Ja, waarom niet. Het alternatief is dat ze trouw zweren aan de Britse koningin. Die kans lijkt me vrij klein.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De vraag is of Sinn Fein dat zomaar gaat toestaan natuurlijk.
Nu even doorzetten tot morgenvroeg. Man, wat zijn al die verkiezingsuitslagen dit jaar toch stuk voor stuk geweldig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:36 schreef richolio het volgende:
[..]Moest hardop lachen net
Mijn vrienden vroegen wat er was
Genot.
Dat zouden ze afwijken wat ze gebruielijk doen, maar kan misschien deze keer gebeuren omdat Corbyn in het verleden sympathiek was tegenover IRAquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De vraag is of Sinn Fein dat zomaar gaat toestaan natuurlijk.
326 majority bedoel je?quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Odds @ Betfair voor conservative majority gestegen naar 1.95 ~51%
Als hun stem er toe doet kan ik me best voorstellen dat ze Corbyn te hulp schietenquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:38 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dat zouden ze afwijken wat ze gebruielijk doen, maar kan misschien deze keer gebeuren omdat Corbyn in het verleden sympathiek was tegenover IRA
Ja, 326 of meer. Kennelijk was ik net iets te vroeg met rapporteren. Dit is duidelijk op basis van exit polls. Het schommelt wat rondom de 50% zie ik nu.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
326 majority bedoel je?
Why die verandering!
May biedt die stabiliteit niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:39 schreef Kowloon het volgende:
Het leedvermaak van sommige users hier kan ik niet plaatsen. In het licht van de Brexit is politieke stabiliteit in het VK juist belangrijk. Zeker een land als Nederland heeft er baat bij als het goed gaat met het VK. Ook na de Brexit.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als hun stem er toe doet kan ik me best voorstellen dat ze Corbyn te hulp schieten
quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:37 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Het alternatief is dat ze trouw zweren aan de Britse koningin. Die kans lijkt me vrij klein.
Theresa May. Die is niet stabiel. Echt niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:39 schreef Kowloon het volgende:
Het leedvermaak van sommige users hier kan ik niet plaatsen. In het licht van de Brexit is politieke stabiliteit in het VK juist belangrijk. Zeker een land als Nederland heeft er baat bij als het goed gaat met het VK. Ook na de Brexit.
Die houden er dus rekening mee dat die exit polls een hele grote margin of error hebben?quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, 326 of meer. Kennelijk was ik net iets te vroeg met rapporteren. Dit is duidelijk op basis van exit polls. Het schommelt wat rondom de 50% zie ik nu.
En een land als Nederland heeft juist geen baat bij de harde Brexit die May nastreeft.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:39 schreef Kowloon het volgende:
Verrassend, en dat ondanks al dat politieke vernuft.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:39 schreef Kowloon het volgende:
Het leedvermaak van sommige users hier kan ik niet plaatsen.
Welnee, dat wordt altijd enorm overdreven door de anglofielen. Het ging zeer goed met de doorsnee Nederlandse burger met vrijwel nul werkloosheid toen het VK niet bij de EEG zat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:39 schreef Kowloon het volgende:
Haha oeiii.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:44 schreef L3gend het volgende:
Clegg schijnt ook niet helemaal veilig te zijn volgens exit polls
En mogelijk een ietwat anti-conservatieve bias. Ofschoon de pollers dat zelf ook zouden weten, dus of dat ook dit jaar op gaat valt te bezien.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die houden er dus rekening mee dat die exit polls een hele grote margin of error hebben?
Maar jij was voor Trump en Le Pen. Dat zegt dus niet zoveel.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welnee, dat wordt altijd enorm overdreven door de anglofielen. Het ging zeer goed met de doorsnee Nederlandse burger met vrijwel nul werkloosheid toen het VK niet bij de EEG zat.
May HOEFDE die verkiezingen niet uit te schrijven. Ik kan het wel waarderen als dergelijke hoogmoed wordt afgestraft.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat is er stabieler aan de situatie die nu mogelijk ontstaat?
Als May om stabiliteit gaf had ze geen nieuwe verkiezingen uit moeten schrijven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat is er stabieler aan de situatie die nu mogelijk ontstaat?
Eigenlijk wel jammer ja dat uitgerekend nu Labour door zo'n totaalidioot geleid wordt. Anders had Labour nu geheid de premier geleverd. Maar alsnog een heerlijke uitslag.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef Hexagon het volgende:
Als ze met Corbyn als tegenstander al zo falen dan zou ik wel willen weten wat er gebeurt zou zijn als Labour een meer mainstream kandidaat had gehad
Dan waren de verkiezingen sowieso niet uitgeschreven lijkt me.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef Hexagon het volgende:
Als ze met Corbyn als tegenstander al zo falen dan zou ik wel willen weten wat er gebeurt zou zijn als Labour een meer mainstream kandidaat had gehad
Zelfde is precies waar voor de Tories.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef Hexagon het volgende:
twitter:SkyData twitterde op donderdag 08-06-2017 om 23:42:48Most important issue deciding voteHealth 23%Economy 20%Immigration 15%Security & terrorism 14%Britain's relationship with the EU 14% reageer retweet
De zetel van Amber Rudd (Hastings & Rye) wordt in elk geval niet genoemd op die pagina.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:47 schreef L3gend het volgende:
[..]
33% dat hij zijn zetel verliest aan Labour
http://www.bbc.co.uk/news/amp/40104373
De 350 miljoen ballen van Boris?quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:50 schreef borisz het volgende:
twitter:SkyData twitterde op donderdag 08-06-2017 om 23:42:48Most important issue deciding voteHealth 23%Economy 20%Immigration 15%Security & terrorism 14%Britain's relationship with the EU 14% reageer retweet
Jammerquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:49 schreef L3gend het volgende:
Sinn Fein source: "not a chance" they would take their seats to support a Labour administration.
https://mobile.twitter.co(...)s/872931498906832898
Kan zijn dat daar net niet gepolled is. Amber Rudd is duidelijk in opspraak gekomen door de censuur die ze zocht voor een independent eerder wat redelijk viral ging.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:50 schreef freako het volgende:
[..]
De zetel van Amber Rudd (Hastings & Rye) wordt in elk geval niet genoemd op die pagina.
Gordon (Alex Salmond) is 51-49 LibDem - SNP..
Moray (Angus Robertson) 99% Conservative
Wat een idioot fragment was datquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kan zijn dat daar net niet gepolled is. Amber Rudd is duidelijk in opspraak gekomen door de censuur die ze zocht voor een independent eerder wat redelijk viral ging.
Zoiets?quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef Hexagon het volgende:
Je wilt Corbyn als premier zien?quote:
Goede man die goede dingen voor het gewone volk kan doen ipv 120 pond voor een peertje bij PPS projecten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Gaat niet gebeuren natuurlijk.
Je wilt de EU laten onderhandelen met zo'n faalhaas? Moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In de huidige context wel wegens de belangen van de EU.
http://www.bbc.co.uk/news/amp/40104373quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:54 schreef KrappeAuto het volgende:
Is er een verwachte uitkomst per kiesdistrict ergens?
quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
En dat ondanks het aanpassen van de metingen door Blair.
twitter:LibDemPress twitterde op donderdag 08-06-2017 om 23:55:37We are getting a lot of calls so just to be clear: No Coalition. No deals. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |