Zijn hier beelden van?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:04 schreef DjRex89 het volgende:
Wtf, ik kon net achter mn hoes van de loungeset aanrennen in de tuin![]()
Daar is zeker geen beveiligingsfilmpje van dat we kunnen terugkijken?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:04 schreef DjRex89 het volgende:
gewoon nog een keer loslaten en dat filmenquote:
Bij mij ook, die smiley van JB maar dan met een hoes van een lounge setquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn hier beelden van?
In mijn hoofd namelijk wel![]()
alpha-hoes will not be tamedquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:04 schreef DjRex89 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn hier beelden van?
In mijn hoofd namelijk wel![]()
Stelletje ramptoeristenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar is zeker geen beveiligingsfilmpje van dat we kunnen terugkijken?
precies zoiets jaquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Bij mij ook, die smiley van JB maar dan met een hoes van een lounge set
leuk woordgrapjequote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:08 schreef Allures het volgende:
Vooral omdat hoes - ho's
Maar misschien ben ik dat
ja ik denk dat dat voor jou heel grappig was jaquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:08 schreef Allures het volgende:
Vooral omdat hoes - ho's
Maar misschien ben ik dat
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Bij mij ook, die smiley van JB maar dan met een hoes van een lounge set
Nou ik wist niet of dat per ongeluk was of ook het grapjequote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik denk dat dat voor jou heel grappig was ja
Dag mevrouw Kerstelfjequote:
Hoe gaat het ermee?quote:
Goed goed!quote:
Dan blijf je zitten. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:14 schreef dopfles1 het volgende:
moet plassen maar geen zin om op te staan
Ik had t over hondenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is wel hoor, die alpha mannetjes bullshit. Zijn altijd vrouwen die gedumpt worden door vreemdgaande mannen en dan achteraf janken dat ze op de verkeerde mannen vallen
Maar dan ben ik straks incontinentquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan blijf je zitten. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.
Beetje brak, vandaag naar de kaakchirurg geweest. Assistent was zenuwachtiger dan dat ik was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed goed!
Hoe is het met jou? Al begonnen aan het festivalseizoen of nog iets in de planning staan?
Er ligt nu beneden iemand op de grond met een gat in zijn hoofd?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:16 schreef CherryLips het volgende:
O ik mis een geranium. Het waait toch wel harder dan ik dacht.
Gewoon in je broek plassenquote:
Hier is een pot kapot gewaaid.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Uitgerekt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:17 schreef dopfles1 het volgende:
Hoorde laatst dat vrouwen die kinderen hebben bijna allemaal incontinent zijn.
Hooguit een hoop potgrond en wat bloemetjesquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er ligt nu beneden iemand op de grond met een gat in zijn hoofd?
Ren erachteraan, gaan ze je allemaal uitlachen hierquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:18 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
moet je nagaan wat onze moeders voor ons over hadden/hebben.
Ohw gelukkigquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hooguit een hoop potgrond en wat bloemetjes![]()
Toch aardig dat je ons iets om te lachen gaf. Heel sociaal van je!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ren erachteraan, gaan ze je allemaal uitlachen hier![]()
Sinds wanneer ben jij van de leedvermaak?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw gelukkig
[..]
Toch aardig dat je ons iets om te lachen gaf. Heel sociaal van je!
Vind je het gek met al dat hormonale gezeik van ze.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:20 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen verliezen ook een paar tanden tijdens de zwangerschap.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vind je het gek met al dat hormonale gezeik van ze.
Leedvermaak? Je bent toch nog heel? Je was dapper dat je de poging deed en dat het gelukt is. Dus alles goed gekomen. Dus gewoon alleen vermaakquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de leedvermaak?
[..]
Sommige hun verstand. Nou ja, dat wat er nog over is dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:20 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Zo is natuur.
Sommige vrouwen verliezen ook een paar tanden tijdens de zwangerschap.
Eigenlijk offer je je als vrouw deels dus op voor een kind.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige hun verstand. Nou ja, dat wat er nog over is dan.
[..]
Deels? Volledig. Tenminste, als ik de moeders in mijn omgeving zo bekijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:26 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Eigenlijk offer je je als vrouw deels dus op voor een kind.
Vandaar dat vrouwen zeker op veel latere leeftijd aan kinderen beginnen. Oneerlijk eigenlijk voor vrouwen die wel op tijd beginnen, die hebben dan voor altijd een achterstand tov andere vrouwen.
Als dan de relatie uitgaat liggen ze minder goed op de markt en is een (stief)vader lastig te vinden.
Maar dan denk ik hardop.
Vind ik wel goed. Ik ken ook een aantal moeders die de kinderen op zaterdag naar de opvang brengen zodat ze even een dagje voor " zichzelf" hebben, terwijl dat jong al 3 dagen bij de opvang is en 2 dagen bij opa en oma.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deels? Volledig. Tenminste, als ik de moeders in mijn omgeving zo bekijk.
het woord kidsquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:31 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vind ik wel goed. Ik ken ook een aantal moeders die de kinderen op zaterdag naar de opvang brengen zodat ze even een dagje voor " zichzelf" hebben, terwijl dat jong al 3 dagen bij de opvang is en 2 dagen bij opa en oma.
Als je kinderen neemt moet je gewoon je leven eraan wijden, neem anders geen kids.
Vind ik nogal zwart-wit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:31 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vind ik wel goed. Ik ken ook een aantal moeders die de kinderen op zaterdag naar de opvang brengen zodat ze even een dagje voor " zichzelf" hebben, terwijl dat jong al 3 dagen bij de opvang is en 2 dagen bij opa en oma.
Als je kinderen neemt moet je gewoon je leven eraan wijden, neem anders geen kids.
Uiteraard, en ik noem het uiterste. Maar als je kinderenkids hebt moet je gewoon instaan met de consequenties, en daarbij hoort weinig vrije tijd, en veel tijd en energie steken in je kinderen..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik nogal zwart-wit.
Maar goed, er is een reden dat ik geen kinderen wil.
mag ik een keer samen met jou tegen planeten praten?quote:
Nee, vind het gewoon een vreselijk woord.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geeft altijd een beetje een OUD gevoel.
Parasieten of SOA's beter dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon een vreselijk woord.
Is het ook, maar dat vind ik ook van ''meis''quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar dan denk ik altijd van, wat zou het jammer zijn als ik mijn genen niet laat voortplanten. Echt een gemis voor deze aardbol.quote:
Als ze 16 plus zijn worden ze pas leukquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke kinderenMaar ik heb het niet zo babys
Oh, dat zeg ik wel eensquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het ook, maar dat vind ik ook van ''meis''
Ik heb voorheen lesgegeven aan kinderen, vond ik altijd erg leuk om te doen. maar ik was ook altijd blij dat ik ze na 2 uur weer kon retourneren. Kreeg wel vaak opmerkingen als '''wat zou jij een goede moeder zijn''quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:43 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar dan denk ik altijd van, wat zou het jammer zijn als ik mijn genen niet laat voortplanten. Echt een gemis voor deze aardbol.
Wat zou je ze willen zeggen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mag ik een keer samen met jou tegen planeten praten?
Ja, ik bedoel ook het subforum OUD.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
En nu?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:44 schreef dopfles1 het volgende:
Sws krijgen slimme mensen steeds minder kinderen en de minder slimme medemens neukt er helemaal op los.
ISIS heeft westerse moslimvrouwen opgeroepen om 5+ kids te nemen om ze het westen over te nemen.
Dat denk ik ook, je hormoonniveau is hoog genoeg.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb voorheen lesgegeven aan kinderen, vond ik altijd erg leuk om te doen. maar ik was ook altijd blij dat ik ze na 2 uur weer kon retourneren. Kreeg wel vaak opmerkingen als '''wat zou jij een goede moeder zijn''
ik wil dat niet met iedereen delen hoorquote:
En nu kan je 2 dingen doen.quote:
Kom jij daar dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook het subforum OUD.
Ze wil vast tegen Uranus praten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit verder geweest dan R&P KLBquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook het subforum OUD.
watquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:46 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, je hormoonniveau is hoog genoeg.
Ieder zijn ding tochquote:
Ik kies voor die laatste. Overigens vind ik deze wereld ook zonder ISIS geen wereld om in op te groeien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:46 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
En nu kan je 2 dingen doen.
Als slim mens er ook op los neuken
Of geen kids nemen want je wil niemand laten opgroeien in een wereld waar ISIS de overmacht krijgt.
en jij vind dat ik die heb?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt maak je hormonen aan die het moeder gedrag aansterken
Eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kies voor die laatste. Overigens vind ik deze wereld ook zonder ISIS geen wereld om in op te groeien.
in Afrika neuken ze nog als konijnen dus dat probleem zie ik niet zo. Er komen genoeg bootjes naar hierquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Eens.
Maar voor beide is wel wat te zeggen, bij de 2e optie geef je het eigenlijk op... Maar wat is er op te geven als we ons niet voortplanten?
Is het opgeven als je niet bereid bent de strijd aan te gaan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Eens.
Maar voor beide is wel wat te zeggen, bij de 2e optie geef je het eigenlijk op... Maar wat is er op te geven als we ons niet voortplanten?
Nee, niet die. Je hebt nu een ander hormoon die af en toe sterk aanwezig is, niets mis mee. Althans dat zie ik soms aan je posts.quote:
Ja, daar winnen we het mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
in Afrika neuken ze nog als konijnen dus dat probleem zie ik niet zo. Er komen genoeg bootjes naar hier
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee, niet die. Je hebt nu een ander hormoon die af en toe sterk aanwezig is, niets mis mee. Althans dat zie ik soms aan je posts.
Heb ik soms ook.
En wie vindt jij de Fok!milf?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik altijd op milf-patrol ging in OUD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |