Wie willen er serieus mod worden eigenlijk?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, snap niet dat mensen voor niks voor zo'n nare man als Danny aan de slag gaan.
Om de posts van irritante lui te kunnen verwijderen en aanpassen, verder snap ik de lol er ook niet van.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, snap niet dat mensen voor niks voor zo'n nare man als Danny aan de slag gaan.
Die moet ik nog zien.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah, bij die laatste Pixar films heb ik echt genoten van hoe ze bijvoorbeeld haren of water animeren.
Er is maar 1 persoon die ik echt regelmatig irritant is en die wordt vaak de hand boven het hoofd gehouden omdat hij zielig is. Dat is vechten tegen de bierkaai.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om de posts van irritante lui te kunnen verwijderen en aanpassen, verder snap ik de lol er ook niet van.
Het gevoel van autoriteit doet veel voor sommige mensenquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Topictitels en post naar jouw hand aanpassen in andere subfora is ook wel vermakelijk. De paniek en boosheid die dat veroorzaakt is bijzonder.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om de posts van irritante lui te kunnen verwijderen en aanpassen, verder snap ik de lol er ook niet van.
Bij Moana is die animatie van natuur echt perfect, het verhaal niet zo heel boeiend maar dat maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien.
Pixar/Disneygoden.
Autoriteit omdat je posts weg kunt halen en aan kunt passen op een internetforum? Dan ben je snel tevreden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gevoel van autoriteit doet veel voor sommige mensen
Ik kan me daar niet echt druk om maken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is maar 1 persoon die ik echt regelmatig irritant is en die wordt vaak de hand boven het hoofd gehouden omdat hij zielig is. Dat is vechten tegen de bierkaai.
Geeft je wel macht hequote:Op donderdag 8 juni 2017 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Autoriteit omdat je posts weg kunt halen en aan kunt passen op een internetforum? Dan ben je snel tevreden.
Dan moet je je wel heel erg vervelen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topictitels en post naar jouw hand aanpassen in andere subfora is ook wel vermakelijk. De paniek en boosheid die dat veroorzaakt is bijzonder.
Of Topics naar kpd verplaatsen zodat niemand het meer kan terugplaatsen behalve de mods daar
Zo zielig is Onlogisch niet toch?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is maar 1 persoon die ik echt regelmatig irritant is en die wordt vaak de hand boven het hoofd gehouden omdat hij zielig is. Dat is vechten tegen de bierkaai.
Daar zit inderdaad enorm veel tijd in.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je je wel heel erg vervelen.
Gewoon weer maar een dag. Niet dat ik het erg vind maar het bewijst wel het geklaag over het banbeleid van de laatste tijdquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo zielig is Onlogisch niet toch?
De laatste tijd komt hij aardig in de buurt zeg. Die is echt aan een slechte periode bezig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo zielig is Onlogisch niet toch?
Nou eigenlijk 2 dagen gezien hoelaat die ban is gegeven, geeft ook wel aan dat de admins hier dedicated zijn voor hun werk, mag ook gezegd wordenquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon weer maar een dag. Niet dat ik het erg vindt maar het bewijst wel het geklaag over het banbeleid van de laatste tijd
Onlo is even een beetje de weg kwijt nu hij denkt multimiljonair te worden met zijn 10 Ethereum.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste tijd komt hij aardig in de buurt zeg. Die is echt aan een slechte periode bezig.
Ik heb jou hoog zitten, maar je schat die kans dus klein in?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onlo is even een beetje de weg kwijt nu hij denkt multimiljonair te worden met zijn 10 Ethereum.
Je kunt ook op een tafel zitten, maar het zit lekkerder op een stoel.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nog altijd niet waarom er andere digitale munteenheden dan bitcoin bestaan.
Daar ben ik blij mee.quote:
Je kunt toch ook delen van een Bitcoin kopen wat dan alsnog de waarde heeft die jij er in fysiek geld hebt gestoken?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt ook op een tafel zitten, maar het zit lekkerder op een stoel.
Ethereum kun je ook mee betalen, maar is minder fijn dan bitcoin.
Terwijl Ethereum een platform is waar je weer makkelijker dingen op kunt bouwen.
Bijvoorbeeld.
Waarom moet het een het ander per se vervangen? Je hebt toch ook contant geld en digitaal?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt toch ook delen van een Bitcoin kopen wat dan alsnog de waarde heeft die jij er in fysiek geld hebt gestoken?
Maar oke, ik snap wel wat je bedoelt al blijft het een raar terrein voor mij persoonlijk. Voor mij voelt het meer als een spel van speculatie en gokken met echt geld en absoluut niet als een vervangende betaalmethode.
Lekker maatjequote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, had een bbq met collega's.
Niet weggeregent/waait?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, had een bbq met collega's.
ik heb de neiging om nu nog een pizza te bestellenquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je maar voor de broodjes op de campus moeten kiezen.
Digitaal en contant geld heeft continue dezelfde waarde. Als ik 100 euro in biljetten heb kan ik die volgende maand voor 100 euro op mijn rekening zetten. Als ik 100 euro in crypto heb gestoken is de waarde volgende maand anders.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom moet het een het ander per se vervangen? Je hebt toch ook contant geld en digitaal?
Snap ook wel dat het raar klinkt hoor, komt vanzelf denk ik.Het gaat ook veel verder dan alleen betalen.
Al is het merendeel van de coins nu wel gewoon speculeren en weinig toevoegend.
Waar is ze?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb de neiging om nu nog een pizza te bestellen
mijn vriendin is 3 dagen in het buitenland
Ik houd totaal niet van speculeren en gokken dus voor mij is het echt niks maar ik blijf het wel fascinerend vinden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom moet het een het ander per se vervangen? Je hebt toch ook contant geld en digitaal?
Snap ook wel dat het raar klinkt hoor, komt vanzelf denk ik.Het gaat ook veel verder dan alleen betalen.
Al is het merendeel van de coins nu wel gewoon speculeren en weinig toevoegend.
Echt niet. Inflatie, deflatie.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Digitaal en contant geld heeft continue dezelfde waarde. Als ik 100 euro in biljetten heb kan ik die volgende maand voor 100 euro op mijn rekening zetten. Als ik 100 euro in crypto heb gestoken is de waarde volgende maand anders.
Mijn zonnetje wel iigquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag schijnt altijd de zon.
Een spel van speculeren en gokken dus. Aandelenmarkt maar dan kleiner en overzichtelijker.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Digitaal en contant geld heeft continue dezelfde waarde. Als ik 100 euro in biljetten heb kan ik die volgende maand voor 100 euro op mijn rekening zetten. Als ik 100 euro in crypto heb gestoken is de waarde volgende maand anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |