Je snapt er echt geen ene flikker van.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de VVD ook niet echt iets opgelost, los van alle fraude schandalen privatisering en marktwerking. zorgverzekering die van 12 euro naar 160 euro is gegaan. Dankje wel VVD.
Geen reet in zijn geval gok ik zo. Stemt tenslotte SP.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoeveel betaalde je toen rechtstreeks uit je loon?
Sterker nog, met de goedkoopste budget/max-ER-polis krijg je meer toeslag dan je premie betaalt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En nu negen tientjes premie en acht tientjes zorgtoeslag om dat te compenseren. Weinig te mieren dus.
voor de marktwerking was er geen enkel probleem met onze zorg. het ging decennia goed tot de commerciële bedrijven zich ermee gingen bemoeien. misschien vind jij het leuk meer te betalen betalen voor minder dekking, ik wil liever waar voor mijn geld.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, het ziekenfonds kostte een tientje. Verder ook geen stijgend gebruik van zorg of gecamoufleerde bijdrage via belastingen enzo.
Kunnen we niet eens af van dat algemeen stemrecht?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
voor de marktwerking was er geen enkel probleem met onze zorg. het ging decennia goed tot de commerciële bedrijven zich ermee gingen bemoeien. misschien vind jij het leuk meer te betalen betalen voor minder dekking, ik wil liever waar voor mijn geld.
Lijkt me wel weer een NWS-topic waard.quote:Jihadi who is fighting to stay in Britain is handed £250,000 in legal aid despite being caught with manuals on how to attack nightclubs and airports
- Terrorist who cannot be named is fighting deportation with taxpayer cash
- Man was given £250,000 in legal aid, some of which is helping keep him in UK
- Police found bomb-making manuals and terror attack guides on his computer
- He argues deportation will breach his human rights because he will be tortured
http://www.dailymail.co.u(...)-250k-legal-aid.html
Het zijn geen 'losers van het leven', hè. Zolang zij goed zitten is er niets aan de hand; alle tekenen van achteruitgang zijn slechts monsters onder het bed van gefaalde boze mannetjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:56 schreef MakkieR het volgende:
ik zeg alleen maar dat we aan alle kanten worden genaaid en jullie hebben het niet eens in de gaten
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:54 schreef Janneke141 het volgende:
Moet toch heerlijk zijn als je kijk op de wereld zo simpel is.
Dat zal, lijkt me chiller leven dan dat gefrustreerde pvv/sp gehuil.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:56 schreef MakkieR het volgende:
ik zeg alleen maar dat we aan alle kanten worden genaaid en jullie hebben het niet eens in de gaten
Daar gaat je verkansiegeld!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:54 schreef Leandra het volgende:
In ieder geval al meer dan 25 gulden.... plus 7,95% van je brutoloon.
https://www.trouw.nl/home(...)aar-omhoog~a9dced58/
Ik verdiende zo'n ƒ 3.000 bruto per maand destijds.... tikt lekker aan met die 7,95%
Aww nu heb je een vriendje.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het zijn geen 'losers van het leven', hè. Zolang zij goed zitten is er niets aan de hand; alle tekenen van achteruitgang zijn slechts monsters onder het bed van gefaalde boze mannetjes.
En daar moet je toch al zo veel belasting over betalen!quote:
Misschien je "vroeger was alles beter" brilletje even afzetten en kijken wat het werkelijk kostte.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:56 schreef MakkieR het volgende:
Goed idee, een dag niet verontwaardigd geweest over moslims, is een dag niet geleefd.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer een NWS-topic waard.
En de belastingpercentages waren toen ook nog hogerquote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En daar moet je toch al zo veel belasting over betalen!
Lekker huilen in de bijstand. Scheef schilderij van het zigeunerkindje op de achtergrond, Blokker haardvuurtje en pakje shag. OPEN JE OGEN.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Aww nu heb je een vriendje.
Er werd 56% ingehouden bij mij. Even een topic openen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En daar moet je toch al zo veel belasting over betalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |