Kwam die net uit de mijnen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb wel eens geadopteerde Zuid-Koreaanse geneukt. Telt dat ook als negersex?
Nee uit de jouwen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Tagliano ook vorige topicquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 08-06-2017 17:12:03 ]
Plaatje van stijn met de grote oren is weg + opgericht door stukje tekst is aangepastquote:
oh ja dat plaatje had ik toen geplaatst voor Onlogischquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Plaatje van stijn met de grote oren is weg + opgericht door stukje tekst is aangepast
CENSUUR
Trumpgodquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:26 schreef Caland het volgende:
Ik leef onder een steen, waar gaat dat hele Comey verhaal over?
Trump. Onderzoek. FBI. Directeur. Ontslag.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:26 schreef Caland het volgende:
Ik leef onder een steen, waar gaat dat hele Comey verhaal over?
Ja bedanktquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Trump. Onderzoek. FBI. Directeur. Ontslag.
internet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bedankt
Ik snap alleen nog niet zo goed hoe de Russen zich kunnen inmengen in de Amerikaanse verkiezingen
Contacten van de aanhang van Trump. Die kennen russische diplomaten en zo gaat de bal rollen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bedankt
Ik snap alleen nog niet zo goed hoe de Russen zich kunnen inmengen in de Amerikaanse verkiezingen
Ik heb het plaatje niet verwijderd, die was al weg. Ik heb stokstaart eruit gegooid.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh ja dat plaatje had ik toen geplaatst voor Onlogisch
Mijn fout, sorry don
Wel raar als politici dat die diplomaten kennenquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Contacten van de aanhang van Trump. Die kennen russische diplomaten en zo gaat de bal rollen.
Documenten lekken en dus iemand beschadigen, terwijl het juist laat zien hoe slecht iemand isquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar wat doen ze er dan mee, de uitslag beinvloeden?
Niet per sé. Besluiten beïnvloeden en je mag geen contacten hebben met russische diplomaten als je nog niet in office bent.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
van wie?quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet per sé. Besluiten beïnvloeden en je mag geen contacten hebben met russische diplomaten als je nog niet in office bent.
Nee ze gebruiken het voor een klanttevredenheidsonderzoek.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het waren geen diplomaten, dat is juist het hele probleemquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel raar als politici dat die diplomaten kennen
echt strafbaar
lekker lekken. Zoals hier ook zoveel wordt gelekt maar onze hoeders van de democratie schrijven er niet over.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei je netquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het waren geen diplomaten, dat is juist het hele probleem
Als je dan lekt naar die spychick die in de UK zat, Chapman oid.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker lekken. Zoals hier ook zoveel wordt gelekt maar onze hoeders van de democratie schrijven er niet over.
Je moet eens the thick of it kijken season 4. Heel seizoen over het lekken in de politiekquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker lekken. Zoals hier ook zoveel wordt gelekt maar onze hoeders van de democratie schrijven er niet over.
Ja, dus?quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De aanhang van Trump en Trump waren geen diplomaten.
oehh anna. Ja dat gaat het wel van lekken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dan lekt naar die spychick die in de UK zat, Chapman oid.
Ik mot helemaal niks.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet eens the thick of it kijken season 4. Heel seizoen over het lekken in de politiek
Ja. dat moet toch?quote:
Lees jij wel? Dus mogen ze geen diplomatische contacten onderhouden en politiek bespreken met russische diplomaten. Volgens de wet.quote:
Wat een discriminatie zegquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lees jij wel? Dus mogen ze geen diplomatische contacten onderhouden en politiek bespreken met russische diplomaten. Volgens de wet.
Is een leuke serie. Malcolm tucker GODquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oehh anna. Ja dat gaat het wel van lekken.
tong.gif.
[..]
Ik mot helemaal niks.
Geen wonder als ze met niemand mogen pratenquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Om parkeerboetes te maken en die vervolgens niet te betalen
Tijd dat er weer een oorlog uitbreekt, dan krijg je ze in jouw regio gewoon gratis.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
Kon vandaag m'n nieuwe fiets ophalen. Kom ik daar, hebben ze 'm geen eens besteld, was iets mis gegaan.
Schadevergoeding geregeld?quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
Kon vandaag m'n nieuwe fiets ophalen. Kom ik daar, hebben ze 'm geen eens besteld, was iets mis gegaan.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geen wonder als ze met niemand mogen praten
Het is te hopen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijd dat er weer een oorlog uitbreekt, dan krijg je ze in jouw regio gewoon gratis.
jij bent stoer zegquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oprrrrechte excuses blabla.
Volgende week spreek ik de baas nog wel eventjes.
Nee hoor dat is onlogischquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier in VBL, ik walg van je.
Nee.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overweeg je niet een Tesla te halen?
Mooi dingetje is dat hè.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:48 schreef Typisch het volgende:
Het is mij vandaag wel gelukt een nieuwe fiets op te halen.
En een iPad Air 2. Genottelijke dag zo.
Kan toch gebeuren joh, maak jij nooit fouten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ik de baas spreek? Enorm stoer ja.
Volgende week wordt er gratis pizza uitgedeeld op school maar dan ben ik er niet. Godverdomme.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:55 schreef Typisch het volgende:
Er zijn gratis broodjes op de campus van Tilburg Universiteit.
Einde bericht
Oh maar zo bedoelde ik dat niet eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan toch gebeuren joh, maak jij nooit fouten.
ga je toch effe langsquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week wordt er gratis pizza uitgedeeld op school maar dan ben ik er niet. Godverdomme.
Jij laat je ook wel makkelijk over je heen lopen zegquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh maar zo bedoelde ik dat niet eigenlijk.Hij zorgt ervoor dat m'n fiets rijklaar is volgende week, daarom spreek ik hem, want dan is z'n werkdag. Ga heus niet met de vuist op tafel slaan.
Wel doen. En een betere deal regelen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh maar zo bedoelde ik dat niet eigenlijk.Hij zorgt ervoor dat m'n fiets rijklaar is volgende week, daarom spreek ik hem, want dan is z'n werkdag. Ga heus niet met de vuist op tafel slaan.
Je moeder laat ook wel eens wat over haar rug heen lopen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij laat je ook wel makkelijk over je heen lopen zeg
Die korting krijg je vast door je als een mongool te gedragen omdat je fiets een weekje te laat is.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel doen. En een betere deal regelen.
Korting voor de eerste fiets alvast voor de kleine, weet ik het.
Schoolquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week wordt er gratis pizza uitgedeeld op school maar dan ben ik er niet. Godverdomme.
En Stijn noemt ze bij de voornaamquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn mannelijke docenten zullen ook wel met hun armen bewegen tijdens het praten.
Ik ga nu kijken, Tuckergodquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toevallig zag ik dit gisteren als je wil lachen:
Utopiequote:Op donderdag 8 juni 2017 18:05 schreef Typisch het volgende:
https://decorrespondent.n(...)09104005760-909b331e
correspondentgoden
broodje jan supergenot.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:55 schreef Typisch het volgende:
Er zijn gratis broodjes op de campus van Tilburg Universiteit.
Einde bericht
Drugspasquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben het ook niet met alles eens, maar vind het vaak leuke stukjes.
lekker koppelen aan je zorg.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Drugspaszie het al voor me privacytechnisch
quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Drugspaszie het al voor me privacytechnisch
betaal altijd contantquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
de ah en jouw bank weten ook gewoon wanneer jij een biertje koopt
hoor je nooit wat over
contantgeld genot.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
de ah en jouw bank weten ook gewoon wanneer jij een biertje koopt
hoor je nooit wat over
Kassameisje doet het wel voor mequote:Op donderdag 8 juni 2017 18:13 schreef JanCees het volgende:
en heb geen ah bonuspas als je dat bedoelt
Die weten waarschijnlijk iets meer jaquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
google en je telefoon ontwikkelaar dan
idd, gewoon stoppen met die kkonzin eromheenquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vroegah was dat een wedstrijd die je standaard met 6-0 won.
OVkaartquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
alhoewel, sommige supermarkten scannen je id kaart. Wie weet dat die gegevens worden opgeslagen.
Niet normaal hequote:Op donderdag 8 juni 2017 18:06 schreef JanCees het volgende:
DP, alles "white folks" dit "white people" dat
Zeker zo'n ranzige met stukken appelquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:26 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)-overlijdt~af76568e/
wat naar
quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij laat je ook wel makkelijk over je heen lopen zeg
Ik krijg waarschijnlijk volgend jaar z'n zoon in de klas. Ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel doen. En een betere deal regelen.
Korting voor de eerste fiets alvast voor de kleine, weet ik het.
Hoop dat die ouders trots op zichzelf zijn met zo'n zogenaamd gezonde pannenkoekquote:
die zullen hun lesje wel geleerd hebben nuquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop dat die ouders trots op zichzelf zijn met zo'n zogenaamd gezonde pannenkoek
Beide zullen wel gekleurd zijn, maar FOX heeft het best vaak wel heel erg fout.quote:
onweer in aantocht genotquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
die zullen hun lesje wel geleerd hebben nu
Wat ik kort mee heb gekregen, Trump heeft niet letterlijk gezegd: het is een bevel om ermee te stoppen. Hij had het aanbevolen. Dat kwam op Coney over als bevel.quote:
and would rather not shower next to a gay man because he wouldn’t want to “provoke him”,quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:56 schreef Caland het volgende:
https://www.theguardian.c(...)man?CMP=share_btn_tw
Wat
Een
God
godverquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:56 schreef Caland het volgende:
Wat
Een
God
Dickiequote:
Dan kun je de fiets wel gratis krijgen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik krijg waarschijnlijk volgend jaar z'n zoon in de klas. Ik zie mogelijkheden.
Koningquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:56 schreef Caland het volgende:
Wat
Een
God
quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:56 schreef Caland het volgende:
Wat
Een
God
I prefer not to go to the shower with him. Why provoke him? But you know, I’m a judo master,” said Putin, laughingquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
and would rather not shower next to a gay man because he wouldn’t want to “provoke him”,
Idd.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kun je de fiets wel gratis krijgen.
Zo doe je zaken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
I prefer not to go to the shower with him. Why provoke him? But you know, I’m a judo master,” said Putin, laughing
Wat een baas.quote:
Jazeker, allemaal.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hebben die kinderen op jouw school ook allemaal van die spinners
Don Raja is nog een dag bezig geweest om een of ander speciaal model van die dingen te vindenquote:
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik toch voor een spinner gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan waren de rages in onze tijd toch een stuk leuker he
Flippo's en zo
Meen je dit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Don Raja is nog een dag bezig geweest om een of ander speciaal model van die dingen te vinden
flippo is toch net zo kut jaquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Flippo's en zo
Putin kan het wel schudden!!!twitter:annefleurdd twitterde op donderdag 08-06-2017 om 18:36:30OO KEE. - Vladimir Putin: I don't have bad days because I'm not a woman https://t.co/5Nh39MdRW9 reageer retweet
Flippo's, geweldig. Heb m'n Flippomap nog steeds.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Flippo's en zo
Snel uitverkocht die dingen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Don Raja is nog een dag bezig geweest om een of ander speciaal model van die dingen te vinden
Flippo's hadden nog wel enige verzamelwaarde en je kon er tegen elkaar mee battlen (oké dit kwam de kwaliteit vervolgens weer niet ten goedenquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik toch voor een spinner gaan.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:39 schreef JanCees het volgende:
Putin kan het wel schudden!!!twitter:annefleurdd twitterde op donderdag 08-06-2017 om 18:36:30OO KEE. - Vladimir Putin: I don't have bad days because I'm not a woman https://t.co/5Nh39MdRW9 reageer retweet
pokemon kaarten vind ik een beetje een slappe ripoff van mtgquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
flippo is toch net zo kut ja
pokemon kaarten, dat is de shit
quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Flippo's hadden nog wel enige verzamelwaarde en je kon er tegen elkaar mee battlen (oké dit kwam de kwaliteit vervolgens weer niet ten goeden
Die spinners kun je toch niks mee, behalve op je hand laten draaien?
mtg nooit gedaanquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
pokemon kaarten vind ik een beetje een slappe ripoff van mtg
mtg is wel nice hoor ging dat altijd spelen met gasten in zo'n winkeltje in rotterdam centrum vlakbij de ierse pub #autistenleefquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
mtg nooit gedaan
sowieso geen echte trading card games voor hearthstone
wow er zit dus een hele cultuur achter die dingenquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:39 schreef JanCees het volgende:
Zou jij Anne Fleur doen?twitter:annefleurdd twitterde op donderdag 08-06-2017 om 16:56:53Han van der Horst bevestigt even Anousha's hele punt van eerder vandaag. https://t.co/T9iMiD6kIL reageer retweet
bij gamers of the west?quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
mtg is wel nice hoor ging dat altijd spelen met gasten in zo'n winkeltje in rotterdam centrum vlakbij de ierse pub #autistenleef
hearthstone heb ik dan weer nooit gespeeld
quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Zou jij Anne Fleur doen?twitter:annefleurdd twitterde op donderdag 08-06-2017 om 16:56:53Han van der Horst bevestigt even Anousha's hele punt van eerder vandaag. https://t.co/T9iMiD6kIL reageer retweet
Ik heb wel eens een moppie gedaan dat Anne Fleur heettequote:Op donderdag 8 juni 2017 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Zou jij Anne Fleur doen?twitter:annefleurdd twitterde op donderdag 08-06-2017 om 16:56:53Han van der Horst bevestigt even Anousha's hele punt van eerder vandaag. https://t.co/T9iMiD6kIL reageer retweet
vind haar pf niet lelijk maar ik gruwel als ze haar mond open trektquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
Moet je er snel wat in stoppenquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind haar pf niet lelijk maar ik gruwel als ze haar mond open trekt
Ik vind feministen altijd een beetje eng.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:58 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind Anne Fleur wel een mooie dame.. Tikje loens is best sexy..
Tevens ; HALLO..
Ik vind geradicaliseerden een tikje eng.. Welk mensensoort dat woord ook volgen moge..quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind feministen altijd een beetje eng.
Ik heb tevens een glaasje bitter lemon light, en wat Jojo daarvan denkt zal mij aan mijn reet roesten..quote:
Dat zijn wel oprecht crazy eyesquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk haar scheel kijken dan.
Tevens, nooit je piemel in crazy steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2017 20:13:13 ]
dan blijft er weinig overquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk haar scheel kijken dan.
Tevens, nooit je piemel in crazy steken.
Toch niet, je bent toch niet zonder ons naar de westvlietweg gereden héquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb net bij de Chinees gegeten.
als je ps doneert.quote:
Vorige maand werden er nog resten gevonden in Bulgarije. http://archaeologyinbulga(...)-balkans-not-africa/ http://www.telegraph.co.u(...)ica-scientists-find/quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nos.nl/l/2177091
Dit al gelezen?
En zoals je weet ben ik geen playerstationaar.
gelezen jaquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit al gelezen?
mijn bulgaarse huisgenoot heeft wat vrienden over de vloerquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vorige maand werden er nog resten gevonden in Bulgarije. http://archaeologyinbulga(...)-balkans-not-africa/ http://www.telegraph.co.u(...)ica-scientists-find/
Nee, mij te ver weg.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch niet, je bent toch niet zonder ons naar de westvlietweg gereden hé
Schijten in de wasbak, ja?quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn bulgaarse huisgenoot heeft wat vrienden over de vloer
wat een asociale mensen zijn dat zeg
nondeju gvd gvd
haha. Is die zwerver er nog?quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn bulgaarse huisgenoot heeft wat vrienden over de vloer
wat een asociale mensen zijn dat zeg
nondeju gvd gvd
We zijn allemaal een beetje Marokkaan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit al gelezen?
Kan je nu al zou jij zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:23 schreef Typisch het volgende:
tijd dat mijn crypto even hun best doen
kan ik hier weg
je kan ook gewoon bij ons zitten hoor. Lekker nabij het centrum, leuke huisgenoten en fifa toernooien.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:23 schreef Typisch het volgende:
tijd dat mijn crypto even hun best doen
kan ik hier weg
als ik weer ga verhuizen ga ik niet weer in een studentenhuisquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan ook gewoon bij ons zitten hoor. Lekker nabij het centrum, leuke huisgenoten en fifa toernooien.
Nee vlakbij Dudok, al kende ik die eigenaar destijds wel. Michel, relaxte kerel. Uiterlijk beetje beeld wat ik bij Drizzt hebquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij gamers of the west?![]()
maatjes van mij wonen in die straat
Putingodquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:56 schreef Caland het volgende:
Wat
Een
God
Ah. Hoelang moet je nog in til?quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik weer ga verhuizen ga ik niet weer in een studentenhuis
haha kknerdquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee vlakbij Dudok, al kende ik die eigenaar destijds wel. Michel, relaxte kerel. Uiterlijk beetje beeld wat ik bij Drizzt heb.
Maar die zat wel diep in die shit hoor, speelde met z'n maten ook grote toernooien in UK voor destijds veel prijzengeld.
geen idee manquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:31 schreef Elan het volgende:
Gamers of the West heette dat vroeger iets met Rogue typisch?
als ik zo door blijf gaan nog wel een jaartjequote:Op donderdag 8 juni 2017 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah. Hoelang moet je nog in til?
MtG genotquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
mtg nooit gedaan
sowieso geen echte trading card games voor hearthstone
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee vlakbij Dudok, al kende ik die eigenaar destijds wel. Michel, relaxte kerel. Uiterlijk beetje beeld wat ik bij Drizzt heb.
Maar die zat wel diep in die shit hoor, speelde met z'n maten ook grote toernooien in UK voor destijds veel prijzengeld.
je moet af en toe zonnebankie pakken man of buiten zittenquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Check m'n hoofd in m'n fobo, ziet Michel er ook zo uit?
Ging je pokemons vangen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vier dagen lopen in Milaan en Venetië en mn hele rug is naar de kloten
Wel leuk gehadquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Maar 100mb man, dat is in één dag op. Moet ook nog OV kunnen plannen he
Was super leuk, alleen heel warm. 2 kilo kwijt in 4 dagen, ondanks alle pizza.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk gehad
Hoe gaat het afvallen?
Lekker hoor. Gelukkig heb je vandaag genoeg regen gehad om weer gewend te raken (al is het ineens bizar goed weer hier)quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Was super leuk, alleen heel warm. 2 kilo kwijt in 4 dagen, ondanks alle pizza.
Moet de hele week al werken van 10 tot 18 dus merk er niet veel vanquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker hoor. Gelukkig heb je vandaag genoeg regen gehad om weer gewend te raken (al is het ineens bizar goed weer hier)
Wat een luizenleven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Moet de hele week al werken van 10 tot 18 dus merk er niet veel van
Imagination Land is ook mooi hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
'Scott Tenorman must die' is de allermooiste.
Zit ook bijna 20 jaar tussenquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die animatietechniek ziet er nu wel erg verouderd uit als je dat nu ziet
Net als het verschil tussen de eerste en de laatste Toy Story, vooral hoe ze mensen hebben geanimeerd.quote:
Ik las gereanimeerdquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als het verschil tussen de eerste en de laatste Toy Story, vooral hoe ze mensen hebben geanimeerd.
OntwikkelingGod
Heb toch liever de oude stijlquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als het verschil tussen de eerste en de laatste Toy Story, vooral hoe ze mensen hebben geanimeerd.
OntwikkelingGod
Muah, bij die laatste Pixar films heb ik echt genoten van hoe ze bijvoorbeeld haren of water animeren.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben jij bijna elke dag mee bezig toch
Geen idee, kijk al 10 jaar niet meer naar dat soort filmsquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah, bij die laatste Pixar films heb ik echt genoten van hoe ze bijvoorbeeld haren of water animeren.
Dat mag.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, kijk al 10 jaar niet meer naar dat soort films
Wie willen er serieus mod worden eigenlijk?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, snap niet dat mensen voor niks voor zo'n nare man als Danny aan de slag gaan.
Om de posts van irritante lui te kunnen verwijderen en aanpassen, verder snap ik de lol er ook niet van.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, snap niet dat mensen voor niks voor zo'n nare man als Danny aan de slag gaan.
Die moet ik nog zien.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah, bij die laatste Pixar films heb ik echt genoten van hoe ze bijvoorbeeld haren of water animeren.
Er is maar 1 persoon die ik echt regelmatig irritant is en die wordt vaak de hand boven het hoofd gehouden omdat hij zielig is. Dat is vechten tegen de bierkaai.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om de posts van irritante lui te kunnen verwijderen en aanpassen, verder snap ik de lol er ook niet van.
Het gevoel van autoriteit doet veel voor sommige mensenquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Topictitels en post naar jouw hand aanpassen in andere subfora is ook wel vermakelijk. De paniek en boosheid die dat veroorzaakt is bijzonder.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om de posts van irritante lui te kunnen verwijderen en aanpassen, verder snap ik de lol er ook niet van.
Bij Moana is die animatie van natuur echt perfect, het verhaal niet zo heel boeiend maar dat maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien.
Pixar/Disneygoden.
Autoriteit omdat je posts weg kunt halen en aan kunt passen op een internetforum? Dan ben je snel tevreden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gevoel van autoriteit doet veel voor sommige mensen
Ik kan me daar niet echt druk om maken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is maar 1 persoon die ik echt regelmatig irritant is en die wordt vaak de hand boven het hoofd gehouden omdat hij zielig is. Dat is vechten tegen de bierkaai.
Geeft je wel macht hequote:Op donderdag 8 juni 2017 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Autoriteit omdat je posts weg kunt halen en aan kunt passen op een internetforum? Dan ben je snel tevreden.
Dan moet je je wel heel erg vervelen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topictitels en post naar jouw hand aanpassen in andere subfora is ook wel vermakelijk. De paniek en boosheid die dat veroorzaakt is bijzonder.
Of Topics naar kpd verplaatsen zodat niemand het meer kan terugplaatsen behalve de mods daar
Zo zielig is Onlogisch niet toch?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is maar 1 persoon die ik echt regelmatig irritant is en die wordt vaak de hand boven het hoofd gehouden omdat hij zielig is. Dat is vechten tegen de bierkaai.
Daar zit inderdaad enorm veel tijd in.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je je wel heel erg vervelen.
Gewoon weer maar een dag. Niet dat ik het erg vind maar het bewijst wel het geklaag over het banbeleid van de laatste tijdquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo zielig is Onlogisch niet toch?
De laatste tijd komt hij aardig in de buurt zeg. Die is echt aan een slechte periode bezig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo zielig is Onlogisch niet toch?
Nou eigenlijk 2 dagen gezien hoelaat die ban is gegeven, geeft ook wel aan dat de admins hier dedicated zijn voor hun werk, mag ook gezegd wordenquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon weer maar een dag. Niet dat ik het erg vindt maar het bewijst wel het geklaag over het banbeleid van de laatste tijd
Onlo is even een beetje de weg kwijt nu hij denkt multimiljonair te worden met zijn 10 Ethereum.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste tijd komt hij aardig in de buurt zeg. Die is echt aan een slechte periode bezig.
Ik heb jou hoog zitten, maar je schat die kans dus klein in?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onlo is even een beetje de weg kwijt nu hij denkt multimiljonair te worden met zijn 10 Ethereum.
Je kunt ook op een tafel zitten, maar het zit lekkerder op een stoel.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nog altijd niet waarom er andere digitale munteenheden dan bitcoin bestaan.
Daar ben ik blij mee.quote:
Je kunt toch ook delen van een Bitcoin kopen wat dan alsnog de waarde heeft die jij er in fysiek geld hebt gestoken?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt ook op een tafel zitten, maar het zit lekkerder op een stoel.
Ethereum kun je ook mee betalen, maar is minder fijn dan bitcoin.
Terwijl Ethereum een platform is waar je weer makkelijker dingen op kunt bouwen.
Bijvoorbeeld.
Waarom moet het een het ander per se vervangen? Je hebt toch ook contant geld en digitaal?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt toch ook delen van een Bitcoin kopen wat dan alsnog de waarde heeft die jij er in fysiek geld hebt gestoken?
Maar oke, ik snap wel wat je bedoelt al blijft het een raar terrein voor mij persoonlijk. Voor mij voelt het meer als een spel van speculatie en gokken met echt geld en absoluut niet als een vervangende betaalmethode.
Lekker maatjequote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, had een bbq met collega's.
Niet weggeregent/waait?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, had een bbq met collega's.
ik heb de neiging om nu nog een pizza te bestellenquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je maar voor de broodjes op de campus moeten kiezen.
Digitaal en contant geld heeft continue dezelfde waarde. Als ik 100 euro in biljetten heb kan ik die volgende maand voor 100 euro op mijn rekening zetten. Als ik 100 euro in crypto heb gestoken is de waarde volgende maand anders.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom moet het een het ander per se vervangen? Je hebt toch ook contant geld en digitaal?
Snap ook wel dat het raar klinkt hoor, komt vanzelf denk ik.Het gaat ook veel verder dan alleen betalen.
Al is het merendeel van de coins nu wel gewoon speculeren en weinig toevoegend.
Waar is ze?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb de neiging om nu nog een pizza te bestellen
mijn vriendin is 3 dagen in het buitenland
Ik houd totaal niet van speculeren en gokken dus voor mij is het echt niks maar ik blijf het wel fascinerend vinden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom moet het een het ander per se vervangen? Je hebt toch ook contant geld en digitaal?
Snap ook wel dat het raar klinkt hoor, komt vanzelf denk ik.Het gaat ook veel verder dan alleen betalen.
Al is het merendeel van de coins nu wel gewoon speculeren en weinig toevoegend.
Echt niet. Inflatie, deflatie.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Digitaal en contant geld heeft continue dezelfde waarde. Als ik 100 euro in biljetten heb kan ik die volgende maand voor 100 euro op mijn rekening zetten. Als ik 100 euro in crypto heb gestoken is de waarde volgende maand anders.
Mijn zonnetje wel iigquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag schijnt altijd de zon.
Een spel van speculeren en gokken dus. Aandelenmarkt maar dan kleiner en overzichtelijker.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Digitaal en contant geld heeft continue dezelfde waarde. Als ik 100 euro in biljetten heb kan ik die volgende maand voor 100 euro op mijn rekening zetten. Als ik 100 euro in crypto heb gestoken is de waarde volgende maand anders.
Die 100 euro kan zomaar 200 euro zijn de maand ernaquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, of 30 euroquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die 100 euro kan zomaar 200 euro zijn de maand erna
met dat gedoe van de ECB hebben we geen inflatie en deflatie meerquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt niet. Inflatie, deflatie.
1 btc = 1 btc.
De euro wordt steeds minder waard tegenover een bitcoin.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ten opzichte van elkaar, maar dat had je begrepen als je de rest van de post had gelezen.
Nou ja beetje zoals met dollars of ponden kopen toch?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die 100 euro kan zomaar 200 euro zijn de maand erna
Dat gaat niet zo snel denk ikquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja beetje zoals met dollars of ponden kopen toch?
Maar die fluctuaties gaan niet met tientallen procenten in korte tijd.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is lang geleden. Word je weer vblmod?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar wel hetzelfde principe. Al heb ik de ballen verstand van bitcoins. Weet alleen dat je er heeel vroeg mee had moeten beginnen dan was je nu binnen.quote:
Soort van aandelen, zo zie ik hetquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar wel hetzelfde principe. Al heb ik de ballen verstand van bitcoins. Weet alleen dat je er heeel vroeg mee had moeten beginnen dan was je nu binnen.
Nee joh ik kom af en toe even langsquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is lang geleden. Word je weer vblmod?
een tientje?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:30 schreef Typisch het volgende:
Ik ben er ook niet echt op uit om mensen te overtuigen.Vind het gewoon leuk om over te lullen.
You do you opper, doe ik het zelfde.
Voorlopig heb ik er wel al echt leuk aan verdiend.
Ik vind het ook een boeiend fenomeen hoor en hoop dat je er nog meer aan gaat verdienen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:30 schreef Typisch het volgende:
Ik ben er ook niet echt op uit om mensen te overtuigen.Vind het gewoon leuk om over te lullen.
Nou precies. Heb vroeger weleens opties gekocht, maar dat is een beetje gokken eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soort van aandelen, zo zie ik het
Al lijkt het soms wel op voetbalwedden. Je hoort enkel van de gewonnen Bets en over het verlies word gezwegen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:30 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het hele idee veel interessanter. En nu heb ik de mogelijkheid om er een beetje mee te spelen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het ook een boeiend fenomeen hoor en hoop dat je er nog meer aan gaat verdienen.
ze proberen nu de consumenten weer in de opties te krijgen. dan weet je gewoon dat er weer een correctie aankomt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou precies. Heb vroeger weleens opties gekocht, maar dat is een beetje gokken eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |