Heb je CNN nou al uit de lijst van betrouwbare media geschrapt nu er onomstotelijk bewijs is geleverd?quote:
Dat is geen onomstotelijk bewijs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb je CNN nou al uit de lijst van betrouwbare media geschrapt nu er onomstotelijk bewijs is geleverd?
Je wordt me hier ook een partij monddood gemaakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:18 schreef skysherrif het volgende:
En waar aanslagen vooral niet meer besproken mogen worden
Waarom kom je dan met zulke idioterie?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je wordt me hier ook een partij monddood gemaakt.
Ik ook maar alleen voor Allah.quote:
Jij kan in ieder geval geen enkel nieuws beter leveren, boefje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:21 schreef LelijKnap het volgende:
Of NOS wat dat betreft, met dat knip en plak werk. Ook nieuws daarvandaan zou gewoon pertinent verwijderd moeten worden. Als het gaat om betrouwbaarheid in elk geval.
Krantenbezorger lijkt me idd wel wat voor je. Beter dan callcenter-slaaf, iig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:23 schreef LelijKnap het volgende:
Ik had net op de planning gezet maar weer 's te zoeken naar een vacature in de journalistieke wereld.
Ik heb nog geen regel gezien waar aanslagen kennelijk niet besproken mogen worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:23 schreef Euribob het volgende:
Als je je zo bekneld voelt in POL ga je toch gewoon lekker weg? De regels zijn bekend, hou je eraan of hou je mond.
Je mag best af en toe een aanslag bespreken, maar gewoon met mate.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb nog geen regel gezien waar aanslagen kennelijk niet besproken mogen worden.
Wanneer heb je die er stiekem bij verzonnen Bobje?
Grappig bedoelde complottheorieen mogen hier niet besproken worden ketchup, komop.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:25 schreef KetchupFTW het volgende:
BNW? Ga je nu alles wat je niet leuk vind censureren en verwijzen naar de uithoeken van Fok?
Vindt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:25 schreef KetchupFTW het volgende:
BNW? Ga je nu alles wat je niet leuk vind censureren en verwijzen naar de uithoeken van Fok?
Dan moet ik wel erg vroeg opstaan, zou ik elke krant willen voorzien van mijn toevoegingen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Krantenbezorger lijkt me idd wel wat voor je. Beter dan callcenter-slaaf, iig.
''Waar staat dat?''quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:25 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb al vaker voorgesteld om de regels, of de manier waarop deze worden nageleefd, te herzien. Maar elk gesprek daarover wordt vanzelfsprekend naar BNW doorverwezen.
Stad kent eigenlijk twee groepen. Het centrum wordt gedomineerd door de universiteit (studenten, medewerkers) en ander hoogopgeleid volk. Buitenwijken zijn de plekken waar veel arbeiders zitten (ja ook gastarbeiders) en deze zijn armer en zie je vooral in de stad als het markt is. De huizen in leuke wijken kosten relatief veel voor een provinciestad. In de slechtere wijken is het iets betaalbaarder (maar veel jaren 70 flats en rijtjeswoningen). De provincie is heel betaalbaar. Maar dat heeft ook als reden dat de leuke dorpen regelmatig heen en weer schudden en de andere plekken zijn krimpregio's en daar loopt vooral kansloos volk rond.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Beide, kan later altijd nog inzoomen.
Ik zie achter elkaar, Skynews, ABC news, BBC, AFP, France 24 en weet ik veel wie met groot nieuws komen over een shooting bij de notre dame.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je mag best af en toe een aanslag bespreken, maar gewoon met mate.
Regels komen er pas als vervelende figuren de grenzen van de redelijkheid op gaan zoeken.
Bij callcenters moet je inderdaad praten met mensen en sociaal-wenselijke antwoorden geven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Krantenbezorger lijkt me idd wel wat voor je. Beter dan callcenter-slaaf, iig.
Wat zijn voor jou de grenzen van de redelijkheid? Een youtube-filmpje posten?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je mag best af en toe een aanslag bespreken, maar gewoon met mate.
Regels komen er pas als vervelende figuren de grenzen van de redelijkheid op gaan zoeken.
Trump tweets zijn dan ook grappiger.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie achter elkaar, Skynews, ABC news, BBC, AFP, France 24 en weet ik veel wie met groot nieuws komen over een shooting bij de notre dame.
Over het algemeen bespreken we hier de tweets van trump meer dan een aanslag.
Eigenlijk kun je alleen de Frontpage nog vertrouwen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:21 schreef LelijKnap het volgende:
Of NOS wat dat betreft, met dat knip en plak werk. Ook nieuws daarvandaan zou gewoon pertinent verwijderd moeten worden. Als het gaat om betrouwbaarheid in elk geval.
Bij callcenters moet je mensen manipuleren, bedriegen en uitbuiten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij callcenters moet je inderdaad praten met mensen en sociaal-wenselijke antwoorden geven.
Dat heet verlichten in jouw woordenboekje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bij callcenters moet je mensen manipuleren, liegen, bedriegen en uitbuiten.
Naar goed neoliberaal gebruik. Ben ik wel fan van.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bij callcenters moet je mensen manipuleren, liegen, bedriegen en uitbuiten.
Kansenparel met hamer neergeknald door popo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Wat voor shooting was er dan bij de Notre Dame?
Zolang het maar niet over aanslagen gaat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je alleen de Frontpage nog vertrouwen.
Als je aan het einde van het gesprek toch de verleiding niet kunt weerstaan om nog even te beginnen over een van je BNW-stokpaardjes ben je ook weer snel ontslagen vrees ikquote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij callcenters moet je inderdaad praten met mensen en sociaal-wenselijke antwoorden geven.
Eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
Wat zitten jullie trouwens ineens allemaal op Bob te hakken? Doe gewoon normaal en hou je waanideeën voor je wekelijkse therapiesessie, dan heb je niet eens mods nodig.
sssssssst!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Niks over gezien op Twitter anders.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kansenparel met hamer neergeknald door popo.
Duidelijk. En hoe zit het met aan de stad grenzende stadjes/dorpen van de grotere steden in de provincie? Zijn de prijzen daar significant lager?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Stad kent eigenlijk twee groepen. Het centrum wordt gedomineerd door de universiteit (studenten, medewerkers) en ander hoogopgeleid volk. Buitenwijken zijn de plekken waar veel arbeiders zitten (ja ook gastarbeiders) en deze zijn armer en zie je vooral in de stad als het markt is. De huizen in leuke wijken kosten relatief veel voor een provinciestad. In de slechtere wijken is het iets betaalbaarder (maar veel jaren 70 flats en rijtjeswoningen). De provincie is heel betaalbaar. Maar dat heeft ook als reden dat de leuke dorpen regelmatig heen en weer schudden en de andere plekken zijn krimpregio's en daar loopt vooral kansloos volk rond.
Het lijkt wel alsof de callcenterbazen geen moer geven om de waarheid. DOOFPOT!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je aan het einde van het gesprek toch de verleiding niet kunt weerstaan om nog even te beginnen over een van je BNW-stokpaardjes ben je ook weer snel ontslagen vrees ik
Ik ben niet zo van de censuur.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
Wat zitten jullie trouwens ineens allemaal op Bob te hakken? Doe gewoon normaal en hou je waanideeën voor je wekelijkse therapiesessie, dan heb je niet eens mods nodig.
De man met de hamer verveelde zich kennelijk, zo buiten het schaatsseizoen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Daar werd aanvankelijk dus massaal over bericht door allerlei "betrouwbare" kanalen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Dit telt als uitlokking, vind ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Haren (GN) is wel een leuke plaats.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Duidelijk. En hoe zit het met aan de stad grenzende stadjes/dorpen van de grotere steden in de provincie? Zijn de prijzen daar significant lager?
Jeetje. Hopelijk is alles goed met die agent.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar werd aanvankelijk dus massaal over bericht door allerlei "betrouwbare" kanalen.
Bleek een man te zijn met een hamer die een agent aanviel, hele gebied rond parijs in lockdown. Wordt overigens wel behandeld als terrorisme lees ik nu en de situatie is nog officieel "ongoing"
Ik ook niet. Maar in tegenstelling tot 'sommige anderen' weet ik wel wat het is.quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je alleen de Frontpage nog vertrouwen.
Verlichten moet je lezen als ontlasten van onnodig gewicht. Exact het tegenovergestelde dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat heet verlichten in jouw woordenboekje.
Okdoei.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist niet dat jij hield van regeltjes wat je wel en niet mag bespreken in een sc
De dorpen rond Groningen zijn best populair (Haren, Bedum en nog wat klein grut) dus volgens mij ook niet erg goedkoop. Veel mensen die werken in de stad maar er niet willen wonen, zitten daar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Duidelijk. En hoe zit het met aan de stad grenzende stadjes/dorpen van de grotere steden in de provincie? Zijn de prijzen daar significant lager?
Die is naar het ziekenhuis gebracht, net als de man met de hamer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jeetje. Hopelijk is alles goed met die agent.
Staat er alweer een Project op de planning?quote:
Leuk dat de klokkenluider van de Notre Dame zelf ook aanwezig kon zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die is naar het ziekenhuis gebracht, net als de man met de hamer.
Hier fotootje van situatie in notre dame zelf
[ afbeelding ]
(nee dit is wederom niet de eo jongerendag)
Aha, ze prijzen de Heer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die is naar het ziekenhuis gebracht, net als de man met de hamer.
Hier fotootje van situatie in notre dame zelf
[ afbeelding ]
(nee dit is wederom niet de eo jongerendag)
Noord-Oost Groningen is toch retegoedkoop, vanwege de aardbevingen en het gebrek aan leven?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De dorpen rond Groningen zijn best populair (Haren, Bedum en nog wat klein grut) dus volgens mij ook niet erg goedkoop. Veel mensen die werken in de stad maar er niet willen wonen, zitten daar.
Appingedam is misschien nog wel een redelijk plek (nog nooit geweest). Maar dat is wel iets verder van Groningen vandaan (al is er een treinverbinding).
Ik heb het driemaal geprobeerd en was er driemaal binnen een week mee gekapt. Het zijn ook veelal erg onprettige mensen, die collega-verkopers.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Naar goed neoliberaal gebruik. Ben ik wel fan van.
Idd, hier zijn echte koopje te scoren:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:36 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Noord-Oost Groningen is toch retegoedkoop, vanwege de aardbevingen en het gebrek aan leven?
Vrouwonvriendelijke werkplek. Dan kun je beter bij het inclusieve en diverse Goldman Sachs werken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:36 schreef Monolith het volgende:
Misschien toch maar weer eens overwegen om van werkgever te wisselen:
https://www.bloomberg.com(...)ok&utm_medium=social
Zal het wel aan jou liggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb het driemaal geprobeerd en was er driemaal binnen een week mee gekapt. Het zijn ook veelal erg onprettige mensen, die collega-verkopers.
Ja, daar kan je voor een paar ton mooie grote oude huizen kopen. Geen werk te vinden alleen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:36 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Noord-Oost Groningen is toch retegoedkoop, vanwege de aardbevingen en het gebrek aan leven?
Prijzen een beetje vergelijkbaar met dezelfde soort dorpen/stadjes in de Randstad? Nog redelijk ruim maar naast een (middel)grote stad? Heb ze iig genoteerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De dorpen rond Groningen zijn best populair (Haren, Bedum en nog wat klein grut) dus volgens mij ook niet erg goedkoop. Veel mensen die werken in de stad maar er niet willen wonen, zitten daar.
Appingedam is misschien nog wel een redelijk plek (nog nooit geweest). Maar dat is wel iets verder van Groningen vandaan (al is er een treinverbinding).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |