Ik hoorde op de BBC dat Amber Rudd niet zeker van haar zaak is.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:15 schreef Szura het volgende:
Nog bekende politici a la Ed Balls die in moeilijkheden zitten in hun districten?
Nee, Lib Dems hebben gezegd geen coalitie te vormen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:22 schreef Puddington het volgende:
Nu is de vraag: als er een coalitie moet komen, gaan de libdems dan met de tories in zee? Gezien Libdems erg pro-EU zijn en May een harde brexit wil kan dat nog eens heel leuk worden. Wat een shitshow.
Ja, dat betekent geen reet. Dat was ook zo met Trump. Gewoon onzekeren die hun geld eruit trekken.quote:
Nee ook luie steuntrekkende Nederlanders horen normaal behandeld te worden. Maar sinds de Brexit zijn het alleen maar grotere retards geworden daar lijkt het.quote:
Wat Monopoly_Man al zei, vrijwel Nihil.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Wat is de kans dat LibDems wel coalitie willen vormen met Torries
Die partij mag echt compleet kapot van mij.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ze hebben hun doel bereikt... althans, als het uiteindelijk bereikt wordt.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoeveel verschilde dat? Dat FPTP-system is echt verrot
Nul lijkt me omdat ze pro eu zijnquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Klinkt aannemelijk. Ik heb net zitten zoeken welke prominente kabinetsleden in een marginal seat kandidaat staan, en zij is volgens mij de enige. Afgaande op de exit poll lijkt er ook niet al te veel te schuiven tussen de verschillende partijen, muv Schotland dan. Dan zullen verder vooral MPs aan de beurt zijn die in 2015 voor het eerst verkozen zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik hoorde op de BBC dat Amber Rudd niet zeker van haar zaak is.
Die waren kind van de rekening in 2015 na de coalitie met de Tories; die fout gaan ze niet nog een keer maken, lijkt me.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wordt de nieuwe "Where you still up for Portillo?"
Geborneerd volkje met een hoop gebakken lucht en Fata Morgana kastelen. Duurde ook eeuwen daar voordat ze wat deden aan de smog in London. Ja, zo maak je wel luie onrendabelen ja. Net zoals het slopen van industrie daar en massa werkloosheid dat van generatie op generatie gaat. De conservatieven en neolibdems doen daar geen reet voor en denken enkel aan The City.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee ook luie steuntrekkende Nederlanders horen normaal behandeld te worden. Maar sinds de Brexit zijn het alleen maar grotere retards geworden daar lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |