Je schrikt je toch kapot als zoiets gebeurt.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel jammer/slordig dat niemand het kenteken heeft onthouden, zou een hoop schelen.
Nee, er staat "bij de plaats delict". Ergo: bij het stoffelijk overschot in de buurt.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze beweren dat er "een object" werd gevonden door de vrijwillige zoekers.
Dus dat zou prima datgene kunnen zijn dat aan de Bisschopsweg gevonden zou zijn.
True, dat is dus niet in het zoekgebied geweest.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelf goed lezen aub
Voorwerp bij de plaats delict. Plaats delict. Waarna betreffend stoffelijk overschot gevonden werd.
Terwijl ze eerder zelf beweerden dat er niemand vd vrijwillige zoektocht bij betrokken was. Plaats delict ligt ook buiten het zoekgebied. Politie had het ook over een toevallige voorbijganger.
Ik kan minstens net zo veel verschillen opnoemen. Je wekt wel de suggestie dat het een met het ander te maken heeft, en daarmee voed je de volkshysterie die hier om zich heen grijpt. Dat was meer mijn puntquote:Op zondag 4 juni 2017 17:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik snap dat linken leggen wat moeilijk is, ik zet er ook duidelijk bij dat het mijn mening is, niet meer en niet minder.
Ik ben het met je eens dat het vaak incidenten zijn, toch zijn er opmerkelijke overeenkomsten te zien.
1 Deze heren opereren overdag en met zijn tweeën.
2 meerdere getuigen hebben het over deze heren
3 twee meiden zijn na school op hun fiets "vermist"
4 dit gebeurt allemaal in de regio Amersfoort, niet verdeeld over heel Nederland
5 de heren hebben "schijt" aan getuigen
Ja ja ja.... zie hierboven. My bad.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, er staat "bij de plaats delict". Ergo: bij het stoffelijk overschot in de buurt.
Not sure if trollingquote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Mijn zus die in Baarn woont meldt zojuist dat het dochtertje van een collega van haar op de intensive care is opgenomen in Amersfoort vanwege een vermoedelijke ontvoering met geweld. Schijnt net gebeurt te zijn.
Nee, dit is wat ik van mijn zus te horen kreeg. Zij hoorde het van de desbetreffende collega.quote:
Ik snap niet dat mensen in zo'n topic als dit nog kunnen trollen, echt niet te geloven.quote:
Je wordt niet zomaar op de IC opgenomen. Sterkte.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Mijn zus die in Baarn woont meldt zojuist dat het dochtertje van een collega van haar op de intensive care is opgenomen in Amersfoort vanwege een vermoedelijke ontvoering met geweld. Schijnt net gebeurt te zijn.
Tering jantjequote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Ja sorry, ik hou niet bij wie er wel en niet serieus is in dit topic, ken niet alle users door en door.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen in zo'n topic als dit nog kunnen trollen, echt niet te geloven.
en dat is nummer vijf....quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Je maakt een grapje toch... toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, dit is wat ik van mijn zus te horen kreeg. Zij hoorde het van de desbetreffende collega.
Mijn zus heeft zelf ook meisjes, dus is waarschijnlijk gewaarschuwd door haar.
Je kon er op wachten: de moslims hebben het weer gedaan. Terwijl er nog niet één aanwijzing is die in die richting wijst. Dit bedoel ik dus.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en dat is nummer vijf....godverdomme wat een mafketels.
Ramadan nu en deze heren stoppen niet. Elke dag een nieuw slachtoffer totdat ze kapot geschoten worden door de politie en naar Allah gaan.
Het is hier al meerdere malen gezegd en geschreven, ik hou ernstig rekening met dit scenario.
Voor een regio waar zelden iets gebeurt zeg..... Heftig.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Ik betwijfel of je de tekst van een journalist (in dit geval) zo letterlijk kunt nemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, er staat "bij de plaats delict". Ergo: bij het stoffelijk overschot in de buurt.
You jump to conclusions. You'd better not.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ramadan nu en deze heren stoppen niet. Elke dag een nieuw slachtoffer totdat ze kapot geschoten worden door de politie en naar Allah gaan.
Het is hier al meerdere malen gezegd en geschreven, ik hou ernstig rekening met dit scenario.
Nee, dit is wat ik te horen kreeg. Niet bevestigd, maar lijkt mij niet dat mijn zus en haar collega dit verzinnen.quote:
Dat lijkt me wel. Anders is het een buitengewoon slordige journalist.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je de tekst van een journalist (in dit geval) zo letterlijk kunt nemen.
Oh, was niet tegen jou bedoeld. Weet ook niet of hij aan het trollen was, maar als iemand in een zieke situatie als dit aan het trollen is vind ik het niet te geloven in ieder geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja sorry, ik hou niet bij wie er wel en niet serieus is in dit topic, ken niet alle users door en door.
Sorry als het echt is.
Ongepaste reactie. Waarom val je uit de maat?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |