quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:06 schreef k_man het volgende:
Heeft Fok mijn leven verbeterd? Nou, andersom in ieder geval wel.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef Croupouque het volgende:
Vóór FOK! had ik geen vrienden, geen baan, geen huis, geen liefdesleven en geen zelfvertrouwen. Maar nu heb ik een huis.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef Croupouque het volgende:
Vóór FOK! had ik geen vrienden, geen baan, geen huis, geen liefdesleven en geen zelfvertrouwen. Maar nu heb ik een huis.
Baasquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef Croupouque het volgende:
taalnazi's *quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef spierbal het volgende:
Mijn Nederlandsch is wel iets verbeterd, door al die taalnazis hier.
Het is taalnazi's!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef spierbal het volgende:
Mijn Nederlandsch is wel iets verbeterd, door al die taalnazis hier.
Van mij is nix verzonnen hoor gr grquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef awiebo het volgende:
ik word altijd weer vrolijk van al die zeikmannetjes hier. Overal commentaar op te geven. En iedereen verzint het succes dat ze zelf hebben.
Gewoon leuk leedvermaak. Betere humor dan hier bestaat niet. Top site.
voor FOK! : 5/10
nu: 9,5/10
Er dient zich meteen een schoolvoorbeeld aan. Net een safari in een dierentuin dit. wat wil je nog meerquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef aequus het volgende:
[..]
Van mij is nix verzonnen hoor gr gr
33 cm schoon aan den haak
Wat je eigenlijk zegt is dat de mensen direct om je heen niet jouw interesses delen. Van de vele mensen die op FOK! langs komen zijn er altijd wel een aantal die geïnteresseerd in dingen die jij ook leuk vindt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:59 schreef SeLang het volgende:
Okee, serieus antwoord: ja, ik ben één van de mensen die hier al sinds 1999 zit en Fok! heeft mijn leven verbeterd.
Ik vind het online deel van het leven zoals op Fok! over het algemeen underrated. Misschien zuigen de mensen in mijn irl omgeving gewoon te hard maar feit is dat ik op Fok! meestal leukere reacties op dingen krijg dan irl.
Voorbeelden:
- Mooie reis gemaakt? Ik post een verslagje + foto's op Fok! en krijg toffe reacties.
- Ik doe vaak onderzoekjes over financiële markten (ja, nerdy) en post de resultaten op Fok. Er zijn altijd mensen te vinden die dat interessant vinden, in tegenstelling tot mijn irl omgeving. We hebben het hier op Fok! altijd over "zolderkamer autisten" maar Fok! biedt juist een mogelijkheid om dit soort nerdy dingen die je anders voor jezelf moet houden omdat het irl niemand interesseert te delen en te bediscussiëren met andere mensen waardoor je juist minder zolderkamer autist wordt.
- Ik heb wat zitten prutsen met een vogelhuisje met camera in de tuin en filmpjes op Fok! gepost. Kreeg ik hartstikke leuke reacties op en mensen die alle ontwikkelingen volgen. In mijn irl omgeving interesseert het helemaal niemand ook maar ene reet maar één Fok!-user vond het zelfs zo tof dat hij mij een boek over vogels heeft opgestuurd. Naar Engeland, voor niks en zonder enig eigen belang, terwijl ik heel die gast nieteens ken!
- Met enele users op Fok! die ik tot op de dag van vandaag nog nooit heb ontmoet heb ik vrij goede persoonlijke contacten opgebouwd via DM etc. Anderen contacteer je omdat je een vraag hebt omdat je denkt dat ze ergens verstand van hebben en andersom gebeurt dat ook regelmatig.
Er zijn nog veel meer voorbeelden maar het punt is duidelijk denk ik: online leven is underrated en irl vrienden zijn overrated
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |