Dit telt als uitlokking, vind ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Wat voor shooting was er dan bij de Notre Dame?
Haren (GN) is wel een leuke plaats.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Duidelijk. En hoe zit het met aan de stad grenzende stadjes/dorpen van de grotere steden in de provincie? Zijn de prijzen daar significant lager?
Jeetje. Hopelijk is alles goed met die agent.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar werd aanvankelijk dus massaal over bericht door allerlei "betrouwbare" kanalen.
Bleek een man te zijn met een hamer die een agent aanviel, hele gebied rond parijs in lockdown. Wordt overigens wel behandeld als terrorisme lees ik nu en de situatie is nog officieel "ongoing"
Ik ook niet. Maar in tegenstelling tot 'sommige anderen' weet ik wel wat het is.quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je alleen de Frontpage nog vertrouwen.
Verlichten moet je lezen als ontlasten van onnodig gewicht. Exact het tegenovergestelde dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat heet verlichten in jouw woordenboekje.
Okdoei.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist niet dat jij hield van regeltjes wat je wel en niet mag bespreken in een sc
De dorpen rond Groningen zijn best populair (Haren, Bedum en nog wat klein grut) dus volgens mij ook niet erg goedkoop. Veel mensen die werken in de stad maar er niet willen wonen, zitten daar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Duidelijk. En hoe zit het met aan de stad grenzende stadjes/dorpen van de grotere steden in de provincie? Zijn de prijzen daar significant lager?
Die is naar het ziekenhuis gebracht, net als de man met de hamer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jeetje. Hopelijk is alles goed met die agent.
Staat er alweer een Project op de planning?quote:
Leuk dat de klokkenluider van de Notre Dame zelf ook aanwezig kon zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die is naar het ziekenhuis gebracht, net als de man met de hamer.
Hier fotootje van situatie in notre dame zelf
[ afbeelding ]
(nee dit is wederom niet de eo jongerendag)
Aha, ze prijzen de Heer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die is naar het ziekenhuis gebracht, net als de man met de hamer.
Hier fotootje van situatie in notre dame zelf
[ afbeelding ]
(nee dit is wederom niet de eo jongerendag)
Noord-Oost Groningen is toch retegoedkoop, vanwege de aardbevingen en het gebrek aan leven?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De dorpen rond Groningen zijn best populair (Haren, Bedum en nog wat klein grut) dus volgens mij ook niet erg goedkoop. Veel mensen die werken in de stad maar er niet willen wonen, zitten daar.
Appingedam is misschien nog wel een redelijk plek (nog nooit geweest). Maar dat is wel iets verder van Groningen vandaan (al is er een treinverbinding).
Ik heb het driemaal geprobeerd en was er driemaal binnen een week mee gekapt. Het zijn ook veelal erg onprettige mensen, die collega-verkopers.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Naar goed neoliberaal gebruik. Ben ik wel fan van.
Idd, hier zijn echte koopje te scoren:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:36 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Noord-Oost Groningen is toch retegoedkoop, vanwege de aardbevingen en het gebrek aan leven?
Vrouwonvriendelijke werkplek. Dan kun je beter bij het inclusieve en diverse Goldman Sachs werken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:36 schreef Monolith het volgende:
Misschien toch maar weer eens overwegen om van werkgever te wisselen:
https://www.bloomberg.com(...)ok&utm_medium=social
Zal het wel aan jou liggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb het driemaal geprobeerd en was er driemaal binnen een week mee gekapt. Het zijn ook veelal erg onprettige mensen, die collega-verkopers.
Ja, daar kan je voor een paar ton mooie grote oude huizen kopen. Geen werk te vinden alleen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:36 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Noord-Oost Groningen is toch retegoedkoop, vanwege de aardbevingen en het gebrek aan leven?
Prijzen een beetje vergelijkbaar met dezelfde soort dorpen/stadjes in de Randstad? Nog redelijk ruim maar naast een (middel)grote stad? Heb ze iig genoteerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De dorpen rond Groningen zijn best populair (Haren, Bedum en nog wat klein grut) dus volgens mij ook niet erg goedkoop. Veel mensen die werken in de stad maar er niet willen wonen, zitten daar.
Appingedam is misschien nog wel een redelijk plek (nog nooit geweest). Maar dat is wel iets verder van Groningen vandaan (al is er een treinverbinding).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |