quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:06 schreef k_man het volgende:
Heeft Fok mijn leven verbeterd? Nou, andersom in ieder geval wel.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef Croupouque het volgende:
Vóór FOK! had ik geen vrienden, geen baan, geen huis, geen liefdesleven en geen zelfvertrouwen. Maar nu heb ik een huis.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef Croupouque het volgende:
Vóór FOK! had ik geen vrienden, geen baan, geen huis, geen liefdesleven en geen zelfvertrouwen. Maar nu heb ik een huis.
Baasquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef Croupouque het volgende:
taalnazi's *quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef spierbal het volgende:
Mijn Nederlandsch is wel iets verbeterd, door al die taalnazis hier.
Het is taalnazi's!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef spierbal het volgende:
Mijn Nederlandsch is wel iets verbeterd, door al die taalnazis hier.
Van mij is nix verzonnen hoor gr grquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef awiebo het volgende:
ik word altijd weer vrolijk van al die zeikmannetjes hier. Overal commentaar op te geven. En iedereen verzint het succes dat ze zelf hebben.
Gewoon leuk leedvermaak. Betere humor dan hier bestaat niet. Top site.
voor FOK! : 5/10
nu: 9,5/10
Er dient zich meteen een schoolvoorbeeld aan. Net een safari in een dierentuin dit. wat wil je nog meerquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef aequus het volgende:
[..]
Van mij is nix verzonnen hoor gr gr
33 cm schoon aan den haak
Wat je eigenlijk zegt is dat de mensen direct om je heen niet jouw interesses delen. Van de vele mensen die op FOK! langs komen zijn er altijd wel een aantal die geïnteresseerd in dingen die jij ook leuk vindt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:59 schreef SeLang het volgende:
Okee, serieus antwoord: ja, ik ben één van de mensen die hier al sinds 1999 zit en Fok! heeft mijn leven verbeterd.
Ik vind het online deel van het leven zoals op Fok! over het algemeen underrated. Misschien zuigen de mensen in mijn irl omgeving gewoon te hard maar feit is dat ik op Fok! meestal leukere reacties op dingen krijg dan irl.
Voorbeelden:
- Mooie reis gemaakt? Ik post een verslagje + foto's op Fok! en krijg toffe reacties.
- Ik doe vaak onderzoekjes over financiële markten (ja, nerdy) en post de resultaten op Fok. Er zijn altijd mensen te vinden die dat interessant vinden, in tegenstelling tot mijn irl omgeving. We hebben het hier op Fok! altijd over "zolderkamer autisten" maar Fok! biedt juist een mogelijkheid om dit soort nerdy dingen die je anders voor jezelf moet houden omdat het irl niemand interesseert te delen en te bediscussiëren met andere mensen waardoor je juist minder zolderkamer autist wordt.
- Ik heb wat zitten prutsen met een vogelhuisje met camera in de tuin en filmpjes op Fok! gepost. Kreeg ik hartstikke leuke reacties op en mensen die alle ontwikkelingen volgen. In mijn irl omgeving interesseert het helemaal niemand ook maar ene reet maar één Fok!-user vond het zelfs zo tof dat hij mij een boek over vogels heeft opgestuurd. Naar Engeland, voor niks en zonder enig eigen belang, terwijl ik heel die gast nieteens ken!
- Met enele users op Fok! die ik tot op de dag van vandaag nog nooit heb ontmoet heb ik vrij goede persoonlijke contacten opgebouwd via DM etc. Anderen contacteer je omdat je een vraag hebt omdat je denkt dat ze ergens verstand van hebben en andersom gebeurt dat ook regelmatig.
Er zijn nog veel meer voorbeelden maar het punt is duidelijk denk ik: online leven is underrated en irl vrienden zijn overrated
Vriendenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:16 schreef awiebo het volgende:
[..]
Er dient zich meteen een schoolvoorbeeld aan. Net een safari in een dierentuin dit. wat wil je nog meer
Het antwoord op die vraag is ja, want je hoeft je dan geen zorgen meer te maken over het oplopen van Chlamydia.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:17 schreef Xebrozius het volgende:
Dat is hetzelfde als vragen of chlamydia het neuken makkelijker maakt.
Tja, op die manier kun je altijd iets positief spinnen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag is ja, want je hoeft je dan geen zorgen meer te maken over het oplopen van Chlamydia.
Je kunt ook chi-meids hosselen in de SOA kliniek. Heb je daar al eens aan gedacht? Je hebt dan kennelijk dezelfde interesses en een onderwerp om een gesprek te beginnenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tja, op die manier kun je altijd iets positief spinnen.
"Ja schat, die groengele pus die als dikke slierten uit mijn pisbuis druipt is gewoon glijmiddel van moeder natuur"
Toffe slogan zou dat zijn:quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je kunt ook chi-meids hosselen in de SOA kliniek. Heb je daar al eens aan gedacht? Je hebt dan kennelijk dezelfde interesses en een onderwerp om een gesprek te beginnen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:14 schreef aequus het volgende:
[..]
Vrienden![]()
- En niet doorhebben dat ik dat expres deed
quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:15 schreef Moira. het volgende:
In mijn geval wel.
Negatief aspect is wel dat ik misschien iets te veel van mijn vrije tijd achter het internet besteed
Maar ik heb een hoop leuke vrienden waar ik dezelfde humor mee deel aan het forum overgehouden.
En als ik nooit op FOK! had gezeten had ik mijn huidige vriend ook nooit ontmoet, en dat ik een relatie met hem heb heeft zéker mijn leven verbeterd
Mijn exen snapten niks van FOK! en moesten er niks van hebben, terwijl het (als je er zo veel van je vrije tijd aan besteed) idd toch een soort deel van je leven wordt ()
Bij deze hoef ik niks uit te leggen want hij snapt alles toch al, als hij het al niet beter snapt dan ikGewoon fijn dat je op alle vlakken jezelf kunt zijn en dat 2 debielen zoals wij toch zo goed bij elkaar blijken te passen
Wel leuk dat je dan ook via FOK! een vriend hebt gevondenquote:
Haha, was eigenlijk meer toeval hoor (niet dat we bewust op zoek waren). Maar je meet gewoon wel eens met toffe mensen en dit klikte blijkbaar zo goed dat we gelijk een halve week met elkaar het bed deeldenquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je dan ook via FOK! een vriend hebt gevonden.
Dat is wel heel erg toevalligquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, was eigenlijk meer toeval hoor (niet dat we bewust op zoek waren). Maar je meet gewoon wel eens met toffe mensen en dit klikte blijkbaar zo goed dat we gelijk een halve week met elkaar het bed deelden
Bij toeval ook allebei toen al elkaars ouders en broer en zussen ontmoet
Maar als je zelf een FOK!ker bent, is het wel echt ideaal als je vriend(in) ook op FOK! zit
Kun je lekker kansloos FOK!grapjes in het dagelijks leven gebruiken en er hard om lachen
Haha ja, toen hij bij mij wegging het eerste weekend zaten mijn ouders en zus beneden al aan het paasontbijt, en daarna ben ik naar hem toe gegaan (Monopoly trouwens, zelfde avond dat ik ook LompeHork en Oerbeer heb ontmoet) en een paar dagen later kwam het zo uit dat ik ineens met zijn ouders en broer en zus aan het diner zatquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg toevallig.
Aan de haak?!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef aequus het volgende:
[..]
Van mij is nix verzonnen hoor gr gr
33 cm schoon aan den haak
Kzit mobiel, mijn tijd is kostbaar, dan ga ik toch niet naar zo'n apostrof zoeken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is taalnazi's!
Edit: te laat![]()
Het is te merkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
Kzit mobiel, mijn tijd is kostbaar, dan ga ik toch niet naar zo'n apostrof zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |