Ja, dat betekent geen reet. Dat was ook zo met Trump. Gewoon onzekeren die hun geld eruit trekken.quote:
Nee ook luie steuntrekkende Nederlanders horen normaal behandeld te worden. Maar sinds de Brexit zijn het alleen maar grotere retards geworden daar lijkt het.quote:
Wat Monopoly_Man al zei, vrijwel Nihil.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Wat is de kans dat LibDems wel coalitie willen vormen met Torries
Die partij mag echt compleet kapot van mij.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ze hebben hun doel bereikt... althans, als het uiteindelijk bereikt wordt.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoeveel verschilde dat? Dat FPTP-system is echt verrot
Nul lijkt me omdat ze pro eu zijnquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Klinkt aannemelijk. Ik heb net zitten zoeken welke prominente kabinetsleden in een marginal seat kandidaat staan, en zij is volgens mij de enige. Afgaande op de exit poll lijkt er ook niet al te veel te schuiven tussen de verschillende partijen, muv Schotland dan. Dan zullen verder vooral MPs aan de beurt zijn die in 2015 voor het eerst verkozen zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik hoorde op de BBC dat Amber Rudd niet zeker van haar zaak is.
Die waren kind van de rekening in 2015 na de coalitie met de Tories; die fout gaan ze niet nog een keer maken, lijkt me.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wordt de nieuwe "Where you still up for Portillo?"
Geborneerd volkje met een hoop gebakken lucht en Fata Morgana kastelen. Duurde ook eeuwen daar voordat ze wat deden aan de smog in London. Ja, zo maak je wel luie onrendabelen ja. Net zoals het slopen van industrie daar en massa werkloosheid dat van generatie op generatie gaat. De conservatieven en neolibdems doen daar geen reet voor en denken enkel aan The City.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee ook luie steuntrekkende Nederlanders horen normaal behandeld te worden. Maar sinds de Brexit zijn het alleen maar grotere retards geworden daar lijkt het.
Daar staan dan CON + de Unionists uit Noord-Ierland tegenover...quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Labour + SNP + LD een optie om May helemaal de nek om te draaien?
Nope, dat wordt 'm niet. 266 + 34 + 14 =314. Je hebt 326 nodig voor een absolute meerderheid.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Labour + SNP + LD een optie om May helemaal de nek om te draaien?
op hoeveel staan die dan en stemmen die vaak mee met de toriesquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:31 schreef L3gend het volgende:
Als dit het word lijkt me dat het Tories + unionists wordt uit NI.
Die staan dichtbij de tories. Zullen ong 8 of 9 halen denk ik. En Sin Fein nemen normaal gesproken hun zetel niet waardoor in het praktijk de grens iets lager zit dan 326quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
op hoeveel staan die dan en stemmen die vaak mee met de tories
Dat zullen er een stuk of 10 worden (het is nu 8 DUP en 2 UUP), en die stemmen normaal gesproken mee met de Tories.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
op hoeveel staan die dan en stemmen die vaak mee met de tories
Het hangt sterk af qua regio en misschien of zetel incumbent isquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Interessant op BBC, Labour lijkt ook zetels te pakken die vrij sterk in Tory handen lijken te zijn
De vraag is of Sinn Fein dat zomaar gaat toestaan natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:35 schreef L3gend het volgende:
[..]
Die staan dichtbij de tories. Zullen ong 8 of 9 halen denk ik. En Sin Fein nemen normaal gesproken hun zetel niet waardoor in het praktijk de grens iets lager zit dan 326
Ja, waarom niet. Het alternatief is dat ze trouw zweren aan de Britse koningin. Die kans lijkt me vrij klein.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De vraag is of Sinn Fein dat zomaar gaat toestaan natuurlijk.
Nu even doorzetten tot morgenvroeg. Man, wat zijn al die verkiezingsuitslagen dit jaar toch stuk voor stuk geweldig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:36 schreef richolio het volgende:
[..]Moest hardop lachen net
Mijn vrienden vroegen wat er was
Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |