abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171516870
quote:
Vrouw lokt ’aanrander’ in de val

Hoorn - Een 28-jarige vrouw uit Hoorn heeft een Somalische asielzoeker die ervan wordt verdacht haar op gewelddadige wijze te hebben aangerand en bijna gewurgd zelf met een geniale list opgespoord.

Aan de aanrandingszaak is nauwelijks ruchtbaarheid gegeven. Het incident vond plaats in oktober. Een week na de nachtelijke aanval op de vrouw kon ze de politie al vertellen waar haar belager woonde. Hij had haar telefoon gestolen en via een app was te zien waar die zich bevond.

De man bleek bovendien op een chatsite actief naar vrouwen op zoek te zijn. Daar gebruikte hij haar profiel voor, zodat hij gesprekken kon voeren met biseksuele of lesbische vrouwen.

Toen de vrouw uit Hoorn zich in december voordeed als een andere vrijgezelle vrouw, hapte de Somaliër toe en stuurde haar een selfie. De Hoornse herkende haar aanvaller meteen.

Na wederom de politie te hebben benaderd, werd de man in februari opgepakt. In de tussentijd heeft Mohammed M. een verblijfsvergunning gekregen.

Justitie bevestigt de rol van de vrouw bij de arrestatie en zegt dat er een volledige dna-match is.
Bron

Snel gehandeld van de politie, in oktober al kunnen zeggen waar je dader woont en in februari is de man opgepakt, natuurlijk afvragend of hij in die periode niet meer slachtoffers heeft gemaakt.

Zou zijn verblijfsvergunning nu ingetrokken worden en na het uitzitten van zijn celstraf voldoen van zijn taakstraf teruggestuurd worden naar Somalië? :')
pi_171516897
Snel gehandeld van de politie? Die vrouw heeft het adres en alle gegevens erbij gegeven.
pi_171516902
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:10 schreef Murdera het volgende:
Snel gehandeld van de politie? Die vrouw heeft het adres en alle gegevens erbij gegeven.
Vanuit mij was het sarcasme. :P
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:12:05 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171516916
Dit gaat nergens meer over.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_171516938
Deze gast kunnen ze tijdens een reddingsactie in zo'n gammel bootje stoppen.
pi_171516945
Deze vrouw _O_
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:32:27 #7
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_171517044
Goh, hoe komt het toch dat mensen nauwelijks vertrouwen hebben in de politie?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:33:09 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171517051
Na wederom de politie te hebben benaderd, werd de man in februari opgepakt. In de tussentijd heeft Mohammed M. een verblijfsvergunning gekregen.

Dit haal je dan binnen, zitten nog in de fucking asielprocedure en slaan al aan het verkrachten. Dan ben je gewoon echt een submens :')
pi_171517077
Verblijfsvergunning intrekken? Ben jij mal deze kansenparel is een aanwinst voor onze maatschappij.!
pi_171517114
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Deze vrouw _O_
Knap ja, lijkt mij geestelijk zeer zwaar om met je aanrander geconfronteerd te worden, en zij moest het wel anders liep hij nu nog vrij.
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:38:03 #11
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_171517126
quote:
De politie loopt jaarlijks honderdduizenden aangiftes mis, omdat slachtoffers van misdrijven niet naar de politie stappen. Ze denken dat er toch niets met hun aangifte gebeurt.

Politie en justitie stellen al jaren dat Nederland veiliger wordt, omdat er steeds minder aangiftes binnenkomen. Maar uit een recent verschenen stuk van het ministerie van Veiligheid en Justitie blijkt dat die daling deels is te wijten aan aangiftemoeheid onder burgers.
http://www.ad.nl/binnenla(...)a-misdrijf~a5fa7a95/

Nog een paar decennia en we kunnen de politie opheffen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:41:23 #12
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_171517166
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:38 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk prioriteiten.
pi_171517180
Op zaterdag 15 oktober verlaat de jonge vrouw rond vier uur ’s ochtends een kroeg in Hoorn. Ze wil voor de veiligheid met een taxi naar huis, maar checkt eerst of haar fiets op het Kerkplein nog wel op een goede plek staat en op slot zit. Dan benadert een donkere man haar. „Hij vroeg in gebrekkig Nederlands of hij me naar huis kon brengen op mijn fiets. Ik had inmiddels al wel een taxi gebeld, maar zegde die af.” De Somalische man oogt vriendelijk.
http://www.telegraaf.nl/reportage/article28325240.ece

Nee hè. :|W

De Hoornse springt achterop op haar eigen fiets. Als de man de verkeerde kant op fietst, wordt ze angstig. Hij zei: ,,Mijn haus, mijn haus!" Esmée springt van de fiets. Ze belt snel weer met de bevriende taxichauffeur en haar hart slaat op hol. ,,Help, help! Sint Jozefstraat!", hoort de chauffeur haar gillen door de telefoon.

Net als Esmée 112 wil bellen, krijgt ze een keiharde klap van achteren op de zijkant van haar hoofd. ,,Even later werd ik wakker in de bosjes. Mijn jas was uitgetrokken en hij had zijn hand op mijn keel. Het enige wat ik nog weet is dat hij enorm sterk was. Ik kon niks. Ik lag te gorgelen en wist zeker: ik ga dood."
Inmiddels is de taxichauffeur gearriveerd. In zijn spiegels ziet hij hoe Esmée in paniek komt aanrennen. ,,Ik wist me kennelijk los te rukken." De chauffeur brengt haar naar huis.

Esmée begint aan tafel te huilen. Haar moeder legt een arm om haar nek en snikt mee. ,,Ze zat ineens naast mijn bed. Het beeld zal ik nooit vergeten: een totaal verwilderd mens met bladeren en klodders sperma in het haar. Mensonterend", zegt moeder. Ze vervolgt. ,,Mijn dochter was in shock en had de doodsangst in de ogen. Die man heeft in een paar minuten tijd haar leven kapotgemaakt."
pi_171517204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:42 schreef Loekie1 het volgende:
Op zaterdag 15 oktober verlaat de jonge vrouw rond vier uur ’s ochtends een kroeg in Hoorn. Ze wil voor de veiligheid met een taxi naar huis, maar checkt eerst of haar fiets op het Kerkplein nog wel op een goede plek staat en op slot zit. Dan benadert een donkere man haar. „Hij vroeg in gebrekkig Nederlands of hij me naar huis kon brengen op mijn fiets. Ik had inmiddels al wel een taxi gebeld, maar zegde die af.” De Somalische man oogt vriendelijk.

De Hoornse springt achterop op haar eigen fiets. Als de man de verkeerde kant op fietst, wordt ze angstig. Hij zei: ,,Mijn haus, mijn haus!" Esmée springt van de fiets. Ze belt snel weer met de bevriende taxichauffeur en haar hart slaat op hol. ,,Help, help! Sint Jozefstraat!", hoort de chauffeur haar gillen door de telefoon.

Net als Esmée 112 wil bellen, krijgt ze een keiharde klap van achteren op de zijkant van haar hoofd. ,,Even later werd ik wakker in de bosjes. Mijn jas was uitgetrokken en hij had zijn hand op mijn keel. Het enige wat ik nog weet is dat hij enorm sterk was. Ik kon niks. Ik lag te gorgelen en wist zeker: ik ga dood."
Inmiddels is de taxichauffeur gearriveerd. In zijn spiegels ziet hij hoe Esmée in paniek komt aanrennen. ,,Ik wist me kennelijk los te rukken." De chauffeur brengt haar naar huis.

Esmée begint aan tafel te huilen. Haar moeder legt een arm om haar nek en snikt mee. ,,Ze zat ineens naast mijn bed. Het beeld zal ik nooit vergeten: een totaal verwilderd mens met bladeren en klodders sperma in het haar. Mensonterend", zegt moeder. Ze vervolgt. ,,Mijn dochter was in shock en had de doodsangst in de ogen. Die man heeft in een paar minuten tijd haar leven kapotgemaakt."

[ Bericht 0% gewijzigd door MadameMossel op 07-06-2017 09:18:34 ]
pi_171517238
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:38 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Tja ik wilde een tijd terug aangifte doen van bedreiging. De politie had de verdachte al te pakken nav mijn telefoontje. Raden ze me alsnog af om aangifte te doen.
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:49:43 #16
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171517242
Donder nou toch eens op met die kansloze Somaliërs.
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:51:22 #17
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171517256
Waarom kan de politie niet zelf dit opsporingswerk uitvoeren?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:55:51 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171517298
Gewoon uitzetten dit soort uitschot. Het is dead weight, je hebt niks aan die mensen hier, ze kosten alleen maar geld en veroorzaken alleen maar overlast.
pi_171517321
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:51 schreef Red_85 het volgende:
Waarom kan de politie niet zelf dit opsporingswerk uitvoeren?
Omdat misdaden door de gekleurde medemens een lage prioriteit heeft om het beeld in stand te kunnen houden dat er niets aan de hand is?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_171517351
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:46 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Wat superdom en naïef.
Echt joh, het eerste wat je denkt bij het lezen van dit artikel is dat die meid dom en naïef is?
pi_171517354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon uitzetten dit soort uitschot. Het is dead weight, je hebt niks aan die mensen hier, ze kosten alleen maar geld en veroorzaken alleen maar overlast.
En wat gebeurt er als die lui uitgezet worden? Worden ze dan op onze kosten teruggevlogen naar land van herkomst of hoe werkt dat?
misunderstood
pi_171517375
quote:
15s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:01 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Echt joh, het eerste wat je denkt bij het lezen van dit artikel is dat die meid dom en naïef is?
Uhm nee uiteraard allereerst heel erg voor die meid en een ontzettende faal van de politie maar ik vind het ook wel erg naïef om bij een vreemde achterop te springen. Neemt niet weg dat het uiteraard niet haar eigen schuld is dat nooit.

Misschien had ik het net iets anders moeten verwoorden en niet zo kort door de bocht.
pi_171517424
Kan zomaar tot een lage straf leiden omdat slachtoffer te naief heeft gehandeld midden in de nacht.
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:10:17 #24
22565 asco
Los in deze tent
pi_171517447
Dit land, deze tijd. Kansloos.
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:12:34 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171517476
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:02 schreef DKS het volgende:

[..]

En wat gebeurt er als die lui uitgezet worden? Worden ze dan op onze kosten teruggevlogen naar land van herkomst of hoe werkt dat?
Kosten vliegticket heb ik er graag voor over om van deze nietsnutten af te komen. Schijntje vergeleken bij ze hier te huisvesten op kosten van de staat. Want werken gaan deze schooiers echt niet doen in Nederland
pi_171517494
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Kosten vliegticket heb ik er graag voor over om van deze nietsnutten af te komen. Schijntje vergeleken bij ze hier te huisvesten op kosten van de staat. Want werken gaan deze schooiers echt niet doen in Nederland
Maar je weet dus niet of dat ook echt gebeurd?
misunderstood
pi_171517537
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:14 schreef DKS het volgende:

[..]

Maar je weet dus niet of dat ook echt gebeurd?
Ik weet niet hij heeft ondertussen al wel een verblijfsvergunning. Weet niet of ze die afnemen.
pi_171517539
Met dank aan 'crimefighter' Fred Teeven, Ivo- euh hard euh aanpakken- Opstelten en Ard -sorry- Van der Steur. Vis begint te rotten aan de kop.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:21:09 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171517574
Maar serieus: mensen die tijdens hun asielvraag al de fout in gaan, dat moet toch heel simpel zijn. Antwoord moet zijn 'nee, je mag hier niet blijven, zoek het verder maar uit'. Zeker Somalische en Eritrese jongemannen die toch al misbruik proberen te maken van het asielrecht terwijl ze helemaal geen vluchteling oid zijn, maar gewoon hier hun handje komen ophouden.
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:22:20 #30
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171517591
quote:

[..]

Middenin de nacht bij een onbekende amper Nederlands sprekende neger achterop springen 'omdat hij er vriendelijk uitziet' vind ik wel dom en naïef ja.
pi_171517630
quote:

[..]

Ja zo werkt dat. De meeste landen accepteren echter geen speciale vluchtelingen vluchten dus moeten ze meevliegen met normale vluchten. Een beetje trammelant maken en de vliegtuigmaatschappijen willen ze dan niet meer hebben, omdat ze dan normale klanten verliezen. Dan kun je bijna oneindig hier blijven.
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:26:34 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171517644
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ja zo werkt dat. De meeste landen accepteren echter geen speciale vluchtelingen vluchten dus moeten ze meevliegen met normale vluchten. Een beetje trammelant maken en de vliegtuigmaatschappijen willen ze dan niet meer hebben, omdat ze dan normale klanten verliezen. Dan kun je bijna oneindig hier blijven.
Gewoon paar grote detentiekampen inrichten in de polder en ze daar allemaal interneren op water en brood en harde arbeid. Kijken hoe snel ze terug willen naar huis.
pi_171517656
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus eenmaal hier krijg je ze nooit meer weg?
misunderstood
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:29:33 #34
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171517676
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:27 schreef DKS het volgende:

[..]

Je moet daarom zorgen dat ze niet eens binnenkomen. Dus zorgen voor stevige buitengrenzen van de EU. Stoppen met Afrikanen in bootjes naar Italie en Griekenland brengen bijvoorbeeld.
pi_171517685
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Gewoon paar grote detentiekampen inrichten in de polder en ze daar allemaal interneren op water en brood en harde arbeid. Kijken hoe snel ze terug willen naar huis.
Dat mag weer niet van de EU. Er moet een open deur in het kamp zitten. Die dude in Hongarije heeft het slim gedaan door die deur neer te zetten tegen een Servische grenspost die de mensen niet doorlaat, maar Nederland gaat en kan dat niet doen.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:27 schreef DKS het volgende:

[..]

De echte ettertjes niet nee. We hebben een systeem dat hondsbrutaal gedrag beloond.
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:31:41 #36
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171517700
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dat mag weer niet van de EU. Er moet een open deur in het kamp zitten. Die dude in Hongarije heeft het slim gedaan door die deur neer te zetten tegen een Servische grenspost die de mensen niet doorlaat, maar Nederland gaat en kan dat niet doen.

[..]

De echte ettertjes niet nee. We hebben een systeem dat hondsbrutaal gedrag beloond.
Dan maak je maar een wet die regelt dat asielzoekers die strafbare feiten plegen geïnterneerd kunnen worden.

En een deur naar een omheinde binnenplaats, mag dat wel? Maas in de wet wellicht ;)
pi_171518022
Dit is zeker alleen in Nederland?
Of werkt het ook zo in landen als Spanje en Frankrijk enzovoort?
misunderstood
pi_171518024
Volgens GS vond deze kansenparel IS ook leuk op facebook. Onze asielprocedure en politie zijn echt instituten om trots op te zijn.
pi_171518178
quote:

[..]

Niet het eerste, tot ik las dat ze hem haar wel naar huis liet brengen. Ik vind dit naïef, maar ik heb dan al eerder dit soort dingen meegemaakt en gun daardoor dit soort figuren (of überhaupt mannen die niet in een (stap)groepje zijn en Nederlands spreken) geen blik meer waardig en blijf er ver van uit de buurt.

Ook al heb je zoiets nog niet meegemaakt, is het echt heel erg naïef om in het donker met zo'n figuur in zee te gaan. Allereerst erg voor haar dat dit gebeurd is, maar ja, heel naïef.

Niets mis met een beetje vertrouwen hebben in je medemens, maar doe dat dan overdag in het licht en waar mensen in de buurt zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2017 10:04:55 ]
  woensdag 7 juni 2017 @ 10:04:59 #40
286575 Roces18
Chef de party
pi_171518203
Ja maar ho, alsof het de taak van de politie is om aanranders en verkrachters op te sporen. Kom op zeg! Die hebben wel wat beters te doen. Weet je wel hoe ontzettend tijdrovend het is een mobiel flitsteam neer te zetten? Of fietslichtcontroles uit te voeren? Om nog maar te zwijgen van andere belangrijke taken
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_171518206
Bizar
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 7 juni 2017 @ 10:05:46 #42
286575 Roces18
Chef de party
pi_171518218
Wilt u na een verkrachting aangifte doen.

Helaas voor u.

2 weken bedenktijd.

Groetjes,
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_171518303
quote:

Wat een briljant helder licht is het slachtoffer. Ik zal wel weer een snode victim blamer en racist zijn, maar godverdomme wat ben je dan dom. Dader mogen ze nog steeds ophangen aan zijn ballen trouwens.
  woensdag 7 juni 2017 @ 10:10:38 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171518315
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar serieus: mensen die tijdens hun asielvraag al de fout in gaan, dat moet toch heel simpel zijn. Antwoord moet zijn 'nee, je mag hier niet blijven, zoek het verder maar uit'. Zeker Somalische en Eritrese jongemannen die toch al misbruik proberen te maken van het asielrecht terwijl ze helemaal geen vluchteling oid zijn, maar gewoon hier hun handje komen ophouden.
Die asielaanvraag is er juist nog even doorgejast terwijl het onderzoek 'liep'
• 2013: Monster Mohammed komt naar Nederland.
• 2014: lekker gezellig op de foto met de burgemeester van Opmeer!
• 15 oktober 2016: Meisje 'Esmée' wordt bruut verkracht door Monster Mohammed uit Somalië. Klappen, hand op de keel, hersenschudding, klodders sperma in het haar, dat werk.
• Esmée wil direct aangifte doen, maar dat kan pas twee weken later. Bedenktijd.
• Telefoon ook gejat door Monster. Volgens politie niet te traceren, terwijl Esmée dat gewoon kan zien via een app.
• 9 december 2016: Monster Mohammed krijgt verblijfsvergunning.
• Later in december: dappere Esmée verzamelt bewijs via datingsite, spreekt af en weet waar Monster Mohammeds hut woont. Busted!
• Monster Mohammed vindt IS leuk, zo blijkt uit zijn Facebook.
• 27 februari 2017: politie (waren ff druk) arresteert Monster Mohammed.
The End Times are wild
  woensdag 7 juni 2017 @ 10:12:00 #45
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171518339
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Volgens GS vond deze kansenparel IS ook leuk op facebook. Onze asielprocedure en politie zijn echt instituten om trots op te zijn.
Jep. En dat wordt alleen maar erger als de rara terroristen, ex-commies, greenpeace activisten en krakers van GL aan de macht komen.

Serieus, hebben we hier voor gestemd?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171518388
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

• 15 oktober 2016: Meisje 'Esmée' wordt bruut verkracht door Monster Mohammed uit Somalië. Klappen, hand op de keel, hersenschudding, klodders sperma in het haar, dat werk.
• Esmée wil direct aangifte doen, maar dat kan pas twee weken later. Bedenktijd.
• Telefoon ook gejat door Monster. Volgens politie niet te traceren, terwijl Esmée dat gewoon kan zien via een app.
• Later in december: dappere Esmée verzamelt bewijs via datingsite, spreekt af en weet waar Monster Mohammeds hut woont. Busted!
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat het enige wat Europa nog kan redden een stevige islamitische bomaanslag is, die de politieke klasse treft. Het boeit ze allemaal geen fuck. Hoeveel van de incompetente mongolen die iets met de asielprocedure over verkrachtingsonderzoek te maken hebben gehad zijn ontslagen? Ik gok 0.
pi_171518464
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je dit leest dan vraag je je toch af waarom je nog gehoor zou geven aan de politie of staat.
pi_171518500
quote:
11s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:22 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Middenin de nacht bij een onbekende amper Nederlands sprekende neger achterop springen 'omdat hij er vriendelijk uitziet' vind ik wel dom en naïef ja.
Zo'n figuur had net zo lief deze dame op d'r kop geslagen als ze in eerste instantie al had geweigerd bij hem achterop te stappen. Zulke gasten accepteren namelijk geen nee van een 'Westerse hoer'. Dus laten we alsjeblieft niet kijken wat het slachtoffer allemaal verkeerd zou hebben gedaan, dat is echt teveel eer voor de dader.
pi_171518643
quote:

Wat voor domme naive doos kun je zijn. Diep in de nacht met een wild vreemde man op pad gaan. Hebben haar ouder haar nooit geleerd dat mannen wandelende testosteron bommen zijn die denken met hun lul? Mannen die om 4 uur s'nachts vriendelijk zijn naar vrouwen doen dat echt niet omdat ze zo begaan zijn met hun veiligheid. Die zijn gewoon uit op sex.
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 11:39:40 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_171520205
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Deze vrouw _O_
Dit _O_

De politie. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171520289
Ik mag aannemen dat de verblijfsvergunning van die inferieur door de shredder gaat en hij na uitzitten van zijn (taak)straf retour gaat. Toch??
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_171520341
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:42 schreef Ferdo het volgende:
Ik mag aannemen dat de verblijfsvergunning van die inferieur door de shredder gaat en hij na uitzitten van zijn (taak)straf retour gaat. Toch??
_O- , leuke grappen maak jij. Wees gerust, deze mongool mogen we de rest van zijn leven van uitkering voorzien. Zo rollen we in Nederland ;(
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_171520922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:05 schreef Roces18 het volgende:
Wilt u na een verkrachting aangifte doen.

Helaas voor u.

2 weken bedenktijd.

Groetjes,
Eigenlijk is het ook wel sociaal. Bij rechtszaken komen daders (terecht) achter de naam van degene die ze beschuldigd. En dan moet je vertrouwen op onze geweldige politie dat je beschermd wordt tegen wraakacties.
  woensdag 7 juni 2017 @ 12:11:51 #54
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_171520963
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat zie ik nooit iemand bepleiten als maatregel voor onze roomblanke autotochtone aanranders. Hoe komt dat toch dat als er iemand met een kleurtje in het doel is zoveel mensen opeens de rechtstaat buiten werking willen stellen en de meest extreme dingen gaan roepen?
Niet dat ik vind dat de man in de Noordzee moet worden afgezonken, maar ik ga met gasten die bij mij in huis wat uitspoken ook anders om dan met huisgenoten.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_171520994
quote:

[..]

Dat zie ik nooit iemand bepleiten als maatregel voor onze roomblanke autotochtone aanranders. Hoe komt dat toch dat als er iemand met een kleurtje in het doel is zoveel mensen opeens de rechtstaat buiten werking willen stellen en de meest extreme dingen gaan roepen?
Omdat er van een vluchteling een zekere mate van dankbaarheid wordt verwacht. Zie het zo: als jij morgen de slachtoffers van een ploflimaanslag laat overnachten, omdat ze nergens anders meer heen kunnen die nacht en ze jatten al je waardevolle spullen, dan voel je je waarschijnlijk nog net wat kutter dan wanneer het was gebeurd bij een normale inbraak. Er is namelijk een element van verraad. Oh en volgens mij is er laatst nog een blanke taxichauffeur bijna gelyncht voor alleen nog maar fappen in de buurt van een speeltuin.
pi_171520996
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Eigenlijk is het ook wel sociaal. Bij rechtszaken komen daders (terecht) achter de naam van degene die ze beschuldigd. En dan moet je vertrouwen op onze geweldige politie dat je beschermd wordt tegen wraakacties.
Valt mij nog mee dat ze die vrouw niet gewoon helemaal afgeraden hebben om aangifte te doen.
pi_171521015
quote:

[..]

Nou dat valt toch wel mee, ik lees overal wel opmerkingen dat ze bijvoorbeeld zo'n personen de ballen moeten afsnijden ongeacht hun afkomst.
pi_171521028
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:13 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Valt mij nog mee dat ze die vrouw niet gewoon helemaal afgeraden hebben om aangifte te doen.
De minister moet toch wel ieder jaar kunnen melden dat Nederland veiliger is geworden en gewoon geen misdaden meer registreren is toch wel de makkelijkste methode om dat voor elkaar te krijgen.
  woensdag 7 juni 2017 @ 12:25:50 #59
99295 perezoso
blankjoekel
pi_171521272
Politie zal best vaak goed werk leveren maar mijn ervaringen met de politie/rechercheurs zijn zeer bedroevend, vmbo niveau als je het mij vraagt en dan ben ik nog optimistisch.
  woensdag 7 juni 2017 @ 12:33:38 #60
117098 Hathor
Effe niet
pi_171521464
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ze vroeg er in zoverre wel om dat ze midden in de nacht bij een onbekende Somaliër op de fiets springt. Kom op zeg!
Dat was inderdaad niet al te snugger.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 7 juni 2017 @ 12:39:07 #61
99295 perezoso
blankjoekel
pi_171521623
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat was inderdaad niet al te snugger.
Er zijn zoveel niet snuggere mensen, de 'je bent welkom generatie'. Toch verdienen ze het niet, Merkel zegt wir schaffen das maar zij heeft nog niet éen piemol aangeraakt om de druk van de ketel af te halen.
  woensdag 7 juni 2017 @ 12:43:41 #62
117098 Hathor
Effe niet
pi_171521744
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:39 schreef perezoso het volgende:

[..]

Er zijn zoveel niet snuggere mensen, de 'je bent welkom generatie'. Toch verdienen ze het niet, Merkel zegt wir schaffen das maar zij heeft nog niet éen piemol aangeraakt om de druk van de ketel af te halen.
Merkel word nog niet verkracht al geeft ze er geld op de koop bij toe. Om Silvio Berlusconi's woorden te gebruiken, Merkel heeft een onneukbare dikke kont.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_171521764
quote:

[..]

Als je het verschil niet ziet, dan zijn we snel uitgeluld. Maar als ik autochtonen statenloos kon maken dan deed ik het even snel. Helaas mag dat niet.
pi_171521922
quote:

[..]

Als ik mij misdraag in een ander land miep ik ook niet als ik de grens over gezet word.
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:00:52 #65
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_171522172
En dan zie je op nu.nl een stukje onder dit verhaal een artikel dat de politie het aantal mobiele snelheidscontroles gaat opvoeren... :') prioriteiten!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_171522208
Valt nog mee dat ze zelf niet is opgepakt ivm hinderen opsporing oid.
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:05:09 #67
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_171522267
quote:
Dat zie ik nooit iemand bepleiten als maatregel voor onze roomblanke autotochtone aanranders.
Vreemd. Ik zo vaak.
pi_171522631
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:05 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Vreemd. Ik zo vaak.
Een enkeltje Noordzee?
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:20:19 #69
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_171522654
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Een enkeltje Noordzee?
Dat niet direkt. Wel vergelijkbare termen als "Ophangen aan zijn ballen" etc. Echt.
pi_171522756
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Omdat er van een vluchteling een zekere mate van dankbaarheid wordt verwacht. Zie het zo: als jij morgen de slachtoffers van een ploflimaanslag laat overnachten, omdat ze nergens anders meer heen kunnen die nacht en ze jatten al je waardevolle spullen, dan voel je je waarschijnlijk nog net wat kutter dan wanneer het was gebeurd bij een normale inbraak. Er is namelijk een element van verraad. Oh en volgens mij is er laatst nog een blanke taxichauffeur bijna gelyncht voor alleen nog maar fappen in de buurt van een speeltuin.
Wat -_-_- zegt is natuurlijk ook je reinste onzin. Bij een autochtone dader wordt ook geregeld gepleit voor het ophangen aan de hoogste boom. Maar er happen wel weer wat mensen inclusief wij beiden.
pi_171522787
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als je het verschil niet ziet, dan zijn we snel uitgeluld. Maar als ik autochtonen statenloos kon maken dan deed ik het even snel. Helaas mag dat niet.
Verkrachters mogen ze wat mij betreft op een groot eiland dumpen ongeacht welk kleurtje of cultuurtje ze hebben. Kunnen ze daar mooi los op elkaar.
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:26:47 #72
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171522846
Zou mij niets verbazen wanneer het meisje nu aangeklaagd wordt voor stalken.
And so is the past
pi_171523048
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:20 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Dat niet direkt. Wel vergelijkbare termen als "Ophangen aan zijn ballen" etc. Echt.
Dat is waar, en deels vergelijkbaar. Maar er is wel een belangrijk verschil: Het de Noordzee opsturen, al dan niet in een lek bootje, of met betonnen sloffen (zoals in een intussen verwijderde reactie werd bepleit) wordt in veel gevallen ongetwijfeld gesuggereerd vanwege de associatie met de gammele bootjes waarop vluchtelingen/migranten proberen naar Europa te komen.

Als een allochtoon/asielzoeker iets heeft uitgevroten, dan zijn de generalisaties niet van de lucht. Het gaat verder dan alleen de persoon van de dader. Voor een bepaald slag posters is dat aanleiding om de aloude dooddoeners over achterlijke culturen, hersenchirurgen, etc. weer van stal te houden. De reacties zijn toch echt een stuk generaliserender dan "de dader aan zijn ballen opknopen".
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:35:04 #74
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171523085
Blijf het ziek vinden hoe er omgegaan wordt met seksueel geweld door de politie.
Ook hier weer die 2 weken bedenktijd, waarvoor politie een paar jaar geleden stevig voor op zijn lazer heeft gehad. Er is de mogelijkheid tot 2 weken bedenktijd, toch flikken ze het weer om het op te leggen om maar af te schrikken tot aangifte over te gaan.
Dat in combi met vele gevallen waar er ronduit wordt afgeraden aangifte te doen, compleet met de mindere kanten van dat proces stevig benadrukken om slachtoffers af te schrikken.

Er wordt niet serieus genoeg mee omgegaan. Als deze eikel al straf krijgt zal het een lachertje zijn. Dat terwijl het om serieus geweld gaat wat zomaar nog veel slechter af had kunnen lopen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:35:18 #75
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171523097
Nou dat wordt deporteren. Oh nee, Somalië is gevaarlijk. Willen we die arme man niet aandoen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:41:25 #76
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_171523267
En PVV ( _O_ ) weer de enige die hier kritisch over is en er wat mee gaat doen _O_

En de rest... tja te druk met elkaar afwijzen e.d. :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_171524392
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jep. En dat wordt alleen maar erger als de rara terroristen, ex-commies, greenpeace activisten en krakers van GL aan de macht komen.

Serieus, hebben we hier voor gestemd?
Jij wel vermoedelijk. Met het door de PVV gesteunde kabinet mochten de 'hard aanpakken'-roepers van de VVD zich justitie en veiligheid toeeigenen. Die zijn dus geheel verantwoordelijk voor het huidige functioneren van politie en justitie. De IND is zelfs nog langer in bekwame rechtse handen.

Beetje raar om dan te stellen dat het nog erger zou worden met GL erbij. Als je nou nog niet door hebt dat de VVD alleen maar huichelt dat ze minder immigratie willen dan zal het kwartje in de toekomst ook niet meer vallen. Als je nou nog niet door hebt dat die 'hard aanpakken'-roepers alleen maar roepen en te incompetent zijn om ook maar iets aan te pakken laat staan hard, dan is het niet GL dat je moet vrezen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 7 juni 2017 @ 15:34:20 #78
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_171526029
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij wel vermoedelijk. Met het door de PVV gesteunde kabinet mochten de 'hard aanpakken'-roepers van de VVD zich justitie en veiligheid toeeigenen. Die zijn dus geheel verantwoordelijk voor het huidige functioneren van politie en justitie. De IND is zelfs nog langer in bekwame rechtse handen.

Beetje raar om dan te stellen dat het nog erger zou worden met GL erbij. Als je nou nog niet door hebt dat de VVD alleen maar huichelt dat ze minder immigratie willen dan zal het kwartje in de toekomst ook niet meer vallen. Als je nou nog niet door hebt dat die 'hard aanpakken'-roepers alleen maar roepen en te incompetent zijn om ook maar iets aan te pakken laat staan hard, dan is het niet GL dat je moet vrezen.
dat hard aanpakken heeft uiteindelijk alleen maar invloed op verkeersovertredingen
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_171536782
Ik voelde gewoon walging toen ik vanmiddag dit bericht las. Vooral vanwege de stuitende laksheid van de politie in deze zaak. Deze dader had allang opgepakt moeten worden en had, na het uitzitten van zijn straf, dit land moeten worden uitgezet.

Het is ronduit misselijkmakend dat het slachtoffer zich zelf in allerlei bochten heeft moeten wringen om meerdere malen de dader op een presenteerblaadje aan te bieden bij de politie. Het is ronduit schrijnend hoe incapabel de politie in Nederland is. Op het hoogste niveau zouden koppen moeten rollen vanwege deze gebeurtenis.

En om het allemaal nog triester te maken dan het al is, heeft het stuk stront in de tussentijd ook nog een verblijfsvergunning gekregen. Terwijl de autoriteiten hadden kunnen weten, nee: moeten weten, dat het een nietsontziende verkrachter is. Het is toch werkelijk te hopen dat ze deze man straks effectief Nederland uit weten te werken.
pi_171537008
quote:
15s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voelde gewoon walging toen ik vanmiddag dit bericht las. Vooral vanwege de stuitende laksheid van de politie in deze zaak. Deze dader had allang opgepakt moeten worden en had, na het uitzitten van zijn straf, dit land moeten worden uitgezet.

Het is ronduit misselijkmakend dat het slachtoffer zich zelf in allerlei bochten heeft moeten wringen om meerdere malen de dader op een presenteerblaadje aan te bieden bij de politie. Het is ronduit schrijnend hoe incapabel de politie in Nederland is. Op het hoogste niveau zouden koppen moeten rollen vanwege deze gebeurtenis.

En om het allemaal nog triester te maken dan het al is, heeft het stuk stront in de tussentijd ook nog een verblijfsvergunning gekregen. Terwijl de autoriteiten hadden kunnen weten, nee: moeten weten, dat het een nietsontziende verkrachter is. Het is toch werkelijk te hopen dat ze deze man straks effectief Nederland uit weten te werken.
Dat laatste daar zou ik maar niet op rekenen die krijgt straks gewoon een huis en uitkering.
  Forum Admin woensdag 7 juni 2017 @ 22:03:06 #81
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171537182
En voor dit soort stukken ongedierte moet het mogelijk zijn de verblijfsvergunning in te trekken en ze in vreemdelingendetentie te gooien net zo lang tot zijn thuisland meewerkt. Dat het dat niet zit ie gewoon tot aan z'n dood vast als ongewenst vreemdeling. Daahaag.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171537690
Is het eigenlijk mogelijk om de verblijfsvergunning in te trekken van zo'n crimineel? Of worden we weer gegijzeld door politiek correcte idealen en is het wachten totdat deze kansenparel, na zijn taakstraf, zich weer vergrijpt?
  woensdag 7 juni 2017 @ 22:54:54 #83
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_171538679
En Groenlinks wil nog meer asielzoekers.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_171538780
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:03 schreef Straatcommando. het volgende:
En voor dit soort stukken ongedierte moet het mogelijk zijn de verblijfsvergunning in te trekken en ze in vreemdelingendetentie te gooien net zo lang tot zijn thuisland meewerkt. Dat het dat niet zit ie gewoon tot aan z'n dood vast als ongewenst vreemdeling. Daahaag.
Dat is dus verboden door amnesty en het hof van de rechten van de mens en meer van dat soort onzin _O- "geen blik op vrijlating" Ja goh vind je het gek met zogenaamd geen paspoort enzo :')
pi_171540413
Geen woord over de verblijfsvergunning bij de NOS.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_171540694
Ik vind het maar een raar verhaal.

Om 4 uur s'nachts alleen de kroeg uitkomen. Waarom geen taxi in de kroeg bestellen? Fuck die fiets. Hoezo zou die niet op slot staan? Dat doe je toch sowieso al als je hem ergens laat staan?
Dan staat er ineens een Somalier voor haar neus die haar 'wel vriendelijk' leek en de taxi werd zonder pardon gelijk afgebeld..

Na een verkeerde route ligt ze ineens in de struiken voor haar dood te vechten. Ze kon niks, zo sterk was hij, maar rende toch naar de taxi.

En nu komt het meest rare; waarom bracht die vent haar niet direct naar het ziekenhuis? en waarom werd de pliesie niet direct ingeschakeld? Ze had de klodders immers in haar haar zitten!
Me dunkt, verser kan je DNA niet hebben!

Het feit dat ze hem op Badoo :') moest zoeken maakt het er allemaal niet geloofwaardiger op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kim-Holland op 08-06-2017 03:12:35 ]
pi_171540903
quote:
15s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:33 schreef Twiitch het volgende:

Dit haal je dan binnen, zitten nog in de fucking asielprocedure en slaan al aan het verkrachten. Dan ben je gewoon echt een submens :')
Nederland doet ook echt werkelijk geen fuck om het immigratie beleid te verbeteren _O- _O- _O-
pi_171540949
quote:
15s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:

Dit.
pi_171540953
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 00:16 schreef Rockefellow het volgende:
NOS laat wel vaker informatie achter dat niet in haar plaatje past.
pi_171541065
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:54 schreef MrRatio het volgende:
En Groenlinks wil nog meer asielzoekers.
:')

Ja hoor, GroenLinks staat echt te springen om nog meer oorlog en getraumatiseerde mensen. Ze juichen IS nog net niet aan...

Zonder dollen: Het probleem én de oplossing ligt natuurlijk niet bij Groenlinks en zij stelt (terecht) dat deze ligt bij de EU en VN en dat deze hebben zitten slapen de afgelopen jaren.

Alleen grenzen dicht, maar wel vanuit Westen corrupte regimes steunen, schimmige deals sluiten en wapens leveren heeft geen zin. Net als iedereen proberen op te vangen in Europa, heeft ook geen zin.

Oplossing ligt ergens in het midden, maar zolang de belangen te groot zijn en wij burgers geen front vormen (maar elkaar steeds beschuldigen) gaat er niets veranderen.

Somaliërs zijn trouwens wat mijn werkervaring betreft zeer slecht geïntegreerd (en doen hier ook minder moeite voor). Taalproblemen, slechte hygiëne en hondonvriendelijk (laatste is geen integratie-eis natuurlijk, maar wel erg onhandig in Nederland met al die doggo-lovers ;) )

[ Bericht 13% gewijzigd door FYazz op 08-06-2017 02:21:56 ]
pi_171541201
Waar is de familie Saunders als je ze nodig hebt?
pi_171541396
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 00:16 schreef Rockefellow het volgende:
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 01:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

NOS laat wel vaker informatie achter dat niet in haar plaatje past.
Bullshit. Altijd dat gejank over dat de "linksche staatsschmedia" dingen niet zou benoemen. Praat die onzin toch niet na, lees zelf en vorm je eigen mening:

quote:
Verblijfsstatus
Het slachtoffer in Hoorn hoopt intussen dat haar belager zijn verblijfsstatus kwijtraakt. Zijn verblijfsvergunning werd in november verlengd, een maand nadat ze door hem was aangerand.

Ze hoopt dat de wet zo in elkaar zit dat de status kan worden afgenomen als iemand een ernstig misdrijf blijkt te hebben gepleegd. De advocaat van M. wil niet reageren op de zaak.
http://nos.nl/artikel/217(...)zo-laat-ingreep.html

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 08-06-2017 14:11:25 ]
pi_171541781
quote:

[..]

Uitgezet? Dan kan alleen als hij voor 1 jaar onherroepelijk word veroordeeld.

En stel dat het gebeurt. Dan gaat hij naar detentie van Dienst Terugkeer&Vertrek. Dan word toenadering met de Somische overheid gezocht om zijn terugkeer te regelen. Als de Somalische overheid zegt: "donder op, wij willen geen criminelen".

Dan staat die, met behulp van wat regressief links deugd-asieladvocaat, na maximaal om en nabij 18 maanden weer op straat in Nederland.

Illegaal.

Kut beleid. Mongolen van links maken dit mogelijk.
Mind precedes all mental states. Mind is their chief; they are all mind-wrought. If with an impure mind a person speaks or acts suffering follows him like the wheel that follows the foot of the ox.
pi_171541873
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 07:36 schreef DeBranderMan het volgende:

[..]

Uitgezet? Dan kan alleen als hij voor 1 jaar onherroepelijk word veroordeeld.

En stel dat het gebeurt. Dan gaat hij naar detentie van Dienst Terugkeer&Vertrek. Dan word toenadering met de Somische overheid gezocht om zijn terugkeer te regelen. Als de Somalische overheid zegt: "donder op, wij willen geen criminelen".

Dan staat die, met behulp van wat regressief links deugd-asieladvocaat, na maximaal om en nabij 18 maanden weer op straat in Nederland.

Illegaal.

Kut beleid. Mongolen van links maken dit mogelijk.
Raar beleid inderdaad. Dus als jij als burger denkt dat iemand hier illegaal is kun je eigenlijk niets doen dus?
misunderstood
  donderdag 8 juni 2017 @ 07:59:32 #95
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_171541897
Ook nog kans dat hij een rechter treft die hem een straf oplegt die net iets onder de limiet ligt. Want anders zou hij wel onevenredig veel zwaarder gestraft worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_171541997
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 07:55 schreef DKS het volgende:

[..]

Raar beleid inderdaad. Dus als jij als burger denkt dat iemand hier illegaal is kun je eigenlijk niets doen dus?
Nee. Rechten van de mens, vluchtelingen verdragen en meer van zulks wat gewoon maar eens eenzijdig opgezegd moet worden.

Inheemse mensen en Nederlandse paspoorthouders eerst beschermen.
Mind precedes all mental states. Mind is their chief; they are all mind-wrought. If with an impure mind a person speaks or acts suffering follows him like the wheel that follows the foot of the ox.
pi_171542051
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:18 schreef DeBranderMan het volgende:

[..]

Nee. Rechten van de mens, vluchtelingen verdragen en meer van zulks wat gewoon maar eens eenzijdig opgezegd moet worden.

Inheemse mensen en Nederlandse paspoorthouders eerst beschermen.
Eigenlijk wel, zonder papieren zullen ze sneller in de kleine criminaliteit komen.
misunderstood
pi_171542141
Een jonge[?] vrouw van 23, die alleen om 4u de kroeg uit komt rollen, en bij de eerste de beste die zich aandient wegens 'best vriendelijk' mee-lift op haar eigen fiets, spoort niet.

[ Bericht 57% gewijzigd door Frutsel op 08-06-2017 14:11:37 ]
pi_171542150
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:32 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Een jonge[?] vrouw van 23, die alleen om 4u de kroeg uit komt rollen, en bij de eerste de beste die zich aandient wegens 'best vriendelijk' mee-lift op haar eigen fiets, spoort niet.
Alsof hij wel spoort, het is niet haar schuld.
misunderstood
pi_171542192
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:32 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Het is hooguit wat naïef maar dat geeft zo'n smerig stuk vreten nog niet het recht om haar gewelddadig te verkrachten.!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')