SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Ik doelde absoluut niet op mensen zoals jij.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben zo'n rare. Heb bepaalde voedselfobieen. Ga extreem kokhalzen tot kotsen toe of krijg paniekaanvallen van bepaald eten in mijn mond /idee van dat eten in mijn mond moeten nemen.
Ik probeer dus altijd er 'het beste van te maken' als ik ergebs eet en niet te lastig te doen. Ik vertel ook liever niet wat ik niet eet, want wat mensen dan maken is negen van de tien keer iets wat ik ook niet eet en dan voel ik me nog bezwaarder...
Ervaar het wel als een beperking en ben er ook voor in therapie geweest.
Voel me wel een beetje aangevallen als er wordt gedaan alsof ik me gewoon maar aanstel
Wattes ?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:08 schreef Lot_1 het volgende:
Liuks zijn mijn nichtjes en neefjes ook zo dol op. Is dat een nieuwe hype?
Wat vond je er zelf van?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Gaat je veel tijd schelen!! En heb impuls aankopen. Win/win.
Kinderen vonden de Italiaanse schotel matig. Maar de schaal was leeg.
Het waren prima 600 cal voor mij.
Ik moest ze even Googlen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:08 schreef Lot_1 het volgende:
Liuks zijn mijn nichtjes en neefjes ook zo dol op. Is dat een nieuwe hype?
Dat is ook voor iedereen anders. Ik vind uit eten vaak niet zo bijzonder en kies ook dan bewust voor de wat gezondere opties of juist heel bewust voor waar ik zin in heb. Wij gaan met mijn schoonouders wel eens uit eten en meestal is dat bij restaurants waar ik niet vrolijk van word. Ik ga dan echt geen ongezonde shit eten als ik het toch niet bijzonder lekker ga vinden...quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:58 schreef Cue_ het volgende:
Een beetje rekening houden met wat je eet als je uit eten gaat snap ik wel. Maar voor de rest, gewoon van genieten en gaan met die banaan
Wauw leuk ! Hoe lang heb je nog om te trainen ?quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:07 schreef MutedFaith het volgende:
Nou, er is geen weg terug meer:
Halve Marathon ticket voor de Disneyrun is besteld en betaald.
Hoe tofquote:Op donderdag 15 juni 2017 17:07 schreef MutedFaith het volgende:
Nou, er is geen weg terug meer:
Halve Marathon ticket voor de Disneyrun is besteld en betaald.
Echt in Disneyland jaquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Is de Disneyrun ook echt in Disneyland Parijs? Of denk ik nu te ver?
Bootcamp vanavond was zwaaaar.![]()
Dus nu lig ik maar alvast in bed.
je was vorige week toch 2 kilo afgevallen? Dan balanst het weer mooi uit. Komt goed!quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:02 schreef Gogo83 het volgende:
MF: Wat gaaf!!
Mijn lijstje vandaag:
O: 2 crackers met zelfgemaakte tonijnsalade
T: yoghurt met appel en kaneel
L: Spinazie met 2 plakken parmaham en 2 eitjes
D: Bloemkoolcurry met kippendijen en kikkererwten
Deze week maar 1 ons afgevallen. Op zich verklaarbaar door etentje en bbq van het weekend, maar ik baal wel een beetje. Ik heb de rest van de week echt heel goed opgelet en vind het balen dat ik me dat dus niet kan permitteren. Hopelijk heeft het een positieve invloed als ik straks weer een beetje kan gaan hardlopen. Daar kijk ik (om veel meer redenen) heel erg naar uit!
Voor hetzelfde bedrag eet ik liever ergens anders. Vind het 9 vd 10x niet eens lekker ook.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:59 schreef Pinuts het volgende:
Sowieso vind ik die All you can eat restaurants niet zo fijn. Meestal prop je jezelf toch wel vol omdat je wel waar voor je geld wil...
Als je je inschrijft bij een sportschool krijg je vaak een introductie van een trainer die jou precies uitlegt waar alle apparaten voor zijn en hoe je ze moet gebruiken.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:22 schreef Status het volgende:
Ik moet echt gaan beginnen met krachttraining. Maar ik ben er bang voorIk begrijp die apparaten allemaal niet, weet niet wat goed is, voel me bekeken. Eerst een sportschool uitzoeken. Maar men. Weet niet.
Ik lurk hier af en toe maar toch even reageren: Bij basic fit heb je een app en daar kun je het apparaat scannen. Dan toont hij een filmpje hoe je het apparaat moet gebruiken. Vond ík enorm handig omdat ik ook zo'n kluns was die geen idee had hoe of watquote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:22 schreef Status het volgende:
Ik moet echt gaan beginnen met krachttraining. Maar ik ben er bang voorIk begrijp die apparaten allemaal niet, weet niet wat goed is, voel me bekeken. Eerst een sportschool uitzoeken. Maar men. Weet niet.
Vaak als ik een apparaat niet snapte keek ik gewoon hoe de rest hem gebruikte. Of ik zocht het online op.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:22 schreef Status het volgende:
Ik twee keer per dag. 's morgens en 's avondsquote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:37 schreef Pinuts het volgende:
Wegen jullie je iedere dag ofzo dat jullie precies weten hoeveel je op een dag bent afgevallen ? Ik weeg me maar 1x in de week op een vast tijdstip...
Dagelijks.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:37 schreef Pinuts het volgende:
Wegen jullie je iedere dag ofzo dat jullie precies weten hoeveel je op een dag bent afgevallen ? Ik weeg me maar 1x in de week op een vast tijdstip...
Owja dat ik ook wel eens (regtelmatig) En soms voor / na het sporten ook nog eensquote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik twee keer per dag. 's morgens en 's avonds
Bijna iedere dag ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:37 schreef Pinuts het volgende:
Ik neem toch aan dat je als T dan deze hoeveelheden wegwerkt om aan een beetje normale calorie-intake te komen, toch?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:51 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
O: kwark
L: omelet met groente
D: schnitzel met zoete aardappel puree
T: meloen en een speciaal biertje
Je bent er weer! Jeeeeeejquote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo mensen, ik ga ook weer eens op mijn eten letten. Het is geloof ik 2 jaar geleden dat ik hier voor het laatst was.
Ik heb net voor het eerst in 9 maanden op de weegschaal gestaan en ik weeg 10 kilo minder dan ik dacht dus dat is mooi. Eigenlijk nog steeds hetzelfde als toen ik hier postte. Op zich logisch want het op mijn eten letten had vaak bijzonder weinig effect vanwege mijn stofwisselingsziekte, daarom gaf ik het ook steeds op. Dit keer is het uitgangspunt niet zo zeer afvallen maar gezonder leven en fitter worden. Ik ga voorlopig nog geen calorieën tellen maar verstandiger eten. Minder boter, meer gezonde tussendoortjes, beter opletten of ik vol zit, minder snoepen.
Ja. Ik weeg me iedere ochtend. Fris uit de douche.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:37 schreef Pinuts het volgende:
Wow..quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben vandaag gewoon al een jaar alcoholvrij mensen
Ik een week.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben vandaag gewoon al een jaar alcoholvrij mensen
Ik 5 dagenquote:
*checkquote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat ik ook wel eens (regtelmatig) En soms voor / na het sporten ook nog eens
Wat een obsessie
Herken ik wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vaak helpt me dat ook om 's avonds niet te gaan snaaien omdat ik zo blij ben met wat ik zie en dat niet teniet wil doen.
Welke twee dan? Ga ik eens kijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar... de een heeft zo'n leuke grafiek, en de andere weer andere logischere statistiekjes enzo.![]()
(Ik zei twee, maar eigenlijk is het drie, want ik voer het ook nog eens bij fitbit in.![]()
)
Maar ik ben dan ook wel statistiekjes freak. Elke bootcamptraining train ik met mijn garmin en hartslagmeter om zodat ik die weer kan loggen in runkeeper. Je moet ten slotte wel documenteren dat je sport, anders geldt het niet.![]()
![]()
Happy scale en MY weight.quote:
Lekker!! Feli!!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Happy scale en MY weight.
Oh, en ik heb zelf gisteren de centimeter eens om mijn heupen gelegd en toch mooi 3cm minder dan in januari. En dat ondanks niet echt significant gewichtsverlies.
Die blikken vind ik niet te zuipen. Moet sowieso nog een lekkere tegen komen hier bij de winkel/slijter.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Omnomnom, trucklading Guinness.
Gelukkig ben ik het spul na een halve pint meestal wel zat.
Ik drink het eigenlijk ook alleen die sporadische keer dat ik in de lokale pub zit. Thuis doorgaans iets blonds of een dubbel.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die blikken vind ik niet te zuipen. Moet sowieso nog een lekkere tegen komen hier bij de winkel/slijter.
ik denk dat de omelet met groente een bord vol is, met een krokante kipschnitzel.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je als T dan deze hoeveelheden wegwerkt om aan een beetje normale calorie-intake te komen, toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En beide in roomboter gebakken + roomboter door de puree.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk dat de omelet met groente een bord vol is, met een krokante kipschnitzel.
Haaiquote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ha Kwak! En Sarabi ook natuurlijk. Heel CUL aan de verstandige hap
Hoi.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoi L_Squote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een BuJoquote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:08 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Hoi L_S
Bij mij ging het de afgelopen dagen niet al te best omdat ik een nacht doorgewerkt heb. Dat heeft mijn ritme wel behoorlijk overhoop gehaald, én ervoor gezorgd dat ik een zak nacho's met guacamole heb gegeten. Maargoed, elke dag is weer een nieuw begin
Het 'echte' werk begint hier ook pas als ik mijn Bullet Journal kan beginnen. Gisteren spullen daarvoor gekocht online, die komen volgende week binnen. Dan ga ik obsessief mooie grafiekjes makenMoet nog wel even nieuwe batterijen in de weegschaal doen. Ben benieuwd naar de schade.
Ja, die bedoel ik. Dat is een wat makkelijker woord, dekt de lading in deze context wel. Weinig uitleg bij nodig. Al is het geen stofwisselingsziekte natuurlijk maar een ziekte die mijn stofwisseling in de war gooit.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoi.
Bedoel je met stofwisselingsziekte je haperende schildklier of ben ik dan abuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |