Uit de post van Elfletterig, waarin hij oproept tot een boycot en dat dit soort video's van YouTube verwijderd moeten worden. Een post waar jij het kennelijk mee eens bent, want je reageert instemmend.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:08 schreef Ciske. het volgende:
[..]
Er staat toch juist dat ze stimuleren het gesprek met het kind erover aan te gaan? Waar haal jij het er niet over kunnen praten dan vandaan?
quote:Op maandag 12 juni 2017 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ronduit krankzinnig dat we kinderen aan dit soort bagger blootstellen en het is nog veel idioter dat dit soort meuk wordt verheerlijkt en kennelijk "normaal" wordt gevonden. Een 12-jarige die met een pistool rondloopt, zichzelf van kant wil maken en over z'n begrafenis praat. Hoe veel zieker moet het nog worden?
Wanneer trekken we eens een grens en wanneer gaan media over tot een boycot? Wat mij betreft is deze inhoud grensoverschrijdend, zou YouTube de clip moeten verwijderen. Weg met dit soort shit, voordat er écht kinderen de verkeerde ideeën over zelfmoord krijgen. Niet wachten, zoals gebruikelijk, totdat het echt zover is en dan pas gaan discussiëren, maar NU ingrijpen.
quote:
meer van dit soort vuige clipsquote:
Alle clips zijn van MTV af. Maar als ik Xite of een of andere videoclipboer aanzet, zie ik nog meer dan genoeg geweld voorbijkomen. Vast meer dan 30 jaar geleden, toen The Prodigy furore maakte met wat kots, drugs en klappen.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
meer van dit soort vuige clips
die zijn er al vanaf MTV
Maar zijn het dan vijanden of tegenstanders?quote:Op maandag 12 juni 2017 20:39 schreef Hexagon het volgende:
Ze zijn heel aardig en vriendelijk als personen. Maar hun houding en boodschap is erg denigrerend en vijandig. "Jij bent fout bezig omdat je feestjes bezoekt en wij komen je wel even vertellen hoe jij moet leven."
Mensen op een dergelijke manier benaderen vind ik erg vijandig. Alsof ik op zondag naar de kerk ga om daar eens eventje te vertellen hoe verkeerd ze het zien en hun tijd verdoen daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kerk zelf bij een Hervormde Gemeente (enige kerk in ons dorp), dus zo gek is het niet. Ben trouwens geen kenner. Algemene ontwikkeling is dit.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ok, als jij het zegt. Zo'n kenner ben ik niet.
ja naja mijn stelling is ook niet dat er te weinig geweld voorbij komt ofzoquote:Op maandag 12 juni 2017 21:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alle clips zijn van MTV af. Maar als ik Xite of een of andere videoclipboer aanzet, zie ik nog meer dan genoeg geweld voorbijkomen. Vast meer dan 30 jaar geleden, toen The Prodigy furore maakte met wat kots, drugs en klappen.
Nu schiet Drake een huis overhoop en niemand die erom geeft.
Dit.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:41 schreef Marsenal het volgende:
Gast, deze mensen zijn hervormd. Dit zijn hele nette saaie mensen die later zichzelf nog eens tegen kunnen komen, dit zijn geen extremisten.
Jebroer is verschrikkelijke troep en christenen zijn de enigen met de ballen om er wat van te zeggen, kudos aan hen.
Qua muzieksmaak is men braver en burgerlijker dan ooit. Ik ben van de eerste generatie ouwe lullen die klaagt dat de jeugd van tegenwoordig muzikaal gezien softies zijn gewordenquote:Op maandag 12 juni 2017 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja naja mijn stelling is ook niet dat er te weinig geweld voorbij komt ofzo
ik denk dat we in het verleden een stuk meer voor de kiezen kregen dan nu ... het is allemaal een beetje soft vandaag de dag
De rocksterren van nu eisen 8 pakjes kauwgom van een festivalorganisatie.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Qua muzieksmaak is men braver en burgerlijker dan ooit. Ik ben van de eerste generatie ouwe lullen die klaagt dat de jeugd van tegenwoordig muzikaal gezien softies zijn geworden
Wat je ook mag vinden van de tekst van dit nummer, de muziek past natuurlijk prima bij de doelgroep tieners en dat is ook niet wezenlijk anders dan de afgelopen 30 jaar (top40 is eigenlijk altijd al crap).quote:Op maandag 12 juni 2017 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Qua muzieksmaak is men braver en burgerlijker dan ooit. Ik ben van de eerste generatie ouwe lullen die klaagt dat de jeugd van tegenwoordig muzikaal gezien softies zijn geworden
Dit nummer had inderdaad heel goed door Hakkuhbar of Gabber wijffie gemaakt kunnen zijn. Eigenlijk een soort revival van de kleutergabber en een parodie van zichzelf.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat je ook mag vinden van de tekst van dit nummer, de muziek past natuurlijk prima bij de doelgroep tieners en dat is ook niet wezenlijk anders dan de afgelopen 30 jaar (top40 is eigenlijk altijd al crap).
De muzieksmaak van de "milennials" is wel te omschrijven als braaf en burgerlijk met al die kwelende singer songrwriters
Inderdaad, waar is de tijd gebleven dat die muziek exclusief was voor PvdA-stemmende babyboom mannen om in hun stationwagon op te zetten?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:20 schreef Chewie het volgende:
De muzieksmaak van de "milennials" is wel te omschrijven als braaf en burgerlijk met al die kwelende singer songrwriters
niet alleen qua muziek!quote:Op maandag 12 juni 2017 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Böhmermann, die D cabaretier die aangeklaagd werd door Erdogan heeft het over de industriemuziek, ipv de muziekindustrie. Heeft een prachtige parodie gemaakt samen met 5 chimpansees die hij de tekst liet maken.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik snap die vele verwijzingen van Jebroer ook niet, als je dan toch niet gelovig bent, jemoeder.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:38 schreef JeMoeder het volgende:
Wat een gezeik om niets.
Jullie vinden het ok wanneer een klein kind zo'n liedje zingt? Dan ben je wel een redelijk ongeschikte ouder in mijn ogen. Ook al ben je niet religieus, dan is zo iets toch nog niet leuk?
Verwijzingen van JeBroer? Ik volg het even niet meer...quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:43 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik snap die vele verwijzingen van Jebroer ook niet, als je dan toch niet gelovig bent, jemoeder.
Jebroer, gebruikt voortdurend verwijzingen naar het geloof.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Verwijzingen van JeBroer? Ik volg het even niet meer...
Ik vind het wel een grappig weliswaar retro nummertje.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:53 schreef Montagui het volgende:
Aanstekelijk nummertje, wansmakelijke tekst.
Ik zet in ieder geval een andere zender op als dit voorbijkomt.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:13 schreef spierbal het volgende:
Jebroer is een tering miet.
Als ie zo lekker tegen religie wil schoppen had ie lekker de Islam moeten pakken, maar nee dat durft ie niet omdat ie weet dat moslims geen geweld schuwen.
Dit is een beetje het kleine jongetje in de klas pesten omdat die toch niet terug doet.
Dan moeten ze gewoon even naar Soesman language training gaanquote:Op donderdag 15 juni 2017 11:27 schreef denattedweil het volgende:
Mijn haren gaan recht overeind staan bij zulke mensen.
Doet me een beetje denken aan de zwartepieten discussie. Als deze mensen doorkrijgen wat voor zinnetjes er in Engelstalige nummers op de radio worden afgespeeld dan ben ik bang dat de radio zomenteen verboden wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duizend bommen en granaten! Die is leuk.quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:25 schreef Reefer het volgende:
Wie maakt de moslim versie ?
Ik ben een broeder van de Sheitan
Ik geloof in Djinns en de ramadan
Vasten alsof elke dag hier mijn laatste is
Hoop dat je deze draait op mijn zelfmoordaansis
Christenen worden niet genoemd in het nummer. Hij beweert enkel het kind van de duivel te zijn. Een figuur die ook voorkomt in de islam (is dan ook vrijwel dezelfde religie), maar jij hoort die shit en omdat je de duivel zelf associeert met christenen en een ziekelijke obsessie met moslims hebt schiet gelijk in een stuip "ja, dat durf je niet over moslims te zeggen hè, kijk dan naar die moslims, moslims zijn pas echt kut!". Vervolgens denk je iets heel slims en scherps gezegd te hebben, maar kom je vooral een beetje simpel over.quote:
gek he als er naar een kruis en redelijk christelijk gezin wordt verwezen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:45 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Christenen worden niet genoemd in het nummer. Hij beweert enkel het kind van de duivel te zijn. Een figuur die ook voorkomt in de islam (is dan ook vrijwel dezelfde religie), maar jij hoort die shit en omdat je de duivel zelf associeert met christenen en een ziekelijke obsessie met moslims hebt schiet gelijk in een stuip "ja, dat durf je niet over moslims te zeggen hè, kijk dan naar die moslims, moslims zijn pas echt kut!". Vervolgens denk je iets heel slims en scherps gezegd te hebben, maar kom je vooral een beetje simpel over.
Ik heb de clip een paar seconden gekeken zonder geluidquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:45 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Christenen worden niet genoemd in het nummer. Hij beweert enkel het kind van de duivel te zijn. Een figuur die ook voorkomt in de islam (is dan ook vrijwel dezelfde religie)
Zoals wat? Ik zie helemaal niets wat met Christenen te maken heeft. Geen bijbel, geen kruisje met jezus, geen kerkdienst. Zelfs de ceremonie van zijn begrafenis is niet in een kerk..quote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb de clip een paar seconden gekeken zonder geluiden in die paar seconden heb ik bijna alles wat met Christenen te maken heeft voorbij zien komen.
Welke clip heb je gekeken? Engeltje?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zoals wat? Ik zie helemaal niets wat met Christenen te maken heeft. Geen bijbel, geen kruisje met jezus, geen kerkdienst. Zelfs de ceremonie van zijn begrafenis is niet in een kerk..
Nee, Kind van de Duivel.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Welke clip heb je gekeken? Engeltje?
Je reageert op iemand die het over Kind van de Duivel heeft..quote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Engeltje staat een paar posten hierboven, daar had ik het over.
Oh, nou sorry, hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je reageert op iemand die het over Kind van de Duivel heeft..
Dat Engeltje verwijzingen heeft naar christenen is niet vreemd, dat is namelijk een beetje een reactie op de ophef.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |