Ja zo begreep ik het toen ook...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Huh, dat stukje over SM is wel heel gek, want gaven ze dat niet als reden waarom ze juist niet super bezorgd waren en dachten dat het wel goed zou aflopen?
Er staat ook 'daar is ze nooit aangekomen'. Dat klínkt iig alsof die vrienden haar wel verwachtten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik twijfel want er staat alleen dat niemand haar gezien heeft en haar kon bereiken.
Dat was denk ik de 'fase' iets daarna want komt naar voren in latere nieuwsberichten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Huh, dat stukje over SM is wel heel gek, want gaven ze dat niet als reden waarom ze juist niet super bezorgd waren en dachten dat het wel goed zou aflopen?
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat ook 'daar is ze nooit aangekomen'. Dat klínkt iig alsof die vrienden haar wel verwachtten.
Is niet heel gek toch? De politie kon op dat moment waarschijnlijk niet hardop in de media zeggen 'we hebben dr contacten gecheckt en daar kwam niks uit behalve dan een verdachte jongen uit Den Bosch waar ze dit en dit mee besproken heeft dus die gaan we eens even een bezoekje brengen maar dat weet hij nu nog niet dus niks zeggen hoor jongens'.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen idee uiteraard.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar dat staat weer haaks op die afspraak met die 16 jarige. Kans was groot dat een van die klasgenoten ff naar haar huis zou fietsen om te vragen waar ze bleef of even zou bellen...
Best een risicootje als je stiekem wat wilt afspreken met een jongen. Was er dan wel een afspraak met die 16 jarige?
Dat is ook wel weer zo. We moeten inderdaad er niet van uit gaan dat de politie alles bekend heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Is niet heel gek toch? De politie kon op dat moment waarschijnlijk niet hardop in de media zeggen 'we hebben dr contacten gecheckt en daar kwam niks uit behalve dan een verdachte jongen uit Den Bosch waar ze dit en dit mee besproken heeft dus die gaan we eens even een bezoekje brengen maar dat weet hij nu nog niet dus niks zeggen hoor jongens'.
Nee precies.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. We moeten inderdaad er niet van uit gaan dat de politie alles bekend heeft gemaakt.
Fixed =)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee precies.
(Ik had net dat laatste stuk van m'n post weggehaaldWant dat wist ik niet meer zeker hoe dat tijdspad was. Je quote was te snel.
Of ik te langzaam.)
Toen ik die leeftijd had was ik ook wel eens vaag of niet helemaal eerlijk over wat we gingen doen. Tevens was het toen net de tijd dat internetforums opkwamen en sprak ik ook vaak af met vriendinnetjes in andere steden, soms ook wel vrij ver weg (Eindhoven -> Leiden bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat het doel dan?![]()
Ik wil het een beetje begrijpen, want ik snap die meiden niet met hun stiekeme afspraakjes. Savannah is niet de eerste en niet de laatste die met een leugentje verdwijnt en het met de dood moet bekopen.
Heb jij je puberteit overgeslagen of binnen doorgemaakt dan? Ik had ook 1001 keer verdwenen kunnen zijn. Risico van het niet rationeel na kunnen denken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat het doel dan?![]()
Ik wil het een beetje begrijpen, want ik snap die meiden niet met hun stiekeme afspraakjes. Savannah is niet de eerste en niet de laatste die met een leugentje verdwijnt en het met de dood moet bekopen.
Zal wel te maken hebben met verschil in opvoeding.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb jij je puberteit overgeslagen of binnen doorgemaakt dan? Ik had ook 1001 keer verdwenen kunnen zijn. Risico van het niet rationeel na kunnen denken.
En karakter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met verschil in opvoeding.
Infection jongenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef Stupidisco het volgende:
Zwarte auto
Via sociale media kwamen meldingen over inzittenden van een zwarte auto, die her en der meisjes zou klemrijden en proberen te ontvoeren. Er kwamen meldingen uit Soest, Spakenburg en Vleuten. Een meisje zou na een ontvoeringspoging zelfs in het ziekenhuis van Amersfoort liggen. Apps en sms’jes met informatie hierover circuleerden in het hele land.
Bron: Telegraaf (premium)
Er wordt nergens gezegd dat al die meldingen compleet verzonnen waren hè? Alleen dat ze waarschijnlijk geen verband hadden met.. Etc.quote:
http://www.ad.nl/binnenla(...)cial-media~a6e8e028/quote:Tijdens de vermissing is er steeds hoop geweest dat ze nog zou leven, aldus de burgemeester. ,,Er waren aanwijzingen dat ze zich met hem schuilhield op een ander adres”, zei Van de Groep. De politie baseerde zich hierbij op spullen die in het huis van Savannah lagen.
.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/binnenla(...)cial-media~a6e8e028/
Ben benieuwd met welke verklaring de 16 jarige gaat komen, OM moet stevig in de schenen staan.
Want indien hij getuigt haar gesproken te hebben maar vervolgens weer te zijn vertrokken, hoe sterk is zo'n zaak dan nog?
Ligt maar net aan de sporen en het bewijs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Ben benieuwd met welke verklaring de 16 jarige gaat komen, OM moet stevig in de schenen staan.
Want indien hij getuigt haar gesproken te hebben maar vervolgens weer te zijn vertrokken, hoe sterk is zo'n zaak dan nog?
Vandaar ook dat ik me afvroeg hoeveel dagen hij van huis is weggeweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wel duidelijk dat ze de info via infection hebben verkregen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt nergens gezegd dat al die meldingen compleet verzonnen waren hè? Alleen dat ze waarschijnlijk geen verband hadden met.. Etc.
Hoezo via infection?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wel duidelijk dat ze de info via infection hebben verkregen.
Indien er DNA van hem wordt gevonden, komt hij nog weg met het feit dat de seks vrijwillig was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef agter het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik me afvroeg hoeveel dagen hij van huis is weggeweest.
Als de jongen er niks mee te maken heeft dan moet dat te achterhalen zijn door telefoongegevens (locatie van telefoon), OV-chipkaart etc. etc.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zie hier:quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Mijn zus die in Baarn woont meldt zojuist dat het dochtertje van een collega van haar op de intensive care is opgenomen in Amersfoort vanwege een vermoedelijke ontvoering met geweld. Schijnt net gebeurt te zijn.
Men is nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dat er veel sporen naar hem gaan wijzen zal kloppen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als de jongen er niks mee te maken heeft dan moet dat te achterhalen zijn door telefoongegevens (locatie van telefoon), OV-chipkaart etc. etc.
Dat die jongen nou nog steeds vastzit en zelfs in volledige beperking (dus alleen advocaat erbij) laat wel zien dat hij echt heel serieus verdacht is en dat het OM wel iets heeft wat niet makkelijk te weerleggen is.
Naast telefoon zijn er nog veel meer dingen die zijn onschuld kunnen bewijzen. Zoals ik al zei camerabeelden van bus/trein, getuigenverklaringen maar ook bv pintransacties, etc. En als hij zijn telefoon inderdaad kwijt is maakt hem dat natuurlijk nog veel verdachter dan dat hij al was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Men is nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dat er veel sporen naar hem gaan wijzen zal kloppen.
Maar als hij nu blijft bij een variant dat zij in leven was bij het afscheid, hoe gaan ze dan bewijzen dat dat niet zo was? En al hij nu heel bijdehand niet meer beschikt over zijn telefoon?
Tuurlijk is hij onschuldig tot tegendeel bewezen is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Men is nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dat er veel sporen naar hem gaan wijzen zal kloppen.
Maar als hij nu blijft bij een variant dat zij in leven was bij het afscheid, hoe gaan ze dan bewijzen dat dat niet zo was? En al hij nu heel bijdehand niet meer beschikt over zijn telefoon?
Ik vond het vrij logisch dat hij dat hier even wilde melden hoor in the heat of the moment. Best begrijpelijk en hij noemde geen namen etc, deed niks verkeerd. Dat iemand het vervolgens weer op Twitter etc kwakt kan hij weinig aan doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wel duidelijk dat ze de info via infection hebben verkregen.
Nu voor het eerst in dat stuk van de Telegraaf. Voorheen werd een printscreen van denpost van Infection gedeeld op SM.quote:
Die man is sowieso niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:08 schreef electronique het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)n+dood+Savannah.aspx
lekker speculeren
tevens:
De jongen uit Den Bosch kende Savannah via social media. Mocht het tot een ontmoeting zijn gekomen, is dat volgens Van der Kruijs makkelijk te achterhalen met informatie van zendmasten in de omgeving.
Ow oké, thnx. Ga het even opzoeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nu voor het eerst in dat stuk van de Telegraaf. Voorheen werd een printscreen van denpost van Infection gedeeld op SM.
Ik heb geen idee, volgens mij niet op het nieuws, maar blijkbaar wel opgepakt door de media.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:08 schreef electronique het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)n+dood+Savannah.aspx
lekker speculeren
tevens:
De jongen uit Den Bosch kende Savannah via social media. Mocht het tot een ontmoeting zijn gekomen, is dat volgens Van der Kruijs makkelijk te achterhalen met informatie van zendmasten in de omgeving.
Denk hem eens door..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:23 schreef Vimbavimba het volgende:
ik zal er wel naast zitten . Maar ik denk dat het tot een ontmoeting is gekomen en zij geen seks wilde en hij wel en dat het toen heel erg fout is gegaan.
lichaam willen dumpen? Of bedreigd of daar ontmoet?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:24 schreef agter het volgende:
[..]
Denk hem eens door..
Hoe komt ze dan bij die sloot?
Ik stel wat vragen, hè.. wil je niet aanvallenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:26 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
lichaam willen dumpen? Of bedreigd of daar ontmoet?
Dna wordt een itemquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:41 schreef electronique het volgende:
[..]
Naast telefoon zijn er nog veel meer dingen die zijn onschuld kunnen bewijzen. Zoals ik al zei camerabeelden van bus/trein, getuigenverklaringen maar ook bv pintransacties, etc. En als hij zijn telefoon inderdaad kwijt is maakt hem dat natuurlijk nog veel verdachter dan dat hij al was.
twitter:deBunschoter twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:40:50Vanavond wordt in het programma Opsporing Verzocht aandacht besteed aan de zaak Savannah. Uitzending om 20.30 uur o… https://t.co/nepLNrhj4c reageer retweet
ik lees dat haar fiets bij de bushalte gevonden was. Dus wellicht moest zij die achterlaten. Want dan kon ze minder makkelijk vluchten. Jongen kwam uit Den Bosch dus ook met OV gekomen denk ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ik stel wat vragen, hè.. wil je niet aanvallen
Ik ken zijn postuur niet. Maar een lichaam versleep je niet zo maar.
En waarom zou je bij een sloot afspreken om elkaar te ontmoeten?
Hoe kom je bij een bedreiging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |