abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171516870
quote:
Vrouw lokt ’aanrander’ in de val

Hoorn - Een 28-jarige vrouw uit Hoorn heeft een Somalische asielzoeker die ervan wordt verdacht haar op gewelddadige wijze te hebben aangerand en bijna gewurgd zelf met een geniale list opgespoord.

Aan de aanrandingszaak is nauwelijks ruchtbaarheid gegeven. Het incident vond plaats in oktober. Een week na de nachtelijke aanval op de vrouw kon ze de politie al vertellen waar haar belager woonde. Hij had haar telefoon gestolen en via een app was te zien waar die zich bevond.

De man bleek bovendien op een chatsite actief naar vrouwen op zoek te zijn. Daar gebruikte hij haar profiel voor, zodat hij gesprekken kon voeren met biseksuele of lesbische vrouwen.

Toen de vrouw uit Hoorn zich in december voordeed als een andere vrijgezelle vrouw, hapte de Somaliër toe en stuurde haar een selfie. De Hoornse herkende haar aanvaller meteen.

Na wederom de politie te hebben benaderd, werd de man in februari opgepakt. In de tussentijd heeft Mohammed M. een verblijfsvergunning gekregen.

Justitie bevestigt de rol van de vrouw bij de arrestatie en zegt dat er een volledige dna-match is.
Bron

Snel gehandeld van de politie, in oktober al kunnen zeggen waar je dader woont en in februari is de man opgepakt, natuurlijk afvragend of hij in die periode niet meer slachtoffers heeft gemaakt.

Zou zijn verblijfsvergunning nu ingetrokken worden en na het uitzitten van zijn celstraf voldoen van zijn taakstraf teruggestuurd worden naar Somalië? :')
pi_171516897
Snel gehandeld van de politie? Die vrouw heeft het adres en alle gegevens erbij gegeven.
pi_171516902
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:10 schreef Murdera het volgende:
Snel gehandeld van de politie? Die vrouw heeft het adres en alle gegevens erbij gegeven.
Vanuit mij was het sarcasme. :P
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:12:05 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171516916
Dit gaat nergens meer over.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_171516938
Deze gast kunnen ze tijdens een reddingsactie in zo'n gammel bootje stoppen.
pi_171516945
Deze vrouw _O_
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:32:27 #7
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_171517044
Goh, hoe komt het toch dat mensen nauwelijks vertrouwen hebben in de politie?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:33:09 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171517051
Na wederom de politie te hebben benaderd, werd de man in februari opgepakt. In de tussentijd heeft Mohammed M. een verblijfsvergunning gekregen.

Dit haal je dan binnen, zitten nog in de fucking asielprocedure en slaan al aan het verkrachten. Dan ben je gewoon echt een submens :')
pi_171517077
Verblijfsvergunning intrekken? Ben jij mal deze kansenparel is een aanwinst voor onze maatschappij.!
pi_171517114
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Deze vrouw _O_
Knap ja, lijkt mij geestelijk zeer zwaar om met je aanrander geconfronteerd te worden, en zij moest het wel anders liep hij nu nog vrij.
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:38:03 #11
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_171517126
quote:
De politie loopt jaarlijks honderdduizenden aangiftes mis, omdat slachtoffers van misdrijven niet naar de politie stappen. Ze denken dat er toch niets met hun aangifte gebeurt.

Politie en justitie stellen al jaren dat Nederland veiliger wordt, omdat er steeds minder aangiftes binnenkomen. Maar uit een recent verschenen stuk van het ministerie van Veiligheid en Justitie blijkt dat die daling deels is te wijten aan aangiftemoeheid onder burgers.
http://www.ad.nl/binnenla(...)a-misdrijf~a5fa7a95/

Nog een paar decennia en we kunnen de politie opheffen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:41:23 #12
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_171517166
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:38 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk prioriteiten.
pi_171517180
Op zaterdag 15 oktober verlaat de jonge vrouw rond vier uur ’s ochtends een kroeg in Hoorn. Ze wil voor de veiligheid met een taxi naar huis, maar checkt eerst of haar fiets op het Kerkplein nog wel op een goede plek staat en op slot zit. Dan benadert een donkere man haar. „Hij vroeg in gebrekkig Nederlands of hij me naar huis kon brengen op mijn fiets. Ik had inmiddels al wel een taxi gebeld, maar zegde die af.” De Somalische man oogt vriendelijk.
http://www.telegraaf.nl/reportage/article28325240.ece

Nee hè. :|W

De Hoornse springt achterop op haar eigen fiets. Als de man de verkeerde kant op fietst, wordt ze angstig. Hij zei: ,,Mijn haus, mijn haus!" Esmée springt van de fiets. Ze belt snel weer met de bevriende taxichauffeur en haar hart slaat op hol. ,,Help, help! Sint Jozefstraat!", hoort de chauffeur haar gillen door de telefoon.

Net als Esmée 112 wil bellen, krijgt ze een keiharde klap van achteren op de zijkant van haar hoofd. ,,Even later werd ik wakker in de bosjes. Mijn jas was uitgetrokken en hij had zijn hand op mijn keel. Het enige wat ik nog weet is dat hij enorm sterk was. Ik kon niks. Ik lag te gorgelen en wist zeker: ik ga dood."
Inmiddels is de taxichauffeur gearriveerd. In zijn spiegels ziet hij hoe Esmée in paniek komt aanrennen. ,,Ik wist me kennelijk los te rukken." De chauffeur brengt haar naar huis.

Esmée begint aan tafel te huilen. Haar moeder legt een arm om haar nek en snikt mee. ,,Ze zat ineens naast mijn bed. Het beeld zal ik nooit vergeten: een totaal verwilderd mens met bladeren en klodders sperma in het haar. Mensonterend", zegt moeder. Ze vervolgt. ,,Mijn dochter was in shock en had de doodsangst in de ogen. Die man heeft in een paar minuten tijd haar leven kapotgemaakt."
pi_171517204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:42 schreef Loekie1 het volgende:
Op zaterdag 15 oktober verlaat de jonge vrouw rond vier uur ’s ochtends een kroeg in Hoorn. Ze wil voor de veiligheid met een taxi naar huis, maar checkt eerst of haar fiets op het Kerkplein nog wel op een goede plek staat en op slot zit. Dan benadert een donkere man haar. „Hij vroeg in gebrekkig Nederlands of hij me naar huis kon brengen op mijn fiets. Ik had inmiddels al wel een taxi gebeld, maar zegde die af.” De Somalische man oogt vriendelijk.

Nee hè. :|W

De Hoornse springt achterop op haar eigen fiets. Als de man de verkeerde kant op fietst, wordt ze angstig. Hij zei: ,,Mijn haus, mijn haus!" Esmée springt van de fiets. Ze belt snel weer met de bevriende taxichauffeur en haar hart slaat op hol. ,,Help, help! Sint Jozefstraat!", hoort de chauffeur haar gillen door de telefoon.

Net als Esmée 112 wil bellen, krijgt ze een keiharde klap van achteren op de zijkant van haar hoofd. ,,Even later werd ik wakker in de bosjes. Mijn jas was uitgetrokken en hij had zijn hand op mijn keel. Het enige wat ik nog weet is dat hij enorm sterk was. Ik kon niks. Ik lag te gorgelen en wist zeker: ik ga dood."
Inmiddels is de taxichauffeur gearriveerd. In zijn spiegels ziet hij hoe Esmée in paniek komt aanrennen. ,,Ik wist me kennelijk los te rukken." De chauffeur brengt haar naar huis.

Esmée begint aan tafel te huilen. Haar moeder legt een arm om haar nek en snikt mee. ,,Ze zat ineens naast mijn bed. Het beeld zal ik nooit vergeten: een totaal verwilderd mens met bladeren en klodders sperma in het haar. Mensonterend", zegt moeder. Ze vervolgt. ,,Mijn dochter was in shock en had de doodsangst in de ogen. Die man heeft in een paar minuten tijd haar leven kapotgemaakt."

[ Bericht 0% gewijzigd door MadameMossel op 07-06-2017 09:18:34 ]
pi_171517238
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:38 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Tja ik wilde een tijd terug aangifte doen van bedreiging. De politie had de verdachte al te pakken nav mijn telefoontje. Raden ze me alsnog af om aangifte te doen.
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:49:43 #16
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171517242
Donder nou toch eens op met die kansloze Somaliërs.
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:51:22 #17
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171517256
Waarom kan de politie niet zelf dit opsporingswerk uitvoeren?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:55:51 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171517298
Gewoon uitzetten dit soort uitschot. Het is dead weight, je hebt niks aan die mensen hier, ze kosten alleen maar geld en veroorzaken alleen maar overlast.
pi_171517321
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:51 schreef Red_85 het volgende:
Waarom kan de politie niet zelf dit opsporingswerk uitvoeren?
Omdat misdaden door de gekleurde medemens een lage prioriteit heeft om het beeld in stand te kunnen houden dat er niets aan de hand is?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_171517351
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:46 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Wat superdom en naïef.
Echt joh, het eerste wat je denkt bij het lezen van dit artikel is dat die meid dom en naïef is?
pi_171517354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon uitzetten dit soort uitschot. Het is dead weight, je hebt niks aan die mensen hier, ze kosten alleen maar geld en veroorzaken alleen maar overlast.
En wat gebeurt er als die lui uitgezet worden? Worden ze dan op onze kosten teruggevlogen naar land van herkomst of hoe werkt dat?
misunderstood
pi_171517375
quote:
15s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:01 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Echt joh, het eerste wat je denkt bij het lezen van dit artikel is dat die meid dom en naïef is?
Uhm nee uiteraard allereerst heel erg voor die meid en een ontzettende faal van de politie maar ik vind het ook wel erg naïef om bij een vreemde achterop te springen. Neemt niet weg dat het uiteraard niet haar eigen schuld is dat nooit.

Misschien had ik het net iets anders moeten verwoorden en niet zo kort door de bocht.
pi_171517424
Kan zomaar tot een lage straf leiden omdat slachtoffer te naief heeft gehandeld midden in de nacht.
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:10:17 #24
22565 asco
Los in deze tent
pi_171517447
Dit land, deze tijd. Kansloos.
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:12:34 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171517476
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:02 schreef DKS het volgende:

[..]

En wat gebeurt er als die lui uitgezet worden? Worden ze dan op onze kosten teruggevlogen naar land van herkomst of hoe werkt dat?
Kosten vliegticket heb ik er graag voor over om van deze nietsnutten af te komen. Schijntje vergeleken bij ze hier te huisvesten op kosten van de staat. Want werken gaan deze schooiers echt niet doen in Nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')