Als May om stabiliteit gaf had ze geen nieuwe verkiezingen uit moeten schrijven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat is er stabieler aan de situatie die nu mogelijk ontstaat?
Eigenlijk wel jammer ja dat uitgerekend nu Labour door zo'n totaalidioot geleid wordt. Anders had Labour nu geheid de premier geleverd. Maar alsnog een heerlijke uitslag.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef Hexagon het volgende:
Als ze met Corbyn als tegenstander al zo falen dan zou ik wel willen weten wat er gebeurt zou zijn als Labour een meer mainstream kandidaat had gehad
Dan waren de verkiezingen sowieso niet uitgeschreven lijkt me.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef Hexagon het volgende:
Als ze met Corbyn als tegenstander al zo falen dan zou ik wel willen weten wat er gebeurt zou zijn als Labour een meer mainstream kandidaat had gehad
Zelfde is precies waar voor de Tories.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef Hexagon het volgende:
twitter:SkyData twitterde op donderdag 08-06-2017 om 23:42:48Most important issue deciding voteHealth 23%Economy 20%Immigration 15%Security & terrorism 14%Britain's relationship with the EU 14% reageer retweet
De zetel van Amber Rudd (Hastings & Rye) wordt in elk geval niet genoemd op die pagina.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:47 schreef L3gend het volgende:
[..]
33% dat hij zijn zetel verliest aan Labour
http://www.bbc.co.uk/news/amp/40104373
De 350 miljoen ballen van Boris?quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:50 schreef borisz het volgende:
twitter:SkyData twitterde op donderdag 08-06-2017 om 23:42:48Most important issue deciding voteHealth 23%Economy 20%Immigration 15%Security & terrorism 14%Britain's relationship with the EU 14% reageer retweet
Jammerquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:49 schreef L3gend het volgende:
Sinn Fein source: "not a chance" they would take their seats to support a Labour administration.
https://mobile.twitter.co(...)s/872931498906832898
Kan zijn dat daar net niet gepolled is. Amber Rudd is duidelijk in opspraak gekomen door de censuur die ze zocht voor een independent eerder wat redelijk viral ging.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:50 schreef freako het volgende:
[..]
De zetel van Amber Rudd (Hastings & Rye) wordt in elk geval niet genoemd op die pagina.
Gordon (Alex Salmond) is 51-49 LibDem - SNP..
Moray (Angus Robertson) 99% Conservative
Wat een idioot fragment was datquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kan zijn dat daar net niet gepolled is. Amber Rudd is duidelijk in opspraak gekomen door de censuur die ze zocht voor een independent eerder wat redelijk viral ging.
Zoiets?quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef Hexagon het volgende:
Je wilt Corbyn als premier zien?quote:
Goede man die goede dingen voor het gewone volk kan doen ipv 120 pond voor een peertje bij PPS projecten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Gaat niet gebeuren natuurlijk.
Je wilt de EU laten onderhandelen met zo'n faalhaas? Moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In de huidige context wel wegens de belangen van de EU.
http://www.bbc.co.uk/news/amp/40104373quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:54 schreef KrappeAuto het volgende:
Is er een verwachte uitkomst per kiesdistrict ergens?
quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
En dat ondanks het aanpassen van de metingen door Blair.
twitter:LibDemPress twitterde op donderdag 08-06-2017 om 23:55:37We are getting a lot of calls so just to be clear: No Coalition. No deals. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |