JA MAAR MOSLIMS!!11quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker huilen in de bijstand. Scheef schilderij van het zigeunerkindje op de achtergrond, Blokker haardvuurtje en pakje shag. OPEN JE OGEN.
Zolang ik prima kan leven terwijl ik van alle kanten genaaid word heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:56 schreef MakkieR het volgende:
ik zeg alleen maar dat we aan alle kanten worden genaaid en jullie hebben het niet eens in de gaten
Het zou verboden moeten worden dat de aldi van die goedkope stinkende shag verkoopt, dan kunnen de premies van iedereen weer naar beneden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De zorgpremie gaat omhoog omdat het volk continu meer zorg vraagt. en de mensen in de zorg meer loon vragen.
Vrij simpele rekensom.
Oh, Croupouque.... wat een geweldige user was datquote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker huilen in de bijstand. Scheef schilderij van het zigeunerkindje op de achtergrond, Blokker haardvuurtje en pakje shag. OPEN JE OGEN.
Godverdomme wat een pannenkoekquote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, Croupouque.... wat een geweldige user was dat![]()
ONZ / De FOK! Bijbel.
Bijstand niet in geld betalen maar in goederen is nog beter.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden dat de aldi van die goedkope stinkende shag verkoopt, dan kunnen de premies van iedereen weer naar beneden.
Ook wel bekend als Robbie Ricardo.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heee, je hebt het wel over Croupouquehè
![]()
En Kroepoekje is nog wel net overledenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Whehe, mooie quote gevonden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef Croupouque het volgende:
Vóór FOK! had ik geen vrienden, geen baan, geen huis, geen liefdesleven en geen zelfvertrouwen. Maar nu heb ik een huis.
Hahaha wat een topic.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
ONZ / De FOK! Bijbel.
Whehehe.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Whehe, mooie quote gevonden.
GC / Heeft FOK jouw leven verbeterd?
[..]
Ja, ook al zo jong.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En Kroepoekje is nog wel net overleden
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
ONZ / De FOK! Bijbel.
quote:Jozef houdt van hout.
Nah, wees niet bang. Binnen een paar dagen is die verf eraf gebladderd.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:32 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, je bent nog blauw. Dus dat MED-topic is fake news.
Je vrouw vond het zeker welletjes geweest.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nah, wees niet bang. Binnen een paar dagen is die verf eraf gebladderd.
Nope, ik vind het zelf wel welletjes geweest.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je vrouw vond het zeker welletjes geweest.
'Laat die internetautisten eens voor wat het is'.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je vrouw vond het zeker welletjes geweest.
Da's leuk verzonnen maar uiteraard compleet gelul, ik kan mij de tijd nog herinneren dat we voor medicijnen een knaak moesten betalen omdat de kosten uit de hand liepen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
voor de marktwerking was er geen enkel probleem met onze zorg. het ging decennia goed tot de commerciële bedrijven zich ermee gingen bemoeien. misschien vind jij het leuk meer te betalen betalen voor minder dekking, ik wil liever waar voor mijn geld.
Wanneer kostte de zorgverzekering 12 euro?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de VVD ook niet echt iets opgelost, los van alle fraude schandalen privatisering en marktwerking. zorgverzekering die van 12 euro naar 160 euro is gegaan. Dankje wel VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |