.
Nee, vooral interesse omdat het de eerste keer is.quote:
Dus je bent niet blij met de intimidatie van Klaver door Buma en consorten.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nogal een wilde aanname. Misschien hebben kiezers wel een voorkeur voor politici die achter de schermen intimideren en mensen onder druk zetten.Bij mij verlies je vooral veel aanzien met een dergelijke omgang met collegae.
Hebben ze dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dus je bent niet blij met de intimidatie van Klaver door Buma en consorten.
Ja ik stel me voor dat ze hem dreigend in een hoekje hebben gedreven, dat hij moest tekenen. Maar toen hij ging huilen kwam net Tjeenk binnenlopen en klapte de formatie.quote:
Hopelijk rijdt hij met zijn bakfiets over de tenen van Buma.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja ik stel me voor dat ze hem dreigend in een hoekje hebben gedreven, dat hij moest tekenen. Maar toen hij ging huilen kwam net Tjeenk binnenlopen en klapte de formatie.
Maar hoe dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja ik stel me voor dat ze hem dreigend in een hoekje hebben gedreven, dat hij moest tekenen. Maar toen hij ging huilen kwam net Tjeenk binnenlopen en klapte de formatie.
En 's nachts eieren tegen z'n huis gooien.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt hij met zijn bakfiets op de tenen van Buma.
Tja geen idee, ik bedreig nooit mensen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar hoe dan?
Zou Buma hebben gedreigd dat Maxime Verhagen zich aanmeldt als GroenLinks-lid, als Klaver niet meewerkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |