Er zijn zoveel niet snuggere mensen, de 'je bent welkom generatie'. Toch verdienen ze het niet, Merkel zegt wir schaffen das maar zij heeft nog niet éen piemol aangeraakt om de druk van de ketel af te halen.quote:
Merkel word nog niet verkracht al geeft ze er geld op de koop bij toe. Om Silvio Berlusconi's woorden te gebruiken, Merkel heeft een onneukbare dikke kont.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:39 schreef perezoso het volgende:
[..]
Er zijn zoveel niet snuggere mensen, de 'je bent welkom generatie'. Toch verdienen ze het niet, Merkel zegt wir schaffen das maar zij heeft nog niet éen piemol aangeraakt om de druk van de ketel af te halen.
Als je het verschil niet ziet, dan zijn we snel uitgeluld. Maar als ik autochtonen statenloos kon maken dan deed ik het even snel. Helaas mag dat niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat zie ik nooit iemand bepleiten als maatregel voor onze roomblanke autotochtone aanranders. Hoe komt dat toch dat als er iemand met een kleurtje in het doel is zoveel mensen opeens de rechtstaat buiten werking willen stellen en de meest extreme dingen gaan roepen?
Als ik mij misdraag in een ander land miep ik ook niet als ik de grens over gezet word.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat zie ik nooit iemand bepleiten als maatregel voor onze roomblanke autotochtone aanranders. Hoe komt dat toch dat als er iemand met een kleurtje in het doel is zoveel mensen opeens de rechtstaat buiten werking willen stellen en de meest extreme dingen gaan roepen?
Vreemd. Ik zo vaak.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat zie ik nooit iemand bepleiten als maatregel voor onze roomblanke autotochtone aanranders.
Wat -_-_- zegt is natuurlijk ook je reinste onzin. Bij een autochtone dader wordt ook geregeld gepleit voor het ophangen aan de hoogste boom. Maar er happen wel weer wat mensen inclusief wij beiden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Omdat er van een vluchteling een zekere mate van dankbaarheid wordt verwacht. Zie het zo: als jij morgen de slachtoffers van een ploflimaanslag laat overnachten, omdat ze nergens anders meer heen kunnen die nacht en ze jatten al je waardevolle spullen, dan voel je je waarschijnlijk nog net wat kutter dan wanneer het was gebeurd bij een normale inbraak. Er is namelijk een element van verraad. Oh en volgens mij is er laatst nog een blanke taxichauffeur bijna gelyncht voor alleen nog maar fappen in de buurt van een speeltuin.
Verkrachters mogen ze wat mij betreft op een groot eiland dumpen ongeacht welk kleurtje of cultuurtje ze hebben. Kunnen ze daar mooi los op elkaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet, dan zijn we snel uitgeluld. Maar als ik autochtonen statenloos kon maken dan deed ik het even snel. Helaas mag dat niet.
Dat is waar, en deels vergelijkbaar. Maar er is wel een belangrijk verschil: Het de Noordzee opsturen, al dan niet in een lek bootje, of met betonnen sloffen (zoals in een intussen verwijderde reactie werd bepleit) wordt in veel gevallen ongetwijfeld gesuggereerd vanwege de associatie met de gammele bootjes waarop vluchtelingen/migranten proberen naar Europa te komen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat niet direkt. Wel vergelijkbare termen als "Ophangen aan zijn ballen" etc. Echt.
Jij wel vermoedelijk. Met het door de PVV gesteunde kabinet mochten de 'hard aanpakken'-roepers van de VVD zich justitie en veiligheid toeeigenen. Die zijn dus geheel verantwoordelijk voor het huidige functioneren van politie en justitie. De IND is zelfs nog langer in bekwame rechtse handen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep. En dat wordt alleen maar erger als de rara terroristen, ex-commies, greenpeace activisten en krakers van GL aan de macht komen.
Serieus, hebben we hier voor gestemd?
dat hard aanpakken heeft uiteindelijk alleen maar invloed op verkeersovertredingenquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij wel vermoedelijk. Met het door de PVV gesteunde kabinet mochten de 'hard aanpakken'-roepers van de VVD zich justitie en veiligheid toeeigenen. Die zijn dus geheel verantwoordelijk voor het huidige functioneren van politie en justitie. De IND is zelfs nog langer in bekwame rechtse handen.
Beetje raar om dan te stellen dat het nog erger zou worden met GL erbij. Als je nou nog niet door hebt dat de VVD alleen maar huichelt dat ze minder immigratie willen dan zal het kwartje in de toekomst ook niet meer vallen. Als je nou nog niet door hebt dat die 'hard aanpakken'-roepers alleen maar roepen en te incompetent zijn om ook maar iets aan te pakken laat staan hard, dan is het niet GL dat je moet vrezen.
Dat laatste daar zou ik maar niet op rekenen die krijgt straks gewoon een huis en uitkering.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voelde gewoon walging toen ik vanmiddag dit bericht las. Vooral vanwege de stuitende laksheid van de politie in deze zaak. Deze dader had allang opgepakt moeten worden en had, na het uitzitten van zijn straf, dit land moeten worden uitgezet.
Het is ronduit misselijkmakend dat het slachtoffer zich zelf in allerlei bochten heeft moeten wringen om meerdere malen de dader op een presenteerblaadje aan te bieden bij de politie. Het is ronduit schrijnend hoe incapabel de politie in Nederland is. Op het hoogste niveau zouden koppen moeten rollen vanwege deze gebeurtenis.
En om het allemaal nog triester te maken dan het al is, heeft het stuk stront in de tussentijd ook nog een verblijfsvergunning gekregen. Terwijl de autoriteiten hadden kunnen weten, nee: moeten weten, dat het een nietsontziende verkrachter is. Het is toch werkelijk te hopen dat ze deze man straks effectief Nederland uit weten te werken.
Dat is dus verboden door amnesty en het hof van de rechten van de mens en meer van dat soort onzinquote:Op woensdag 7 juni 2017 22:03 schreef Straatcommando. het volgende:
En voor dit soort stukken ongedierte moet het mogelijk zijn de verblijfsvergunning in te trekken en ze in vreemdelingendetentie te gooien net zo lang tot zijn thuisland meewerkt. Dat het dat niet zit ie gewoon tot aan z'n dood vast als ongewenst vreemdeling. Daahaag.
Nederland doet ook echt werkelijk geen fuck om het immigratie beleid te verbeterenquote:Op woensdag 7 juni 2017 08:33 schreef Twiitch het volgende:
Na wederom de politie te hebben benaderd, werd de man in februari opgepakt. In de tussentijd heeft Mohammed M. een verblijfsvergunning gekregen.
Dit haal je dan binnen, zitten nog in de fucking asielprocedure en slaan al aan het verkrachten. Dan ben je gewoon echt een submens
Dit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voelde gewoon walging toen ik vanmiddag dit bericht las. Vooral vanwege de stuitende laksheid van de politie in deze zaak. Deze dader had allang opgepakt moeten worden en had, na het uitzitten van zijn straf, dit land moeten worden uitgezet.
Het is ronduit misselijkmakend dat het slachtoffer zich zelf in allerlei bochten heeft moeten wringen om meerdere malen de dader op een presenteerblaadje aan te bieden bij de politie. Het is ronduit schrijnend hoe incapabel de politie in Nederland is. Op het hoogste niveau zouden koppen moeten rollen vanwege deze gebeurtenis.
En om het allemaal nog triester te maken dan het al is, heeft het stuk stront in de tussentijd ook nog een verblijfsvergunning gekregen. Terwijl de autoriteiten hadden kunnen weten, nee: moeten weten, dat het een nietsontziende verkrachter is. Het is toch werkelijk te hopen dat ze deze man straks effectief Nederland uit weten te werken.
NOS laat wel vaker informatie achter dat niet in haar plaatje past.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:16 schreef Rockefellow het volgende:
Geen woord over de verblijfsvergunning bij de NOS.
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:16 schreef Rockefellow het volgende:
Geen woord over de verblijfsvergunning bij de NOS.
Bullshit. Altijd dat gejank over dat de "linksche staatsschmedia" dingen niet zou benoemen. Praat die onzin toch niet na, lees zelf en vorm je eigen mening:quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:34 schreef Physsic het volgende:
[..]
NOS laat wel vaker informatie achter dat niet in haar plaatje past.
http://nos.nl/artikel/217(...)zo-laat-ingreep.htmlquote:Verblijfsstatus
Het slachtoffer in Hoorn hoopt intussen dat haar belager zijn verblijfsstatus kwijtraakt. Zijn verblijfsvergunning werd in november verlengd, een maand nadat ze door hem was aangerand.
Ze hoopt dat de wet zo in elkaar zit dat de status kan worden afgenomen als iemand een ernstig misdrijf blijkt te hebben gepleegd. De advocaat van M. wil niet reageren op de zaak.
Uitgezet? Dan kan alleen als hij voor 1 jaar onherroepelijk word veroordeeld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:02 schreef DKS het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als die lui uitgezet worden? Worden ze dan op onze kosten teruggevlogen naar land van herkomst of hoe werkt dat?
Raar beleid inderdaad. Dus als jij als burger denkt dat iemand hier illegaal is kun je eigenlijk niets doen dus?quote:Op donderdag 8 juni 2017 07:36 schreef DeBranderMan het volgende:
[..]
Uitgezet? Dan kan alleen als hij voor 1 jaar onherroepelijk word veroordeeld.
En stel dat het gebeurt. Dan gaat hij naar detentie van Dienst Terugkeer&Vertrek. Dan word toenadering met de Somische overheid gezocht om zijn terugkeer te regelen. Als de Somalische overheid zegt: "donder op, wij willen geen criminelen".
Dan staat die, met behulp van wat regressief links deugd-asieladvocaat, na maximaal om en nabij 18 maanden weer op straat in Nederland.
Illegaal.
Kut beleid. Mongolen van links maken dit mogelijk.
Nee. Rechten van de mens, vluchtelingen verdragen en meer van zulks wat gewoon maar eens eenzijdig opgezegd moet worden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 07:55 schreef DKS het volgende:
[..]
Raar beleid inderdaad. Dus als jij als burger denkt dat iemand hier illegaal is kun je eigenlijk niets doen dus?
Eigenlijk wel, zonder papieren zullen ze sneller in de kleine criminaliteit komen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:18 schreef DeBranderMan het volgende:
[..]
Nee. Rechten van de mens, vluchtelingen verdragen en meer van zulks wat gewoon maar eens eenzijdig opgezegd moet worden.
Inheemse mensen en Nederlandse paspoorthouders eerst beschermen.
Alsof hij wel spoort, het is niet haar schuld.quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een jonge[?] vrouw van 23, die alleen om 4u de kroeg uit komt rollen, en bij de eerste de beste die zich aandient wegens 'best vriendelijk' mee-lift op haar eigen fiets, spoort niet.
Het is hooguit wat naïef maar dat geeft zo'n smerig stuk vreten nog niet het recht om haar gewelddadig te verkrachten.!quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een jonge[?] vrouw van 23, die alleen om 4u de kroeg uit komt rollen, en bij de eerste de beste die zich aandient wegens 'best vriendelijk' mee-lift op haar eigen fiets, spoort niet.
Was je erbij?quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:34 schreef DKS het volgende:
[..]
Alsof hij wel spoort, het is niet haar schuld.
Ik ben het met je eens dat dat wijf echt ontzettend dom en naïef gehandeld heeft maar dan nog hoef je daar geen gebruik of misbruik van te maken, zo simpel is het.quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Was je erbij?
Dit verhaaltje slaat gewoon nergens op. De logica is ver te zoeken. Maar de domheid van 'het slachtoffer' moet en zal verdedigd worden!
Als ik erbij was geweest had ik hem zelf wel een paar luppen voor z'n smoel gegeven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Was je erbij?
Dit verhaaltje slaat gewoon nergens op. De logica is ver te zoeken. Maar de domheid van 'het slachtoffer' moet en zal verdedigd worden!
Dat was al mijn eerste gedachte, waarom een taxi bellen als je een fiets hebt staan? En om Euro's te besparen toch met de fiets, als iemand aanbiedt voor je te rijden. Ze was zat, maar had toch beseft dat fietsen in deze toestand niet mogelijk was, waarschijnlijk was dat het moment dat de haar fiets weer op slot deed en de taxi belde. En toen kwam de barmhartige Sameritaan geile bosneger...quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:40 schreef DKS het volgende:
[..]
Misschien was ze zat, dan laat je gezonde verstand je wel eens in de steek.
Zoiets denk ik ook. En daarbij zijn Somaliërs vervelende opdringerige mannetjes die geen nee accepteren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:52 schreef Toga het volgende:
[..]
Dat was al mijn eerste gedachte, waarom een taxi bellen als je een fiets hebt staan? En om Euro's te besparen toch met de fiets, als iemand aanbiedt voor je te rijden. Ze was zat, maar had toch beseft dat fietsen in deze toestand niet mogelijk was, waarschijnlijk was dat het moment dat de haar fiets weer op slot deed en de taxi belde. En toen kwam de barmhartige Sameritaan geile bosneger...
Het moge duidelijk zijn dat deze omstandigheden het verkrijgen van een verblijfsvergunning zou moeten blokkeren, maar die hoop heb ik al opgegeven.
Wat leven we toch in een mooi land, waar vrouwen tot 4 uur in de nacht alleen in de kroeg kunnen zitten en dan naar huis kunnen fietsen zonder dat er iets gebeurd, althans ik wou dat we in zo'n land leefden. Ze is naïef, maar neemt niet weg dat het niet haar fout is, als zij tot 4 uur in de nacht alleen in een café wilt zitten is dat haar keuze.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat kan zijn. Maar zo zijn er ook Nederlandse snitjes die het geen fuck kan schelen als ze maar 'gratis' een ritje naar huis kunnen krijgen. Ze zitten niet voor niks tot 4 uur ALLEEN in de kroeg!
Ik merkte het op tijdens een item in het journaal. Geen onzin dus.quote:Op donderdag 8 juni 2017 06:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Bullshit. Altijd dat gejank over dat de "linksche staatsschmedia" dingen niet zou benoemen. Praat die onzin toch niet na, lees zelf en vorm je eigen mening:
[..]
http://nos.nl/artikel/217(...)zo-laat-ingreep.html
Het GroenLinks-denken viert niet alleen hoogtij in POL, maar ook bij diverse overheidsinstanties. Klaver ziet het letterlijk als de verantwoordelijkheid van Nederland om hier nog veel meer "vluchtelingen" op te vangen. Het liefst zou hij ze zelf ophalen. Als andere landen minder doen, moet Nederland van Klaver méér doen en is hun tekortkoming ineens *onze* verantwoordelijkheid. Zo geschift is deze GroenLinks-voorman....quote:Op donderdag 8 juni 2017 02:14 schreef FYazz het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, GroenLinks staat echt te springen om nog meer oorlog en getraumatiseerde mensen. Ze juichen IS nog net niet aan...
Zonder dollen: Het probleem én de oplossing ligt natuurlijk niet bij Groenlinks en zij stelt (terecht) dat deze ligt bij de EU en VN en dat deze hebben zitten slapen de afgelopen jaren.
Alleen grenzen dicht, maar wel vanuit Westen corrupte regimes steunen, schimmige deals sluiten en wapens leveren heeft geen zin. Net als iedereen proberen op te vangen in Europa, heeft ook geen zin.
Oplossing ligt ergens in het midden, maar zolang de belangen te groot zijn en wij burgers geen front vormen (maar elkaar steeds beschuldigen) gaat er niets veranderen.
Somaliërs zijn trouwens wat mijn werkervaring betreft zeer slecht geïntegreerd (en doen hier ook minder moeite voor). Taalproblemen, slechte hygiëne en hondonvriendelijk (laatste is geen integratie-eis natuurlijk, maar wel erg onhandig in Nederland met al die doggo-lovers)
Nee, het goedpraten van een poging tot verkrachting en zoveel mogelijk schuld in de schoenen van het slachtoffer schuiven getuigt van logica.quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Was je erbij?
hoe is het eigenlijk met die baasquote:Op woensdag 7 juni 2017 12:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Merkel word nog niet verkracht al geeft ze er geld op de koop bij toe. Om Silvio Berlusconi's woorden te gebruiken, Merkel heeft een onneukbare dikke kont.
Koning van Lalaland.quote:
oh gezelligquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Koning van Lalaland.
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt de verkrachting niet goedgepraat en wordt er ook nergens beweerd dat vrouwen niet gewoon over straat zouden moeten kunnen zonder verkracht te worden. We leven alleen niet in een ideale wereld en de kat op het spek binden op zo'n manier is gewoon tyfusdom.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nee, het goedpraten van een poging tot verkrachting en zoveel mogelijk schuld in de schoenen van het slachtoffer schuiven getuigt van logica.
Alsof die meid niet beseft dat de keuze die ze maakte een onverstandige was.
Alsof een oversekst vrouwenhatend varken zoals de dader ook maar een aanleiding hoeft te hebben om een vrouw te verkrachten.
Ik lees ze ook en ik ben er ook bang voor. Pleit voor een lichte verstandelijke handicap (zoals -vast heel erg dat ik het zeg- bijna elke Somali die ik ooit ben tegengekomen, ik kan me er drie herinneren die normaal begaafd waren en dan reken ik Ayaan Hirsi Ali mee) en wil dus verminderd toerekeningsvatbaar verklaard worden, is desondanks heel berekenend bezig geweest met die telefoon en zijn verhaaltjes. En oh ja, het was de alcohol maar dat zal ie nooit meer doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:30 schreef MadameMossel het volgende:
Ik lees de tweets van Saskia Belleman. Ik denk dat dit stuk stront er best goed vanaf gaat komen.
Ze zouden bij de bepaling van al dan niet geestelijk gehandicapt naar het gemiddelde IQ van de groep waarvan iemand vandaan komt moeten kijken. Stel dat je licht geestelijk gehandicapt bent met een IQ van 85. Er zijn groepen in de Nlse samenleving waarbij dat gemiddeld is, wat de helft van die groep automatisch verminderd toerekeningsvatbaar maakt. Stel voor die groepen dan zwakzinnigheid op een IQ van 60 of zo.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik lees ze ook en ik ben er ook bang voor. Pleit voor een lichte verstandelijke handicap (zoals -vast heel erg dat ik het zeg- bijna elke Somali die ik ooit ben tegengekomen, ik kan me er drie herinneren die normaal begaafd waren en dan reken ik Ayaan Hirsi Ali mee) en wil dus verminderd toerekeningsvatbaar verklaard worden, is desondanks heel berekenend bezig geweest met die telefoon en zijn verhaaltjes. En oh ja, het was de alcohol maar dat zal ie nooit meer doen.
Edit: Overigens kan ie het land pas uitgezet worden als ie drie of meer jaar krijgt, en dat krijgt hij dus niet.
Ik denk het ook. Ze weten precies wat ze moeten zeggen. En de naïeve rechter tuint er vast wel in.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:30 schreef MadameMossel het volgende:
Ik lees de tweets van Saskia Belleman. Ik denk dat dit stuk stront er best goed vanaf gaat komen.
Als ik lees wat zij tweet aan uitspraken van Mohammed, dan heeft die Mohammed het nog net helemaal begrepen wat hij fout gedaan heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:15 schreef Qarrad het volgende:
Het wordt nog erger: de politie belde nog een keer aan bij de dader, die toen wel open deed, maar mocht omdat de rechter-commissaris niet aanwezig was geen huizoeking verrichten om de telefoon van het slachtoffer te zoeken.
Daarna lieten ze na om die toestemming voor een huiszoeking alsnog te krijgen. Ook misten ze eventjes dat de buurman de telefoon in zijn tuin vond. Toen de politie aanbelde had de dader deze namelijk uit het raam gegooid. De buurman bracht de telefoon netjes naar de politie. Die het verband niet legde![]()
Pas nadat het slachtoffer wéér de politie benaderde werd de dader aangehouden en werd DNA afgenomen.
Om je kapot te schamen.
Edit: verslag rechtszaak via Twitter hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |