Je post in het verkeerde topic. Hier moet je zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:49 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
ik lees dat haar fiets bij de bushalte gevonden was. Dus wellicht moest zij die achterlaten. Want dan kon ze minder makkelijk vluchten. Jongen kwam uit Den Bosch dus ook met OV gekomen denk ik.
Toen wilde hij (misschien seks) hebben. Misschien had hij een mes bij of verloor hij zijn beheersing. Misschien wilde hij op een afgelegen plek seks hebben en ging het gruwelijk mis toen.
Je wilt niet weten wat kinderen van 14 tegenwoordig allemaal doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef electronique het volgende:
Hebben kinderen van 14 tegenwoordig al seks?
Zo erg ja? Gaat ook steeds jonger volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat kinderen van 14 tegenwoordig allemaal doen.
Werk op een middelbare school en geloof me, mijn mond is meerdere malen open gevallen toen ik hoorde waarom popje die of die geschorst was.
naar viva? oké ik houd mijn mond welquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Je post in het verkeerde topic. Hier moet je zijn.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo erg ja? Gaat ook steeds jonger volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Nah doe eens liefquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Je post in het verkeerde topic. Hier moet je zijn.
Niet jonger maar heftiger. Ik denk ook vooral door de komst van internet en een veel vrijere opvoeding tegenwoordig, of een gebrek eraan,quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo erg ja? Gaat ook steeds jonger volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]Roept elke generatie dat niet? 'Steeds jonger en extremer'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEEFT SINDS 05-06-2017 VERKERING MET amaranta
Nee. Geen conclusies daaruit trekken, aub.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sinds vanochtend 9 uur ook een 14 jarig meisje vermist in Zwolle. Gaat lekker zo
Piet Paniek!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sinds vanochtend 9 uur ook een 14 jarig meisje vermist in Zwolle. Gaat lekker zo
Ik ben niet in paniek hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet Paniek!
Je weet dat er dagelijks legio 'vermissingen' zijn?
Blijkbaar nog waar ook, zeg niet dat ze allemaal zo zijn natuurlijk maar vind het behoorlijk heftig terwijl ik zelf heel openminded ben en nog geen 30.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Roept elke generatie dat niet? 'Steeds jonger en extremer'
En welke conclusie trek ik dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
Nee. Geen conclusies daaruit trekken, aub.
Las dat er per jaar 40.000 mensen in NL vermist worden (en 80% binnen 48 uur weer terecht).
https://www.trouw.nl/home(...)ist-raken-~ad0a28c7/
Oooooh, waar maken ons dan druk om.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef ondeugend het volgende:
Ook eentje in Smilde bij Assen... dagelijkse kost hoor
Dat het zo lekker gaatquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En welke conclusie trek ik dan?
Wat is het doel van je bericht eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En welke conclusie trek ik dan?
Er raken dagelijks kinderen vermist. Dat is al jaren lang zo. Op zich allemaal niet zo bijzonder. In de meeste gevallen zijn ze redelijk snel weer thuis.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dan zijn we van dezelfde leeftijd. Toen ik die leeftijd had gebeurde er ook genoeg. En toen spraken we al af met andere leeftijdsgenoten via internet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Blijkbaar nog waar ook, zeg niet dat ze allemaal zo zijn natuurlijk maar vind het behoorlijk heftig terwijl ik zelf heel openminded ben en nog geen 30.
Denk dat "we" er door afgelopen week simpelweg meer op letten cq het ons aantrekken dan dat we hiervoor deden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Er raken dagelijks kinderen vermist. Dat is al jaren lang zo. Op zich allemaal niet zo bijzonder. In de meeste gevallen zijn ze redelijk snel weer thuis.
Precies ja! Het lijkt wel alsof mensen allemaal denken dat er nu INEENS allemaal kinderen vermist raken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
Nee. Geen conclusies daaruit trekken, aub.
Las dat er per jaar 40.000 mensen in NL vermist worden (en 80% binnen 48 uur weer terecht).
https://www.trouw.nl/home(...)ist-raken-~ad0a28c7/
Is ook weer zo. We keken er misschien alleen anders tegenaan omdat we jonger waren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Dan zijn we van dezelfde leeftijd. Toen ik die leeftijd had gebeurde er ook genoeg. En toen spraken we al af met andere leeftijdsgenoten via internet.
Nee hoor, maar als er in enkele dagen tijd er 2 vermoord worden, dan heeft dat natuurlijk wel invloed op hoe men er nu naar kijkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:09 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Precies ja! Het lijkt wel alsof mensen allemaal denken dat er nu INEENS allemaal kinderen vermist raken.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |