Hier geloof ik dus niks van. De opperdefender vs schroot.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:43 schreef Wantie het volgende:
Waarom is Steelix eigenlijk 3x niks? Ik had meer moeite met het verslaan van een 1750 Steelix dan een 2750 blissey
Heb je geen counter tegen Steelix gebruikt? Welke pokemon heb je ingezet? Steelix heeft zo uit mijn hoofd een weakness tegen water.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:43 schreef Wantie het volgende:
Waarom is Steelix eigenlijk 3x niks? Ik had meer moeite met het verslaan van een 1750 Steelix dan een 2750 blissey
Blijkt dat ik de charges had uitgezet bij de berekeningquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik dacht laturn met electra moves
Bedankt voor de tip, ga ik binnenkort eens proberen
Ik heb Cloyster nergens genoemd.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:34 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet welke drug je gebruikt. Mijn onix doet 24,7 dps en mijn cloyster ook. Verschil is dat cloyster ijs gebruijkt.
Een 1000CP Onix is even goed als een 1000CP Lapras. DPS zegt niks, mensen die daar mee komen kan ik niet serieus nemen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:49 schreef muhahaha het volgende:
Dewgong en lapras doen op papier net zoveel dps. Alleen piloswine gaat hoger.
Hoe je op prullenbakonix komt om dragonites te prestigen is mij een raadsel.
Mensen die weakness en charge moves niet meenemen in de berekening en fantasiepokemons gebruiken in de simulator kan ik helemaal niks mee.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een 1000CP Onix is even goed als een 1000CP Lapras. DPS zegt niks, mensen die daar mee komen kan ik niet serieus nemen.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die weakness en charge moves niet meenemen in de berekening en fantasiepokemons gebruiken in de simulator kan ik helemaal niks mee.
Je adviseert mensen met verkeerde feiten. Het is overigens algemeen bekend dat ice pokemon met ice moves het beste prestigen/presteren tegen dragonites.
Iedereen begint dus weer op 0 in de gyms?quote:Trainers,
We’re celebrating two amazing milestones—Pokémon GO’s one-year anniversary and 750 million global downloads—and you’re invited to join in on the fun! Over the next few months, we’re hosting real-world and in-game events planned alongside some very exciting new features that will get you outside exploring the world with family and friends. Get ready for an action-packed couple of months!
To kick things off, we will be hosting the Solstice Event starting on June 13, 2017. This in-game event will feature Fire-type and Ice-type Pokémon, huge XP bonuses for throwing Poké Balls accurately, and discounted Lucky Eggs in the in-game shop. Soon thereafter, you can look forward to a new update focused on collaborative group gameplay features that will get you playing Pokémon GO in fun new ways. In preparation for these exciting features, we’ll be temporarily disabling Gyms for a short period of time.
We’re also excited to announce our first ever real-world Pokémon GO event coming your way: Pokémon GO Fest Chicago! This event will take place in downtown Chicago, Illinois, USA at the beautiful Grant Park on July 22, 2017. Join us as we celebrate the Pokémon GO community with a ton of exciting festivities. Tickets and more information for Pokémon GO Fest Chicago will be available at PokemonGoLive.com/Fest on Monday, June 19 at 10:00 A.M. PDT, so make sure to mark your calendars and follow our social media channels to be notified when tickets go live! European Trainers can look forward to Pokémon GO celebrations hosted across the continent from June through September in partnership with Unibail-Rodamco shopping centers. We'll be posting a complete schedule for these events very soon. Also, The Pokémon Company is organizing “Pikachu Outbreak”, a Pokémon event in Yokohama, Japan, in August where they’re exploring a unique Pokémon GO experience. Stay tuned for even more details surrounding each of these events in the coming weeks.
Keep an eye on PokemonGoLive.com and our Pokémon GO social media channels for the latest news and updates surrounding the exciting features and events coming your way. See you outside!
http://pokemongolive.com/en/post/anniversary2017
quote:In preparation for these exciting features, we’ll be temporarily disabling Gyms for a short period of time.
Nou, ik weet wat me te doen staat voor dat momentquote:
Waarvan je de muntjes waarschijnlijk dus ook niet kunt claimen, want de gymfunctie is uitgeschakeldquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, ik weet wat me te doen staat voor dat moment
10 gyms vasthouden.
Better safe than sorryquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarvan je de muntjes waarschijnlijk dus ook niet kunt claimen, want de gymfunctie is uitgeschakeld.
Ik moet nog even drie gyms met ruimte vinden dan... mijn clown is na 3 weken uit zijn gehucht in Amerika teruggekeerdquote:
Ik zou geen 300.000 dust uitgeven voor 1 prestiger....quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het echt wil weten:
[ afbeelding ]
Met wie val je liever aan? Lapras die 10 seconden sneller is, maar al praktisch dood is aan het eind, of Onix die gewoon twee keer kan winnen zonder ook maar één potion uit te geven.
Kan het ook niet helpenquote:Op donderdag 8 juni 2017 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier geloof ik dus niks van. De opperdefender vs schroot.
Ja, dat werd mij later ook verteldquote:Op donderdag 8 juni 2017 10:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je geen counter tegen Steelix gebruikt? Welke pokemon heb je ingezet? Steelix heeft zo uit mijn hoofd een weakness tegen water.
Ik heb ook nooit gezegd dat je dat maar moet gebruiken, maar wel leuk feitjequote:Op donderdag 8 juni 2017 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou geen 300.000 dust uitgeven voor 1 prestiger....
Graag berekening met piloswine en cloyster als prestiger.
Overigens, hoe doet onix het tegen dragonites van 2500 tot 3500cp? Ik zie ze zelden lager.
Toen hadden ze hem wel gezienquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet nog even drie gyms met ruimte vinden dan... mijn clown is na 3 weken uit zijn gehucht in Amerika teruggekeerd.
Ook mijn idee, maar ik ga er voorlopig niet meer dan dat pakken...quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, ik weet wat me te doen staat voor dat moment
10 gyms vasthouden.
Ik heb eentje die met poedersneeuw strooit. Doet het wel redelijk maar voor mij zelden een reden om hem in te zetten. Hoge HP is wel fijn, want kan een directe aanval wel aan zonder dodgen, maar denk dat ik de verkeerde moveset hebquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:32 schreef muhahaha het volgende:
En hoe presteert piloswine? Dat is mijn favoriete prestiger tegen dragonite. Doet heerlijk veel dps.
Ik gebruik alleen ice shard/powder snow en avalanche.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb eentje die met poedersneeuw strooit. Doet het wel redelijk maar voor mij zelden een reden om hem in te zetten. Hoge HP is wel fijn, want kan een directe aanval wel aan zonder dodgen, maar denk dat ik de verkeerde moveset heb
Tegenwoordig is Jynx het bestquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:34 schreef muhahaha het volgende:
Lapras is trouwens mijn standaard aanvaller tegen dragonites met een. Cp boven de 2500. Ze heeft zelf een cp van 2178. Pre nerf was dat tegen de 2500 aan
Poedersneeuw was de beste quick move, alleen toen werd alles omgegooid enzo. Toen was Cloyster plots weer de beste en boeide mij dat harige ding niet meer. Nu doet ie hooguit nog dienst als backup.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen ice shard/powder snow en avalanche.
Jynx werkt ook wel alleen ik heb de combi frost breath met avalanche nog niet gevonden.
quote:Gyms Going Offline Til the New System Launch
In preparation for these exciting features, we’ll be temporarily disabling Gyms for a short period of time.
Niantic has clarified that the new gym system will launch to a completely blank slate:
We’ll be sure to provide an advanced warning for when Gyms will be unavailable as we draw closer to the update. Also, it may be worth noting that when Gyms are temporarily disabled, all Pokémon will return to their Trainers. Stay tuned for more information!
Dat maakt vechten voor gyms vanaf dit moment al minder interessant.quote:
Of nu nog even zo veel mogelijk muntjes verzamelen... ik doe nu ook geen power ups. Wacht de gymupdate af voordat ik weer candy en stardust ga besteden aan pokemon.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat maakt vechten voor gyms vanaf dit moment al minder interessant.
Which exciting features?quote:
MewTwo raids natuurlijk.quote:
quote:Soon thereafter, you can look forward to a new update focused on collaborative group gameplay features that will get you playing Pokémon GO in fun new ways.
Al die gratis coins en dustquote:
Ik ben helemaal nog niet gymreadyquote:
Of juist niet, geen "risico" dat je een Pokie lang kwijt bentquote:Op donderdag 8 juni 2017 13:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
same here.. alles was continue rood hier en ik dus ook ( l32) .. kon geen gym meer in..quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:11 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal nog niet gymready. Ik speel nog maar 9 dagen (ben opnieuw begonnen, heb bij de release gespeeld) & zit nu aan level 21.
Maar duurt toch super lang dat je bij level 32 weer bent? Verschil tussen levels is exponentieel.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:22 schreef realbase het volgende:
[..]
same here.. alles was continue rood hier en ik dus ook ( l32) .. kon geen gym meer in..
Nu opnieuw begonnen met blauw op l24.. even door harken al gaat het nu minder snel omdat er meer pokemon te vangen zijn. Ik had vroeger easy 1000 candy voor Eevee waar ik nu met moeite 25 haal
Zit ik eindelijk in een aantal gyms. ...quote:
Oh, hihi. Ja dan zijn je pokies nog niet sterk genoeg om hoger dan onderin de gym te komenquote:Op donderdag 8 juni 2017 14:11 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal nog niet gymready. Ik speel nog maar 9 dagen (ben opnieuw begonnen, heb bij de release gespeeld) & zit nu aan level 21.
En op het moment dat ik tijd heb om naar gyms te gaan, zijn ze allemaal allang weer level 10 natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:37 schreef muhahaha het volgende:
Niantic heeft geld nodig?
Zal wat worden als de gyms in de avond weer geactiveerd worden. Zo rond een uur of 10.
Klopt, ik stop daarom met gyms, houd alleen het aantal op 10.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wij gaan direct op pad als de datum bekend isquote:Op donderdag 8 juni 2017 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En op het moment dat ik tijd heb om naar gyms te gaan, zijn ze allemaal allang weer level 10 natuurlijk.
Yup.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:56 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Weet iemand of er een werkende scanner is?
Ik moest wat leuks verzinnen voor de TT en 't rijmtquote:Op donderdag 8 juni 2017 09:43 schreef Wantie het volgende:
Ik weet dat er geen isquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:35 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
welke dan?
En die Duitse scanner doet het niet in Arnhem helaas.
Avelanche.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Daarnet een lvl7 6x Dragonite gym neergehaald. Mijn conclusie: need more Cloysters
Vooral met goede moves, ze krijgen allemaal het gigantisch slechte Auora Beam
Die heb ik überhaupt niet. Wel twee met Blizzard, maar dat waren toevalig mijn eerste twee. Dus eentje is gigantisch laag.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Avelanche.
Die moet ik dus gebruiken tegen de Dragonite?
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:12 schreef Schanulleke het volgende:
Gisteren weer een gyarados geëvolueerd: nr 17. ...
....
Je hebt nou eenmaal mensen die Magikarps kunnen vangen als ratten.quote:
Dat zijn ruim 6000 Magikarpsquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal mensen die Magikarps kunnen vangen als ratten.
Ik vind crunch ook best naar om tegen te prestigenquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Dragon Breath is al sinds augustus verdwenen. Je bedoelt vast Dragon Tail. De nachtmerrie van elke luie Jolteon.
In de blender ermeequote:Op donderdag 8 juni 2017 20:34 schreef muhahaha het volgende:
17 Gyaradossen? Wat moet je daar nou mee met de gymoverhaul straks
Muah. Dragon Tail vind ik vele malen vervelender. Bite wals ik gewoon doorheen, de charge maakt niet uit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind crunch ook best naar om tegen te prestigen
Als aanvaller is die ook niet zo slecht. Zeker in de huidige tijd van potionschaarste.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:34 schreef muhahaha het volgende:
17 Gyaradossen? Wat moet je daar nou mee met de gymoverhaul straks
Bedoel ik inderdaad. En ja, ik woon in een waterrijke omgeving. Alleen al op de fiets van en naar mijn werk vang ik dagelijks +- 10 magikarps.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Dragon Breath is al sinds augustus verdwenen. Je bedoelt vast Dragon Tail. De nachtmerrie van elke luie Jolteon.
Dat is al afgelopen joh. Ze komen weer als vanouds uit stops.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als aanvaller is die ook niet zo slecht. Zeker in de huidige tijd van potionschaarste.
Het is ondertussen wel beter jaquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is al afgelopen joh. Ze komen weer als vanouds uit stops.
Ik postte per ongeluk voor mijn post klaar was.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe dan wel mijn plaatje er ook bij, anders snappen ze het niet
Hallo Nattekatquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik postte per ongeluk voor mijn post klaar was.
Maar Nattekat en ik hebben dus precies even vaak een gym getrained kwamen we net achter.
Hallo Rabieluhquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat mot ik nou weer met zo'n baggertelefoon?
Wat moet hij nou weer met zo'n geniale telefoon naast zijn baggertelefoon?quote:
Nattekat=Rabieluhquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat moet hij nou weer met zo'n geniale telefoon naast zijn baggertelefoon?
hij is hoger level, daar gaat iets mis.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nattekat=Rabieluh
Daarom klagen ze ook allebei dat ze nooit onweer krijgen
Photoshopquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hij is hoger level, daar gaat iets mis.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nattekat=Rabieluh
Daarom klagen ze ook allebei dat ze nooit onweer krijgen
Hopelijk kan je er na Gen 3-4 iets mee, anders stellen ze inderdaad geen ruk voor en zijn ze alleen goed voor de pokedex (1 keer) en zijn ze eigenlijk die 10Km niet waard.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 01:20 schreef Rabieluh het volgende:
bwuhhh, na een gligar nu een mantine uit een 10km.
Gligar -> Gliscor Gen4quote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hopelijk kan je er na Gen 3-4 iets mee, anders stellen ze inderdaad geen ruk voor en zijn ze alleen goed voor de pokedex (1 keer) en zijn ze eigenlijk die 10Km niet waard.
Dus daar eens heen...quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:06 schreef Rabieluh het volgende:
In Zierikzee ben ik nog behoorlijk wat dratini tegengekomen trouwens, 2 gevangen en nog eens 3 op de nearby gehad.
Ik heb er standaard 200 in zitten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ondertussen wel beter ja
Ik had op een gegeven moment 111 Pokemons in de ziektewet...
Hier niet. Afgelopen nacht ook tergend weinig potions.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is al afgelopen joh. Ze komen weer als vanouds uit stops.
Jawel, maar alleen voor texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Harlingen, leeuwarden en Harkemaquote:
Liggen die plaatsen in Nederland?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen voor texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Harlingen, leeuwarden en Harkema
Ik kreeg vorige week geen ballen en nu geen potions. Rantsoeneren!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hier niet. Afgelopen nacht ook tergend weinig potions.
Maar zit nog op 13 gyms, dus ik doe even rustig aan. ..
Ik den dat er wel een pop-up zal verschijnen bij het opstarten van de appquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:09 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een shock gaat dat zijn voor mensen als de gyms worden uitgezet, er zijn er altijd zat die niks meekrijgen van aangekondigde veranderingen.
Je kunt je ook afvragen waarom Harkema wel een scanner heeft en jouw woonplaats nietquote:
Dat vraag ik mij niet af hoor, die hebben betaaldquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen waarom Harkema wel een scanner heeft en jouw woonplaats niet
Dat deed ik sowieso al.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:47 schreef Murmeli het volgende:
Rondje gelopen met de PoGO plusik ben fan! Wel retesnel door de rode ballen heen, haha. Maar lekker moeiteloos grinden en weer lekker om je heen kijken buiten ipv naar je scherm loeren en onder een auto lopen
![]()
Bij thuiskomst wat prut evolueren en zo weer wat xp omhoog!
Ooit kom ik nog wel in level 34
Ik nog minder, maar ik de spawns trillen toch wel, dat is vroeg genoeg om dan te kijken.quote:
Maar de stops niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik nog minder, maar ik de spawns trillen toch wel, dat is vroeg genoeg om dan te kijken.
Klopt, maar dat zie je toch wel waar die ongeveer zitten en dan even kijken en dan weer verder lopen?quote:
Ja, je hebt ook wel gelijk, maar op de een of andere manier blijf ik toch loeren.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zie je toch wel waar die ongeveer zitten en dan even kijken en dan weer verder lopen?
Nou, uiteraard weer steel wing (#4), maar tenminste nog outrage. Heb echt het idee dat ze het zo ingesteld hebben dat de casuals de toffe movesets krijgen omdat ze die een voordeel in de gyms willen gunnen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:12 schreef Schanulleke het volgende:
Gisteren weer een gyarados geëvolueerd: nr 17. Hoopte nu eindelijk de toffe combi dragon breath/ outrage te krijgen, maar helaas: bite/ crunch.
Verheug me nu al op mijn volgende dragonite, hoef nog maar 1 dratini te vangen. Die zal wel weer steel wing/ hyperbeam krijgen...
de casuals krijgen geen dragonite bij elkaar, laat staan 5quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nou, uiteraard weer steel wing (#4), maar tenminste nog outrage. Heb echt het idee dat ze het zo ingesteld hebben dat de casuals de toffe movesets krijgen omdat ze die een voordeel in de gyms willen gunnen.
Zie toch genoeg level 27 tot 30 spelers met mooie beestjes.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
de casuals krijgen geen dragonite bij elkaar, laat staan 5
Maar krijg je er dan niet ook wel een 10Km ei voor terug?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:53 schreef teletascha het volgende:
Ik heb dat tekort heel vaak met eieren, soms moet ik wel 20 stops draaien om een eerste ei te krijgen, en dan krijg ik er 5 achter elkaar.
die 10km zijn een hoaxquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar krijg je er dan niet ook wel een 10Km ei voor terug?
Als ik een tijdje geen eieren uit stops krijg betekent dat meestal dat ik dan een 10KM ei ga krijgen.
Deze week nog 4 uitgebroedquote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:06 schreef Myrr het volgende:
Heb sinds begin game een jaar geleden drie 10k eieren gehad.
Dat verband merk ik nietquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar krijg je er dan niet ook wel een 10Km ei voor terug?
Als ik een tijdje geen eieren uit stops krijg betekent dat meestal dat ik dan een 10KM ei ga krijgen.
Nee, die heeft blond haarquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij niet af hoor, die hebben betaald
Ik heb zeker wel een stuk of 30 10 km eieren gehad. Totaal ongeveer 600 eieren uitgebroed. In de helft van die 10 km eieren zat troep: eevee, sudoowoodoo, mantine, gligar, electabuz, magmar etc.Andere helft wel nuttige dingen zoals larvitar (4x), dratinit (4x), miltank (2x), snorlax (3x), lapras (1x), aerodacyl (2x), chansey (1x).quote:
Daarom spaar ik ze nu ook op. Vorige keer had ik twee leuke en twee slechte, dus de teleurstelling blijft beperkt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:39 schreef teletascha het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel een stuk of 30 10 km eieren gehad. Totaal ongeveer 600 eieren uitgebroed. In de helft van die 10 km eieren zat troep: eevee, sudoowoodoo, mantine, gligar, electabuz, magmar etc.Andere helft wel nuttige dingen zoals larvitar (4x), dratinit (4x), miltank (2x), snorlax (3x), lapras (1x), aerodacyl (2x), chansey (1x).
Loop wel continue met 4 incubators aan ongeveer, want vanaf januari sta ik, zonder uitzondering, continue in 10 gyms. Aantal wisselt wel tussen 10 en 16, maar ik zorg altijd dat ik wat marge heb.
Ik spaar ze nu ook op maar dan voor het event van volgende week: extra XP uit eieren..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom spaar ik ze nu ook op. Vorige keer had ik twee leuke en twee slechte, dus de teleurstelling blijft beperkt.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik spaar ze nu ook op maar dan voor het event van volgende week: extra XP uit eieren..
En zolang het geen Snorlax, Chansey, Dratini of Larvitar is is het altijd een teleurstelling vind ik.
Ik hoop dat ze het mogelijk maken dat loners in game met elkaar in contact kunnen komen en op die manier beter op elkaar kunnen afstemmen welke gyms ze wanneer pakken.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:00 schreef De_Pel het volgende:
Is we al meer bekend over de gym overhaul? Ik vrees oprecht dat ze het gewoon compleet kut gaan maken voor de loners. In dat geval kap ik er gewoon mee. Het is nu al amper te doen.
Hoeft van mij niet zozeer. Dan moet ik alsnog gaan samenwerken, want de andere teams krijgen die optie ook. Zit er niet direct op te wachten om een berichtje te krijgen dat ik op moet komen draven.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het mogelijk maken dat loners in game met elkaar in contact kunnen komen en op die manier beter op elkaar kunnen afstemmen welke gyms ze wanneer pakken.
Tja, je bekijkt het bij voorbaat al negatiefquote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet zozeer. Dan moet ik alsnog gaan samenwerken, want de andere teams krijgen die optie ook. Zit er niet direct op te wachten om een berichtje te krijgen dat ik op moet komen draven.
Och, valt ook wel weer mee, maar ze moeten gewoon grote veranderingen doorvoeren om het spel boeiend te houden, en de kans is gewoon reeel dat dat voor een deel van de mensen minder uitpakt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, je bekijkt het bij voorbaat al negatief
Mag ik dan je Larvitar?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik spaar ze nu ook op maar dan voor het event van volgende week: extra XP uit eieren..
En zolang het geen Snorlax, Chansey, Dratini of Larvitar is is het altijd een teleurstelling vind ik.
Wellicht, maar om nu bij voorbaat te denken dat het in jouw nadeel is...quote:Op zondag 11 juni 2017 01:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Och, valt ook wel weer mee, maar ze moeten gewoon grote veranderingen doorvoeren om het spel boeiend te houden, en de kans is gewoon reeel dat dat voor een deel van de mensen minder uitpakt.
Zeker omdat niantic...
En Sneek, Heerenveen en Drachtenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen voor texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Harlingen, leeuwarden en Harkema
omdat alle eerdere keuzes in het nadeel warenquote:Op zondag 11 juni 2017 09:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wellicht, maar om nu bij voorbaat te denken dat het in jouw nadeel is...
Bovendien zit Niantic gewoon al tijden heel zwaar te hinten richting teamplay.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
omdat alle eerdere keuzes in het nadeel waren
Hoe kom je erbij dat eieren extra XP gaan opleveren?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook bang voor met al die praat over teamplay. Maar goed, ze zullen ook wel weten dat een groot deel van de spelers alleen speelt en die niet volledig gaan uitsluiten van de gyms. Dus hopelijk wordt het in ieder geval niet slechter voor de mensen die alleen spelen...quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:00 schreef De_Pel het volgende:
Is we al meer bekend over de gym overhaul? Ik vrees oprecht dat ze het gewoon compleet kut gaan maken voor de loners. In dat geval kap ik er gewoon mee. Het is nu al amper te doen.
Ik denk dat ik dat verkeerd gelezen heb.. ik las volgens mij iets dat er extra XP voor great thows en eggs zou komen maar het is extra Xp voor throws en discoount op lucky eggs.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:55 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat eieren extra XP gaan opleveren?
Dat stond in het bericht dat er ook extra xp komt voor egg hatchquote:Op zondag 11 juni 2017 15:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat verkeerd gelezen heb.. ik las volgens mij iets dat er extra XP voor great thows en eggs zou komen maar het is extra Xp voor throws en discoount op lucky eggs.
Maar goed, 't is nu de 11e, de 13e begint 't event.. ik kan denk ik wel die 3 10KM eieren beginnen te hatchen, zijn ze met het event klaar.
En als er dan extra XP voor het hatchen komt is dat mooi en anders is er weer ruimte voor event-eieren.
IK had wel in het verleden tekeningen van Niantic gezien waarbij er meerdere arena's in gyms waren.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:00 schreef De_Pel het volgende:
Dat mag. Ik heb, denk ik, nog altijd soort van schaamte of zo, dat ik niet de hele tijd op mijn telefoon wil kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook wel gelijk, maar op de een of andere manier blijf ik toch loeren.
Het stond inderdaad in het gelekte bericht, helaas niet in het officiele bericht, al hoop ik er natuurlijk wel op!!quote:Op zondag 11 juni 2017 15:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat stond in het bericht dat er ook extra xp komt voor egg hatch
dat is toch niet te doenquote:Op zondag 11 juni 2017 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Ik hoop dat ze de aanpassing dat je je pokemons in de gyms moet voeren/reviven laten varen.
Bij Ingress kan je op afstand je portal chargen, denk dat dit ook bij Pokemon Go gaat komen. Dit zal inderdaad de spoofers het niet moeilijker maken, maar wel de echte spelers makkelijker/eerlijker maken...quote:Op zondag 11 juni 2017 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Ik hoop dat ze de aanpassing dat je je pokemons in de gyms moet voeren/reviven laten varen.
Ik mag toch hopen dat dat geen potions en/of revives gaat kosten.. .quote:Op zondag 11 juni 2017 22:31 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Bij Ingress kan je op afstand je portal chargen, denk dat dit ook bij Pokemon Go gaat komen. Dit zal inderdaad de spoofers het niet moeilijker maken, maar wel de echte spelers makkelijker/eerlijker maken...
Uit de bronnen van de app lijkt het erop dat je bericht krijgt wanneer je gym aangevallen wordt en dat je er van afstand iets aan kan doen. We zullen zien. Ik hoop dat je uiteindelijk ook kan zien in welke gym je pokemon(s) zit(ten), net als met de keys in ingress.
Dat valt nog mee, hier hebben we acties gezien waarbij 1 persoon uit 15 of meer gyms werd gezet. Dan heb je echt iemand tegen jequote:Op zondag 11 juni 2017 22:06 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij heb ik een vijand.. ben uit een lvl 4-5 gym geshaved..![]()
Dat kost nog meer moeite dan de gym eelijk een level omhoog te vechten.
Tactiek van spoofers om de concurrentie uit te schakelen. Gebeurt met bots.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, hier hebben we acties gezien waarbij 1 persoon uit 15 of meer gyms werd gezet. Dan heb je echt iemand tegen je
Had je ook gelezen van dat geautomatiseerde systeem om gyms massaal te slopen, bijvoorbeeld op basis van username.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tactiek van spoofers om de concurrentie uit te schakelen. Gebeurt met bots.
Heh?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Had je ook gelezen van dat geautomatiseerde systeem om gyms massaal te slopen, bijvoorbeeld op basis van username.
Ongestraft anoniem mensen kutten, het is blijkbaar heel aantrekkelijk voor een soort mietige halfpsychopaten. Dat zijn dezelfde mensen die beginnen te trillen en aan hun mouwen gaan plukken als je heel hard "boeh" tegen ze roept.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heh?
Het wordt wel met de dag droeviger he... Wat is dan nog de lol er in vraag ik me af...
Je kan de hele boel gewoon wegklikken.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:27 schreef MCH het volgende:
N00bvraag, moet je alle items die je krijgt na het bezoeken van een pokestop aanklikken of is swipen en wegklikken genoeg?
Handig om te weten na een jaar spelenquote:Op zondag 11 juni 2017 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je kan de hele boel gewoon wegklikken.
quote:
Dan heb je alsnog je spulletjes gehad, kan je zien in je journal.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je moet wel wachten tot de stop items produceert. Anders sta je met lege handen terwijl de stop als bezocht is gemarkeerd
In de Italiaanse vertaling van de aankondiging van Niantic schijnt (korte tijd, want later weggehaald) 16 juni te zijn genoemd als einddatum van de huidige gyms. Vrijdag dus.quote:Op zondag 11 juni 2017 16:51 schreef SiGNe het volgende:
Ah, dan had ik het dus toch goed gelezen.. begon al aan mezelf te twijfelen
Ach ja, we zullen wel zien, net als met de gyms.
Hopelijk duurt het nog een paar dagen voor de gyms sluiten, zit nu net aan 160 coins (3 gyms waarvan 1 stabiel) dus als ik de 200 nog kan halen voor een bag-upgrade zou dat fijn zijn.
Had mijn eerste deze week bij elkaar.. (sta op het punt om lvl 26 te worden)quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
de casuals krijgen geen dragonite bij elkaar, laat staan 5
Ah, dus waarschijnlijk gaan we nu massaal 10 km eieren krijgen om dat weer een beetje binnen de perken te houden.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat stond in het bericht dat er ook extra xp komt voor egg hatch
massaal 10 km eieren met Sudowoodo en Mantine. ..quote:Op maandag 12 juni 2017 07:33 schreef avotar het volgende:
[..]
Had mijn eerste deze week bij elkaar.. (sta op het punt om lvl 26 te worden)
Nog 36 candy nodig hem vol te krijgen, dus dat duurt nog wel even...
Maar hij had Dragon Tail en Hurricane.
[..]
Ah, dus waarschijnlijk gaan we nu massaal 10 km eieren krijgen om dat weer een beetje binnen de perken te houden.
Wat positief is voor ondergetekende overigens. Heb sinds het vorige event welgeteld 2 10 km eieren gehad.
Mwa, zojuist m'n 7e Snorlax uit een ei gekregen, had er ook maar 1, nu alleen maar 5km overquote:Op maandag 12 juni 2017 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
massaal 10 km eieren met Sudowoodo en Mantine. ..
https://pokemon.gameinfo.io/en/pokemon/143-snorlaxquote:Op maandag 12 juni 2017 11:40 schreef Maickel9 het volgende:
Heb nu een Snorlax van 96% IV gekregen met Lick en Earthquake, zeker slechte moveset?
Heb daar weinig verstand van
Echt hele slechte movesets heeft Snorlax niet vind ik. Als defender maakt het weinig uit, iig. Earthquake is wel leuk tegen bijv Rhydon.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:43 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
https://pokemon.gameinfo.io/en/pokemon/143-snorlax
Voor offense redelijk oké blijkbaar, wel slechtste moveset als defence. Dat is wat ik opmaak uit de link in ieder geval.
Ik ben er benieuwd naar, helaas nog geen Snorlax te pakken gekregenquote:Op maandag 12 juni 2017 11:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt hele slechte movesets heeft Snorlax niet vind ik. Als defender maakt het weinig uit, iig. Earthquake is wel leuk tegen bijv Rhydon.
Lick is inderdaad geen sterke move, ook niet als gymdefender. Earthquake is redelijk.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:40 schreef Maickel9 het volgende:
Heb nu een Snorlax van 96% IV gekregen met Lick en Earthquake, zeker slechte moveset?
Heb daar weinig verstand van
Nog nooit Snorlax gezien.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:10 schreef Maickel9 het volgende:
[..]
Mwa, zojuist m'n 7e Snorlax uit een ei gekregen, had er ook maar 1, nu alleen maar 5km over
Oh, dan red ik 't wel.. zelfs met die en gym waar ik nu stabiel in sta (al zijn er 2 andere lage gyms in de buurt die over te nemen zijn.)quote:Op maandag 12 juni 2017 07:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de Italiaanse vertaling van de aankondiging van Niantic schijnt (korte tijd, want later weggehaald) 16 juni te zijn genoemd als einddatum van de huidige gyms. Vrijdag dus.
Unown ja, dat is ook nog een van de 3 die ik nodig heb.. vind je nergens heb ik het idee (ja, hoorde Texel op het forum, maar das een te ver van mijn bed show).. zullen wel geen nesten van zijnquote:Op maandag 12 juni 2017 14:27 schreef Blobje het volgende:
Nog 28 candy te gaan voor Ampharos. Heb nog 3 10km eieren op voorraad, dus hopelijk zit er nog een Mareep in. Miltank afgelopen week gekregen uit een ei. Daarna alleen Politoad (King's Rock) en Togetic nog. Oh ja, en Unown, maar dat wordt toch niks zonder goede tracker.
![]()
Ik krijg al een maand lang elke week 3 a 4 10km eieren. Mag niet klagen wat dat betreft.
toe maar weerquote:Op maandag 12 juni 2017 14:27 schreef Blobje het volgende:
Nog 28 candy te gaan voor Ampharos. Heb nog 3 10km eieren op voorraad, dus hopelijk zit er nog een Mareep in. Miltank afgelopen week gekregen uit een ei. Daarna alleen Politoad (King's Rock) en Togetic nog. Oh ja, en Unown, maar dat wordt toch niks zonder goede tracker.
![]()
Ik krijg al een maand lang elke week 3 a 4 10km eieren. Mag niet klagen wat dat betreft.
Jep, snap je frustratie, maar ikzelf ben blij met die 2. Aangezien ik alles vang en veel lucky eggs aanzet met evo sessies. Pidgeys gaan hard met maar 12 candy, op naar level 40 volgende maandquote:Op maandag 12 juni 2017 15:23 schreef Lothiriel het volgende:
Was weer Pidgey-Sentret festijn![]()
Die ben ik zo beu gezien, nu al
Weet ik, gebruik ik ook af en toe, maar ik wil graag m'n Pokédex vervolledigenquote:Op maandag 12 juni 2017 16:05 schreef Maickel9 het volgende:
[..]
Jep, snap je frustratie, maar ikzelf ben blij met die 2. Aangezien ik alles vang en veel lucky eggs aanzet met evo sessies. Pidgeys gaan hard met maar 12 candy, op naar level 40 volgende maand
Ook extra XP voor eieren dus... jammer dat ze de incubators niet in de aanbieding doen danquote:Celebrate the Solstices with Us!
Pokémon GO
Trainers,
With summer quickly approaching in the Northern Hemisphere and winter approaching in the Southern Hemisphere, we couldn’t think of a better way to celebrate the upcoming solstices than with a Fire-type and Ice-type Pokémon GO event.
From 1:00 P.M. PDT on June 13 to 1:00 P.M. PDT on June 20, 2017, Trainers around the world will discover more Charmander, Cyndaquil, Growlithe, Houndour, Ponyta, Swinub, Vulpix, and their Evolutions. You’ll also want to keep an eye out for Sneasel, Magmar, Cloyster, and other Fire types and Ice types!
It’s time to perfect your Poké Ball throws, Trainers! Throughout the event, you’ll receive huge XP bonuses for successfully catching Pokémon with Nice, Great, and Excellent Throws, as well as Curveballs and First Throws. Additionally, as you walk around your neighborhoods or discover new sights, you’ll earn even more XP for hatching Eggs. To help you take advantage of these awesome XP bonuses, Lucky Eggs will be 50% off in the in-game shop.
Get ready to explore the world around you—there are even more exciting updates coming your way soon!
http://pokemongolive.com/en/post/solstice2017
Je doet alsof dat een verrassing is.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:01 schreef Rabieluh het volgende:
Nou dat was weer goed verdacht, er werd getraind bij een gym, ik denk oeh leuk ff kijken wie er is. Kom ik aan, wordt net de pokemon geplaatst, niemand te zien...niemand.
Uit eigen ervaring is 10% spoofer. En dat zijn dan de zekerheidjes he. 9 van de 10 keer dat er activiteit is bij een gym tref ik ook echt iemand aan daar.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je doet alsof dat een verrassing is.
Die persoon gelijk aangegeven?quote:Op maandag 12 juni 2017 17:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring is 10% spoofer. En dat zijn dan de zekerheidjes he. 9 van de 10 keer dat er activiteit is bij een gym tref ik ook echt iemand aan daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 12 juni 2017 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die persoon gelijk aangegeven?Die van net moet ik nog doen. Stomtoevallig was ik gister een gym aan het trainen en bleek diezelfde speler daar ook bezig te zijn met die gym. Echter was er toen wel net een auto aan komen rijden en zat er ook echt iemand driftig op z'n mobiel bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die persoon kwam familie ophalen van 't strand, ik keek nog tijdje zijn kant op van, "hallon ik doe ook de pokemon", maar hij bleef naar z'n schoot turen minuten lang.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Hij deed net alsof hij je niet zag.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die van net moet ik nog doen. Stomtoevallig was ik gister een gym aan het trainen en bleek diezelfde speler daar ook bezig te zijn met die gym. Echter was er toen wel net een auto aan komen rijden en zat er ook echt iemand driftig op z'n mobiel bezig.
Die persoon kwam familie ophalen van 't strand, ik keek nog tijdje zijn kant op van, "hallon ik doe ook de pokemon", maar hij bleef naar z'n schoot turen minuten lang.
In de eerste 4 uur het meeste. Dus tussen 4 en 9.quote:Op maandag 12 juni 2017 18:44 schreef Madhouse11 het volgende:
1 uur PDT. Dus als ik goed reken heb ik vannacht tussen 4 en 5 kans op een Lapras ?
Volgens mijn berekening is het morgenavond om 10 uurquote:Op maandag 12 juni 2017 18:44 schreef Madhouse11 het volgende:
1 uur PDT. Dus als ik goed reken heb ik vannacht tussen 4 en 5 kans op een Lapras ?
Ga je een weekje naar de waddeneilanden, die worden nog wel gescandquote:Op maandag 12 juni 2017 17:11 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Weet ik, gebruik ik ook af en toe, maar ik wil graag m'n Pokédex vervolledigen![]()
Aangezien geen enkele scanner het nog doet gaat dat dus nooit lukken
Zijn vaak de eersten die ik pak bij een cluster pokemonquote:Op maandag 12 juni 2017 15:23 schreef Lothiriel het volgende:
Was weer Pidgey-Sentret festijn![]()
Die ben ik zo beu gezien, nu al
En dan? Voor de XP?quote:Op maandag 12 juni 2017 20:39 schreef SiGNe het volgende:
Morgen dus niet al teveel lopen tot 22:00... m'n 10KM eieren moeten nog 4KM maar wil pas dat ze tijdens het event uitkomen.
Ik zit in zo'n zelfde parket. Morgen tentamen en vrijdag een dossier inleveren...quote:Op maandag 12 juni 2017 21:04 schreef Lothiriel het volgende:
Ik heb woensdag een belangrijk examen, typisch weer hoor
Kan in die 10% wel in komen qua aantallen. Echter blijken die 10% helaas wel 4 tot 6 accounts pp te hebben. m.a.w. de blauwe Gyms in mijn stad die level 10 zijn bestaan voor 40 tot 60% uit spoofers.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring is 10% spoofer. En dat zijn dan de zekerheidjes he. 9 van de 10 keer dat er activiteit is bij een gym tref ik ook echt iemand aan daar.
En dat zo vlak voor de gym overhaul B)quote:Op maandag 12 juni 2017 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Woensdag vrij.
Gymoorlog uitgebroken om als dominante team de wapenstilstand in te gaan
quote:NEW LIMIT FOR DEPLOYING POKEMON OF THE SAME SPECIES AT A GYM!
A new Gym attribute has appeared: MAXSAMEPOKEMONATFORT which strongly hints that soon, Pokemon of the same species will be prevented from being deployed at gyms where their co-species defenders already sit.
This would be great news for the diversity of high-level gyms and is a very promising hint at Niantic's new focus on the gym scene. Hype!
Is nieuws van vorige maand, toch?quote:
Coolquote:
Klopt al kan ik uit dit stuk niet helemaal opmaken of het om dezelfde pokemon gaat of om pokemon van hetzelfde soort. Dan zou het helemaal omgegooid gaan worden. Maar 1 waterpokemon per Gym, 1 Dragon enz...quote:
99% zeker dat eerste..quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:09 schreef Gurian het volgende:
[..]
Klopt al kan ik uit dit stuk niet helemaal opmaken of het om dezelfde pokemon gaat of om pokemon van hetzelfde soort. Dan zou het helemaal omgegooid gaan worden. Maar 1 waterpokemon per Gym, 1 Dragon enz...
co-species... klinkt niet helemaal als same Pokémon.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:09 schreef Gurian het volgende:
[..]
Klopt al kan ik uit dit stuk niet helemaal opmaken of het om dezelfde pokemon gaat of om pokemon van hetzelfde soort. Dan zou het helemaal omgegooid gaan worden. Maar 1 waterpokemon per Gym, 1 Dragon enz...
Psies daarom twijfel ik ook hierover.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
co-species... klinkt niet helemaal als same Pokémon.
Dat er een maximum komt betekent niet automatisch dat er maar 1 per soort in mag.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:09 schreef Gurian het volgende:
[..]
Hier niks te zienquote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:16 schreef rulerofdeath het volgende:
Ah, ik zie dat de gyms leeg gemaakt worden
Event is vanaf 1 PM PDT hč. Da's vanavond pas. En volgens mij worden dan de gyms ook niet meteen geleegd?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)t_anniversary_of_pok
Op basis van alfabetische volgorde.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:20 schreef avotar het volgende:
Benieuwd hoe ze dan gaan bepalen wie er uit moet na een battle.
Of zou dat nog steeds op basis van CP zijn.
Uberhaupt benieuwd of de grote lijnen wel hetzelfde blijven.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:20 schreef avotar het volgende:
Benieuwd hoe ze dan gaan bepalen wie er uit moet na een battle.
Of zou dat nog steeds op basis van CP zijn.
Ik dacht dat ik hoog zat met magikarpquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zijn ruim 6000 Magikarps
Ik ben lvl 25 en heb m'n 2e Gyrados niet eens.
Ik sta al twee weken op nul ;') Dus hopelijk gaat het weer een beetje spannend worden, ben afgehaakt toen het te makkelijk werd om plekjes te houden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Uberhaupt benieuwd of de grote lijnen wel hetzelfde blijven.
Euhm die volg ik niet...afgehaakt toen het te makkelijk werd om erin te blijven?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik sta al twee weken op nul ;') Dus hopelijk gaat het weer een beetje spannend worden, ben afgehaakt toen het te makkelijk werd om plekjes te houden.
Ja, toen het echt nog vechten was om gyms vast te houden was het wel leuk. Dan kom je ook snel mensen tegen bij gyms, en gun je de ander af en toe wat. Maar op een gegeven moment leek het alsof blauw de moed had opgegeven. Dan zitten je pokemon daar maar een beetje en is de lol er wel af.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:41 schreef Gurian het volgende:
[..]
Euhm die volg ik niet...afgehaakt toen het te makkelijk werd om erin te blijven?
Blauw is hier hoor, geel en rood doen niets meerquote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja, toen het echt nog vechten was om gyms vast te houden was het wel leuk. Dan kom je ook snel mensen tegen bij gyms, en gun je de ander af en toe wat. Maar op een gegeven moment leek het alsof blauw de moed had opgegeven. Dan zitten je pokemon daar maar een beetje en is de lol er wel af.
Hoeveel gyms heb je daar?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blauw is hier hoor, geel en rood doen niets meer
Dus ik kan nooit meeliften
Er zijn er hier een stuk of 6 in het centrum.quote:
Team Rood uitje naar niemandslandquote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn er hier een stuk of 6 in het centrum.
Komt wel als je sterker wordt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blauw is hier hoor, geel en rood doen niets meer
Dus ik kan nooit meeliften
Vanavond zou je ze met bosjes moeten zien.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:56 schreef avotar het volgende:
Kwam daarnet wel ineens een Cindaquil tegen.
Nog nooit gezien hier in de buurt.
Ik hoop het, ik voorzie weer een polonaise aan slugma's.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vanavond zou je ze met bosjes moeten zien.
Gezelligquote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Team Rood uitje naar niemandsland
Ik denk een scout die alvast voor de troepen uitliep.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:56 schreef avotar het volgende:
Kwam daarnet wel ineens een Cindaquil tegen.
Nog nooit gezien hier in de buurt.
En dan enkel tussen 22 en 0 zeker en daarna niet meer.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vanavond zou je ze met bosjes moeten zien.
Ik vrees ervoor, van de keer ga ik dan ook naar buiten op het moment dat t begint.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan enkel tussen 22 en 0 zeker en daarna niet meer.
Tussen 23.00 en 01.00 bedoel jequote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:41 schreef SiGNe het volgende:
Hier ook... vorige keer was Larvitar alleen tussen 22:00 en 0:00 in het wild te vangen, daarna nooit meer gezien.
En het event daarvoor ook al met Chansey, na 0:00 niet meer gezien op de maps (die toen nog wel werkten)
Ik gok dat Cindaquilll het hele evenement wel te zien zijn. Lapras en Typhlosion/Charizard lijken me goede kandidaten voor de eerste paar uur.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik gok dat Cindaquilll het hele evenement wel te zien zijn. Lapras en Typhlosion/Charizard lijken me goede kandidaten voor de eerste paar uur.
Ik heb nog geluk gehad dat ik op ''een avond twee keer een Larvitar tegen kwam tijdens het event. Chansey idd toen niet gezien.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:41 schreef SiGNe het volgende:
Hier ook... vorige keer was Larvitar alleen tussen 22:00 en 0:00 in het wild te vangen, daarna nooit meer gezien.
En het event daarvoor ook al met Chansey, na 0:00 niet meer gezien op de maps (die toen nog wel werkten)
Dan ga ik toch echt gewoon lekker slapen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tussen 23.00 en 01.00 bedoel jeVoor iedereen net zoals mij weer om 22.00 voor niets op straat staat
Gebrek aan tijd vooral , eigen baas , dus weinig tijd.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hoog zat met magikarp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel niet zo raar als je je best ervoor doet; dit is bij mij bijna allemaal gevangen onderweg van en naar werk in Amsterdam. Dus als je daar dagen gaat rondwandelen kom je er wel.
[..]
Ik sta al twee weken op nul ;') Dus hopelijk gaat het weer een beetje spannend worden, ben afgehaakt toen het te makkelijk werd om plekjes te houden.
Ook in het wild, alleen erg zeldzaam.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gebrek aan tijd vooral , eigen baas , dus weinig tijd.
Komt die Gyrados ook in het wild voor of alleen door het evalueren van Magickarps ?
Hoe zit het dan met coins en dust...quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja, toen het echt nog vechten was om gyms vast te houden was het wel leuk. Dan kom je ook snel mensen tegen bij gyms, en gun je de ander af en toe wat. Maar op een gegeven moment leek het alsof blauw de moed had opgegeven. Dan zitten je pokemon daar maar een beetje en is de lol er wel af.
Het begint om 1 PM PDT, en dat is 22:00 uur Nederlandse tijd. Vorige keer dacht iemand dat dat 21:00 uur hier was, maar die was de zomertijd vergeten toenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tussen 23.00 en 01.00 bedoel jeVoor iedereen net zoals mij weer om 22.00 voor niets op straat staat
Dratini's destijds ook massaal in het begin, daarna nauwelijks meerquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom je dan een beetje in de buurt van die Magikarp-medaille?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:40 schreef DarkY.NL het volgende:
zit hier op 1718 karpers gezien iets in de 1600 gevangen, 12 evolved volgens mij en 2 wild gevangen. En nog bijna 2400 candy over (wacht al tijdje op de nieuwe moveset).
En hoop dat het om 10 uur is, en niet 11
Vorige keer barstte het kwart over tien los ofzo. De oude spawns moeten eerst nog vervangen worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:13 schreef Piperidine het volgende:
Dus vanavond om 22:00 moet ik een rondje lopen?
Zal het verschil dan echt zo groot zijn? Ben daar echt benieuwd naarquote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vorige keer barstte het kwart over tien los ofzo. De oude spawns moeten eerst nog vervangen worden.
Yup!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:32 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zal het verschil dan echt zo groot zijn? Ben daar echt benieuwd naar
Klopt ook niet hoor, hij bedoelde candy. Wat gebruiken jullie eigenlijk om plaatjes te linken. Is daar een handig appje voor?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hoog zat met magikarp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel niet zo raar als je je best ervoor doet; dit is bij mij bijna allemaal gevangen onderweg van en naar werk in Amsterdam. Dus als je daar dagen gaat rondwandelen kom je er wel.
[..]
Ja, Ursaring is een baas tegen Blissey en snorlax.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:15 schreef Renesite het volgende:
Ursaring is tegenwoordig mijn vaste aanvalpokémon. Fijn ding is het
Jeemig, bijna 3X zoveel als ik, ik heb er 721 gevangen en 775 gezien.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:59 schreef Schanulleke het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De verhouding is ongeveer gelijk.
Moet van de ratjes er nog ongeveer 20 meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |