Jebroer, gebruikt voortdurend verwijzingen naar het geloof.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Verwijzingen van JeBroer? Ik volg het even niet meer...
Ik vind het wel een grappig weliswaar retro nummertje.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:53 schreef Montagui het volgende:
Aanstekelijk nummertje, wansmakelijke tekst.
Ik zet in ieder geval een andere zender op als dit voorbijkomt.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:13 schreef spierbal het volgende:
Jebroer is een tering miet.
Als ie zo lekker tegen religie wil schoppen had ie lekker de Islam moeten pakken, maar nee dat durft ie niet omdat ie weet dat moslims geen geweld schuwen.
Dit is een beetje het kleine jongetje in de klas pesten omdat die toch niet terug doet.
Dan moeten ze gewoon even naar Soesman language training gaanquote:Op donderdag 15 juni 2017 11:27 schreef denattedweil het volgende:
Mijn haren gaan recht overeind staan bij zulke mensen.
Doet me een beetje denken aan de zwartepieten discussie. Als deze mensen doorkrijgen wat voor zinnetjes er in Engelstalige nummers op de radio worden afgespeeld dan ben ik bang dat de radio zomenteen verboden wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duizend bommen en granaten! Die is leuk.quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:25 schreef Reefer het volgende:
Wie maakt de moslim versie ?
Ik ben een broeder van de Sheitan
Ik geloof in Djinns en de ramadan
Vasten alsof elke dag hier mijn laatste is
Hoop dat je deze draait op mijn zelfmoordaansis
Christenen worden niet genoemd in het nummer. Hij beweert enkel het kind van de duivel te zijn. Een figuur die ook voorkomt in de islam (is dan ook vrijwel dezelfde religie), maar jij hoort die shit en omdat je de duivel zelf associeert met christenen en een ziekelijke obsessie met moslims hebt schiet gelijk in een stuip "ja, dat durf je niet over moslims te zeggen hè, kijk dan naar die moslims, moslims zijn pas echt kut!". Vervolgens denk je iets heel slims en scherps gezegd te hebben, maar kom je vooral een beetje simpel over.quote:
gek he als er naar een kruis en redelijk christelijk gezin wordt verwezen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:45 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Christenen worden niet genoemd in het nummer. Hij beweert enkel het kind van de duivel te zijn. Een figuur die ook voorkomt in de islam (is dan ook vrijwel dezelfde religie), maar jij hoort die shit en omdat je de duivel zelf associeert met christenen en een ziekelijke obsessie met moslims hebt schiet gelijk in een stuip "ja, dat durf je niet over moslims te zeggen hè, kijk dan naar die moslims, moslims zijn pas echt kut!". Vervolgens denk je iets heel slims en scherps gezegd te hebben, maar kom je vooral een beetje simpel over.
Ik heb de clip een paar seconden gekeken zonder geluidquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:45 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Christenen worden niet genoemd in het nummer. Hij beweert enkel het kind van de duivel te zijn. Een figuur die ook voorkomt in de islam (is dan ook vrijwel dezelfde religie)
Zoals wat? Ik zie helemaal niets wat met Christenen te maken heeft. Geen bijbel, geen kruisje met jezus, geen kerkdienst. Zelfs de ceremonie van zijn begrafenis is niet in een kerk..quote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb de clip een paar seconden gekeken zonder geluiden in die paar seconden heb ik bijna alles wat met Christenen te maken heeft voorbij zien komen.
Welke clip heb je gekeken? Engeltje?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zoals wat? Ik zie helemaal niets wat met Christenen te maken heeft. Geen bijbel, geen kruisje met jezus, geen kerkdienst. Zelfs de ceremonie van zijn begrafenis is niet in een kerk..
Nee, Kind van de Duivel.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Welke clip heb je gekeken? Engeltje?
Je reageert op iemand die het over Kind van de Duivel heeft..quote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Engeltje staat een paar posten hierboven, daar had ik het over.
Oh, nou sorry, hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je reageert op iemand die het over Kind van de Duivel heeft..
Dat Engeltje verwijzingen heeft naar christenen is niet vreemd, dat is namelijk een beetje een reactie op de ophef.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |