Denk ook dat mensen, na deze 2 moorden, sneller in paniek raken als hun jonge dochter veel te laat thuiskomt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Er raken dagelijks kinderen vermist. Dat is al jaren lang zo. Op zich allemaal niet zo bijzonder. In de meeste gevallen zijn ze redelijk snel weer thuis.
Best opvallend inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:43 schreef Kyran het volgende:
Ik snap die parkeerplaats niet helemaal. 16-jarige rijdt geen auto (ja het kan, maar ga er even niet van uit), dus waarom sporenonderzoek langs de snelweg? Meer mensen bij betrokken dan?
Dat was idd ook mijn eerste gedachte. Is dit dezelfde parkeerplaats waar ze van het weekend ook al onderzoek hebben gedaan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:43 schreef Kyran het volgende:
Ik snap die parkeerplaats niet helemaal. 16-jarige rijdt geen auto (ja het kan, maar ga er even niet van uit), dus waarom sporenonderzoek langs de snelweg? Meer mensen bij betrokken dan?
Misschien denken ze dat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:43 schreef Kyran het volgende:
Denk het wel, er staat dat ze zoeken op "de" parkeerplaats. Maar dat het dezelfde is, is dan mijn interpretatie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:47 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Dat was idd ook mijn eerste gedachte. Is dit dezelfde parkeerplaats waar ze van het weekend ook al onderzoek hebben gedaan?
Ja, is zelfde volgens mij. Toen hadden zij het ook over Baarn en A1.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:47 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Dat was idd ook mijn eerste gedachte. Is dit dezelfde parkeerplaats waar ze van het weekend ook al onderzoek hebben gedaan?
Ik zal het je nog sterker vertellen. Dat was dertig jaar geleden ook het geval. En vijftig jaar geleden ook. En ik gok dat het honderd jaar terug ook niet anders was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef electronique het volgende:
Hebben kinderen van 14 tegenwoordig al seks?
Yep. Hoort bij het ouder worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef Illuminazi het volgende:
Roept elke generatie dat niet? 'Steeds jonger en extremer'
* Perrin denkt met een glimlach terug aan zijn buurmeisje van 14.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. Dat was dertig jaar geleden ook het geval. En vijftig jaar geleden ook. En ik gok dat het honderd jaar terug ook niet anders was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
En volgens deze link: http://www.112ede.nl/page(...)inzake-dood-savannah zijn haar sleutels en id-kaart gevonden aan de Bisschopsweg. Dat is de weg die van de A1 naar de Kronkels loopt. De N414.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:45 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Best opvallend inderdaad.
Heeft iemand een overzicht/kaartje van deze locatie (langs A1) ten opzichte van vindplaats (De Kronkels en locatie van de fiets (Bunschoterstraat / Monseigneur Van de Weteringstraat- Hoogland) ?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:45 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Best opvallend inderdaad.
Heeft iemand een overzicht/kaartje van deze locatie (langs A1) ten opzichte van vindplaats (De Kronkels en locatie van de fiets (Bunschoterstraat / Monseigneur Van de Weteringstraat- Hoogland) ?
Het kan toch ook bijna niet zo zijn dat een 16 jarige alleen verantwoordelijk is? Dit zou wel een logische verklaring zijn danquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:43 schreef Kyran het volgende:
Allemaal <10kmquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Heb/weet je toevallige de onderlinge afstanden (km) ?
Thanks.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Allemaal <10km
Die parkeerplaats is alleen maar bereikbaar als je vanuit Amersfoort richting Hilversum rijdt ook trouwens.Net na de parkeerplaats kan je de afrit pakken om via N414 weer bij de Kronkels uit te komen.
Denk inderdaad dat ze nieuwe informatie hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef Greys het volgende:
"De parkeerplaats" waar ze het over hebben, waren daar volgens eerdere berichten niet eerder ook al voorwerpen gevonden?
En nu die sloot dreggen nadat ie (toch?) al vrijgegeven was - dacht ik hier te hebben gelezen - dus kennelijk zoeken ze gericht nog een bepaald voorwerp.
Welnee, laat je niet wegjagen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:58 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
naar viva? oké ik houd mijn mond wel
Misschien zijn ze daar gezien of bleek hun aanwezigheid daar uit telefoongegevens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat ze nieuwe informatie hebben.
Blijft gek. Ik vraag me vooral af waarom ze al eerder iets gezocht hebben op de parkeerplaats. Was dat misschien een ontmoetingsplek?
Dat moet wel, geen idee wat ze anders denken te vinden in een sloot waar ze al uitgebreid onderzoek hebben gedaan.quote:
Lijkt me erg waarschijnlijk idd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat moet wel, geen idee wat ze anders denken te vinden in een sloot waar ze al uitgebreid onderzoek hebben gedaan.
Dat hoeft niet. Er waren eerder stukken objecten gevonden die naar deze plek leidde. Aan aan de verwondingen zullen ze wel hebben gezien naar welk [afgebroken?] object ze nog konden zoeken in het water. Een mes bv.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:51 schreef Caland het volgende:
Misschien heeft de verdachte inmiddels bekend dat hij het moordwapen heeft weggegooid
Stopt daar ook een bus? Het gaat toch over pubers die nog te jong zijn voor een rijbewijs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien zijn ze daar gezien of bleek hun aanwezigheid daar uit telefoongegevens.
Een telefoon. Een fietsketting.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Er waren eerder stukken objecten gevonden die naar deze plek leidde. Aan aan de verwondingen zullen ze wel hebben gezien naar welk [afgebroken?] ze nog konden zoeken in het water. Een mes bv.
Nope, daar had ik ook al aan gedacht, maar komt geen OV langs. Daarom moet er haast wel een ander persoon bij betrokken zijn geweest. Het kan natuurlijk ook dat de 16-jarige gewoon wel heeft gereden, maar ik weet niet of dat zo vaak gebeurt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef barthol het volgende:
[..]
Stopt daar ook een bus? Het gaat toch over pubers die nog te jong zijn voor een rijbewijs.
Sieraden etc etc.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een telefoon. Een fietsketting.
Je weet het niet hè....
Het bericht is later aangepast zie ik, stond dat er direct al bij? Want dan hebben veel mensen - ik ook - daar helemaal overheen gelezen.quote:
Inderdaad dat weet ik niet....quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een telefoon. Een fietsketting.
Je weet het niet hè....
Yes, vermoedelijk op zoek naar het moordwapen stond er al. Daarom schrok ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het bericht is later aangepast zie ik, stond dat er direct al bij? Want dan hebben veel mensen - ik ook - daar helemaal overheen gelezen.
Zou je er niet ook per fiets kunnen komen, weet iemand hier dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nope, daar had ik ook al aan gedacht, maar komt geen OV langs. Daarom moet er haast wel een ander persoon bij betrokken zijn geweest. Het kan natuurlijk ook dat de 16-jarige gewoon wel heeft gereden, maar ik weet niet of dat zo vaak gebeurt.
Ik was 11 toen ik mijn eerste borstjes voelde, vorige eeuwquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. Dat was dertig jaar geleden ook het geval. En vijftig jaar geleden ook. En ik gok dat het honderd jaar terug ook niet anders was.
Bushalte staat er niet heel gek ver vandaan. Bij de ingang van de Kronkels, zo'n 200 meter vanaf de plek staat een bushalte.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nope, daar had ik ook al aan gedacht, maar komt geen OV langs. Daarom moet er haast wel een ander persoon bij betrokken zijn geweest. Het kan natuurlijk ook dat de 16-jarige gewoon wel heeft gereden, maar ik weet niet of dat zo vaak gebeurt.
Jij had op je 11-de al biertietjes?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik was 11 toen ik mijn eerste borstjes voelde, vorige eeuw
Fietsenrek? Ze zoeken het moordwapen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik vermoed dat ze de sloot dreggen op zoek naar het fietsenrek. Maar je weet het natuurlijk niet.
Daar sta jij ook niet alleen in..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yes, vermoedelijk op zoek naar het moordwapen stond er al. Daarom schrok ik ook een beetje.
Ik hield namelijk graag vast aan mijn noodlottig ongeval theorie
Ging over bushalte bij de parkeerplaats langs de A1, daar is niks.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Bushalte staat er niet heel gek ver vandaan. Bij de ingang van de Kronkels, zo'n 200 meter vanaf de plek staat een bushalte.
Kan niet, fietsenrek stond op 50 meter vanaf de bushalte (of bushokje, hier is nog enige onduidelijkheid over)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik vermoed dat ze de sloot dreggen op zoek naar het fietsenrek. Maar je weet het natuurlijk niet.
Waarom zou iemand het complete fietsenrek in de sloot gooien?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
Nee, gisteren is vastgesteld door experts zoals Whiskers & Leandra dat het onmogelijk is voor fietsenrekken om op 50 meter van een bushalte te staan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:31 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Kan niet, fietsenrek stond op 50 meter vanaf de bushalte (of bushokje, hier is nog enige onduidelijkheid over)
Oh, dat klopt ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ging over bushalte bij de parkeerplaats langs de A1, daar is niks.
@Byzantynixschii
Via de 'Zonseweg' kun je volgens mij ook per fiets bij die plek komen. Misschien is hij wel met haar fiets van het plaats delict vertrokken en heeft ie onderweg op een aantal plekken wat van haar spullen gedumpt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er zijn er meer die in die richting denken:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Via de 'Zonseweg' kun je volgens mij ook per fiets bij die plek komen. Misschien is hij wel met haar fiets van het plaats delict vertrokken en heeft ie onderweg op een aantal plekken wat van haar spullen gedumpt.
Weet niet of frustratie het goede woord is, je hoopt natuurlijk op een compleet andere uitkomst gezien de leeftijd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Daar sta jij ook niet alleen in..
Frustrerend gevoel, he...?
Of heel terecht merken ze op dat de bushalte niet bij het bushokje stopt. Dat kun je ook zien aan de bijzondere tegels. Die doorlopen tot aan de fietsenstalling.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
Nee, gisteren is vastgesteld door experts zoals Whiskers & Leandra dat het onmogelijk is voor fietsenrekken om op 50 meter van een bushalte te staan.
Nee, en ik zag op de foto's dat het ook geregend had?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:35 schreef Infection het volgende:
Het waait als een gek. Zal het onderzoek ook niet ten gunste komen denk ik zo.
Klopt. Behoorlijke stortregen gehad vanochtend.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:37 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee, en ik zag op de foto's dat het ook geregend had?
Hebben we niet genoeg aan elkaar onderling?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:35 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Er zijn er meer die in die richting denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiets stond op slot.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:35 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Er zijn er meer die in die richting denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gingen weer de kant van een discussie rondom fietsenrekken op dus ik dacht 'even wat andere input'.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hebben we niet genoeg aan elkaar onderling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |