quote:Laatste update: 5-6-2017 11:49
Twee tieners aangehouden in onderzoeken dood Savannah en Romy
Burgemeester Bunschoten: twee minderjarigen aangehouden in zaken Savannah en Romy
In de twee onderzoeken naar de dood van de twee 14-jarige meisjes uit Hoevelaken en Bunschoten heeft de politie vannacht twee aanhoudingen verricht. Het zijn jongens van 14 en 16 jaar oud. Beide meisjes zijn door een misdrijf om het leven gekomen.
De politie zegt dat het ernaar uitziet dat het gaat om twee op zichzelf staande zaken: "Op basis van de bevindingen uit de onderzoeken tot nu toe, lijkt het er niet op dat er een verband is tussen beide feiten." De politie heeft twee rechercheteams geformeerd, die "waar nodig" informatie zullen delen.
Industrieterrein
De 14-jarige Savannah uit Bunschoten werd zondag gevonden in het water bij een industrieterrein in Bunschoten. Zij werd sinds donderdag vermist. In haar zaak is een jongen van 16 uit de gemeente Den Bosch opgepakt.
Het lichaam van de 14-jarige Romy uit Hoevelaken werd vrijdagmiddag gevonden in het water in Achterveld. In die zaak is een jongen van 14 uit Lunteren opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij haar dood.
Burgemeester Melis van de Groep van Bunschoten zegt in een reactie dat er lange tijd nog hoop was dat Savannah nog zou leven. Er waren volgens hem aanwijzingen dat het meisje zich schuilhield op een adres met de nu opgepakte verdachte, aldus de burgemeester. De politie baseerde zich hierbij op spullen die in het ouderlijk huis van Savannah lagen.
Van de Groep deed eerder een oproep aan ouders met kinderen om extra alert te zijn. Die oproep blijft voorlopig van kracht, zei hij.
De directeur van de school waar Savannah naartoe ging, zegt in een korte verklaring dat bij iedereen het verdriet intens is. "We kunnen dit niet bevatten." De school is vandaag opengesteld en er is een stilteruimte ingericht om het meisje te herdenken.
Ook zijn hulpverleners ingezet voor nazorg. "Savannah was een rustige, lieve en vrolijke leerling die mooie cijfers haalde en goede inzet toonde. Ze genoot van het contact met vriendinnen en hield van gezelligheid, we zullen haar erg missen."
http://nos.nl/artikel/217(...)avannah-en-romy.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn vanaf donderdag 1 juniquote:Donderdag 1 juni
Rond 15.00 uur wordt Savannah voor het laatst gezien.
's Avonds wordt ze als vermist opgegeven. Dan plaatst haar moeder ook een opsporingsbericht op Facebook dat massaal wordt gedeeld.
Vrijdag 2 juni:
In de middag wordt Savannah's fiets gevonden in Hoogland bij een bushalte.
Een meisje uit Hoevelaken, Romy, komt die dag niet terug uit school. Rond 17:00 uur vindt een voorbijganger haar lichaam in een sloot in Achterveld. Dat ligt op een kleine 20 kilometer van Bunschoten. Zij is door een misdrijf om het leven gekomen.
Zaterdag 3 juni:
Van Savannah ontbreekt nog ieder spoor. De politie voert geen grote zoekacties uit.
Zondag 4 juni:
's Middags vindt een voorbijganger het lichaam van Savannah in een water bij industrieterrein De Kronkels in Bunschoten.
Laat in de avond roept de burgemeester van Bunschoten inwoners van zijn gemeente op om extra alert te zijn op hun kinderen.
Maandag 5 juni:
Bunschoten en Hoevelaken zijn in rouw. Vlaggen hangen halfstok en er worden kaarsjes gebrand. In de kerk en op school zijn er bijeenkomsten.
Even voor het middaguur maakte de politie bekend dat er in beide zaken aanhoudingen zijn verricht: een 16-jarige jongen uit Den Bosch is opgepakt in de zaak van Savannah, een 14-jarige uit Ede wordt in verband gebracht met de dood van Romy
Topic over Romy: NWS / Politie vindt lichaam van omgebrachte Romy (14) in Achterveld
Ja, als je kind kwijt is bid je wel, daarbij zullen het vooral plaatsgenoten zijn die nu voor haar bidden hè....quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:23 schreef Mishu het volgende:
[..]
Heb je de Facebook van die moeder gezien?Een en al gebid dit, gebed dat.
Dat is vermoedelijk op zondagochtend in alle vroegte weggehaald door de gemeente omdat het te ver weg stond van de bushalte en dus in strijd was met de plaatselijke verordening.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:25 schreef Nikonlover het volgende:
Maar hoe zit het nu met het fietsenrek?
De fiets stond bij een boom.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:25 schreef Nikonlover het volgende:
Maar hoe zit het nu met het fietsenrek?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is vermoedelijk op zondagochtend in alle vroegte weggehaald door de gemeente omdat het te ver weg stond van de bushalte en dus in strijd was met de plaatselijke verordening.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is vermoedelijk op zondagochtend in alle vroegte weggehaald door de gemeente omdat het te ver weg stond van de bushalte en dus in strijd was met de plaatselijke verordening.
Veeg me opquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Juist wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kunnen extreem christelijken niet tegen homo's zijn?
Hoeft niet.quote:
Gereformeerde kerk.... uitkijken met "gemeenschap" in combinatie met gereformeerd, want voor je het weet denkt men dat je "gereformeerde gemeente" bedoelt, en dat is echt een totaal ander verhaal.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:25 schreef ondeugend het volgende:
ouders waren van de gereformeerde gemeenschap. Ook Savannah kwam in die kerk.
Volgens mij kwam dat ter sprake op RTV-U tijdens een interview met de voorganger.
*proest*quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als je wel een reli achtergrond hebt betekent dat niet automatisch dat je streng christelijk bent.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet als je geen reli achtergrond hebt hoor.
Nou, so far het streng christelijk verhaal.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ze de afgelopen dagen veel heeft gepost over bidden is volstrekt logisch. Betekent niet dat ze meteen extreem christelijk zijn.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet iemand hoever het van haar huis naar dat parkje was waar ze met klasgenootjes had afgesproken?
Poging 2![]()
Bij het bruggetjequote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:31 schreef agter het volgende:
Iemand de precieze plaats waar ze gevonden is? Er zijn meerdere sloten op De Kronkels.
Het fietsenrek is meegenomen voor nader onderzoek.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat zegt echter niets over de vraag of de fiets ook bij een fietsrek stond.
Nee. Ik denk dat je niet met termen moet gooien zonder daar zeker van te zijn. Sowieso is de mate van gelovigheid niet door anderen te bepalen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien probeerde ze het in haar eigen gemeenschap voor homo's op te nemen.
Hier wel mee eens. Ze waren gelovig, maar niks op hun FB of wat dan ook wijst op streng gelovig. Sowieso heel Bunschoten is best gelovig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je wel een reli achtergrond hebt betekent dat niet automatisch dat je streng christelijk bent.
En dat waren ze duidelijk niet als je de foto's van de kerk en de beelden van de voorganger ziet.
Als je denkt dat dat streng christelijk is dan heb je nog nooit streng christelijk gezien.
Sterker nog, het hele bushokje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het fietsenrek is meegenomen voor nader onderzoek.
Streng gelovigen gebruiken geen facebook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier wel mee eens. Ze waren gelovig, maar niks op hun FB of wat dan ook wijst op streng gelovig. Sowieso heel Bunschoten is best gelovig.
De Paus heeft ook facebook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Streng gelovigen gebruiken geen facebook.
doen ze stiekem in een schuurtjequote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je weet er duidelijk niet veel van.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend voeden bijna alle reli's hun kroost op met het idee dat seks vies is als je nog maar 14 bent. Derhalve is de gedane suggestie op zich best valide.
Maar het was behoorlijk toegetakeld en daarom kan het langer duren voor het is geïdentificeerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het fietsenrek is meegenomen voor nader onderzoek.
ik ben er niet zo in thuis.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gereformeerde kerk.... uitkijken met "gemeenschap" in combinatie met gereformeerd, want voor je het weet denkt men dat je "gereformeerde gemeente" bedoelt, en dat is echt een totaal ander verhaal.
Dat is idd in de categorie "Streng Christelijk".
En aan de foto's bij de kerk kun je al zien dat het niet om een strenge variant gaat.
https://www.rd.nl/vandaag(...)aar-dromen-1.1406162
Bovenstaande klopt iggquote:Om half tien deze Tweede Pinksterdag komen zo’n 150 mensen samen in de gereformeerde Zuiderkerk in het bakkersdorp. Het gezin van Savannah is verbonden aan deze gemeente.
Die hebben het nieuws pas vandaag gehoord.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Precies, dus dat gezeur over of ze wel of niet streng was geïndoctrineerd is niet relevant.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Christelijk is christelijk. En dat betekent geen seks voor het huwelijk. Ik zou ook die filmpjes bij dat Reformatorisch Dagblad bekijken met haar klasgenoten. 'Ze is nu op een betere plek'. 'We hopen haar terug te zien.'
En zit daar groen/een park tussen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:51 schreef agter het volgende:
Afstand wandelend tussen haar straat en de vindplaats 444 meter. Beste bushalte voor haar huis staat tussen beiden plekken.
Dat parkje is soort van hangplek.quote:
Blijft creepy dat het zo dichtbij is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:51 schreef agter het volgende:
Afstand wandelend tussen haar straat en de vindplaats 444 meter. Beste bushalte voor haar huis staat tussen beiden plekken.
Misschien was dat die afspreekplek wel met die klasgenoten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat parkje is soort van hangplek.
des te meer reden om aan te nemen dat ze niet lang op de vindplek gelegen heeft.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat parkje is soort van hangplek.
Ja. Dat lijkt me naar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:58 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Blijft creepy dat het zo dichtbij is.
Ja, dat is idd bizar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:58 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Blijft creepy dat het zo dichtbij is.
Als ze al een afspraak met klasgenootjes had. Moeder is rond etenstijd de klasgenoten gaan bellen. Als iemand niet komt opdagen om aan een project te werken, ga je daar als klasgenoten toch achteraan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet iemand hoever het van haar huis naar dat parkje was waar ze met klasgenootjes had afgesproken?
Poging 2![]()
Ik weet niet welk parkje dat precies is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Poging 2![]()
En ook naar Amersfoort waar je met trein verder kunt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:06 schreef agter het volgende:
De bushalte om naar huis te gaan, is ook de bushalte om te komen bij haar vindplaats.
Ze was kennelijk gewoon op weg naar huis.
Dan bestaat dit topic uit 3 a 4 delen zoiets.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:52 schreef Straatcommando. het volgende:
En ophouden met oeverloos lullen om het lullen.
Wij zijn vrijwilligers die niet 24/7 aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:56 schreef Hdero het volgende:
Thx meneer de mod maar de waarschuwing had ook eerder kunnen komen aangezien het een tijdje aan de gang bleef. Maar ooit beter dan nooit.
Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit. Je hóéft een topic niet vol te lullen als er geen informatie is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan bestaat dit topic uit 3 a 4 delen zoiets.
Het is apart verhaal, blijkbaar een internet vriendje.
De feiten beginnen op te raken en dan slaat de fantasie toe.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij zijn vrijwilligers die niet 24/7 aanwezig zijn.
[..]
Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit. Je hóéft een topic niet vol te lullen als er geen informatie is.
Daar mag best over getafeld worden, geen enkel probleem. Beetje speculatie ook. Hou het gewoon binnen de perken en redelijkheid.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De feiten beginnen op te raken en dan slaat de fantasie toe.
Het raakt wel veel mensen 2 van zulke gebeurtenissen in tijd en plek dicht bij elkaar.
Wat er nu gebeurd met arrestatie van 16 jarige en in ander geval 14 jarige is redelijk bizar.
Dat verzin je niet.
FB berichten daar laten lijkt me al goed uitgangspunt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar mag best over getafeld worden, geen enkel probleem. Beetje speculatie ook. Hou het gewoon binnen de perken en redelijkheid.
quote:
Beetje gezond verstand brengt je een heel eind. Gewoon niets zeggen wat je zelf ook niet zou willen lezen of horen. Dat zo'n moeder emotioneel alles op facebook (en openbaar) plaatst is niet zo handig, maar een beetje piëteit zou op z'n plaats zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
FB berichten daar laten lijkt me al goed uitgangspunt.
Den Bosch is redelijk grote stad en er gaan nog geen namen rond daar.
Ik kreeg het idee dat die klasgenootjes/vriendinnetjes wel wisten dat ze met iemand anders had afgesproken. Ik weet alleen niet meer uit welk nieuwsbericht ik dat begrepen heb.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:07 schreef Mula het volgende:
[..]
Als ze al een afspraak met klasgenootjes had. Moeder is rond etenstijd de klasgenoten gaan bellen. Als iemand niet komt opdagen om aan een project te werken, ga je daar als klasgenoten toch achteraan?
Alhoewel ik me net bedenk dat haar familie dan wel een vaste lijn moet hebben die ze kunnen bellen.
"Burgemeester Melis van de Groep van Bunschoten zegt in een reactie dat er lange tijd nog hoop was dat Savannah nog zou leven. Er waren volgens hem aanwijzingen dat het meisje zich schuilhield op een adres met de nu opgepakte verdachte, aldus de burgemeester. De politie baseerde zich hierbij volgens hem op dataverkeer dat door het meisje was achtergelaten en informatie van vriendinnen"quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat die klasgenootjes/vriendinnetjes wel wisten dat ze met iemand anders had afgesproken. Ik weet alleen niet meer uit welk nieuwsbericht ik dat begrepen heb.
Die zullen ook wel beseffen hoe serieus het geworden is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat die klasgenootjes/vriendinnetjes wel wisten dat ze met iemand anders had afgesproken. Ik weet alleen niet meer uit welk nieuwsbericht ik dat begrepen heb.
Het is ook wel absurd dat een normaal persoon zich niet eens kan verdedigen tegen iemand die eventueel wel bewapend is of jou wat aan wilt doen. Maar aan de andere kant krijg je met het legaliseren van wapens wel meer moorden, dus het heeft zo zijn voor en nadelen. Misschien zou het een goed idee zijn om bijvoorbeeld pepperspray legaal te maken, dat zou al een heel stuk schelen met betrekking tot zelfverdediging en is niet zo dodelijk als bijvoorbeeld een pistool.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:58 schreef Hdero het volgende:
Jammer dat je het moet zeggen maar ik vind het geen absurd idee om onze dames voortaan met een pistool op zak te bewapenen zodat ze tenminste weerbaar zijn tegen kidnappers en moordenaars.
Prima dat die zaken gescheiden blijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 03:16 schreef Stupidisco het volgende:
Offtopic: Meer nieuws over de 14-jarige verdachte in de zaak van Romy. Zie andere topic.
Een hele verre reis is onmogelijk in Nederland.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 05:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het volgende is gebeurd:
Meisje zegt tegen moeder dat ze even weg is voor een ontmoeting met vriendinnen en dat ze voor een bepaald tijdstip thuis zal zijn
Jongen komt helemaal uit den Bosch dus maakt een verre reis
Jongen en meisje ontmoeten elkaar enzovoorts
meisje zegt dat ze weer naar huis moet
jongen wordt boos ....hele verre reis en dan zo een korte ontmoeting
meisje wil toch naar huis...het loopt uit de hand
Met 3 uur treinen heb je al het hele land van kust tot kust in een rechte lijn doorgereden. En dan is een auto nog sneller omdat het geen haltes maakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 05:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het volgende is gebeurd:
Meisje zegt tegen moeder dat ze even weg is voor een ontmoeting met vriendinnen en dat ze voor een bepaald tijdstip thuis zal zijn
Jongen komt helemaal uit den Bosch dus maakt een verre reis
Jongen en meisje ontmoeten elkaar enzovoorts
meisje zegt dat ze weer naar huis moet
jongen wordt boos ....hele verre reis en dan zo een korte ontmoeting
meisje wil toch naar huis...het loopt uit de hand
Het is maar hoe je het relatief bekijktquote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een hele verre reis is onmogelijk in Nederland.
Het kan een grote reis voor een 14 jarige zijn,daar niet van. Want die gaan zeldzaam hun eigen plaats uit zonder ouderlijke begeleiding.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het relatief bekijkt
Dat staat op de site van iedere christelijke school, dat maakt het nog niet streng christelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:29 schreef DeParo het volgende:
Ik zou graag nog even tegen Leandra zeggen dat Savannah wel degelijk naar een zeer Christelijk ingestelde school ging die opereert op basis van Normen en Waarden uit de Bijbel zoals de site zelf stelt.
Jij stelde dat het een gewone openbare school was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat op de site van iedere christelijke school, dat maakt het nog niet streng christelijk.
Oké, maar in hoeverre verschillen christelijke scholen van elkaar volgens jou onderling??quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat deed ik sowieso al niet, maar ik zie het linkje waarin ik dat deed graag tegemoet.
en dus? Soms gaan niet christelijke kinderen naar christelijke school omdat die beter is dan de lokale openbare of minder ver reizen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:29 schreef DeParo het volgende:
Ik zou graag nog even tegen Leandra zeggen dat Savannah wel degelijk naar een zeer Christelijk ingestelde school ging die opereert op basis van Normen en Waarden uit de Bijbel zoals de site zelf stelt.
Wie beweert moet bewijzen. Zo werkt dat. Ik had je nog het voordeel van de twijfel gegeven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom blijf je het volhouden dat je het niet hebt gezegd? Je gaat er uren over door dat ze niet zo Christelijk was, dat je dacht dat ze niet eens Kerkelijk was noch haar gezin, gewoon even normaal doen graag.
dit gaat al ong 15 vd 21 topics zo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht ik kom hier nieuws lezen... maar het is alleen maar op de man gezuig
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht ik kom hier nieuws lezen... maar het is alleen maar op de man gezuig
praat geen poep, dat staat er helemaal nietquote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:50 schreef westwoodblvd het volgende:
'Praat over mogelijke wildwestverhalen rondom dood Romy en Savannah' - http://nos.nl/l/2176785
De wildwestverhalen die mede in dit topic bedacht en gevoed zijn, zijn erg slecht voor de verwerking en psychologische gesteldheid van de kinderen in de buurt, zegt de slachtofferhulp.
Zij zoeken met name hun leeftijdsgenoten op op sociaal media, das niet Fokquote:Pubers zullen het deels ook op sociale media verwerken met leeftijdgenootjes. Daar kunnen allerlei wildwestverhalen ontstaan, zegt Aelberts: "Het is belangrijk voor ouders om in de gaten te houden wat er gebeurt op de sociale media van hun kind en erover te blijven praten."
Dat staat echt helemaal nergens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:50 schreef westwoodblvd het volgende:
'Praat over mogelijke wildwestverhalen rondom dood Romy en Savannah' - http://nos.nl/l/2176785
De wildwestverhalen die mede in dit topic bedacht en gevoed zijn, zijn erg slecht voor de verwerking en psychologische gesteldheid van de kinderen in de buurt, zegt de slachtofferhulp.
Nee, dat ook niet, maar dat tweede stuk is echt helemaal verzonnenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerste deel van die zin ook niet
Ze citeren tieners die niet meer over straat durven fietsen. Of denk jij dat dat een positief teken is?quote:
Die hebben dan al 21 topics met meuk om door te lezen. Dat zou ik ze afraden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Laatste kans. Ander gaat deze dicht en gaan er bans vallen.
Denk eens in wat die familieleden zouden voelen als ze lezen wat je post. En ophouden met oeverloos lullen om het lullen.
Ja. En de uitleg staat en onder:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:04 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ze citeren tieners die niet meer over straat durven fietsen. Of denk jij dat dat een positief teken is?
Jij post vervolgens iets als een quote wat er niet eens staat, en wat niet eens gesuggereerd wordt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:04 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ze citeren tieners die niet meer over straat durven fietsen. Of denk jij dat dat een positief teken is?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:04 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Waar staat het dat het mede door dit soort topics komt? Je kan geen artikel lezen en willekeurige zinnen aan elkaar plakken om een punt te maken.quote:"De kinderen moeten vooral elkaar niet gek maken, waardoor er opeens dingen niet meer kunnen", zegt Aelberts. Ze reageert daarmee ook op een oproep van de burgemeester van Bunschoten gisteren.
Ja dat kan bijna niet anders.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:15 schreef Kyran het volgende:
Zit de 16-jarige nog steeds vast trouwens? Niks over gehoord, dus ik ga er wel van uit. Ze moeten toch wel hele sterke vermoedens hebben om een 16-jarige al bijna twee dagen vast te houden. Zelfde geldt ook voor de 14-jarige in de zaak van Romy.
Ik vond Den Bosch-Bunschoten ook behoorlijk ver klinken, maar volgens 9292ov.nl ben je er al in 1 uur en 27min.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een hele verre reis is onmogelijk in Nederland.
Ja plus wat tijd van huis naar CS en ter plaatse (pd) dus binnen 2 uur.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:19 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vond Den Bosch-Bunschoten ook behoorlijk ver klinken, maar volgens 9292ov.nl ben je er al in 1 uur en 27min.
Ja 3 uur reizen voor ?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:19 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vond Den Bosch-Bunschoten ook behoorlijk ver klinken, maar volgens 9292ov.nl ben je er al in 1 uur en 27min.
Dit zijn de percentages van de laatste gemeentraadsverkiezingen:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gereformeerde kerk.... uitkijken met "gemeenschap" in combinatie met gereformeerd, want voor je het weet denkt men dat je "gereformeerde gemeente" bedoelt, en dat is echt een totaal ander verhaal.
Dat is idd in de categorie "Streng Christelijk".
Dat zei tegen haar moeder ja, heb je dat stukje van oma ook gelezen? Dat werd zaterdag in de krant gezet. Daarin werd de indruk gewekt dat zij een plannetje had.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja 3 uur reizen voor ?
Voor wat????
Dat meisje wilde gewoon op tijd thuis zijn
Heb je een link naar verhaal van haar oma? Helemaal gemist volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zei tegen haar moeder ja, heb je dat stukje van oma ook gelezen? Dat werd zaterdag in de krant gezet. Daarin werd de indruk gewekt dat zij een plannetje had.
Politie hield rekening dat zij met hem "ergens anders" was, dat kan bij wijze van spreken ook een studentenkamer/appartement zijn geweest in Utrecht van een vriend/broer. Waar de jongen dat weekend gebruik van mocht maken.
Misschien paste hij in de buurt op een huis van een bekende, tja alles kan.
Ja, zo was Veenendaal ook, toch wonen er ook gezinnen die niet streng gelovig zijn. Al doet men wel hun best je te overtuigen van hun geloof.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit zijn de percentages van de laatste gemeentraadsverkiezingen:
ChristenUnie 37,10
CDA 20,59
SGP 12,36
VVD 11,68
Christelijke Arbeiders Partij (CAP) 10,97
Dit is een Gereformeerde Gemeenschap, hoor.
ja kijk ff, was ad volgens mij. Momentjequote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb je een link naar verhaal van haar oma? Helemaal gemist volgens mij.
https://www.rtvutrecht.nl(...)e-horen-lieverd.htmlquote:BUNSCHOTEN-SPAKENBURG - Er is nog altijd geen spoor van de vermiste Savannah Dekker uit Bunschoten. Het 14-jarig meisje vertrok eerder deze week op haar fiets naar een vriendinnetje, maar kwam daar nooit aan. Haar oma doet een emotionele oproep.
"Laat alsjeblieft wat van je weten, want papa en mama missen je heel erg, maar opa's en oma's ook. Je bent zo rijk en je krijgt alles wat je hartje begeert. Lieverd, doe me een plezier en kom naar huis. Laat wat van je horen lieverd!"
SCHRIK
Lenie Dekker leeft tussen hoop en vrees sinds haar kleindochter vermist wordt. "Het duurde lang totdat het nieuws echt tot me doordrong. Zoiets maak je je hele leven niet mee. Je hoort over vermissingen weleens wat op televisie of je leest erover in de krant, maar je verwacht niet dat het jezelf overkomt", vertelt ze aan RTV Utrecht.
Allerlei scenario's over haar verdwijning spookten de afgelopen dagen door haar hoofd. "Je denkt: hoe komt ze thuis? Is ze aangerand of gebruikt? Ligt ze in het water? Gaat ze gekke dingen doen? Dat soort dingen gaan door je hoofd en dat wordt alleen maar erger naarmate ze weg is."
GOEDE BAND
Lenie heeft een goede band met haar kleindochter. "Ze is heel speels en heeft een mooie uitstraling en kan heel hard lachen. Ik heb het idee dat er iets in haar koppie heeft gespeeld en dat ze een plannetje heeft gemaakt waar ze niemand over heeft verteld."
De omgeving van Lenie leeft erg met haar mee. "Er vallen telkens kaartjes op de deurmat van mensen die me sterkte wensen. Het leeft behoorlijk in mijn omgeving. Ik ben gisteren bewust niet naar de sportschool geweest, want iedereen vraagt: is dit jouw kleindochter? Dat kan ik niet gebruiken, daarom hoop ik dat ze snel terugkomt."
De politie liet vanochtend weten nog niet te weten waar het meisje precies is. Eerder werd wel de fiets van Savannah teruggevonden. De recherche ziet dat als een nieuw spoor.
SCHOOL
De school van de vermiste Savannah heeft ook gereageerd op de verdwijning van het meisje. Volgens de school zijn leraren en leerlingen 'erg geschrokken' van de vermissing.
"De klasgenoten van Savannah zijn vanmorgen (vrijdag, red.) opgevangen door hun mentrix, mevrouw van Eeken, in hun klas. De school staat in nauw contact met de ouders van Savannah."
De school heeft aan de ouders van alle leerlingen een oproep gedaan om mogelijk bruikbare informatie te delen met de politie. "We hopen en bidden dat ze spoedig weer veilig terecht mag komen", besluit de school.
In de Maranathakerk in Bunschoten is vanavond een gebed voor Savannah Dekker. De dienst begint om 20.00 uur.
Ook vindt er morgen een grote zoekactie door inwoners van Bunschoten plaats.
Dat weten we nog niet. Maar Leandra stelde dat Bunschoten geen gereformeerde gemeente is. Gebaseerd op hun stemgedrag, kun je redelijk veilig aannemen dat het dat wel is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja, zo was Veenendaal ook, toch wonen er ook gezinnen die niet streng gelovig zijn. Al doet men wel hun best je te overtuigen van hun geloof.
Is die discussie echt zo interessant? Te weten of ze wel of niet gelovig waren en zo ja in elke mate? Ik denk het niet.
Nee, je leest niet goed.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. Maar Leandra stelde dat Bunschoten geen gereformeerde gemeente is. Gebaseerd op hun stemgedrag, kun je redelijk veilig aannemen dat het dat wel is.
Bunschoten is zo gereformeerd als wat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. Maar Leandra stelde dat Bunschoten geen gereformeerde gemeente is. Gebaseerd op hun stemgedrag, kun je redelijk veilig aannemen dat het dat wel is.
O ja, ik zie het. Je zei dat je de termen 'gereformeerde kerk' en gereformeerde gemeenschap' niet door elkaar 'mag' gebruiken. Sorry.quote:
Nee, dat dat niet verstandig is en dat "de gereformeerde gemeente" een aparte kerksoort is, ook wel zwarte kousen genoemd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
O ja, ik zie het. Je zei dat je de termen 'gereformeerde kerk' en gereformeerde gemeenschap' niet door elkaar 'mag' gebruiken. Sorry.
Graag. Want het vervuilt het topic.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:28 schreef Persefoneia het volgende:
Kan dat gezeik over wel of niet gereformeerd ergens anders worden uitgevochten.
En het constant zoeken naar redenen om Leandra aan te vallen mag ook achterwege blijven.
Had ze afgesproken in een park dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Is er bekend gemaakt in welk park in Bunschoten Savannah zou hebben afgesproken met haar vrienden om dat schoolwerk te maken?
Was dat hetzelfde park als waar ze uiteindelijk gevonden is?
Is bij mijn weten niet bekend (gemaakt).quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Is er bekend gemaakt in welk park in Bunschoten Savannah zou hebben afgesproken met haar vrienden om dat schoolwerk te maken?
Ja, staat in een van de eerdere topics wel in de OP, kan nu zelf niet terugzoeken maar het was iets dat lijkt op Bikkenberg, voor zover ik me kan herinneren.quote:
Grote kans dat het bij die recreatieplek in het sportpark was, de Bikkersweg is een begraafplaats.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Is bij mijn weten niet bekend (gemaakt).
Ik weet niet goed hoe serieus ik dat verhaal moet nemen. Ze heeft dat tegen haar moeder gezegd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Bikkersweg. Maar hier hebben de parken voor zover ik weet geen algemeen bekende namen, ik zou alleen maar het 'Aral' veld kunnen noemen, genoemd naar het benzinestation. We hebben wel Sportpark de Vinken (waar ze is gevonden) en aan de Bikkersweg zit de tennisvereniging en het zwembad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, staat in een van de eerdere topics wel in de OP, kan nu zelf niet terugzoeken maar het was iets dat lijkt op Bikkenberg, voor zover ik me kan herinneren.
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:26 schreef Resistor het volgende:
[..]
Bikkersweg. Maar hier hebben de parken voor zover ik weet geen namen. We hebben wel Sportpark de Vinken (waar ze is gevonden) en aan de Bikkersweg zit de tennisvereniging en het zwembad.
En de begraafplaats ligt aan de Stadsgracht.
Dit jaar, dit denk ik ook dat ze niet echt met die vrienden daar had afgesproken. Gok, uiteraard.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe serieus ik dat verhaal moet nemen. Ze heeft dat tegen haar moeder gezegd.
Maar denk eerder dat het een smoesje was om die jongen te ontmoeten.
Ook is nooit naar buiten gekomen of die vrienden idd met haar afgesproken hadden.
https://goo.gl/maps/65MxAXKpiR52 dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:27 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
"Ze had met een groep klasgenootjes bij het skateparkje bij de rotonde Bikkersweg-Westsingel afgesproken."
bron RTV Utrecht
Yep, +/- 1km van haar huisquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:28 schreef Resistor het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/65MxAXKpiR52 dus.
Ja, lastig hoor, ook voor de politie om dan te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe serieus ik dat verhaal moet nemen. Ze heeft dat tegen haar moeder gezegd.
Maar denk eerder dat het een smoesje was om die jongen te ontmoeten.
Ook is nooit naar buiten gekomen of die vrienden idd met haar afgesproken hadden.
Vanuit die plek kun je alle kanten op.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:28 schreef Resistor het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/65MxAXKpiR52 dus.
Je hebt tegenwoordig gewoon Google Maps hé... Je hoeft niet perse op een goed vindbare plek af te spreken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Vanuit die plek kun je alle kanten op.
Waar spreek je met een jongen af? Toch bij een punt wat redelijk goed te vinden is, voor iemand die de gemeente amper kent? Een station ofzo?
Dat zou dan ook terug te vinden moeten zijn in de spullen (pc, telefoon) van de jongen. Mits hij die niet verwijderd heeft.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig gewoon Google Maps hé... Je hoeft niet perse op een goed vindbare plek af te spreken tegenwoordig.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-eten-thuis-zou-zijnquote:Ze had met een groep klasgenootjes bij het parkje afgesproken. "Vanaf daar zouden ze samen naar een vriendinnetje fietsen om aan een schoolopdracht te werken. Daar is ze alleen nooit aangekomen. Ze hebben berichtjes gestuurd en gebeld, maar de telefoon ging niet eens over", zegt haar moeder tegen RTV Utrecht.
Klopt. Maargoed, ik denk ik zeg het even, gezien het hier bijna overkomt alsof jullie heel ver op weg zijn met de oplossing.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zou dan ook terug te vinden moeten zijn in de spullen (pc, telefoon) van de jongen. Mits hij die niet verwijderd heeft.
He, bah ze is dus vlak bij haar huis teruggevonden...quote:
Is dat het doel dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt. Maargoed, ik denk ik zeg het even, gezien het hier bijna overkomt alsof jullie heel ver op weg zijn met de oplossing.
Dat klinkt dan alsof de vriendinnen haar echt verwachtten of lees ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-eten-thuis-zou-zijn
Je hebt gelijk. Dat is lijn 70, die daar stopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
He, bah ze is dus vlak bij haar huis teruggevonden...
Die buslijn 76 vanuit Amersfoort komt helemaal niet bij de Bikkersweg, die stopt in het zuiden van Bunschoten bij de haarweg.
Ja, maar dat was al bekend.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat klinkt dan alsof de vriendinnen haar echt verwachtten of lees ik het verkeerd?
Ik twijfel want er staat alleen dat niemand haar gezien heeft en haar kon bereiken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat klinkt dan alsof de vriendinnen haar echt verwachtten of lees ik het verkeerd?
quote:"We nemen het heel serieus", zegt een woordvoerder van de politie. "We zijn direct een uitgebreid onderzoek begonnen." Zo zijn al haar contacten gecheckt, is geprobeerd haar telefoon te traceren en hebben agenten haar activiteiten op social media bekeken. "Daar kwam niks uit, we maken ons wel zorgen en roepen iedereen op die iets weet, zich te melden. We hopen dat het meisje vanavond gewoon thuiskomt."
Huh, dat stukje over SM is wel heel gek, want gaven ze dat niet als reden waarom ze juist niet super bezorgd waren en dachten dat het wel goed zou aflopen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik twijfel want er staat alleen dat niemand haar gezien heeft en haar kon bereiken.
Wat me dan wel weer opvalt is de volgende verklaring van de politie:
[..]
Ja zo begreep ik het toen ook...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Huh, dat stukje over SM is wel heel gek, want gaven ze dat niet als reden waarom ze juist niet super bezorgd waren en dachten dat het wel goed zou aflopen?
Er staat ook 'daar is ze nooit aangekomen'. Dat klínkt iig alsof die vrienden haar wel verwachtten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik twijfel want er staat alleen dat niemand haar gezien heeft en haar kon bereiken.
Dat was denk ik de 'fase' iets daarna want komt naar voren in latere nieuwsberichten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Huh, dat stukje over SM is wel heel gek, want gaven ze dat niet als reden waarom ze juist niet super bezorgd waren en dachten dat het wel goed zou aflopen?
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat ook 'daar is ze nooit aangekomen'. Dat klínkt iig alsof die vrienden haar wel verwachtten.
Is niet heel gek toch? De politie kon op dat moment waarschijnlijk niet hardop in de media zeggen 'we hebben dr contacten gecheckt en daar kwam niks uit behalve dan een verdachte jongen uit Den Bosch waar ze dit en dit mee besproken heeft dus die gaan we eens even een bezoekje brengen maar dat weet hij nu nog niet dus niks zeggen hoor jongens'.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen idee uiteraard.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar dat staat weer haaks op die afspraak met die 16 jarige. Kans was groot dat een van die klasgenoten ff naar haar huis zou fietsen om te vragen waar ze bleef of even zou bellen...
Best een risicootje als je stiekem wat wilt afspreken met een jongen. Was er dan wel een afspraak met die 16 jarige?
Dat is ook wel weer zo. We moeten inderdaad er niet van uit gaan dat de politie alles bekend heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Is niet heel gek toch? De politie kon op dat moment waarschijnlijk niet hardop in de media zeggen 'we hebben dr contacten gecheckt en daar kwam niks uit behalve dan een verdachte jongen uit Den Bosch waar ze dit en dit mee besproken heeft dus die gaan we eens even een bezoekje brengen maar dat weet hij nu nog niet dus niks zeggen hoor jongens'.
Nee precies.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. We moeten inderdaad er niet van uit gaan dat de politie alles bekend heeft gemaakt.
Fixed =)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee precies.
(Ik had net dat laatste stuk van m'n post weggehaaldWant dat wist ik niet meer zeker hoe dat tijdspad was. Je quote was te snel.
Of ik te langzaam.)
Toen ik die leeftijd had was ik ook wel eens vaag of niet helemaal eerlijk over wat we gingen doen. Tevens was het toen net de tijd dat internetforums opkwamen en sprak ik ook vaak af met vriendinnetjes in andere steden, soms ook wel vrij ver weg (Eindhoven -> Leiden bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat het doel dan?![]()
Ik wil het een beetje begrijpen, want ik snap die meiden niet met hun stiekeme afspraakjes. Savannah is niet de eerste en niet de laatste die met een leugentje verdwijnt en het met de dood moet bekopen.
Heb jij je puberteit overgeslagen of binnen doorgemaakt dan? Ik had ook 1001 keer verdwenen kunnen zijn. Risico van het niet rationeel na kunnen denken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat het doel dan?![]()
Ik wil het een beetje begrijpen, want ik snap die meiden niet met hun stiekeme afspraakjes. Savannah is niet de eerste en niet de laatste die met een leugentje verdwijnt en het met de dood moet bekopen.
Zal wel te maken hebben met verschil in opvoeding.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb jij je puberteit overgeslagen of binnen doorgemaakt dan? Ik had ook 1001 keer verdwenen kunnen zijn. Risico van het niet rationeel na kunnen denken.
En karakter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met verschil in opvoeding.
Infection jongenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef Stupidisco het volgende:
Zwarte auto
Via sociale media kwamen meldingen over inzittenden van een zwarte auto, die her en der meisjes zou klemrijden en proberen te ontvoeren. Er kwamen meldingen uit Soest, Spakenburg en Vleuten. Een meisje zou na een ontvoeringspoging zelfs in het ziekenhuis van Amersfoort liggen. Apps en sms’jes met informatie hierover circuleerden in het hele land.
Bron: Telegraaf (premium)
Er wordt nergens gezegd dat al die meldingen compleet verzonnen waren hè? Alleen dat ze waarschijnlijk geen verband hadden met.. Etc.quote:
http://www.ad.nl/binnenla(...)cial-media~a6e8e028/quote:Tijdens de vermissing is er steeds hoop geweest dat ze nog zou leven, aldus de burgemeester. ,,Er waren aanwijzingen dat ze zich met hem schuilhield op een ander adres”, zei Van de Groep. De politie baseerde zich hierbij op spullen die in het huis van Savannah lagen.
.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/binnenla(...)cial-media~a6e8e028/
Ben benieuwd met welke verklaring de 16 jarige gaat komen, OM moet stevig in de schenen staan.
Want indien hij getuigt haar gesproken te hebben maar vervolgens weer te zijn vertrokken, hoe sterk is zo'n zaak dan nog?
Ligt maar net aan de sporen en het bewijs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Ben benieuwd met welke verklaring de 16 jarige gaat komen, OM moet stevig in de schenen staan.
Want indien hij getuigt haar gesproken te hebben maar vervolgens weer te zijn vertrokken, hoe sterk is zo'n zaak dan nog?
Vandaar ook dat ik me afvroeg hoeveel dagen hij van huis is weggeweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wel duidelijk dat ze de info via infection hebben verkregen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt nergens gezegd dat al die meldingen compleet verzonnen waren hè? Alleen dat ze waarschijnlijk geen verband hadden met.. Etc.
Hoezo via infection?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wel duidelijk dat ze de info via infection hebben verkregen.
Indien er DNA van hem wordt gevonden, komt hij nog weg met het feit dat de seks vrijwillig was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef agter het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik me afvroeg hoeveel dagen hij van huis is weggeweest.
Als de jongen er niks mee te maken heeft dan moet dat te achterhalen zijn door telefoongegevens (locatie van telefoon), OV-chipkaart etc. etc.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zie hier:quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Mijn zus die in Baarn woont meldt zojuist dat het dochtertje van een collega van haar op de intensive care is opgenomen in Amersfoort vanwege een vermoedelijke ontvoering met geweld. Schijnt net gebeurt te zijn.
Men is nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dat er veel sporen naar hem gaan wijzen zal kloppen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als de jongen er niks mee te maken heeft dan moet dat te achterhalen zijn door telefoongegevens (locatie van telefoon), OV-chipkaart etc. etc.
Dat die jongen nou nog steeds vastzit en zelfs in volledige beperking (dus alleen advocaat erbij) laat wel zien dat hij echt heel serieus verdacht is en dat het OM wel iets heeft wat niet makkelijk te weerleggen is.
Naast telefoon zijn er nog veel meer dingen die zijn onschuld kunnen bewijzen. Zoals ik al zei camerabeelden van bus/trein, getuigenverklaringen maar ook bv pintransacties, etc. En als hij zijn telefoon inderdaad kwijt is maakt hem dat natuurlijk nog veel verdachter dan dat hij al was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Men is nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dat er veel sporen naar hem gaan wijzen zal kloppen.
Maar als hij nu blijft bij een variant dat zij in leven was bij het afscheid, hoe gaan ze dan bewijzen dat dat niet zo was? En al hij nu heel bijdehand niet meer beschikt over zijn telefoon?
Tuurlijk is hij onschuldig tot tegendeel bewezen is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Men is nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dat er veel sporen naar hem gaan wijzen zal kloppen.
Maar als hij nu blijft bij een variant dat zij in leven was bij het afscheid, hoe gaan ze dan bewijzen dat dat niet zo was? En al hij nu heel bijdehand niet meer beschikt over zijn telefoon?
Ik vond het vrij logisch dat hij dat hier even wilde melden hoor in the heat of the moment. Best begrijpelijk en hij noemde geen namen etc, deed niks verkeerd. Dat iemand het vervolgens weer op Twitter etc kwakt kan hij weinig aan doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wel duidelijk dat ze de info via infection hebben verkregen.
Nu voor het eerst in dat stuk van de Telegraaf. Voorheen werd een printscreen van denpost van Infection gedeeld op SM.quote:
Die man is sowieso niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:08 schreef electronique het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)n+dood+Savannah.aspx
lekker speculeren
tevens:
De jongen uit Den Bosch kende Savannah via social media. Mocht het tot een ontmoeting zijn gekomen, is dat volgens Van der Kruijs makkelijk te achterhalen met informatie van zendmasten in de omgeving.
Ow oké, thnx. Ga het even opzoeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nu voor het eerst in dat stuk van de Telegraaf. Voorheen werd een printscreen van denpost van Infection gedeeld op SM.
Ik heb geen idee, volgens mij niet op het nieuws, maar blijkbaar wel opgepakt door de media.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:08 schreef electronique het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)n+dood+Savannah.aspx
lekker speculeren
tevens:
De jongen uit Den Bosch kende Savannah via social media. Mocht het tot een ontmoeting zijn gekomen, is dat volgens Van der Kruijs makkelijk te achterhalen met informatie van zendmasten in de omgeving.
Denk hem eens door..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:23 schreef Vimbavimba het volgende:
ik zal er wel naast zitten . Maar ik denk dat het tot een ontmoeting is gekomen en zij geen seks wilde en hij wel en dat het toen heel erg fout is gegaan.
lichaam willen dumpen? Of bedreigd of daar ontmoet?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:24 schreef agter het volgende:
[..]
Denk hem eens door..
Hoe komt ze dan bij die sloot?
Ik stel wat vragen, hè.. wil je niet aanvallenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:26 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
lichaam willen dumpen? Of bedreigd of daar ontmoet?
Dna wordt een itemquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:41 schreef electronique het volgende:
[..]
Naast telefoon zijn er nog veel meer dingen die zijn onschuld kunnen bewijzen. Zoals ik al zei camerabeelden van bus/trein, getuigenverklaringen maar ook bv pintransacties, etc. En als hij zijn telefoon inderdaad kwijt is maakt hem dat natuurlijk nog veel verdachter dan dat hij al was.
twitter:deBunschoter twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:40:50Vanavond wordt in het programma Opsporing Verzocht aandacht besteed aan de zaak Savannah. Uitzending om 20.30 uur o… https://t.co/nepLNrhj4c reageer retweet
ik lees dat haar fiets bij de bushalte gevonden was. Dus wellicht moest zij die achterlaten. Want dan kon ze minder makkelijk vluchten. Jongen kwam uit Den Bosch dus ook met OV gekomen denk ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ik stel wat vragen, hè.. wil je niet aanvallen
Ik ken zijn postuur niet. Maar een lichaam versleep je niet zo maar.
En waarom zou je bij een sloot afspreken om elkaar te ontmoeten?
Hoe kom je bij een bedreiging?
Je post in het verkeerde topic. Hier moet je zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:49 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
ik lees dat haar fiets bij de bushalte gevonden was. Dus wellicht moest zij die achterlaten. Want dan kon ze minder makkelijk vluchten. Jongen kwam uit Den Bosch dus ook met OV gekomen denk ik.
Toen wilde hij (misschien seks) hebben. Misschien had hij een mes bij of verloor hij zijn beheersing. Misschien wilde hij op een afgelegen plek seks hebben en ging het gruwelijk mis toen.
Je wilt niet weten wat kinderen van 14 tegenwoordig allemaal doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef electronique het volgende:
Hebben kinderen van 14 tegenwoordig al seks?
Zo erg ja? Gaat ook steeds jonger volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat kinderen van 14 tegenwoordig allemaal doen.
Werk op een middelbare school en geloof me, mijn mond is meerdere malen open gevallen toen ik hoorde waarom popje die of die geschorst was.
naar viva? oké ik houd mijn mond welquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Je post in het verkeerde topic. Hier moet je zijn.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo erg ja? Gaat ook steeds jonger volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Nah doe eens liefquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Je post in het verkeerde topic. Hier moet je zijn.
Niet jonger maar heftiger. Ik denk ook vooral door de komst van internet en een veel vrijere opvoeding tegenwoordig, of een gebrek eraan,quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo erg ja? Gaat ook steeds jonger volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]Roept elke generatie dat niet? 'Steeds jonger en extremer'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEEFT SINDS 05-06-2017 VERKERING MET amaranta
Nee. Geen conclusies daaruit trekken, aub.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sinds vanochtend 9 uur ook een 14 jarig meisje vermist in Zwolle. Gaat lekker zo
Piet Paniek!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sinds vanochtend 9 uur ook een 14 jarig meisje vermist in Zwolle. Gaat lekker zo
Ik ben niet in paniek hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet Paniek!
Je weet dat er dagelijks legio 'vermissingen' zijn?
Blijkbaar nog waar ook, zeg niet dat ze allemaal zo zijn natuurlijk maar vind het behoorlijk heftig terwijl ik zelf heel openminded ben en nog geen 30.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Roept elke generatie dat niet? 'Steeds jonger en extremer'
En welke conclusie trek ik dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
Nee. Geen conclusies daaruit trekken, aub.
Las dat er per jaar 40.000 mensen in NL vermist worden (en 80% binnen 48 uur weer terecht).
https://www.trouw.nl/home(...)ist-raken-~ad0a28c7/
Oooooh, waar maken ons dan druk om.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef ondeugend het volgende:
Ook eentje in Smilde bij Assen... dagelijkse kost hoor
Dat het zo lekker gaatquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En welke conclusie trek ik dan?
Wat is het doel van je bericht eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En welke conclusie trek ik dan?
Er raken dagelijks kinderen vermist. Dat is al jaren lang zo. Op zich allemaal niet zo bijzonder. In de meeste gevallen zijn ze redelijk snel weer thuis.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dan zijn we van dezelfde leeftijd. Toen ik die leeftijd had gebeurde er ook genoeg. En toen spraken we al af met andere leeftijdsgenoten via internet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Blijkbaar nog waar ook, zeg niet dat ze allemaal zo zijn natuurlijk maar vind het behoorlijk heftig terwijl ik zelf heel openminded ben en nog geen 30.
Denk dat "we" er door afgelopen week simpelweg meer op letten cq het ons aantrekken dan dat we hiervoor deden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Er raken dagelijks kinderen vermist. Dat is al jaren lang zo. Op zich allemaal niet zo bijzonder. In de meeste gevallen zijn ze redelijk snel weer thuis.
Precies ja! Het lijkt wel alsof mensen allemaal denken dat er nu INEENS allemaal kinderen vermist raken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
Nee. Geen conclusies daaruit trekken, aub.
Las dat er per jaar 40.000 mensen in NL vermist worden (en 80% binnen 48 uur weer terecht).
https://www.trouw.nl/home(...)ist-raken-~ad0a28c7/
Is ook weer zo. We keken er misschien alleen anders tegenaan omdat we jonger waren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Dan zijn we van dezelfde leeftijd. Toen ik die leeftijd had gebeurde er ook genoeg. En toen spraken we al af met andere leeftijdsgenoten via internet.
Nee hoor, maar als er in enkele dagen tijd er 2 vermoord worden, dan heeft dat natuurlijk wel invloed op hoe men er nu naar kijkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:09 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Precies ja! Het lijkt wel alsof mensen allemaal denken dat er nu INEENS allemaal kinderen vermist raken.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De meeste mensen wel inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk dat "we" er door afgelopen week simpelweg meer op letten cq het ons aantrekken dan dat we hiervoor deden?
Sommige mensen wel ja. Die raken nu bij elke vermissing die ze zien voorbijkomen ineens in volledige paniek en verspreiden hun hysterie via FB en twitter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als er in enkele dagen tijd er 2 vermoord worden, dan heeft dat natuurlijk wel invloed op hoe men er nu naar kijkt.
Ja. Helaas -al weten we nog amper iets- loopt het nu verkeerd af. Maar gelukkig gebeurt dat niet heel vaak.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is ook weer zo. We keken er misschien alleen anders tegenaan omdat we jonger waren.
Weet jij veel. Misschien lag er wel een 'vrijwel' rechte lijn met andere zaken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet Paniek!
Je weet dat er dagelijks legio 'vermissingen' zijn?
Nope.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:22 schreef houdjemond het volgende:
Maar verder is er dus geen concreet bevestigd nieuws naar buiten gebracht vandaag?
Oh, dank voor de tip.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:24 schreef ondeugend het volgende:
Vanavond in opsporing verzocht dus. Wellicht daar meer nieuws.
Ben benieuwd naar waar de politie naar op zoek is. Zou kunnen betekenen dat hij (nog) niet bekent heeft de politie op zoek is naar getuigen/meer bewijs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:47 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:deBunschoter twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:40:50Vanavond wordt in het programma Opsporing Verzocht aandacht besteed aan de zaak Savannah. Uitzending om 20.30 uur o… https://t.co/nepLNrhj4c reageer retweet
Had ik al wel verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:24 schreef ondeugend het volgende:
Vanavond in opsporing verzocht dus. Wellicht daar meer nieuws.
seks, wiet, alcohol, soms zelfs cokequote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef electronique het volgende:
Donderdag toch? volgens de Bunschoter courant heeft de familie verzocht kleurige bloemen mee te nemen.quote:
twitter:deBunschoter twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 14:23:25De familie van Savannah stelt het op prijs als er alleen kleurige bloemen worden meegenomen tijdens stille tocht.... https://t.co/KvC9ezvKfW reageer retweet
Oja ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Donderdag toch? volgens de Bunschoter courant heeft de familie verzocht kleurige bloemen mee te nemen.
Denk ook dat mensen, na deze 2 moorden, sneller in paniek raken als hun jonge dochter veel te laat thuiskomt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Er raken dagelijks kinderen vermist. Dat is al jaren lang zo. Op zich allemaal niet zo bijzonder. In de meeste gevallen zijn ze redelijk snel weer thuis.
Best opvallend inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:43 schreef Kyran het volgende:
Ik snap die parkeerplaats niet helemaal. 16-jarige rijdt geen auto (ja het kan, maar ga er even niet van uit), dus waarom sporenonderzoek langs de snelweg? Meer mensen bij betrokken dan?
Dat was idd ook mijn eerste gedachte. Is dit dezelfde parkeerplaats waar ze van het weekend ook al onderzoek hebben gedaan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:43 schreef Kyran het volgende:
Ik snap die parkeerplaats niet helemaal. 16-jarige rijdt geen auto (ja het kan, maar ga er even niet van uit), dus waarom sporenonderzoek langs de snelweg? Meer mensen bij betrokken dan?
Misschien denken ze dat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:43 schreef Kyran het volgende:
Denk het wel, er staat dat ze zoeken op "de" parkeerplaats. Maar dat het dezelfde is, is dan mijn interpretatie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:47 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Dat was idd ook mijn eerste gedachte. Is dit dezelfde parkeerplaats waar ze van het weekend ook al onderzoek hebben gedaan?
Ja, is zelfde volgens mij. Toen hadden zij het ook over Baarn en A1.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:47 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Dat was idd ook mijn eerste gedachte. Is dit dezelfde parkeerplaats waar ze van het weekend ook al onderzoek hebben gedaan?
Ik zal het je nog sterker vertellen. Dat was dertig jaar geleden ook het geval. En vijftig jaar geleden ook. En ik gok dat het honderd jaar terug ook niet anders was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef electronique het volgende:
Yep. Hoort bij het ouder worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef Illuminazi het volgende:
Roept elke generatie dat niet? 'Steeds jonger en extremer'
* Perrin denkt met een glimlach terug aan zijn buurmeisje van 14.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. Dat was dertig jaar geleden ook het geval. En vijftig jaar geleden ook. En ik gok dat het honderd jaar terug ook niet anders was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
En volgens deze link: http://www.112ede.nl/page(...)inzake-dood-savannah zijn haar sleutels en id-kaart gevonden aan de Bisschopsweg. Dat is de weg die van de A1 naar de Kronkels loopt. De N414.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:45 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Best opvallend inderdaad.
Heeft iemand een overzicht/kaartje van deze locatie (langs A1) ten opzichte van vindplaats (De Kronkels en locatie van de fiets (Bunschoterstraat / Monseigneur Van de Weteringstraat- Hoogland) ?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:45 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Best opvallend inderdaad.
Heeft iemand een overzicht/kaartje van deze locatie (langs A1) ten opzichte van vindplaats (De Kronkels en locatie van de fiets (Bunschoterstraat / Monseigneur Van de Weteringstraat- Hoogland) ?
Het kan toch ook bijna niet zo zijn dat een 16 jarige alleen verantwoordelijk is? Dit zou wel een logische verklaring zijn danquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:43 schreef Kyran het volgende:
Allemaal <10kmquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Heb/weet je toevallige de onderlinge afstanden (km) ?
Thanks.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Allemaal <10km
Die parkeerplaats is alleen maar bereikbaar als je vanuit Amersfoort richting Hilversum rijdt ook trouwens.Net na de parkeerplaats kan je de afrit pakken om via N414 weer bij de Kronkels uit te komen.
Denk inderdaad dat ze nieuwe informatie hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef Greys het volgende:
"De parkeerplaats" waar ze het over hebben, waren daar volgens eerdere berichten niet eerder ook al voorwerpen gevonden?
En nu die sloot dreggen nadat ie (toch?) al vrijgegeven was - dacht ik hier te hebben gelezen - dus kennelijk zoeken ze gericht nog een bepaald voorwerp.
Welnee, laat je niet wegjagen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:58 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
naar viva? oké ik houd mijn mond wel
Misschien zijn ze daar gezien of bleek hun aanwezigheid daar uit telefoongegevens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat ze nieuwe informatie hebben.
Blijft gek. Ik vraag me vooral af waarom ze al eerder iets gezocht hebben op de parkeerplaats. Was dat misschien een ontmoetingsplek?
Dat moet wel, geen idee wat ze anders denken te vinden in een sloot waar ze al uitgebreid onderzoek hebben gedaan.quote:
Lijkt me erg waarschijnlijk idd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat moet wel, geen idee wat ze anders denken te vinden in een sloot waar ze al uitgebreid onderzoek hebben gedaan.
Dat hoeft niet. Er waren eerder stukken objecten gevonden die naar deze plek leidde. Aan aan de verwondingen zullen ze wel hebben gezien naar welk [afgebroken?] object ze nog konden zoeken in het water. Een mes bv.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:51 schreef Caland het volgende:
Misschien heeft de verdachte inmiddels bekend dat hij het moordwapen heeft weggegooid
Stopt daar ook een bus? Het gaat toch over pubers die nog te jong zijn voor een rijbewijs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien zijn ze daar gezien of bleek hun aanwezigheid daar uit telefoongegevens.
Een telefoon. Een fietsketting.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Er waren eerder stukken objecten gevonden die naar deze plek leidde. Aan aan de verwondingen zullen ze wel hebben gezien naar welk [afgebroken?] ze nog konden zoeken in het water. Een mes bv.
Nope, daar had ik ook al aan gedacht, maar komt geen OV langs. Daarom moet er haast wel een ander persoon bij betrokken zijn geweest. Het kan natuurlijk ook dat de 16-jarige gewoon wel heeft gereden, maar ik weet niet of dat zo vaak gebeurt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef barthol het volgende:
[..]
Stopt daar ook een bus? Het gaat toch over pubers die nog te jong zijn voor een rijbewijs.
Sieraden etc etc.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een telefoon. Een fietsketting.
Je weet het niet hè....
Het bericht is later aangepast zie ik, stond dat er direct al bij? Want dan hebben veel mensen - ik ook - daar helemaal overheen gelezen.quote:
Inderdaad dat weet ik niet....quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een telefoon. Een fietsketting.
Je weet het niet hè....
Yes, vermoedelijk op zoek naar het moordwapen stond er al. Daarom schrok ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het bericht is later aangepast zie ik, stond dat er direct al bij? Want dan hebben veel mensen - ik ook - daar helemaal overheen gelezen.
Zou je er niet ook per fiets kunnen komen, weet iemand hier dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nope, daar had ik ook al aan gedacht, maar komt geen OV langs. Daarom moet er haast wel een ander persoon bij betrokken zijn geweest. Het kan natuurlijk ook dat de 16-jarige gewoon wel heeft gereden, maar ik weet niet of dat zo vaak gebeurt.
Ik was 11 toen ik mijn eerste borstjes voelde, vorige eeuwquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. Dat was dertig jaar geleden ook het geval. En vijftig jaar geleden ook. En ik gok dat het honderd jaar terug ook niet anders was.
Bushalte staat er niet heel gek ver vandaan. Bij de ingang van de Kronkels, zo'n 200 meter vanaf de plek staat een bushalte.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nope, daar had ik ook al aan gedacht, maar komt geen OV langs. Daarom moet er haast wel een ander persoon bij betrokken zijn geweest. Het kan natuurlijk ook dat de 16-jarige gewoon wel heeft gereden, maar ik weet niet of dat zo vaak gebeurt.
Jij had op je 11-de al biertietjes?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik was 11 toen ik mijn eerste borstjes voelde, vorige eeuw
Fietsenrek? Ze zoeken het moordwapen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik vermoed dat ze de sloot dreggen op zoek naar het fietsenrek. Maar je weet het natuurlijk niet.
Daar sta jij ook niet alleen in..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yes, vermoedelijk op zoek naar het moordwapen stond er al. Daarom schrok ik ook een beetje.
Ik hield namelijk graag vast aan mijn noodlottig ongeval theorie
Ging over bushalte bij de parkeerplaats langs de A1, daar is niks.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Bushalte staat er niet heel gek ver vandaan. Bij de ingang van de Kronkels, zo'n 200 meter vanaf de plek staat een bushalte.
Kan niet, fietsenrek stond op 50 meter vanaf de bushalte (of bushokje, hier is nog enige onduidelijkheid over)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik vermoed dat ze de sloot dreggen op zoek naar het fietsenrek. Maar je weet het natuurlijk niet.
Waarom zou iemand het complete fietsenrek in de sloot gooien?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
Nee, gisteren is vastgesteld door experts zoals Whiskers & Leandra dat het onmogelijk is voor fietsenrekken om op 50 meter van een bushalte te staan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:31 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Kan niet, fietsenrek stond op 50 meter vanaf de bushalte (of bushokje, hier is nog enige onduidelijkheid over)
Oh, dat klopt ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ging over bushalte bij de parkeerplaats langs de A1, daar is niks.
@Byzantynixschii
Via de 'Zonseweg' kun je volgens mij ook per fiets bij die plek komen. Misschien is hij wel met haar fiets van het plaats delict vertrokken en heeft ie onderweg op een aantal plekken wat van haar spullen gedumpt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er zijn er meer die in die richting denken:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Via de 'Zonseweg' kun je volgens mij ook per fiets bij die plek komen. Misschien is hij wel met haar fiets van het plaats delict vertrokken en heeft ie onderweg op een aantal plekken wat van haar spullen gedumpt.
Weet niet of frustratie het goede woord is, je hoopt natuurlijk op een compleet andere uitkomst gezien de leeftijd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Daar sta jij ook niet alleen in..
Frustrerend gevoel, he...?
Of heel terecht merken ze op dat de bushalte niet bij het bushokje stopt. Dat kun je ook zien aan de bijzondere tegels. Die doorlopen tot aan de fietsenstalling.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
Nee, gisteren is vastgesteld door experts zoals Whiskers & Leandra dat het onmogelijk is voor fietsenrekken om op 50 meter van een bushalte te staan.
Nee, en ik zag op de foto's dat het ook geregend had?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:35 schreef Infection het volgende:
Het waait als een gek. Zal het onderzoek ook niet ten gunste komen denk ik zo.
Klopt. Behoorlijke stortregen gehad vanochtend.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:37 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee, en ik zag op de foto's dat het ook geregend had?
Hebben we niet genoeg aan elkaar onderling?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:35 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Er zijn er meer die in die richting denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiets stond op slot.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:35 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Er zijn er meer die in die richting denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gingen weer de kant van een discussie rondom fietsenrekken op dus ik dacht 'even wat andere input'.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hebben we niet genoeg aan elkaar onderling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |