Ik weet niet welk parkje dat precies is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet iemand hoever het van haar huis naar dat parkje was waar ze met klasgenootjes had afgesproken?
Poging 2![]()
En ook naar Amersfoort waar je met trein verder kunt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:06 schreef agter het volgende:
De bushalte om naar huis te gaan, is ook de bushalte om te komen bij haar vindplaats.
Ze was kennelijk gewoon op weg naar huis.
Dan bestaat dit topic uit 3 a 4 delen zoiets.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:52 schreef Straatcommando. het volgende:
En ophouden met oeverloos lullen om het lullen.
Wij zijn vrijwilligers die niet 24/7 aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:56 schreef Hdero het volgende:
Thx meneer de mod maar de waarschuwing had ook eerder kunnen komen aangezien het een tijdje aan de gang bleef. Maar ooit beter dan nooit.
Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit. Je hóéft een topic niet vol te lullen als er geen informatie is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan bestaat dit topic uit 3 a 4 delen zoiets.
Het is apart verhaal, blijkbaar een internet vriendje.
De feiten beginnen op te raken en dan slaat de fantasie toe.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij zijn vrijwilligers die niet 24/7 aanwezig zijn.
[..]
Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit. Je hóéft een topic niet vol te lullen als er geen informatie is.
Daar mag best over getafeld worden, geen enkel probleem. Beetje speculatie ook. Hou het gewoon binnen de perken en redelijkheid.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De feiten beginnen op te raken en dan slaat de fantasie toe.
Het raakt wel veel mensen 2 van zulke gebeurtenissen in tijd en plek dicht bij elkaar.
Wat er nu gebeurd met arrestatie van 16 jarige en in ander geval 14 jarige is redelijk bizar.
Dat verzin je niet.
FB berichten daar laten lijkt me al goed uitgangspunt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar mag best over getafeld worden, geen enkel probleem. Beetje speculatie ook. Hou het gewoon binnen de perken en redelijkheid.
quote:
Beetje gezond verstand brengt je een heel eind. Gewoon niets zeggen wat je zelf ook niet zou willen lezen of horen. Dat zo'n moeder emotioneel alles op facebook (en openbaar) plaatst is niet zo handig, maar een beetje piëteit zou op z'n plaats zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
FB berichten daar laten lijkt me al goed uitgangspunt.
Den Bosch is redelijk grote stad en er gaan nog geen namen rond daar.
Ik kreeg het idee dat die klasgenootjes/vriendinnetjes wel wisten dat ze met iemand anders had afgesproken. Ik weet alleen niet meer uit welk nieuwsbericht ik dat begrepen heb.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:07 schreef Mula het volgende:
[..]
Als ze al een afspraak met klasgenootjes had. Moeder is rond etenstijd de klasgenoten gaan bellen. Als iemand niet komt opdagen om aan een project te werken, ga je daar als klasgenoten toch achteraan?
Alhoewel ik me net bedenk dat haar familie dan wel een vaste lijn moet hebben die ze kunnen bellen.
"Burgemeester Melis van de Groep van Bunschoten zegt in een reactie dat er lange tijd nog hoop was dat Savannah nog zou leven. Er waren volgens hem aanwijzingen dat het meisje zich schuilhield op een adres met de nu opgepakte verdachte, aldus de burgemeester. De politie baseerde zich hierbij volgens hem op dataverkeer dat door het meisje was achtergelaten en informatie van vriendinnen"quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat die klasgenootjes/vriendinnetjes wel wisten dat ze met iemand anders had afgesproken. Ik weet alleen niet meer uit welk nieuwsbericht ik dat begrepen heb.
Die zullen ook wel beseffen hoe serieus het geworden is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat die klasgenootjes/vriendinnetjes wel wisten dat ze met iemand anders had afgesproken. Ik weet alleen niet meer uit welk nieuwsbericht ik dat begrepen heb.
Het is ook wel absurd dat een normaal persoon zich niet eens kan verdedigen tegen iemand die eventueel wel bewapend is of jou wat aan wilt doen. Maar aan de andere kant krijg je met het legaliseren van wapens wel meer moorden, dus het heeft zo zijn voor en nadelen. Misschien zou het een goed idee zijn om bijvoorbeeld pepperspray legaal te maken, dat zou al een heel stuk schelen met betrekking tot zelfverdediging en is niet zo dodelijk als bijvoorbeeld een pistool.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:58 schreef Hdero het volgende:
Jammer dat je het moet zeggen maar ik vind het geen absurd idee om onze dames voortaan met een pistool op zak te bewapenen zodat ze tenminste weerbaar zijn tegen kidnappers en moordenaars.
Prima dat die zaken gescheiden blijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 03:16 schreef Stupidisco het volgende:
Offtopic: Meer nieuws over de 14-jarige verdachte in de zaak van Romy. Zie andere topic.
Een hele verre reis is onmogelijk in Nederland.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 05:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het volgende is gebeurd:
Meisje zegt tegen moeder dat ze even weg is voor een ontmoeting met vriendinnen en dat ze voor een bepaald tijdstip thuis zal zijn
Jongen komt helemaal uit den Bosch dus maakt een verre reis
Jongen en meisje ontmoeten elkaar enzovoorts
meisje zegt dat ze weer naar huis moet
jongen wordt boos ....hele verre reis en dan zo een korte ontmoeting
meisje wil toch naar huis...het loopt uit de hand
Met 3 uur treinen heb je al het hele land van kust tot kust in een rechte lijn doorgereden. En dan is een auto nog sneller omdat het geen haltes maakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 05:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het volgende is gebeurd:
Meisje zegt tegen moeder dat ze even weg is voor een ontmoeting met vriendinnen en dat ze voor een bepaald tijdstip thuis zal zijn
Jongen komt helemaal uit den Bosch dus maakt een verre reis
Jongen en meisje ontmoeten elkaar enzovoorts
meisje zegt dat ze weer naar huis moet
jongen wordt boos ....hele verre reis en dan zo een korte ontmoeting
meisje wil toch naar huis...het loopt uit de hand
Het is maar hoe je het relatief bekijktquote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een hele verre reis is onmogelijk in Nederland.
Het kan een grote reis voor een 14 jarige zijn,daar niet van. Want die gaan zeldzaam hun eigen plaats uit zonder ouderlijke begeleiding.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het relatief bekijkt
Dat staat op de site van iedere christelijke school, dat maakt het nog niet streng christelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:29 schreef DeParo het volgende:
Ik zou graag nog even tegen Leandra zeggen dat Savannah wel degelijk naar een zeer Christelijk ingestelde school ging die opereert op basis van Normen en Waarden uit de Bijbel zoals de site zelf stelt.
Jij stelde dat het een gewone openbare school was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat op de site van iedere christelijke school, dat maakt het nog niet streng christelijk.
Oké, maar in hoeverre verschillen christelijke scholen van elkaar volgens jou onderling??quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat deed ik sowieso al niet, maar ik zie het linkje waarin ik dat deed graag tegemoet.
en dus? Soms gaan niet christelijke kinderen naar christelijke school omdat die beter is dan de lokale openbare of minder ver reizen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:29 schreef DeParo het volgende:
Ik zou graag nog even tegen Leandra zeggen dat Savannah wel degelijk naar een zeer Christelijk ingestelde school ging die opereert op basis van Normen en Waarden uit de Bijbel zoals de site zelf stelt.
Wie beweert moet bewijzen. Zo werkt dat. Ik had je nog het voordeel van de twijfel gegeven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom blijf je het volhouden dat je het niet hebt gezegd? Je gaat er uren over door dat ze niet zo Christelijk was, dat je dacht dat ze niet eens Kerkelijk was noch haar gezin, gewoon even normaal doen graag.
dit gaat al ong 15 vd 21 topics zo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht ik kom hier nieuws lezen... maar het is alleen maar op de man gezuig
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht ik kom hier nieuws lezen... maar het is alleen maar op de man gezuig
praat geen poep, dat staat er helemaal nietquote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:50 schreef westwoodblvd het volgende:
'Praat over mogelijke wildwestverhalen rondom dood Romy en Savannah' - http://nos.nl/l/2176785
De wildwestverhalen die mede in dit topic bedacht en gevoed zijn, zijn erg slecht voor de verwerking en psychologische gesteldheid van de kinderen in de buurt, zegt de slachtofferhulp.
Zij zoeken met name hun leeftijdsgenoten op op sociaal media, das niet Fokquote:Pubers zullen het deels ook op sociale media verwerken met leeftijdgenootjes. Daar kunnen allerlei wildwestverhalen ontstaan, zegt Aelberts: "Het is belangrijk voor ouders om in de gaten te houden wat er gebeurt op de sociale media van hun kind en erover te blijven praten."
Dat staat echt helemaal nergens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:50 schreef westwoodblvd het volgende:
'Praat over mogelijke wildwestverhalen rondom dood Romy en Savannah' - http://nos.nl/l/2176785
De wildwestverhalen die mede in dit topic bedacht en gevoed zijn, zijn erg slecht voor de verwerking en psychologische gesteldheid van de kinderen in de buurt, zegt de slachtofferhulp.
Nee, dat ook niet, maar dat tweede stuk is echt helemaal verzonnenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerste deel van die zin ook niet
Ze citeren tieners die niet meer over straat durven fietsen. Of denk jij dat dat een positief teken is?quote:
Die hebben dan al 21 topics met meuk om door te lezen. Dat zou ik ze afraden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Laatste kans. Ander gaat deze dicht en gaan er bans vallen.
Denk eens in wat die familieleden zouden voelen als ze lezen wat je post. En ophouden met oeverloos lullen om het lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |